@Martin & Marianne
Geen paniek, je hebt alle tijd om er een mooie reis van te maken. Je gaat in een prachtige periode, autopech is iets zeldzaams en je gaat heel veel moois zien.
Ik heb jouw voorstel even per dag uitgeschreven. Probeer dit zelf ook altijd te doen, dat maakt het bijvoorbeeld duidelijker - voor ons en ook voor jezelf - waar je een reisdag hebt. Het laat je ook zien waar je het best een overnachting kunt plannen.
Even voor de duidelijkheid; vlieg je op 3 juni terug, en dus 4 juni thuis, of vlieg je op 2 juni terug?
Ik heb totaal geen ervaring met lange afstanden rijden in een vrij korte periode in een auto met hiernaast ook nog echt op een planning te rijden en laat staan in een land als Amerika.
Jouw overzicht is inderdaad overzichtelijker, ik vlieg terug eind van de middag op vrijdag 3 juni en zaterdagmorgen aankomst op Schiphol.
15-mei Aankomst SF
16-mei SF – Yosemite - Overnachting (310km)
17-mei Yosemite
18-mei Yosemite – Overnachting - Death Valley (678km indien Tioga Pass nog gesloten is, indien open 472km)
19-mei Death Valley – Overnachting - Las Vegas (241km)
20-mei Las Vegas
21-mei Las Vegas – Zion – Bryce – Overnachting (392km)
22-mei Bryce – Page - Grand Canyon – Overnachting (461km)
23-mei Grand Canyon
24-mei Grand Canyon - Kingman – Overnachting (590km)
25-mei Kingman – LA – overnachting (211km)
26-mei LA
27-mei LA
28-mei LA
29-mei LA via Big Sur – Monterey - Overnachting (521km)
30-mei Monterey - San Francisco – Overnachting) (187km)
31-mei San Francisco
1-jun San Francisco
2-jun San Francisco
3-jun San Francisco – Terug naar huis
Ik heb het schema beetje aangepast en geef mij nu een beter beeld maar vooral vanaf Las Vegas tot Joshua Tree lijkt het mij zo krap.
Wat mij opvalt is dat je relatief veel tijd voor de steden hebt uitgetrokken en dat je bijvoorbeeld Zion NP mist. Kijk voor Zion en voor een vergelijkbare route eens naar de voorbeeldroute.