Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Roos2
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2021, 11:28

Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Roos2 »

Goedendag,

Volgend jaar april 2022 willen wij een camperreis gaan maken van 8 weken zuidwest USA en 6 weken Canada. Wij reizen met twee kinderen van 2 en 4 jaar. We huren de camper in Las Vegas en leveren hem 8 weken later weer in in Seattle.
Nu heb ik een begin gemaakt met de route. Dit is een eerste indeling:

13 april aankomst Las Vegas
14 camper ophalen
15 camping bij Las Vegas
16 Valley of Fire State park
17+18 Zion National Park
19+20 Bryce Canyon
21+22+23 Capitol Reef National Park
24+25+26 Flaming Gorge (?? Is wel een beetje uit de richting)
27+28+29 Arches National Park
30 april + 1 mei Montrose (?)
2+3+4 Ouray of Durango??
5+6 Monument Valley
7+8 Page
9+10 Lee's Ferry Campground
11+12 The Grand Canyon
13+14 Flagstaff
15+16 Sedona
17+18+19 Lake Havasu City
20+21 Blythe
22+23 Joshua Tree National Park
24+25 Palm Springs (??)
26+27+28 Los Angeles
29+30 Monterey
31 mei, 1+2 juni San Francisco
3+4 Yosemite
5+6 Lake Tahoe
7+8 ??
9 camper inleveren in Seattle.

- Misschien moeten we niet stoppen bij Montrose, Ouray en Durango? Zodat we meer tijd over houden boven San Francisco?
- Hebben jullie tips mbt plekken waar we langer moeten verblijven of juist plekken die minder leuk zijn, omdat we met kleine kinderen reizen?
- Of juist plekken die leuk zijn met kleine kinderen die we nu nog niet hebben toegevoegd?
- Ook tips mbt campings voor kleine kinderen zijn welkom.

Alvast bedankt voor het mee denken!
Groetjes, Roos.
Gast

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Gast »

Hoi Roos,
Welkom op het forum en een mooie lange reis ga je maken!
je post is een beetje verwarrend opgesteld, maar misschien ligt dit aan mij?
Roos2 schreef:
21 dec 2021, 14:11
13 april aankomst Las Vegas
14 camper ophalen
15 camping bij Las Vegas
16 Valley of Fire State park
17+18 Zion National Park
19+20 Bryce Canyon
Zoals ik het lees overnacht je de 15e in Las Vegas, en rijd je de 16e naar Valley of Fire?
Dag 17 en 18 ben je in Zion, volgens je schema, wanneer reis je dan van VoF naar Zion? op dag 17 of op einde van dag 16?

Of bedoel je:
13 april aankomst in LV
14 camper ophalen, camping bij Las Vegas? of rijd je al naar VoF?
15 ben je hier nog in LV? of reis je hier al naar VoF om daar te overnachten
16 Bezoek aan Valley of Fire? overnachten in VoF? reizen naar Zion en daar overnachten?
17+18 bezoek aan Zion, reizen naar Bryce? of overnachten in Zion? en dan volgende dag naar Bryce?

Als je je overnachtingsplaatsen aangeeft is het makkelijker om je tips te geven over de route en de haalbaarheid ervan.
Nu lijkt het alsof je eerst 3 dagen Las Vegas doet? of 2? Het komt op mij verwarrend over.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Een van/ naar schema per dag is meestal wel zo handig, ook voor jezelf, want dan zie je beter waar en wanneer je wat moet vastleggen.
Zijn er al campings gereserveerd? Bijvoorbeeld in Zion en Arches? Als je dat nog niet hebt gedaan zal het lastig worden.
Yosemite moet je op 15 januari reserveren. Lees je goed in daarvoor.
Jullie trekken voor sommige plaatsen wel erg veel tijd uit zoals bij Lake Havasu. Voor Monument Valley is 1 nacht voldoende. En voor Joshua Tree en Palm Springs is de tijd ook heel ruim. En waarom Blythe?
Bij Arches daarentegen zou je in de omgeving wel meer tijd door kunnen brengen.
Voor de kust heb je dan opeens heel weinig tijd om maar niet te spreken van de rit naar Seattle. Dat komt nogal onevenwichtig over.
Waarom niet wat meer tijd voor de kust? En bijvoorbeeld San Diego toevoegen?
En voor Yosemite zou ik ook veel meer tijd uittrekken.
Colorado begin mei is wat riskant, wij hadden daar medio mei nog sneeuw. Wat wel mooi is in die periode is het Colorado NM. Zie daarvoor ons 2013-verslag.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door IngridZw »

Het is fantastisch dat je de mogelijkheid om zo'n lange reis te maken maar ook een flinke opgave om dit in zo'n korte tijd allemaal te realiseren.

Het leest inderdaad een stuk overzichtelijker als je de route in een van - naar route schrijft. Zie daarvoor genoeg voorbeelden op het forum.
Het klopt dat er wel verbeterpunten zijn wat betreft de verdeling van de plekken die je bezoekt. Flaming Gorge zou ik er sowieso uithalen. Zoals je schrijft ligt dit te ver uit de route.
Blyte snap ik ook niet. Dat is niet echt een plek waar je wilt zijn.
Tussen Page en Sedona reserveer je ook veel tijd. Misschien kun je uitleggen wat je plannen daar zijn. Bedenk dat je voor de Grand Canyon niet veel tijd nodig hebt. Met de kleintjes zal je waarschijnlijk alleen voor de uitzichtpunten gaan. Wat wel leuk voor hen is om een bezoek te brengen aan Bearizona Wildlife Park. Dit ligt in de buurt van Williams.
Voor de kustweg tussen LA en SF heb je daarentegen maar 1 overnachting als ik het goed lees?. Daar zou een extra overnachting bv in Pismo Beach wel mooi zijn.

Wil je een mooie route rijden en ook de bezienswaardigheden meenemen op de route dan heb je tussen San Francisco en Seattle toch wel minimaal 2 weken nodig. Maar als je 8 weken te besteden hebt dan kan je er met hulp van het forum een mooie reis van maken met voldoende tijd voor zowel het zuidwesten als het noordwesten.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Corv
Amerikakenner
Berichten: 661
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Corv »

Bearizona is inderdaad heel leuk, helemaal voor kleine kinderen. En je kan met de RV door het park rijden, zoals Beekse Bergen, en te voet heel veel andere leuke dingen zien. Lake Havasu is ook leuk, maar 3 dagen is een beetje lang denk ik.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Wat betreft Arches: lees daarvoor dit topic.

Als je de route aanpast hou er dan rekening mee dat de plaatsen in Yosemite tot 15 mei al gereserveerd zijn. Op 15 januari kun je boeken voor de periode tussen 15 mei en 15 juni. Zie ook www.nps.gov/yose onder camping.

Misschien is het niet gek om Sequoia en Kings Canyon toe te voegen. Maar bedenk wel dat het daar in mei nog koud kan zijn.
Verder is het goed om te weten dat het weekend van Memorial Day erg druk is overal.
Reserveer dan zeker en probeer de parken en de kustroute te vermijden.

Marianne
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1235
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door IngridUSA »

Mooie reis! Misschien hebben jullie wat aan deze reis van een medeforumlid met kindjes van dezelfde leeftijd:
viewtopic.php?p=1262635#p1262635
Zij hebben op Polarsteps hun reis bijgehouden, maar momenteel werkt de link (even?) niet.
Ik denk dat je hier wel veel tips op kunt doen, ook als het gaat over kinderstoeltjes, schoenen/kleding, camper enz.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zal nog eens kijken of ik een route uit kan schrijven maar eerst alvast wat campingtips.
Voor de parken is een camping in het park aan te raden. Je staat dan vaak midden in het park met vaak ruime plaatsen. En een stuk goedkoper dan de commerciële campings. Er zijn echter weinig of geen voorzieningen dus afwisselen met bijvoorbeeld een KOA of andere commerciële camping is wel leuk.
Voor een bezoek aan Zion liggen de campings Watchman en South het beste. Je kunt daarvandaan met de bus het park in. Maar Watchman zal vermoedelijk al vol zitten. South kan vanaf 2 weken voor aankomst gereserveerd worden. Misschien is het leuk om daar twee nachten te doen en ook twee nachten op Zion River Resort. Voor een bezoek aan het park is die laatste niet zo handig maar voor een dagje camping wel.
Voor Capitol Reef zou ik zeker proberen Fruita te reserveren. Ook hier geen voorzieningen maar wel herten die over de camping lopen. En kalkoenen. Daarnaast kun je ook kijken naar Thousand Lakes in Torrey.
Voor Arches is een nacht op Devils Garden niet gek maar die zal wel vol zijn. Kijk eens naar Canyonlands RV park of de KOA in Moab.
De camping in Dead Horse Point SP is ook een mogelijkheid. En tussen Capitol Reef en Moab zou je een nacht bij Goblin Valley kunnen doen. Een stop daar is sowieso leuk voor de kinderen.

Misschien heb je zelf ook al wat gevonden? Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Bedenk wel dat campings niet te vergelijken zijn met die in bijvoorbeeld Frankrijk.
En ken je de NPS sites al? En recreation.gov?
Kijk ook eens op Koa.com.

Marianne
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Hierbij een route zoals het mij mooi zou lijken. Ik heb Colorado weggelaten, dat is wat riskant in mei. En minder tijd in Arizona en meer tijd voor het laatste stuk.
Wij zijn zelf gewend om met name voor de parken te gaan, bij jullie zal de focus wel wat anders liggen, meer rust en meer tijd op de camping vermoed ik.
Ik heb de weekdagen erbij gezet zodat je ziet hoe de weekenden vallen. Het Memorial Day weekend valt nu in SF. Je moet dan de kust en Yosemite zeker vermijden. Nadeel is wel dat je in het weekend in Moab bent. Maar goed, er kan heel veel geschoven worden.

13-apr-22 wo naar Las Vegas
14-apr-22 do Las Vegas
15-apr-22 vr Las Vegas
16-apr-22 za Las Vegas - Valey of Fire
17-apr-22 zo Valey of Fire - Snow Canyon
18-apr-22 ma Snow Canyon - Zion
19-apr-22 di Zion
20-apr-22 wo Zion
21-apr-22 do Zion
22-apr-22 vr Zion - Bryce
23-apr-22 za Bryce
24-apr-22 zo Bryce - Capitol Reef
25-apr-22 ma Capitol Reef
26-apr-22 di Capitol Reef
27-apr-22 wo Capitol Reef - Goblin Valley
28-apr-22 do Goblin Valley - Moab
29-apr-22 vr Moab
30-apr-22 za Moab
1-mei-22 zo Moab
2-mei-22 ma Moab - Monument Valley
3-mei-22 di Monument Valley - Page
4-mei-22 wo Page
5-mei-22 do Page
6-mei-22 vr Page - Grand Canyon
7-mei-22 za Grand Canyon
8-mei-22 zo Grand Canyon - Sedona
9-mei-22 ma Sedona
10-mei-22 di Sedona
11-mei-22 wo Sedona - Lake Havasu
12-mei-22 do Lake Havasu - Joshua Tree
13-mei-22 vr Joshua Tree
14-mei-22 za Joshua Tree - San Diego
15-mei-22 zo San Diego
16-mei-22 ma San Diego
17-mei-22 di San Diego
18-mei-22 wo San Diego - Los Angeles
19-mei-22 do Los Angeles
20-mei-22 vr Los Angeles
21-mei-22 za Los Angeles
22-mei-22 zo Los Angeles - Pismo Beach
23-mei-22 ma Pismo Beach
24-mei-22 di Pismo Beach - Monterey
25-mei-22 wo Monterey
26-mei-22 do Monterey
27-mei-22 vr Monterey - SF
28-mei-22 za SF
29-mei-22 zo SF
30-mei-22 ma SF - Yosemite
31-mei-22 di Yosemite
1-jun-22 wo Yosemite
2-jun-22 do Yosemite
3-jun-22 vr Yosemite - Lake Tahoe
4-jun-22 za Lake Tahoe
5-jun-22 zo Lake Tahoe - ?
6-jun-22 ma ? - Crater Lake
7-jun-22 di Crater Lake
8-jun-22 wo Crater Lake - ?
9-jun-22 do ? - ?
10-jun-22 vr ? - ?
11-jun-22 za ? - Seattle
12-jun-22 zo Seattle - Seattle
13-jun-22 ma Seattle

Kijk er eens naar als je tijd hebt, het is leuk als je reageert, want dan kun je je keuzes wat toelichten en aangeven of je iets hebt aan onze tips.

Marianne
paul-s83
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 27 sep 2021, 15:41
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door paul-s83 »

Martin & Marianne schreef:
23 dec 2021, 18:50
Hierbij een route zoals het mij mooi zou lijken. Ik heb Colorado weggelaten, dat is wat riskant in mei.
Nadeel is wel dat je in het weekend in Moab bent. Maar goed, er kan heel veel geschoven

29-apr-22 vr Moab
30-apr-22 za Moab
1-mei-22 zo Moab
2-mei-22 ma Moab - Monument Valley
Waarom is het een nadeel om het weekend in Moab te zijn, vanwege de drukte in het park?

Toevallig zijn wij met onze RV volgens planning ook hetzelfdr weekend (30 apr - 3 mei) in Moab. Heb hiervoor gisteren een boeking gemaakt voor Canyonland RV resort omdat die midden in het stadje ligt.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat het in en met name rond Moab in de weekenden drukker is dan buiten het weekend. Amerikanen gaan vaak een weekend erop uit en in deze periode is het in Moab nog aangenaam. Canyonlands valt wel mee, maar Arches is altijd druk en in het weekend zal het dan echt vol zijn. Hoe dat nu zal zijn met het timed entry systeem weet ik niet. Zie voor dat systeem de NPS site en hier het bericht hierover in het zuidwesten algemeen forum.

Canyonlands RV Resort ligt inderdaad heel gunstig; je kunt lopend naar de winkels en restaurants.

Ik hoop dat @Roos2 nog meeleest! Reageren kan via de knop "plaats reactie", onder of boven je topic.

Marianne
Roos2
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2021, 11:28

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Roos2 »

Hoi,
Ontzettend bedankt voor het mee denken en alle tips! En het nieuwe voorbeeld reisschema is helemaal fantastisch.. super bedankt voor het meedenken.
IK heb hem iets aangepast en hij ziet er nu als volgt uit:

13-apr-22 wo naar Las Vegas
14-apr-22 do Las Vegas
15-apr-22 vr Las Vegas
16-apr-22 za Las Vegas - Valey of Fire (camping first come-first in)
17-apr-22 zo Valey of Fire - Zion (Camping nog zoeken of Watchman ook nacht eerder)
18-apr-22 ma Zion (1 nacht Watchman kunnen boeken)
19-apr-22 di Zion (evt South?)
20-apr-22 wo Bryce (camping first come- first in)
21-apr-22 do Bryce
22-apr-22 vr Bryce
23-apr-22 za ?
24-apr-22 zo Capital Reef Fruita (1 nacht kunnen boeken)
25-apr-22 ma Capitol Reef - Thousand lakes in Torres
26-apr-22 di Capitol Reef - Thousand lakes in Torres
27-apr-22 wo Capitol Reef - Goblin Valley
28-apr-22 do Goblin Valley - Moab (Moet nog camping reserveren, Devils Garden is vol)
29-apr-22 vr Moab
30-apr-22 za Moab
1-mei-22 zo Moab- Montrose
2-mei-22 ma Montrose - Monument Valley
3-mei-22 wo Monument Valley - Page
4-mei-22 di Page
5-mei-22 do Page
6-mei-22 vr Page - Lee's Ferry Campground
7-mei-22 za Lee's Ferry campground
8-mei-22 zo Grand Canyon (Mother Campground, enige mogelijke datum geresereveerd)
9-mei-22 ma Grand Canyon
10-mei-22 di Grand Canyon - Bearizona Wildlife
11-mei-22 wo Bearizona Wildlife - Sedona
12-mei-22 do Sedona
13-mei-22 vr Sedona
14-mei-22 za Sedona - Lake Havasu
15-mei-22 zo Laka Havasu - Joshua Tree
16-mei-22 ma Joshua Tree
17-mei-22 di Joshua Tree - San Diego
18-mei-22 wo San Diego
19-mei-22 do San Diego
20-mei-22 vr San Diego - Los Angeles
21-mei-22 za Los Angeles
22-mei-22 zo Los Angeles - Pismo Beach
23-mei-22 ma Pismo Beach
24-mei-22 di Pismo Beach - Monterey
25-mei-22 wo Monterey
26-mei-22 do Monterey - SF
27-mei-22 vr SF
28-mei-22 za SF
29-mei-22 zo SF-Yosemite (of dag eerder al naar Yosemite en dag korter SF?)
30-mei-22 ma Yosemite
31-mei-22 di Yosemite
1-jun-22 wo Yosemite - Lake Tahoe
2-jun-22 do Lake Tahoe
3-jun-22 vr Lake Tahoe - Hyatt lake campground
4-jun-22 za Hyatt lake campground – Crater Lake
5-jun-22 zo Crater Lake
6-jun-22 ma Crater Lake
7-jun-22 di Crater Lake - Hudgon Parcher Park
8-jun-22 wo Hudgon Parcher Park
9-jun-22 do Seattle camper inleveren


- Bij de campers in de USA en Canada kunnen we geen kinderstoeltjes huren. Nu zijn we vast de enige niet die met jonge kinderen reizen, ben benieuwd hoe anderen dit doen? We gaan van de USA naar Canada met de trein dus stoelen mee nemen is vrij onhandig met de rest van de bagage en de kinderen. En hoe doe je dit in de steden met evt taxi's? Of dan toch maar steeds een auto huren?
- Bij Watchmen lijkt het of we een tent plek hebben geboekt (je moet een tent aanvinken). Iemand enig idee of je hierop ook met een grote camper op mag staan? Op de site en in de bevestigingsmail staan tegenstrijdige berichten en krijg geen reactie op mijn mail.


Nogmaals dank voor de hulp!
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1235
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door IngridUSA »

Zoek voor de kinderstoeltjes eens via het forum. Een ervan is bv deze:
viewtopic.php?f=30&t=74462
Er staan ook diverse linkjes in voor aanschaf en meer handige informatie.
Kijk ook eens naar reisverslagen, dan doe je hele praktische tips op. De link die ik eerder had gestuurd van Polarsteps doet het trouwens weer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Martin & Marianne »

Als je Yosemite via de Tioga Pass verlaat is een stop tussen Yosemite en Lake Tahoe niet gek, je hebt anders weinig tijd voor de Tioga Road en voor bijvoorbeeld Bodie.
Als je bij Watchman een tent hebt aangevinkt dan lijkt het een tentplaats. Loop C en D zijn alleen voor tenten. Bij de andere loops moet je kijken of de camper past qua lengte. Je kunt ook nog naar South kijken, twee weken voor aankomst. Dat kun je dan voor 3 nachten reserveren.
Bij Bryce kun je ook Rubys reserveren, ik heb geen idee hoe snel de fcfs vol zitten.
Voor Yosemite moet je op 15 januari reserveren, om exact 4 uur onze tijd. Lees je daarvoor goed in, er is een topic in het zuidwesten algemeen forum met ook een handige link erin, zie hier.
Heb je gelezen wat ik over het Memorial Day weekend had geschreven? Je zit nu deels in dat weekend in Yosemite. Dat moet je beslist NIET doen. Het is het drukste weekend van het jaar.

Voor Arches moet je reserveren om het park in te kunnen, heb je dat gelezen?

Wat zijn de plannen bij Crater Lake? Drie nachten lijkt me aardig veel.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 30 dec 2021, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
MariekeH
Amerikafan
Berichten: 121
Lid geworden op: 26 aug 2014, 11:45
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Boise, Idaho

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door MariekeH »

Ik zou inderdaad, zoals Marianne zegt, proberen wat te schuiven zodat je wat later in Yosemite aankomt. De 30e aankomen is misschien al wel te doen, omdat dat Memorial Day is en veel mensen juist op die dag vertrekken. Het park inkomen kan op Memorial Day wel lastig zijn en lang duren, en ik zou de sightseeing uitstellen tot de 31e. Dus misschien wat later op de dag aankomen op de 30e, zodat de meeste mensen al vertrokken zijn.

Drie nachten Crater Lake is wel lang. Voor de meeste National Parks zou ik altijd langer willen blijven dan mijn Amerikaanse man met Amerikaans reistempo, maar Crater Lake is echt anders. Als je een dag de tijd neemt om rond de krater te rijden, met veel stops, wat hikes hier en daar, dan heb je het aan het eind van die dag echt wel gezien. Soms is een tweede dag handig als je een boat tour wilt boeken, maar daarvoor moeten kinderen minimaal 3 jaar zijn, dus dat zou niet werken voor jullie 2-jarige.

Met een dag later naar Yosemite en een nacht minder in Crater Lake zou je verder weer op schema liggen. Die extra dag zou je dan bijvoorbeeld in LA kunnen gebruiken, waar ontzettend veel te doen is, ook voor kinderen.
Basketaapie
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2023, 18:18
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door Basketaapie »

Hoi!

Even geleden zie ik maar wij willen een zelfde reis met onze 4 jarige maken in 2025.
Nu beetje aan het voorbereiden. Ik ben vooral benieuwd hoe je het ervaren hebt, of je tips hebt en hoe het stuk captiol reed, moab en monument valley is bevallen met kinderen? Wij twijfelde daar nog even over 😊

Hopelijk vindt je de tijd om te reageren!

Bedankt!

Milan
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis Roos2: camperreis 8 weken met 2 kleine kinderen.

Bericht door mtl »

Topicstarter heeft begin maart 2022 voor het laatst ingelogd. Mogelijk is ze hier niet meer aktief.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer