Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis zandhoef1981: congres Austin combineren met rondreis kids.
-
zandhoef1981
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis zandhoef1981: congres Austin combineren met rondreis kids.
Goede middag,
Mijn vrouw heeft juni aanstaande een congres en nou wil ik met de kids (7 en 9) mee. We hebben geboekt van 18 t/m 30 juni, waarvan 23 en 24 congres zijn in Austin.
Nou kan ik een retour boeken Ams-Austin en een camper huren en een mooie tocht maken (zo ja, wat raden jullie aan?).
Maar ik dacht misschien moet ik ergens anders op vliegen en dan een roadtrip maken naar Austin, daar heeft mijn vrouw dan haar congres en dan weer weekje op pad. Misschien van New Orleans naar Austin? Of eh ??
Ik ben enorm benieuwd naar jullie adviezen.
Groeten Bas en Hanneke.
Mijn vrouw heeft juni aanstaande een congres en nou wil ik met de kids (7 en 9) mee. We hebben geboekt van 18 t/m 30 juni, waarvan 23 en 24 congres zijn in Austin.
Nou kan ik een retour boeken Ams-Austin en een camper huren en een mooie tocht maken (zo ja, wat raden jullie aan?).
Maar ik dacht misschien moet ik ergens anders op vliegen en dan een roadtrip maken naar Austin, daar heeft mijn vrouw dan haar congres en dan weer weekje op pad. Misschien van New Orleans naar Austin? Of eh ??
Ik ben enorm benieuwd naar jullie adviezen.
Groeten Bas en Hanneke.
Re: Congress Austin combineren rondreis kids
Ik vermoed dat huurcampers erg duur zijn als je nu nog moet boeken.
Op zich heb je niet heel veel tijd, nog geen 2 weken, waaronder het congres, op zich is er genoeg om je dan on TX te vermaken (maar wel warm!). Als je vliegt op Austin zou je die dagen voor het congres kunnen gebruiken voor Austin, San Antonio en de Hill Country, en dan de week na het congres wat verder weg gaan, naar West-TX of net over de grens in New Mexico bijvoorbeeld. Of je gaat die week juist naar het oosten, het noord-westen van Arkansas is ook erg mooi.
Er zijn zoveel mogelijkheden, het ligt er maar net aan wat je wil. Zoek hier eens naar routes van anderen voor ideeen, zoek bijvoorbeeld op rondje texas.
Overigens is het mij niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet vast ligt (vooral wat de vluchten betreft).
Op zich heb je niet heel veel tijd, nog geen 2 weken, waaronder het congres, op zich is er genoeg om je dan on TX te vermaken (maar wel warm!). Als je vliegt op Austin zou je die dagen voor het congres kunnen gebruiken voor Austin, San Antonio en de Hill Country, en dan de week na het congres wat verder weg gaan, naar West-TX of net over de grens in New Mexico bijvoorbeeld. Of je gaat die week juist naar het oosten, het noord-westen van Arkansas is ook erg mooi.
Er zijn zoveel mogelijkheden, het ligt er maar net aan wat je wil. Zoek hier eens naar routes van anderen voor ideeen, zoek bijvoorbeeld op rondje texas.
Overigens is het mij niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet vast ligt (vooral wat de vluchten betreft).
Terug in Texas!
Re: Congress Austin combineren rondreis kids
Ik neem aan dat de vrouw een retoer naar Austin van haar werkgever krijgt? Dan zou je moeten kijken in hoeverre de rest van het gezin met hetzelfde vliegtuig mee kan.
Re: Congress Austin combineren met rondreis kids.
Persoonlijk zou ik in Texas blijven, met een huurauto in plaats van een camper. Dan hotels boeken. Kun je van tevoren boeken en de meeste kun je annuleren 24/48 uur van tevoren als de plannen veranderen. Dan even kijken wat je aanspreekt.... in het begin bijvoorbeeld 2-4 dagen omgeving Houston..(NASA, Johnson space Center (Mission Control) bijvoorbeeld... Galveston (strand). Dat zijn maar wat voorbeelden, er is genoeg te zien voor een dag of 3-4. Of een paar dagen in de omgeving van Dallas... dan rond het congress een paar dagen in Austin en omgeving... er is genoeg in de omgeving voor wat dagtochten. Ook is San Antonio niet ver weg. Daar zit Six Flags, Seaworld... New Braunsfell is wel aardig voor een midagje. Dan tegen het einde meer naar het westen... Big Bend National Park... of naar South Padre Island / Harlingen een paar dagen zon/ zee/ strand.
Persoonlijk zou ik hotels boeken met een kitchenette en gratis ontbijt. Bijvoorbeeld zoiets als dit (maar een voorbeeld, er zijn er veel meer): https://www.hilton.com/en/home2/
Dan heb je opties: Je kan altijd uit eten, maar je hebt dan een koelkast / magnetron om zelf iets te doen. Al is het maar wat koud water/fris/bier in de koelkast.
Hou er rekening mee dat het tegen die tijd HEET is in Texas.... 30+ graden elke dag. 's avonds weining verkoeling. Maar neem wel een vest of zo mee, want zodra je ergens binnenkomt voelt het steenkoud door de airco!
Persoonlijk zou ik hotels boeken met een kitchenette en gratis ontbijt. Bijvoorbeeld zoiets als dit (maar een voorbeeld, er zijn er veel meer): https://www.hilton.com/en/home2/
Dan heb je opties: Je kan altijd uit eten, maar je hebt dan een koelkast / magnetron om zelf iets te doen. Al is het maar wat koud water/fris/bier in de koelkast.
Hou er rekening mee dat het tegen die tijd HEET is in Texas.... 30+ graden elke dag. 's avonds weining verkoeling. Maar neem wel een vest of zo mee, want zodra je ergens binnenkomt voelt het steenkoud door de airco!
-
zandhoef1981
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als eerst wat gaaf dat ik nu al reacties heb. Bedankt daarvoor.
Mijn vrouw is eigen baas dus qua tickets alle vrijheid. Ik heb al verschillende grote campers gezien (rechtstreeks van de eigenaar) voor rond 150/200$ per dag en dat vind ik zeker schappelijk. We kunnen ook altijd nog een auto huren en verschillende hotels / airbnb's boeken. misschien gezien de hitte slimmer?
Ik heb dus nog niets vast liggen. Alleen ong de data.
Bedankt weer!
Mijn vrouw is eigen baas dus qua tickets alle vrijheid. Ik heb al verschillende grote campers gezien (rechtstreeks van de eigenaar) voor rond 150/200$ per dag en dat vind ik zeker schappelijk. We kunnen ook altijd nog een auto huren en verschillende hotels / airbnb's boeken. misschien gezien de hitte slimmer?
Ik heb dus nog niets vast liggen. Alleen ong de data.
Bedankt weer!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat heb je dan geboekt?zandhoef1981 schreef: ↑22 feb 2022, 13:51We hebben geboekt van 18 t/m 30 juni, waarvan 23 en 24 congress zijn in Austin.
Marianne
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Let op bij het huren van auto's/campers dat je verzekerd bent, zeker als het van een particulier is. Amerikanen hebben een persoonlijke verzekering, die is niet gebonden aan het voertuig. Als jij dan iets huurt, ben jij niet verzekerd. Ook als een Amerikaan zegt dat je wel verzekerd bent, laat hem dat dan zwart-op-wit tonen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.zandhoef1981 schreef: ↑22 feb 2022, 18:40Ik heb al verschillende grote campers gezien (rechtstreeks van de eigenaar) voor rond 150/200$ per dag en dat vind ik zeker schappelijk. We kunnen ook altijd nog een auto huren en verschillende hotels / airbnb's boeken. misschien gezien de hitte slimmer?
Re: Reis zandhoef1981: congres Austin combineren met rondreis kids.
Voor deze periode kun je een C30 huren voor € 240 per dag en dan heb je alles inclusief. Ik heb net even gekeken bij bestcamper.de. Dus als je iets meer betaald zitten daar wel alle verzekeringen bij en de vehiclekit en persoonlijke kits (4x) plus onbegrensde mijlen. Let even op wat er inclusief is als je rechtstreeks wilt boeken bij campereigenaren.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht