Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Elisatjeee
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2021, 00:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Elisatjeee »

Hallo!

IK heb een eerste versie van mijn roadbookplanning!
Wie zit het zitten om deze na te kijken -> ik zou het per pdf naar je mailadres wel moeten sturen, aangezien je hier geen pdf of word kan uploaden precies :(
Hierbij volgende vragen:
1) Is dit haalbaar? Waar langer blijven?
2) Wat zijn jullie favo-hotels per stad? -> Ik ben al zeker voor the View- Monument Valley -> maar als ik zoek op juni 2022 kan ik niks kiezen -> wil dit zeggen reeds uitverkocht of nog niet open voor reservatie voor die periode?
3) Andere leuke tips van must see/ activiteiten/ speciale stopplaatsen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Elisatjee
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Martin & Marianne »

Gaat dit niet meer om de reis van Connections? Dus betreft het een nieuwe route die je zelf hebt samengesteld? Zo ja, plaats die route dan hier, dan kunnen we kijken of die goed in elkaar zit. Schrijf de route uit in de van/naar vorm per dag, zie daarvoor de voorbeelden van andere routes in dit subforum.
Je kunt je roadbook dan ook hier plaatsen; kopieer het vanuit Word naar je topic. Of maak een blog aan, die kun je desgewenst ook gebruiken voor een verslag.

Wat betreft The View; heb je zowel bij het hotel als bij de cabins gekeken? Via de eigen site of via een boekingssite?

Marianne
Elisatjeee
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2021, 00:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Elisatjeee »

Beste

Het betreft inderdaad nog de Connectionstrip (https://www.connections.be/nl-be/rondre ... he-west-xl) . We zouden de middenklasse nemen van hotels. Ik zal zowel een offerte laten doen bij hen als Joker, maar wil graag aanpassen waar mogelijk qua hotel en route voor de perfecte ervaring 🙂

Hier het reisschema zoals deze dus volgens de link van Connections en de bijhorende activiteiten:

Dag 1 Brussel -Los Angeles
Dag 2 Los Angeles (Venice Beach, Santa Monica)
Dag 3 Los Angeles -> Palm Springs (Joshua Tree National Park via de west-ingang)
Dag 4 Palm Springs ->Phoenix -> dit zou ik laten aanpassen precies? is Phoenix niet een omweg
Dag 5 Phoenix -> Grand Canyon
Dag 6 Grand Canyon
Dag 7 Flagstaff- Page (Monument Valley)
Dag 8 Page (Horseshoe Bend, Antelope, kajakken -> 1 van deze 2 laatste op dag 9-> welke combi best met Horseshoe?)
Dag 9 Page- Bryce Canyon
Dag 10 Bryce Canyon-Zion (Rim Road+ 3 trails)
Dag 11 Zion (de hoogtepunten via de busstops, Narrows)
Dag 12 St-George- Las Vegas (Red Rock Canyon National Park, Hooverdam, Neonmuseum)
Dag 13 Las Vegas (Fremont, Strip)
Dag 14 Las Vegas- Visalia -> Tiagopass al open half juni? wat is een betere tussenstop? beter Mammoth lake- Death Valley
Dag 15 Visalia- Yosemite (Sequoia National Park)
Dag 16 Yosemite
Dag 17 Yosemite- San Francisco
Dag 18 San Francisco (stad verkennen per fiets)
Dag 19 San Francisco (Alcatraz)
Dag 20 San Francisco-Monterey -> 17 Mile Drive -> Santa Maria
Dag 21 Santa Maria -> Solvang -> Santa Barbara -> Los Angeles
Dag 22 Los Angeles (Universal Studios)
Dag 23 Los Angeles (Hollywood boulevard+ Griffith)-> + Warner Bros 2u?
Dag 24 Los Angeles-Brussel

Alvast bedankt voor de algemene feedback, to do's en aanrader van hotels!

Krijg jij wel resultaat voor the View voor juni 2022op een andere manier? Ik heb via de officiële site gekeken.

Alvast bedankt voor de hulp! 🙂

Groetjes
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Martin & Marianne »

Het is mij niet helemaal duidelijk waarom je met een reisorganisatie in zee zou gaan als je toch route en hotels zelf gaat aanpassen. Waarom dan niet ook de hotels meteen zelf boeken? Dan kun je ook nog eens annuleren en iets anders nemen mochten je plannen wijzigen of een bosbrand of zo roet in het eten gooien, en je kunt kunt eens iets duurders doen en een andere keer iets eenvoudigers; dat is toch veel prettiger dan voor alle overnachtingen aan een bepaalde klasse vast te zitten?
Je kijkt wel naar de View? Maar waarom kijk je daarnaar als je het toch wilt laten boeken? Ik had een datum in juni 2022 genomen en toen er in het hotel geen beschikbaarheid was naar een cabin gekeken. Maar ik zie nu dat de datum dan terugspringt naar mei 2021. Ik vermoed dan ook dat het nog te vroeg is om voor 2022 te boeken. Ik heb geen ervaring met het hotel of de cabins, maar die cabins liggen wel erg mooi; ik zou die zeker in overweging nemen.

Wat de route betreft; Phoenix zou ik inderdaad laten vallen. Ik zou denk ik zelf kiezen voor maar 1 stop tussen LA en de Grand Canyon. Dan win je een dag die je beter ergens anders kunt gebruiken.

Je noemt Flagstaff bij de Grand Canyon maar het hotel dat Connections noemt ligt in Tusayan. Dat ligt op zich goed, maar waarom zou je niet naar iets in het park kijken? Kijk voor de mogelijkheden op www.grandcanyonlodges.com. De Bright Angel Lodge ligt pal aan de rim en is niet duur. Je kunt een jaar van te voren boeken. Als je weet wanneer je vertrekt en je weet de route dan zou je daar alvast iets kunnen boeken; dan kun je altijd nog zien of je dat wel of niet zelf wilt doen, maar je hebt dan in elk geval iets.
Ik weet niet wat je plannen zijn bij de Grand Canyon, maar in principe kan één overnachting daar voldoende zijn, zeker als je bijvoorbeeld al tot Kingman rijdt vanuit LA.

Horseshoe Bend kun je bezoeken op weg van de GC naar Page, dan rij je er langs. Maar het ligt niet ver van Page, dus het is op elk moment wel te doen.

Bij Zion noem je St George, maar dat klopt toch ook niet met wat in de Connections-reis staat? Ik zou zeker in Springdale gaan zitten. Of in het park zelf. Zion is erg druk, de parkeerplaatsen lopen snel vol. In Springdale parkeren is niet goedkoop. Daarom kun je het beste daar een hotel nemen. Je kunt dan met de gratis shuttlebus naar het park.

Half juni is de Tioga Pass normaal gesproken open. Kijk eens hier voor de openingsdata in de afgelopen jaren. Ook hier weer het voordeel van zelf boeken: je kunt rekening houden met een open of gesloten pas door op twee locaties iets te reserveren. Uiterlijk een dag van te voren annuleer je dan een van beide opties.
Ik zou hoe dan ook een dag extra doen tussen Las Vegas en Yosemite; dat is echt niet te doen met maar 1 stop, zeker niet als je onderlangs gaat. Overnacht in Death Valley of net iets voorbij DV (bv Lone Pine) en daarna in Lee Vining of Mammoth Lakes. Je hebt dan ook tijd om naar Bodie te gaan en andere bezienswaardigheden te bezoeken lans de 395. Kijk bijvoorbeeld in ons 2013- en 2015-verslag voor dat stuk en voor Yosemite in juni.
Ik zou trouwens sowieso de route via Lee Vining nemen. Als de Tioga Pass gesloten is kun je ook de Sonora Pass nemen, die is altijd eerder open,
Sinds vorig jaar geldt er een reserveringssysteem voor Yosemite. als dat volgend jaar ook nog het geval is zou ik zeker accommodatie in het park nemen; dan heb je geen reservering nodig. Het zou erg triest zijn als je wel een hotel bij het park hebt maar het park niet in kunt (en dat geldt dan ook voor de Tioga Pass). Reserveren kan vanaf een jaar van te voren. zie daarvoor www.travelyosemite.com.

Langs de kust is 1 stop wel weinig. Mooier is om bijvoorbeeld een overnachting te doen in Monterey en in Pismo Beach.
Voor LA is de tijd dan weer redelijk ruim; waarom niet alle dagen LA bij elkaar zetten? De WB studio's zou je kunnen combineren met een bezoek aan Santa Monica.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door IngridZw »

Heb je op deze site gekeken?. Hier kun je volgens mij wel boeken voor juni 2022. Je kan het proberen.
https://www.nationalparkreservations.co ... iew-hotel/
Wij hebben tijdens onze 1ste reis in hotel The View overnacht. Niet goedkoop maar wel een prachtige ervaring.

Je kan op zich wel kiezen voor 2 overnachtingen tussen LA en de GC en dan na Palm Springs bijv. overnachten in Kingman. Je hebt dan ook tijd om in de 1ste rit via Oatman te rijden. Dit is een mooi gedeelte route 66. Voor de Grand Canyon heb je op deze manier aan 1 overnachting wel voldoende en je spaart een overnachting die je ergens anders kunt inzetten.
Flagstaff ligt ongunstig t.o.v. het park. Het mooiste is om in het park zelf te overnachten. Tenminste dat is onze ervaring. Je zit dan op loopafstand van de rim en ideaal als je de zonsondergang/opgang wilt meemaken.

Sequoia NP heb je ook op de lijst staan. (dag 15). Prachtig park maar je hebt er op deze manier geen tijd voor.

In Springdale hebben wij overnacht in Zion Park Motel. Prima hotel, goed gelegen en betaalbaar. Kijk daarvoor wel op hun eigen site.

Al met al met een paar aanpassingen (zie ook de adviezen van Marianne o.a. een dag minder LA) heb je m.i. een betere route. En ja wat betreft flexibiliteit zou ik ook zelf de hotels boeken. Geeft mij persoonlijk altijd veel voorpret.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie nu dat je Red Rock Canyon noemt tussen Zion en Las Vegas. Mooier is om Valley of Fire die dag mee te nemen en Red Rock Canyon te bezoeken tussen Las Vegas en Death Valley. Zeker als je een extra stop neemt op dat stuk is dat goed te doen.

Boeken via nationalparkreservations is niet aan te raden. Je betaalt daar extra kosten en je ziet niet de werkelijke beschikbaarheid. Google maar eens op die site.

Marianne
Elisatjeee
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2021, 00:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Elisatjeee »

Dag Martin&Marianne en IngridZw

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!

Ik heb al een paar aanpassingen doorgevoerd:
Dag 1 Brussel -Los Angeles
Dag 2 Los Angeles (Venice Beach, Santa Monica)
Dag 3 Los Angeles -> Palm Springs (Joshua Tree National Park via de west-ingang)
Dag 4 Palm Springs -> Phoenix Kingman
Dag 5 Kingman Phoenix -> Grand Canyon // Hotel: Bright Angel Lodge
Dag 6 Grand Canyon // Hotel: Bright Angel Lodge
Dag 7 Grand Canyon- Monument Valley // Hotel: The View of Cabin
Dag 8 Page (Horseshoe Bend, Antelope, kajakken -> 1 van deze 2 laatste op dag 9-> welke combi best met Horseshoe?)
Dag 9 Page- Bryce Canyon
Dag 10 Bryce Canyon-Zion (Rim Road+ 3 trails) // Hotel: La Quinta Inn and Suites Springdale of Zion Park Motel
Dag 11 Zion (de hoogtepunten via de busstops, Narrows) Hotel: La Quinta Inn and Suites Springdale of Zion Park Motel
Dag 12 Zion- Las Vegas (Valley of fire, Hooverdam, Neonmuseum)
Dag 13 Las Vegas (Fremont, Strip)
Dag 14 Las Vegas- Death Valley, Lone Pine (Red Rock Canyon National Park, Death Valley)
Dag 15 Death Valley ( Lone Pine) - Yosemite (Sequoia National Park) // Hotel: in park zelf
Dag 16 Yosemite // Hote:l in park zelf
Dag 17 Yosemite- San Francisco
Dag 18 San Francisco (stad verkennen per fiets)
Dag 19 San Francisco (Alcatraz)
Dag 20 San Francisco-Monterey -> 17 Mile Drive -> Santa Maria
Dag 21 Santa Maria -> Solvang -> Santa Barbara -> Los Angeles
Dag 22 Los Angeles (Universal Studios)
Dag 23 Los Angeles (Hollywood boulevard+ Griffith)-> + Warner Bros 2u?
Dag 24 Los Angeles-Brussel

Het is vooral de schrik om voor de eerste keer alles zelf te organiseren dat dit me wat tegenhoudt. En ook dat ik per stopplaats nog niet echt weet wat de beste overnachting daarvoor is.
Maar ik vrees dat de hotels via reisbureaus allemaal ketens of niet altijd praktische en mooie hotels zullen zijn, dus daarmee zou ik een paar aanpassingen willen doorvoeren.

Voor The View heb ik nu ook gekeken naar de cabins voor juni 2022, maar ik krijg geen resultaat :sadcry: en voor andere hotels die ik reeds wat opzocht ook al -> is alles al reeds sold out voor de periode juni 2022 van de accommodaties die ik wil aandoen of moeten deze nog beschikbaar worden? Nu begin ik wat schrik te krijgen dat we alles zouden moeten opschuiven naar 2023 en daar heb ik nu geen zin in :s

Ik had gelezen dat als je vertrekt en aankomt in dezelfde stad je vliegtickets goedkoper uitkomen. Daarom 1 dag LA aan Venice om eventjes op adem te komen na de jetlag en dan aan de reis beginnen. Ik zie dat er veel mensen toch een rondje doen met begin -en eindpunt dezelfde stad? Hoe zien jullie dit?

De kusttrip laat ik voorlopig staan zoals gepland (is wat minder ons ding dan de nationale parken).

Alvast bedankt!

Groetjes
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Elisatjeee juni 2022: Ervaring en advies gevraagd :)

Bericht door Martin & Marianne »

Elisatjeee schreef:
13 mei 2021, 12:02
Voor The View heb ik nu ook gekeken naar de cabins voor juni 2022, maar ik krijg geen resultaat en voor andere hotels die ik reeds wat opzocht ook al -> is alles al reeds sold out voor de periode juni 2022 van de accommodaties die ik wil aandoen of moeten deze nog beschikbaar worden? Nu begin ik wat schrik te krijgen dat we alles zouden moeten opschuiven naar 2023 en daar heb ik nu geen zin in :s
Het is echt nog niet volgeboekt. Kijk voor de View eens naar beschikbaarheid dit jaar, dan zie je dat er best veel vrij is. Dus nog even geduld. Je zou ze ook eens een mail kunnen sturen met de vraag wanneer je kunt boeken voor volgend jaar.

Voor wat betreft het stuk van LV naar Yosemite: je moet daar echt een extra stop doen zoals ik al aangaf; van Death Valley naar Yosemite Village is echt te ver. Heb je onze verslagen al eens bekeken voor dat stuk?
Bij de kust zou ik met maar 1 stop al eerder stoppen dan Santa Maria. Het mooiste gedeelte is het noordelijke stuk; en daar heb je nu erg weinig tijd voor. Zie bijvoorbeeld eens ons 2019-verslag voor Monterey en Big Sur.
Elisatjeee schreef:
13 mei 2021, 12:02
Het is vooral de schrik om voor de eerste keer alles zelf te organiseren dat dit me wat tegenhoudt. En ook dat ik per stopplaats nog niet echt weet wat de beste overnachting daarvoor is.
Je kunt hier op het forum meer informatie krijgen dan waar dan ook als het gaat om de keuze voor hotels. Maak een route, en vraag dan hier tips voor de hotels.
En ik begrijp niet wat je bedoelt met organiseren; het is alleen een kwestie van hotels boeken, dat is alles. Als je voor de tickets en autohuur liever via een reisbureau boekt dan is dat natuurlijk goed mogelijk.
Elisatjeee schreef:
13 mei 2021, 12:02
Ik had gelezen dat als je vertrekt en aankomt in dezelfde stad je vliegtickets goedkoper uitkomen. Daarom 1 dag LA aan Venice om eventjes op adem te komen na de jetlag en dan aan de reis beginnen. Ik zie dat er veel mensen toch een rondje doen met begin -en eindpunt dezelfde stad? Hoe zien jullie dit?
Wij doen vaak een one way; het maakt niets uit qua ticketprijs, en ook voor de autohuur zal het op dit stuk niet uitmaken. En wij vertrekken meestal meteen de dag na aankomst omdat je toch vroeg wakker bent.
Als je de kust niet interessant vindt, waarom dan niet in LA beginnen en in SF eindigen? Dan kun je ook wat meer tijd uittrekken voor Yosemite en omgeving; het is daar schitterend in juni, en er is ontzettend veel te doen, dus neem daar echt de tijd voor.

Marianne
Elisatjeee
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mei 2021, 00:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Concrete tips van hotels/motels gevraagd

Bericht door Elisatjeee »

Opmerking moderator

Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.

Hallo!

Ik zou volgens jaar rond begin juni 2022 de westkust van Amerika aanvatten. Ik heb reeds een offerte laten maken bij Connections en Joker (ik kom uit België namelijk).

Van Joker heb ik reeds volgende reactie:
"De wagen zit rond de 500 euro per persoon, de vluchten +- 700 euro. Dan blijft er nog maar 1800 euro over voor de logies, wat niet zal lukken voor 25 nachten. Zeker als je de keuzes van enkele van jullie hotels neemt (The View Hotel Monument Valley, Lake Powell Resort in Page plus dan nog 4 nachten LA en 3 nachten San Francisco). Dit zijn hotels waar je gemakkelijk +/- 250 dollar per nacht betaalt... Als we deze reis voor jullie uitwerken, met de hotels die jullie wensen, dan zullen jullie een budget moeten hebben van +/- 2100 per persoon gokken we (voor de logies). Met een combinatie van budget/comfort hotels geraken we er misschien nog wel, maar dat is dan misschien niet de reis die jullie voor ogen hebben."

Kunnen jullie a.d.h.v. onderstaande reisplanning jullie tips geven voor leuke, praktische hotels en waar het bv minder belangrijk is om een te hebben in een natuurpark of dergelijke? Dat we dus m.a.w. kunnen aanpassen voor welke nachten we best wat meer betalen en waar minder.

Dag 1 Brussel - Los Angeles
Dag 2 Los Angeles (Venice Beach, Santa Monica)
Dag 3 Los Angeles -> Palm Springs (Joshua Tree National Park via de west-ingang)
Dag 4 Palm Springs -> Kingman
Dag 5 Kingman -> Grand Canyon // Hotel: Bright Angel Lodge
Dag 6 Grand Canyon // Hotel: Bright Angel Lodge
Dag 7 Grand Canyon - Monument Valley // Hotel: The View of Cabin
Dag 8 Page (Horseshoe Bend, kajakken Lake)
Dag 9 Page (Antelope) - Bryce Canyon
Dag 10 Bryce Canyon - Zion (Rim Road+ 3 trails) // Hotel: La Quinta Inn and Suites Springdale of Zion Park Motel
Dag 11 Zion (de hoogtepunten via de busstops, Narrows) Hotel: La Quinta Inn and Suites Springdale of Zion Park Motel
Dag 12 Zion - Las Vegas (Valley of fire, Hooverdam, Neonmuseum)
Dag 13 Las Vegas (Fremont, Strip)
Dag 14 Las Vegas - Death Valley, Lone Pine (Red Rock Canyon National Park, Death Valley)
Dag 15 Death Valley (Lone Pine) - Mammoth Lakes
Dag 16 Mammoth Lakes - Yosemite (Sequoia National Park) // Hotel: in park zelf
Dag 17 Yosemite // Hotel: in park zelf
Dag 18 Yosemite - San Francisco
Dag 19 San Francisco (stad verkennen per fiets)
Dag 20 San Francisco (Alcatraz)
Dag 21 San Francisco - Monterey -> 17 Mile Drive -> Santa Maria
Dag 22 Santa Maria -> Solvang -> Santa Barbara -> Los Angeles
Dag 23 Los Angeles (Universal Studios)
Dag 24 Los Angeles (Hollywood boulevard+ Griffith)-> + Warner Bros 2u?
Dag 25 Los Angeles - Brussel

Alvast hartelijk bedankt! 🙂
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Concrete tips van hotels/motels gevraagd

Bericht door Martin & Marianne »

Elisatjeee, je maakt zo ongeveer voor elke vraag een nieuw topic aan en je doet niet zoveel met de reacties daar.

Ik begrijp dat je een vast budget hebt per persoon. En jullie zijn met twee personen?
En is het nu de bedoeling dat jij - of eigenlijk wij - de hotels bepalen en dat het reisbureau die dan gaat boeken? Waarom boek je niet zelf? Wat is dan de toegevoegde waarde van het reisbureau? Je kunt niets meer kosteloos annuleren of wijzigen terwijl dat wel kan als je zelf reserveert.
Ook jammer dat je nu al weer wat maanden verder bent, veel accommodatie in de parken kan een jaar van te voren gereserveerd worden. De goedkoopste opties zullen nu lastiger te vinden zijn.

Wat zijn de eisen die je stelt aan de accommodatie? Wil je altijd een eigen badkamer? Is een tent een optie? Of kamperen met een eigen tent? Als je dat laatste in de parken doet zit je voor ongeveer 30 dollar per nacht op een prachtige locatie.

Buiten een stad of park overnachten zal veel geld schelen maar kost je meer tijd. Maar je zou bijvoorbeeld een nacht minder Yosemite kunnen doen en aan het einde van de dag al een stukje richting SF kunnen rijden en ergens halverwege overnachten.

Ik neem niet aan dat je op dag 16 naar Sequoia gaat?

Parken waar ik in het park zou overnachten zijn Grand Canyon (het is geweldig om 's avonds of 's morgens vroeg daar aan de rim te staan, en van de mooiste kleuren te genieten, terwijl de meeste bezoekers alweer het park verlaten hebben. In Yosemite vind ik overnachten in het park fijn omdat het je veel reistijd scheelt en ook omdat je het park ook tijdens de minder drukke uren ziet. Ook als er weer een reserveringssysteem komt is het handig als je accommodatie in het park hebt. Dan hoef je geen reservering te hebben. Kijk daarvoor eens op www.nps.gov/yose. En bedenk dat je dit zelf moet doen, ik denk niet dat een reisbureau dat doet - of je er zelfs maar van op de hoogte brengt!
Voor Bryce is overnachten dicht bij het park wel fijn. Er liggen hotels naast het park maar Tropic is ook een goede keus.
Voor Zion is Springdale wat mij betreft de beste mogelijkheid. Parkeren kan dan bij je hotel en je kunt met de gratis shuttlebus naar het park.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer