Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

@Cameron dank voor de waardevolle tips! Klinkt als een leuke reis die jullie hebben gemaakt.

Voor nu alvast een kleine opzet:

1. AMS - SFO - Monterey (auto halen voor eerste dagen)
2. Monterey
3. Monterey
4. Monterey - San Jose (camper halen) - Lake Tahoe
5. Lake Tahoe
6. Lake Tahoe
7. Lake Tahoe - Lone Pine
8. Lone Pine - om DV heen - Valley of Fire
9. Valley of Fire
10. Valley of Fire - Snow Canyon SP
11. Snow Canyon SP
12. Snow Canyon SP - Capitol Reef NP
13. Capitol Reef NP
14. Capitol Reef NP - Salt Lake City
15. Salt Lake City
16. Salt Lake City - Grant Teton
17. Grand Teton
18. Grand Teton - Yellowstone
19. Yellowstone
20. Yellowstone
21. Yellowstone
22. Yellowstone - Dinosaur NM
23. Dinosaur NM - Moab
24. Moab
25. Moab
26. Moab - Sedona
27. Sedona
28. Sedona
29. Sedona - Phoenix (Camper inleveren, huurauto)
30. Phoenix - San Diego
31. San Diego
32. San Diego
33. San Diego
34. San Diego - AMS
35. AMS

Wat ik nog lastig in te schatten vind is de verhouding ' natuur/stad'. Wij zijn zelf geen mensen die graag lang in grote steden verblijven, maar met kinderen kan het soms ook fijn zijn om bepaalde infrastructuur te hebben (speeltuinen etc). Ervaringsdeskundigen? Zijn er bij bovengenoemde plaatsen ook aan te raden campgrounds die bv wel speeltuinen/zwembaden hebben? Ik zou in ieder geval in Yellowstone, Capitol Reef en Grand Teton in de parken zelf willen staan.

Ergens zou ik graag meer ' op de bonnefooi' gaan, maar zal wel lastig zijn met bovenstaande wensenlijst.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door jojostravelusa »

Kijk ook eens op camper.nl. Die gebruiken wij altijd. Daar kun je makkelijk spelen met wat je zou willen en krijg je een goed beeld van de kosten.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Hans B »

Quote:
Wat ik nog lastig in te schatten vind is de verhouding ' natuur/stad'. Wij zijn zelf geen mensen die graag lang in grote steden verblijven, maar met kinderen kan het soms ook fijn zijn om bepaalde infrastructuur te hebben (speeltuinen etc). Ervaringsdeskundigen? Zijn er bij bovengenoemde plaatsen ook aan te raden campgrounds die bv wel speeltuinen/zwembaden hebben? Ik zou in ieder geval in Yellowstone, Capitol Reef en Grand Teton in de parken zelf willen staan.

Veel STAD zie ik niet, dus als jullie natuur de voorkeur geven, is het toch prima zo.
Kinderen maakt het niet zoveel uit, emmertje, schep en wat zand :thumbup:
Duurdere KOA campings hebben een speeltuintje, in parken vind je dat niet.
Om IN parken te staan moet je tijdig reserveren, maar dat is een open deur.

Nabij Sedona ligt Prescott waar je heel goed een (mid)dag aan een meer kunt staan, kost niks.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door jojostravelusa »

De bonnefooi zit er tegenwoordig niet heel erg meer in. Gezien het feit dat jullie het over de kleine hebben, ga ik ervan uit dat die nog niet op school zit. Je kunt dan buiten het hoogseizoen. Dat scheelt wel, maar ook dan is het met name in de parken nog steeds druk. Om niet de halve middag op zoek te zijn naar een camping, zou ik toch gewoon lekker alles reserveren. Het geeft rust aan de reis. Zeker als je met een kind gaat, is het niet fijn om aan het eind van de dag nog misschien wel 1,5 of 2 uur extra moet rijden om een (geschikt) plekje te vinden.
Valley of Fire is first come, first serve. Zorg dat je er op tijd bent, want het is een heel populair park en dus snel vol.

Bij Lake Tahoe vinden wij Sugar Pine Point State Park mooi. Deze is niet te reserveren, maar in de omgeving zijn meer campings, ook die wel te reserveren zijn.
In Capitol Reef is een groot deel van de wegen onverhard en daar mag je dus met de camper niet komen.

Aangezien je voor de eerste en de laatste dagen al een huurauto op het programma hebt staan, zullen de steden niet echt een probleem zijn.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

Thanks allen! Waardevolle tips.

Nee, ik was er al bang voor @jojostravelusa , dat de bonnefooi niet handig is. Wij willen in mei/juni gaan, dus wel buiten het hoogseizoen (op Memorial Day na) maar uit ervaring weet ik dat het nog steeds aardig druk kan zijn. Zeker na anderhalf jaar internationale lockdowns.

Wij reizen met een tweeling van dan 4, dus er zal ook echt wat variatie moeten zijn en niet al te veel op een dag rijden. Als we in NL reizen vinden ze het niet zo vervelend, maar dat is maximaal twee uurtjes heen en terug en bij lange na niet elke dag.
Kinderen maakt het niet zoveel uit, emmertje, schep en wat zand
haha, ik maak ze daar geen uren meer blij mee, maar ik snap je punt. Ze zijn wonderwel best avontuurlijk ingesteld en we hebben in Europa al aardig wat gereisd. Maar gewoon klauteren in een speeltuin of een keer een dierentuin doen we ze zeker een enorm plezier mee. Vandaar ook aan het einde San Diego.
Kijk ook eens op camper.nl. Die gebruiken wij altijd. Daar kun je makkelijk spelen met wat je zou willen en krijg je een goed beeld van de kosten.
Thanks! Geeft inderdaad een goed beeld van de kosten. Inderdaad in lijn met wat ik verwachtte. Wij hebben altijd met de auto/motels gereisd dus de kostenverdeling ligt nu heel anders, wat ook wel logisch is. Ergens ga je ook wel wat kosten besparen omdat je niet altijd buiten de deur hoeft te eten, maar voor ons zijn de kosten voor deze specifieke reis niet de belangrijkste graadmeter. We hebben niet het idee dat we de jaren erna vaak als gezin de plas over zullen steken (ik hoef niet in het hoogseizoen in het Westen van de VS te zijn) dus dit zal voor ons een bijzondere reis worden!
Groetjes,
Daniel
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Trails »

Plek 23 in Snow Canyon SP is een hele mooie plek voor de camper. Wij stonden daar in 2019 en vonden het de mooiste plek van de camping.
Hier foto's van die plek:
https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /28-9.html

In Dinosaur NM hadden we plek 26. Ook al weer zo'n mooie en grote plek. Dit is trouwens een schitterend park en de camping was één van de mooiste op onze reis.
https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /21-9.html

Zoals hierboven ook al werd vermeld: ik zou zo veel mogelijk reserveren. Wij reisden in september/oktober en veel campings waren toen gewoon hartstikke vol. We zagen de campers tot laat in de avond aankomen en ook weer vertrekken omdat er geen plek was. Je kunt je tijd beter spenderen aan leuke dingen doen/zien in de weet dat je een plek hebt. Anders moet je toch al vrij vroeg in de middag op zoek en dat is zonde van je tijd.

Zorg dat je de klantenkaarten van de supermarkten krijgt. Die krijg je gelijk mee bij de customer service desk. Er zijn supermarkten waarbij de aanbiedingen alleen maar gelden voor kaarthouders.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door IngridZw »

@Mrvanilla Ik vind het een prachtige route die je hebt uitgestippeld. Zou er zo voor tekenen.
Zomaar even wat tips: Vlak voor Sedona ligt Slide Rock SP. (maar dat wist je waarschijnlijk al). In ieder geval leuk om met kinderen naar toe te gaan. Voor een plekje moet je er wel op tijd naar toe. Ook ten noorden van Sedona is de West Fork of Oak Creek Canyon trail. De wandeling voert langs een beekje die je diverse keren moet oversteken via de stenen in het water. Wij hebben hem niet gelopen maar het schijnt voor kinderen erg leuk te zijn.

In San Diego is o.a. Balboa Park een aanrader met kinderen. Dit is een prachtig park waar van alles te zien is. Je kunt ook gebruik maken van het gratis treintje dat door het park loopt. In principe kun je er met je gezin wel een dag vermaken vooral als je ook nog de naastgelegen dierentuin bezoekt.

In Salt Lake City is een prachtig aangelegd winkelcentrum genaamd City Creek Center met speciaal voor de kinderen in het middengedeelte een grote waterpartij met spuitfonteinen. Kunnen ze heerlijk nat worden. Het ligt tegenover het Mormonen Tempel complex. Trouwens ook hele leuke winkels.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

@Trails Bedankt voor de tips! Ik heb net jullie verslag zitten lezen. Krijg weer helemaal zin om die kant op te gaan :lol:

Kun je in dit soort parken ook echt plekken reserveren of is het gewoon wie als eerst binnenkomt kiest als eerst? Snow Canyon SP is een park waar ik zelf erg enthousiast over ben en het lijkt me een super leuk park voor de kinderen.

Dinosaur NM ben ik nog nooit geweest, maar dat ziet er ook veel leuker uit dan ik had verwacht, mooi campground ook zeg.

We zijn er inderdaad wel over uit dat we niet op de bonnefooi gaan, maar lekker alles op tijd reserveren. Met kinderen wil je inderdaad niet van campground naar campground zeulen na een lange dag.
Zorg dat je de klantenkaarten van de supermarkten krijgt. Die krijg je gelijk mee bij de customer service desk. Er zijn supermarkten waarbij de aanbiedingen alleen maar gelden voor kaarthouders.
Ja, we hebben klantenkaarten van Safeway en Whole Foods. Zijn er nog meer die interessant zijn?
IngridZw schreef:
18 mei 2021, 00:46
@Mrvanilla Ik vind het een prachtige route die je hebt uitgestippeld. Zou er zo voor tekenen.
Thanks!

Slide Rock ben ik heel kort geweest in 2015 maar toen was het er net de Efteling. Maar eens dat het voor de kinderen heel leuk kan zijn. De trail die je noemt schrijf ik op, leuke tip.

We zijn inderdaad van plan naar de San Diego Zoo te gaan, het omliggende park nemen we zeker mee!

De tip over City Creek Center is een hele goede! Die gaan we zeker opvolgen! :clap:
Groetjes,
Daniel
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Trails »

@Mrvanilla
Als je naar de camping in Snow Canyon SP gaat boek dan vooral NIET een plek met hook-up (plekken 1 t/m 14). Op die plekken staan de campers echt tegen elkaar. Vreselijk.

De state parks in Utah kun je 4 maanden voor aankomst reserveren. De NPS parken 6 maanden. Je kunt dan zelf je plekje uitzoeken (mits die nog vrij is). Ik had een lijst gemaakt van de plekken die we wilden op de diverse campings met de datum dat ik kon boeken erbij en op die dag zat ik dan om 9 uur 's morgens klaar om "ons" plekje vast te leggen. Ik moet zeggen dat we werkelijk overal de mooiste plek hadden.
Wij zochten op basis van satellietbeelden, foto's van de sites van de div. parken en we maakten gebruik van https://www.campsitephotos.com/

Supermarkten:
ik geloof dat wij ook pasjes hadden van City Market, Fry's en Basha's.
Als je bij supermarkten tankt laat dan ook je pasje zien want dan krijg je vaak korting.
Laatst gewijzigd door Trails op 19 mei 2021, 07:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Dude »

Als je in de week naar Slide Rock gaat en erg vroeg heb je kans om er alleen te zijn. Het water is zowiezo erg koud :lol:

Fry's heeft idd ook een klantenkaart, je spaart er echt wel veel mee uit.
Die van Safeway telt ook bij Albertsons maar dat weet je wellicht. Safeway heeft ook een app waarmee je kan scannen en nog meer korting krijgt maar ik weet niet of dat werkt op een buitenlands nummer?
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door jojostravelusa »

Mrvanilla schreef:
17 mei 2021, 16:14
Ergens ga je ook wel wat kosten besparen omdat je niet altijd buiten de deur hoeft te eten
Dat vinden we een van de voordelen van een camper. Lekker zelf koken, bbq-en en je kunt het zo makkelijk of moeilijk en goedkoop of duur maken als je zelf wilt. En als je een keer uit eten wilt, kan dat natuurlijk altijd nog.
Ander voordeel is dat je met kinderen alles bij de hand hebt. Van een ijsje uit de vriezer tot een wc voor een sanitaire stop.

De klantenkaarten zijn inderdaad ook een goede tip. Gewoon bij elke supermarkt vragen. De korting gaat meteen in. De eerste keer dat wij het deden, scheelde het meteen $ 32,-. Kun je toch weer wat anders leuks voor doen.

Wij stonden bij Dinosaur NM in Vernal op de KOA camping. Is ook goed bevallen. wij hadden in het park Nederlanders ontmoet met jongens in dezelfde leeftijd als onze zoon. Ze bleken op dezelfde camping te staan en hebben zich nog een hele poos in het zwembad en in de camper met een film vermaakt voordat we gezellig gezamenlijk aan de bbq gingen.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Hans B »

Mocht je het willen en aandurven, bespaart 'boondocken' een mooie optie.
Gewoon ergens vrij gaan staan in de natuur.
De app Campendium laat hiervoor prima plekken zien.

Wij staan per week 5x vrij en 2x op de camping.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Markstaal »

Mooie planning en goede verdeling Daniel!

In Salt Lake City zit ook een leuke dierentuin (van Hogle) en volgens mij is er ook een museum voor kinderen, Discovery Gateway als ik het me goed herinner.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1616
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door BonnyR »

Wij hebben ooit ook met de kinderen rond de leeftijd van 4 jaar gereisd. We hadden volgens mij een 27ft. Laatste jaren een 30ft. Maar je bijna altijd buiten in juni. Voor de kids maakt het echt niet veel uit waar ze uithangen op die leeftijd. Wij reden wel vaak onderweg even een kleiner dorp binnen, op zoek naar een speeltuintje waar ze even lekker mochten spelen. Natuurlijk visnetje, emmertje en dat soort spullen gekocht. het is super leuk om voor de kids ook een cameraatje te kopen ( als ze daar een beetje mee om kunnen gaan, niet kwa techniek, maar dat ze hem niet onder het zand begraven :lol: ) Echt, je krijgt zulke andere leuke foto's van de kinderen.
In het donker op zoek naar vuurvliegjes of schelpen en stenen verzamelen vinden ze vaak ook leuk. Moest wel een strenge selectie op de terug weg, om binnen het bagage gewicht te blijven.
Wij wisselden natuur campings af met af en toe een KOA voor ons de was en kinderen zwemmen.
Je kunt kinderen ook een tekendagboek maken van iedere dag( of om de dag). Wij hadden ook zo'n platte verfdoos mee konden ze stenen verven enzo.
het enige wat we wel een beetje eng vonden dat ze "alleen" op pad wilden midden in de natuur. Regel was dan , zover dat je de camper nog kan zien. Alleen had onze jongste daar andere ideeën over. :roll:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

Dankjewel allen!

@Trails Goede tip mbt Snow Canyon en het reserveren van de State Parks, ik heb em opgeschreven. Thanks!

@Dude Wij komen meestal enkel en alleen bij Safeway en Walmart. Ik moet zeggen dat ik Fry's niet eens ken. En dat na 10x USA :lol:

@jojostravelusa Ja, dat van het eten lijkt mij ook wel prettig. En ook wat gezonder, zeker in de NP's zijn de cafetaria's niet al te best is mijn ervaring. Dus zelf kunnen koken is idd een pre en iets nieuws voor ons ;) (althans, zelf koken op vakantie/reis)
De app Campendium laat hiervoor prima plekken zien.
@HansB

Kijk, die kende ik nog niet, thanks!

@Markstaal He, die Discovery Gateway ziet er erg leuk uit hoor! Goede tip, thanks!

@BonnyR Super fijne tips! Leuk om je ervaringen te lezen.
het enige wat we wel een beetje eng vonden dat ze "alleen" op pad wilden midden in de natuur. Regel was dan , zover dat je de camper nog kan zien. Alleen had onze jongste daar andere ideeën over
Ja daar zit ik ook wel eens mee in mijn maag. Een van onze kinderen is erg avontuurlijk aangelegd en is nergens bang voor dus misschien dat daar een GPS tracker op moet :lol:
Groetjes,
Daniel
Gast

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Gast »

Hou wel in de gaten dat er buiten het veilige NL meer gevaar dreigt, zeker voor kinderen. Een coyote ziet volwassenen niet als prooi....
Toen ons kleinkind in NL was waren we aan het voetballen op ons speelveldje, maar als de bal in de bosjes verdween ging hij hem echt niet pakken en riep alleen maar: snakes... Hij liep dan ook echt niet zomaar door het hogere gras.

Ze hebben een tijdje in Montana gewoond en daar was de composthoop achter in de tuin al no-go area vanwege beren/poemas. Mijn schoondochter had regelmatig een zwarte beer in de tuin of liggend tegen de voordeur, en die wonen in Florida.

Dus in het zicht van de RV vind ik best ver. In NL zijn vrijwel geen gevaarlijke dieren, maar in de US zou ik zeker mijn kinderen niet zomaar willen laten rondlopen...onderzoekend als ze zijn....
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Old Faithful »

Mrvanilla schreef:
26 mei 2021, 14:07
Ja daar zit ik ook wel eens mee in mijn maag. Een van onze kinderen is erg avontuurlijk aangelegd en is nergens bang voor dus misschien dat daar een GPS tracker op moet :lol:
touw.jpg
touw.jpg (29.62 KiB) 1342 keer bekeken
Voor binnen en buiten, multifunctioneel. :wink:
Bron: https://www.gamma.nl/assortiment/touw-p ... /p/B380586
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

:lol:
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Mrvanilla »

Zo, de plannen zijn weer opgepakt. Door alle COVID ellende was bovenstaande reis nog wat te onzeker dus hebben we deze niet door laten gaan. Voor nu willen we komende oktober alsnog een poging wagen met de camper. De kinderen gaan wel naar school, maar zijn nog niet leerplichtig. Voor nu hebben we de data 1-10 t/m 22-10 staan.

Na wat rond speuren kwam ik op onderstaande prijs uit. Wat denken jullie daarvan? Enige wat ik niet helemaal begrijp zijn de generatorkosten. Wat zijn dat precies en heb je dat nodig?

Thanks alvast!
Bijlagen
Schermafbeelding 2022-04-27 om 13.18.17.png
Schermafbeelding 2022-04-27 om 13.18.17.png (72.99 KiB) 787 keer bekeken
Schermafbeelding 2022-04-27 om 13.17.08.png
Schermafbeelding 2022-04-27 om 13.17.20.png
Groetjes,
Daniel
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis Mrvanilla: 1st family trip met een camper

Bericht door Corv »

Mrvanilla schreef:
27 apr 2022, 13:19
Enige wat ik niet helemaal begrijp zijn de generatorkosten. Wat zijn dat precies en heb je dat nodig?
Kosten generator bij Cruise America zijn $3,50 per uur. Er zit een teller op die het gebruik registreerd, afrekenen bij het inleveren van de RV. Heb je alleen nodig als je zonder 'hookup' op een camping staat. Dus als je de stekker van de RV niet kan aansluiten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer