Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Anka44: reisschema van Seattle naar Las Vegas.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Anka44
Amerika-newbie

Reis Anka44: reisschema van Seattle naar Las Vegas.

Bericht door Anka44 »

Hallo,
We zijn aan het twijfelen over onze route. We hebben nu 2 routes op papier staan.

25-7 Amsterdam - Seattle - Silverdale
26-7 Silverdale - Lake Cresent
27-7 Lake Cresent - Lake Quinault
28-7 Lake Quinault - Cannon Beach; kan daar nog geen hotel vinden dus ik denk dat we dan al richting Portland gaan. Hotels daar zijn belachelijk duur!
29-7 Cannon Beach - Portland
30-7 Portland - The Dalles via Mount Hood. De Columbia River Gorge hebben we al bezocht. Portland ook al bezocht
31-7 The Dallas - Painted Hills; proberen een hotel te vinden in Mitchell en anders na zonsondergang nog naar Prineville rijden (wel ver)
31-7 Painted Hills - Bend
1-8 Bend
2-8 Bend - Union Creek
3-8 Union Creek- Eureka; Redwood NP
4-8 Eureka - Santa Rosa
5-8 Santa Rosa - Santa Cruz. San Francisco slaan we bewust over. Zijn we ook al meerdere keren geweest. Rijden wel even over de Golden Gate Bridge :D
6-8 Santa Cruz - Santa Barbara. Heb wel gekeken naar hotels/motels bij Monterey en Pismo Beach maar deze zijn ook niet te betalen.
7-8 Santa Barbara - Los Angeles
8-8 Los Angeles
9-8 Los Angeles - Las Vegas
10-8 Las Vegas
11-8 Las Vegas - Amsterdam

Route 2 is vanaf 28-7 anders:
28-7 Lake Quinault - Newport
29-7 Newport - Bend
30-7 Bend
31-7 Bend - Union creek
1-8 Union Creek - Eureka; Redwood Np
2-8 Eureka - Santa Rosa
3-8 Santa Rosa - Santa Cruz
4-8 Santa Cruz- Visalia. Yosemite slaan we ook bewust over. Prachtig park maar zo ontzettend druk
5-8 Visalia - Sequoia en Kings Canyon
6-8 Sequoia en Kings Canyon
Vanaf 7-8 is de route weer hetzelfde

Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uit zou gaan!

Anka
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Anka44: reisschema van Seattle naar Las Vegas.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben een fan van Sequoia en Kings Canyon, dus mijn voorkeur zou naar de tweede route uitgaan, maar dat is heel persoonlijk.
Beide routes zijn wat druk vind ik, voor de kust boven SF hadden wij een dag meer dan in jouw routes, en we hadden toch nog niet veel tijd voor de Redwoods en de kust.

De kust onder SF en LA zijn musts? Als je dat deel overslaat kun je voor Oregon wat meer tijd uittrekken, en ook voor Redwoods en Sequoia.
Waarom Visalia in de tweede route? En waar wil je de dagen erna overnachten? Ik zou Grant Grove Village niet gek vinden, daar rij je vanuit Santa cruz bijna net zo snel naar toe als naar Visalia, en je zit dan al in het park. Ideaal als je ook het Cedar Grove gedeelte wilt bezoeken. Als je nog wat tijd aan de kust wilt besteden zou Fresno ook kunnen, en dan de volgende dag via Kings Canyon het park binnen rijden.
In je eerste route heb je twee keer 31 juli, dus daar moet je nog ergens een dag weghalen.
Je zou ook de eerste nacht in Cedar grove kunnen overnachten, ik zie dat daar op 4 augustus wel iets vrij is. wij vonden dat een heerlijke locatie, zie hier voor ons verslag.
Kijk ook even wat er na de branden van vorig jaar open is in Sequoia.
Anka44 schreef:
12 mar 2022, 12:46
proberen een hotel te vinden in Mitchell en anders na zonsondergang nog naar Prineville rijden (wel ver)
Er is maar 1 hotel in Mitchell, het Oregon Hotel. Je kunt bellen om te zien of ze iets beschikbaar hebben. Wij vonden het een bijzondere ervaring!
Anka44 schreef:
12 mar 2022, 12:46
Heb wel gekeken naar hotels/motels bij Monterey en Pismo Beach maar deze zijn ook niet te betalen.
Wij vonden het ook erg duur daar, hebben daarom de laatste keer twee nachten gekampeerd, en 1 nacht in Pacific Grove overnacht in het Borg's Ocean Front Motel, mooie ligging, en nog redelijk geprijsd.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer