Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Inmiddels verhuisd en weer druk bezig met plannen maken om weer te gaan reizen. Eerst maar weer afwachten wat Corona gaat doen 😇. Wilden naar Canada terug, maar we waren zo vol van ons rondje Zuidwest van 2019 dat we een deel ervan graag eerst overdoen. (Ook nog getwijfeld LV- Denver incl Yellowstone, maar mijn man kan niet wachten om eerst hiernaar terug te gaan, haha, heerlijk dat enthousiasme, we hebben dan ook elke dag vele wow momenten gekend).

Hieronder een toelichting waarom bepaalde keuzes ...

1. AM-LA (4)
2. LA
3. LA
4. LA
5. LA-Pismo
6. Pismo-MO (Carmel by the sea) (3)
7. MO
8. MO
9. MO-SEKI (4)
10. SEKI
11. SEKI
12. SEKI
13. SEKI-DV
14. DV
15. DV-Zion
16. Zion
17. ZIon-Bryce
18. Bryce
19. Bryce-Torry (CR)
20. Torry (CR)-MOAB (3)?
21. MOAB
22. MOAB
23. MOAB-MV-Cameron(?)
24. Cameron-Williams
25. Williams-LV (4)
26. LV
27. LV
28. LV
29. LV-AM

Opmerkingen route:

Bewust weggelaten onze toppers van 2019 en dus niet omdat het niet prachtig was, maar omdat we dit heel uitgebreid hebben ontdekt in 2019 en keuzes moesten maken: SF, Yosemite en Page.

Seki is een must, willen daar echt heel graag wandelingen maken en bij voorkeur IN het park overnachten. Kan dat en zo ja waar is het mooi? We hebben geen camper of tent.

1x Canada / Amerika in 2017 en in 2019 rondje Zuidwest gedaan. We merken dat we in 2017 heel veel deden. Teveel… 2019 veel rustiger gepland en zelfs dat ging soms nog te snel. Denk dat we ons alleen in Californiëstuk wel maanden kunnen vermaken zelfs 😇. Soms wat langere stukken rijden en soms veel nachten op 1 plek is dus een heel bewuste keuze.

GC sliepen we 2019 pal aan de rim in de Bright Angel Lodge in een cabin. Was echt fantastisch. 😍 Maar gezien de route en afstanden verdelen dachten we dat zo wellicht beter was. Cameron en dan de route 64 aan doen met de stops en dan bij de Bright Angel Lodge ergens zoeken naar een parkeerplek wat lastig zal worden en dan met die bus nog wat stops aandoen. Namiddag terug naar Williams zodat we meer tijd hebben voor het stuk naar LV (wilden toch Route 66 opnieuw een stuk nemen).

Monterey vonden we zo mooi😍 en zouden daar graag een paar nachten blijven (of evt Carmel nu the Sea(?) en Pismo wilden we terug naar hetzelfde hotel met heerlijk zwembad en aan zee. Mooie plek tussenin om even bij te komen denken we. Maar misschien nog andere mooiere tips

Het stuk CR-Canyonlands-Arches is nieuw voor ons.

Tips en opmerkingen zijn meer dan welkom.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Stegeman Californië/Utah/Arizona 4 weken

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie plannen!
Wanneer willen jullie gaan? En in welke tijd van het jaar?
Ik zou voor twee nachten Capitol Reef gaan als je daar nog niet bent geweest.

Kijk voor overnachtingen in Kings Canyon eens in ons 2013-verslag. Voor meer informatie over overnachten in het park zie de NPS site.

Wat de GC betreft; het is natuurlijk wel mogelijk mm vanuit Moab in één keer naar Grand Canyon Village te rijden, maar de tijd voor de East Rim wordt dan wel wat korter. Hangt natuurlijk ook af van de periode van het jaar dat jullie gaan, het is wel mooi om daar te zijn als de zon bijna onder gaat.
Je zou voor de zekerheid de Bright Angel Lodge kunnen reserveren.
Wat parkeren betreft: er zijn grote parkeerterreinen bij de Market Plaza en het visitor center, vandaar kun je met de bus naar de rim, mocht het parkeren dichter bij de rim niet lukken. Lopen kan ook, dan volg je de rim trail.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door IngridZw »

Leuk dat jullie weer de oversteek maken. Wat betreft Seki: Ik kan alleen iets zeggen over het Sequoia gedeelte maar dat vonden we sowieso al prachtig. Heerlijk rustig in vergelijking met sommige andere nationale parken. Parkeren was ook geen enkel probleem en het shuttle vervoer is er prima. Bovendien zijn er meerder mooie wandelmogelijkhedlen. Eén van onze mooiste wandelingen was de Tokopah trail bij de Lodgepole Visiter Center. Vrij eenvoudige wandeling alleen op het laatst wordt het wat rotsachtiger. De trail gaat langs het riviertje met stroomversnellingen en het eindigt bij een grote waterval. Heen en terug een kleine 5 kilometer. Aanrader.

Als je 3 volle dagen ter beschikking hebt zou ik kiezen voor meerdere locaties om te overnachten. Bijv. in Grant Grove bij de noordelijke ingang, Cedar Grove in het oostelijk gedeelte van Kings Canyon en eventueel de Wuksachi Lodge in Sequoia NP maar die laatste is vrij prijzig. Je kunt ook kiezen om na Sequoia NP door te rijden naar Three Rivers waar genoeg accommodaties zijn om te overnachten.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Dankjewel allebei.
Marianne, de planning is ongeveer juni 2023. September zou ook zomaar kunnen maar vroeg donker vonden we wel een nadeel. Eigenlijk kunnen we alle maanden van het jaar wel vrij krijgen. 2019 geen 1 vrije dag opgenomen dus dagen zijn er wel. Dus als iemand een mooie idee heeft als juni… (Alhoewel we gingen gewoon vroeg slapen en stonden weer vroeg op en september warmer dan juni denk ik) Maar misschien is juni wel drukker ? Kan ook zomaar zijn als we meer vertrouwen rondom Corona krijgen 2022 toch maar ik reken er niet op.
GC is idd een lastige afweging. Doorrijden tot aan de rim en daar overnachten dan niet veel tijd voor de uitzichtpunten ten oosten. Herinner me die toch wel als heel mooi.
CR ga ik proberen 2 nachten in het schema te krijgen. Moab 3 dan ook nog wel nodig of zou dat ook met 2 kunnen? Ben een beetje bang voor rode rotsen moeheid?? Verslag 2013 bekijk ik binnenkort.
Heel misschien zie ik wel een klein beetje tegen de Bright angel Lodge cabin op vanwege de spin van 2019. Dat ze bij de receptie toen aangeven dat het waarschijnlijk de spin is die dodelijk kan zijn of die iets met je vlees doet 🤣 of ze hebben me toen goed bij de benen gehad. Maar volgens mij was het serieus. Deze liep dus in onze cabin en kwam onder het bed vandaan (jeoren met een slipper er achteraan) Rillingen lopen nog over mijn lijf. Maar ja die ochtenden en avonden daar waren zoooooo heerlijk.

Ingrid. De overnachtingen die je noemt voor Seqouia ga ik opzoeken ! IN het NP lijkt me zo gaaf maar ja… liefst zouden we op 1 plek blijven. Minder getrek met koffers en weer wennen.
De wandeling van 5km is precies wat voor ons! Die zetten we op ons wensenlijstje.
Laatst gewijzigd door stegeman op 22 nov 2021, 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Aangepast.

1. AM-LA (4)
2. LA
3. LA
4. LA
5. LA-Pismo
6. Pismo-MO (Carmel by the sea) (3)
7. MO
8. MO
9. MO-SEKI (4)
10. SEKI
11. SEKI
12. SEKI
13. SEKI-DV
14. DV
15. DV-Zion
16. Zion
17. ZIon-Bryce
18. Bryce
19. Bryce-Torry (CR)
20. Torry (CR)
21. Torry-Moab (3)
22. MOAB
23. Moab
24. MOAB-GC
25. GC
26. GC-LV (4)
27. LV
28. LV
29. LV
30. LV-AM
Laatst gewijzigd door stegeman op 22 nov 2021, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt nu 2 keer dag 25. :wink:

Wat betreft Sequoia en Kings Canyon; je hebt er 4 nachten, ik zou zeker twee verschillende overnachtingslocaties nemen. En eigenlijk zou ik 3 het mooiste vinden; een nacht Cedar Lodge, twee nachten Grant Grove en dan Three Rivers. Of de Wuksachi Lodge, maar dan heb je wel een erg lange rit naar Death Valley.
Cedar Grove en Grant Grove liggen beude in Kings Canyon. Kijk eens op de kaart van het park voor de ligging en voor de ligging van de bezienswaardigheden.
Weet je al waar je in DV zou willen overnachten?

Wij vonden de wandeling naar de Tokopah Falls ook mooi. Maar je moet zeker ook tussen de sequoia's rondlopen. Zie ook daarvoor ons 2013-verslag en ook ons 2017-verslag. Kings Canyon is ook prachtig, bij Cedar Grove kun je een aantal leuke korte wandelingen maken. Wij bezochten dat deel ook in 2006, dat deden we toen vanuit Grant Grove. Maar de overnachting in Cedar Grove is wel heel mooi, wij zaten naast de rivier.

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Heb de dubbele 25 aangepast 😇

2019 boekten we de ranch in furnace Creek. En de eerste 25 gasten van die dag hadden geluk. We mochten naar the inn die er naast op een bult ligt. Wat een prachtig zwembad, mooie kamer en heerlijk gegeten daar. Duur maar het waard. Mooiste zonsondergang ever gezien daar. Geen sterren helaas. Daar gaan we dan nu maar voor. Liefst zouden we daar weer slapen.we weten dat het erg duur overnachten is daar maar bij Bryce bijvoorbeeld vinden we de Bryce view Lodge dikke prima. Bepaalde plekken wat minder veeleisend. En anders nog harder sparen 🤣
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door IngridZw »

Nog even een opmerking over je laatste route. Ik zie dat je een volle dag Death Valley hebt en daarom vraag ik me af of dat echt handig is wat betreft de temperatuur daar. In de vroege ochtend kun je nog het één en ander ondernemen maar daarna is het volgens mij vanwege de hitte niet te doen.
En wil je echt nog 2 overnachtingen in de Grand Canyon. Volgens mij hebben jullie daar tijdens de vorige reis ook al veel gezien. (ik heb van de spin gelezen brrr).

Dat in gedachten doe ik zomaar even een voorstel: Zou San Diego een optie zijn om toe te voegen. Wij vonden dat een prachtige stad. Een stuk compacter wat betreft de afstanden tussen de bezienswaardigheden en ook relaxter dan LA. Ook de kust tussen LA en SD is mooi.
Je zou met de 2 extra overnachtingen die je bespaart een combinatie kunnen doen van zowel LA als San Diego. Je bent er immers niet ver vanaf en die kans zal je denk niet gauw weer krijgen. Misschien iets om over na te denken.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

Die twee nachten DV kan op zich wel, je kunt met de auto veel doen. Maar ik zou hier een nacht in bijvoorbeeld Lone Pine ook niet gek vinden. Dan heb je wat meer tijd voor de rit vanaf Sequoia en het is een stuk goedkoper qua overnachten.

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Death Valley leek ons een dagje in dat heerlijke zwembad heeeeeerlijk eigenlijk.'s ochtends en vroege avond even wat bekijken nog. Lone Pine nemen we in overweging.
Los Angeles hebben we zo er in staan, omdat we er nauwelijks iets van gezien hebben. Ik ben daar naar de huisartsenpost of zoiets geweest, dikke spuit en kuur gekregen en een paar dagen later was ik er weer, maar toen hadden we LA al verlaten. Eigenlijk alleen Venice Beach gezien en de pier in Santa Monica. Het leek ons mooi hier nog te fietsen en de rest van LA te bekijken. San Diego hebben we in overweging , afhankelijk van vluchten en hoeveel tijd we hebben. Joshua tree bekeken op youtube, dat trekt ons helemaal niet eigenlijk. De plekken in sequaoia en kings canyon gaan we bekijken.
We gaan dit keer voor een relaxtere vakantie met meer rustmomenten tussendoor en overal wat langer zijn. GC misschien toch 1....mede ook afhankelijk van hoe lang we weg kunnen. Eerst die stomme corona maar rustig, want testen om Amerika in te mogen is voor ons niet wat. Psychisch niet in orde :shock: ....het testen lukt niet, ga schoppen en slaan zodra iemand maar in mn mond wil kijken, laat staan iets achter in mn keel duwen....en dat moet me daar niet overkomen. ja lach maar, maar ben serieus. Een evt volgende keer hier, moet ik om een arts vragen... :wink: Haha, ja we wachten wel af tot alleen vaccin voldoende is Amerika in te mogen. :clap:
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Wat zouden jullie dan adviseren? mei/juni of sept/okt?
Ik verwacht sept/okt minder drukte maar snel donker... Kwa vrij krijgen op het werk is bij ons vaak alles wel mogelijk Zeker nu we in 2021 geen 1 dag vrij hebben gehad en wat dat betreft wel 8 weken vrij kunnen nemen, maar dat zal wel niet gaan :wink: . We gaan uit van max 4 weken
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door IngridZw »

Het zal allebei zijn voordelen hebben. Wat betreft drukte zal het denk ik niet veel uitmaken. Wij zijn zelf nooit in sept/okt geweest. Wel 2 keer in juni en dat is ons heel goed bevallen. Ten eerste de lange dagen die je hebt' s morgens vroeg licht en 's avonds laat donker. En ook de natuur zal in die periode uitbundiger zijn. Maar goed anderen zullen reizen in het najaar weer prefereren.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

stegeman schreef:
07 dec 2021, 15:08
Death Valley leek ons een dagje in dat heerlijke zwembad heeeeeerlijk eigenlijk.'s ochtends en vroege avond even wat bekijken nog. Lone Pine nemen we in overweging.
Lijkt mij veel te warm. :wink: Wij hebben zowel ervaring met het zwembad bij de Inn als bij de ranch, maar alleen 's avonds; overdag vonden we het zelfs in of bij het water veel te warm om er veel tijd door te brengen.
stegeman schreef:
07 dec 2021, 15:08
Het leek ons mooi hier nog te fietsen en de rest van LA te bekijken.
Ik zou dan wel een goede planning maken. De "rest van LA" is namelijk ontzettend groot. Kijk goed wat je dan wilt doen en hoeveel tijd dat kost.
stegeman schreef:
07 dec 2021, 16:21
Wat zouden jullie dan adviseren? mei/juni of sept/okt?
Wij hebben met beide periodes ervaring en beide hebben zo hun voordelen.
De lange dagen in juni zijn zeker fijn, maar als jullie 's avonds na het eten niets meer ondernemen maakt het niet zoveel uit met september, zeker als je in september vroeg opstaat. In juni zal het wat groener zijn, en minder kans op (de gevolgen van) bosbranden. Ik heb het idee dat het licht in september veel mooier is, zeker in de gebieden met rode rotsen. En het is veel gemakkelijker om eens een zonsopkomst mee te maken. :wink:

Marianne
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Old Faithful »

stegeman schreef:
07 dec 2021, 16:21
Wat zouden jullie dan adviseren? mei/juni of sept/okt?
Ik verwacht sept/okt minder drukte maar snel donker.
Ik heb geen ervaring met mei/juni. Wij zijn enkele keren in september en de laatste keer van 19 september tot 10 oktober geweest. Ons bevalt dat goed.

Overdag zijn de temperaturen aangenaam en 's avonds koelt het lekker af. Begin oktober 's avonds op het terras van Panamint Springs Resort in Death Valley zitten is best aangenaam. Bij de Grand Canyon, Bryce en aan de oostkant van de Sierra Nevada vroor het 's nachts zelfs. Bij de Virginia Creek Settlement sliepen wij daarom in een cabin met een gaskacheltje aan.

Parken als Yosemite, Zion e.d. zijn waarschijnlijk altijd wel druk. Wij reden Highway One in een weekend en hebben verschillende geplande stops overgeslagen, omdat er geen parkeerplaats was te vinden. Upper Antelope Canyon bezochten ook wij schouder aan schouder met vele anderen. :wink: Horseshoe Bend viel 's ochtends vroeg qua drukte mee - ik had daarover horror verhalen gelezen -, maar het was jammer dat hij voor een deel in de schaduw lag.
Voor de rest viel het wel mee. Parken als Yosemite, Zion en Capitol Reef hadden wij al vaker bezocht en hebben we "op doorreis" gedaan met alleen een stop voor een wandeling naar bijvoorbeeld Hickman Bridge en Canyon Overlook.

In Death Valley, Bryce, Arches en bij de Grand Canyon viel de drukte erg mee. De Grand Canyon was bij zonsopkomst en temperaturen rond het vriespunt zelfs heel rustig. Bij Monument Valley hadden wij geluk. Er waren geen andere deelnemers aan de geboekte sunset tour. Dat werd dus een privé tour.
Verder gingen wij veel naar plaatsen die waarschijnlijk nooit erg druk zijn, zoals Petrified Forest, Toadstool Hoodo, Goblin Valley e.d. Valley Of Fire had ik ook drukker verwacht. In Cathedral Gorge hebben we zelfs helemaal geen andere bezoekers gezien.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

Gezien de pilot in Arches (zie dit topic) is het misschien niet gek om voor september te gaan en het zo te plannen dat je na 3 oktober in Arches bent.

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Op zich geen mooi nieuws dat onze jongste zoon de relatie na drie jaar uit heeft. Is er verdrietig genoeg om. Maar nu heb ik beide zoons aangeboden nog 1x met ons vieren Amerika te gaan ipv dat we met ons tweeen gaan. We zijn echter helemaal van hotels uitgegaan maar is het te overwegen nu we met 4 zijn voor een camper te gaan of wordt het daar niet goedkoper van.
Oudste zoon is 22, maar dan net 23. Mag hij ook rijden in de camper of niet… Gewoon even een gedachte. Gaan we toch voor hotels of nu eens voor camper. Camper lijkt me het mooist als je gewoon overal kunt gaan staan maar dat is geen optie meer die plekken moet je ook al heel vroeg boeken. In dubio.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

En Marianne. Ik zal je Arches topic volgende week even goed doorlezen. Het was een druk jaar voor ons met 2 verhuizingen en veel werken. Weinig online geweest. Maar er komt nu weer meer rust 👌
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door Martin & Marianne »

Als ik me niet vergis geldt die leeftijdsgrens/under age fee die je bij huurauto's hebt niet voor campers.
Een camper niet niet snel goedkoper zijn denk ik. Als kamperen je wel iets lijkt is een combinatie van hotels en tent qua prijs het meest aantrekkelijk.

En ja, hou rekening met reserveringen voor de parken. Dat zal in elk geval voor Arches gelden, maar hou ook de andere parken in de gaten. Het zou me niet verbazen als er in Zion ook een keer iets dergelijks komt.

als je weet wanneer je gaat kun je alvast voor de drukke en dure plaatsen/parken al iets gaan boeken, dat kan vaak een jaar van te voren. Ga je toch met de camper dan annuleer je dat weer.

Marianne
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4809
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door michelly »

Onze kinderen hebben inderdaad ook met een camper gereden toen ze 21 en 23 waren. Beetje raar dat ze met zo'n grote 30ft camper wel mochten rijden zonder extra betaling en een gewone huurauto niet.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: Californië/Utah/Arizona 4 weken.

Bericht door stegeman »

Arches van te voren boeken speelt ook in september. We twijfelen erg. We gingen voor juni. Maar als we september gaan is de jongste ook 21 en kunnen ze ook in Las Vegas bijv eens een bar proberen en wie weet toch rijden. Is even goed zoeken
Voor LA moeten we eigenlijk een dagje universal studio’s , Disney of wat ook doen. Denk het eerste. Of is er nog iets beters. Wij houden er helemaal niet van maar we denken dat het voor de jongens toch wel een mooie ervaring is.
De jongste wil ook heel graag meer rust in de reis. Langer op 1 plek. Eens kijken wat we nog kunnen schrappen.
Arches misschien en dit een volgende reis meenemen samen met Yellowstone en/of Colorado. Even rekening met elkaars wensen houden. Het zijn geen kleine kinderen meer 😇
Ivm met hun werk willen ze liever naar 3 weken ook
Kijk er wel enorm naar uit nog 1x met ons vieren als gezin❤️
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer