Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Bericht door kwarktaart »

Begrijpelijk en terecht :lol: maar zonder gein, heerlijk genieten hier. We hebben een starlight casita, prachtig!
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Bericht door Harry »

Volgens mij zouden jullie nu naar Death valley gaan, is dat nog mogelijk door de overstromingen? Jullie hebben wel pech hoor, bosbrand, overstroming. :(
kwarktaart
Amerikakenner
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 jun 2021, 09:53
Aantal x V.S. bezocht: 57

Re: Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Bericht door kwarktaart »

We zijn inmiddels weer terug (sinds maandag) en ik wil iedereen enorm bedanken voor de tips en adviezen die zijn gegeven. Mede door jullie input hebben we een onvergetelijke reis kunnen maken!

Alles was even mooi en bijzonder. We hebben drie weken genoten. De bosbrand in Yosemite heeft behalve wat slecht zicht op de laatste dag geen roet in het eten gegooid en in Death Valley hebben we alle geluk gehad, want op 2 en 3 augustus waren we daar, terwijl een paar dagen ervoor én op 5 augustus daar enorme mud slides zijn geweest. Alle geluk gehad dus!

Linda
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Bericht door Martin & Marianne »

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben!

Marianne
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis kwarktaart: maximaal twee weken zuidwesten.

Bericht door Pepito »

kwarktaart schreef:
22 jul 2022, 05:30
We zijn in Yosemite aangekomen en buiten het zien van een paar brandweerlieden (voordat ik mannen zeg en vrouwen vergeet :wink: ) is er niets te zien of merken van de brand hier. We hebben ook geen rook gezien of wazig zicht gehad. Morgen trekken we de hele dag erop uit, maar vandaag al de Bridal Veil waterval gezien en Tunnel View. Geweldig mooi. We zijn vandaag ook bij Hetch Hetchy geweest en hebben ook daar enorm genoten van de prachtige uitzichten en rust om ons heen.
@Pepito als je nog twijfelt om naar Yosemite te gaan, ik zou zeker je kans grijpen deze keer!
Nog bedankt maar we hadden het Mammoth Lakes - Yosemite plan toch gecanceld, uiteindelijk zijn we naar Santa Cruz gegaan en langs de kust weer terug naar LA. We zetten het gewoon weer op de wishlist voor een volgende keer.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer