Reis Brigit: reis met Yellowstone - Moab - Las Vegas zomer 2022.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Brigit: reis met Yellowstone - Moab - Las Vegas zomer 2022.

Bericht door Brigit »

Dank! Plan B wordt inderdaad een loop door Colorado.

We worden een beetje heen en weer geslingerd, gisteren werd bekend dat de zuid-loop open zal gaan dus hadden we besloten 1 dag van de YNP af te halen en bij Grant Tetons te schuiven, lees ik vanochtend dat ze “no overnight stays” verwachten voor de komende 4 weken, dat wordt wel heel krap aan met onze eerste nacht binnen Yellowstone op 16 juli….
Ik ga dus ook het plan B plannen en kom hier vast nog wel terug voor advies mbt de route.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Brigit: reis met Yellowstone - Moab - Las Vegas zomer 2022.

Bericht door josea »

Nou spannend inderdaad… veel succes!
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2257
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Reis Brigit: reis met Yellowstone - Moab - Las Vegas zomer 2022.

Bericht door Big Al »

Brigit schreef:
16 jun 2022, 10:20
lees ik vanochtend dat ze “no overnight stays” verwachten voor de komende 4 weken, dat wordt wel heel krap aan met onze eerste nacht binnen Yellowstone op 16 juli….
Sommige (NPS) kampeerterreinen (bijv. Rainbow Point Campground) bij West Yellowstone hebben volgens mij nog plekken die gereserveerd kunnen worden.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Brigit: reis met Yellowstone - Moab - Las Vegas zomer 2022.

Bericht door Brigit »

Zowel Canyon als Grant campground zijn op tijd open gegaan dus we gaan volgende week volgens het oorspronkelijke plan vanaf SLC naar Yellowstone. Helaas heb ik wel al meerdere e-mails binnen zien komen over mondkapjes, ook in Yellowstone nu binnen weer verplicht evenals in Grand Teton en Arches. Gelukkig zijn we vooral buiten maar ik had ergens gehoopt die dingen niet weer uit de kast te hoeven halen.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer