Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door TinekeenJan »

Wij zijn bezig een reis te plannen van een week of 7 door Zuidwest Amerika. (Zal hopelijk wel weer kunnen in 2022! )
De bedoeling is om Seattle als aankomst te doen en Las Vegas om weer terug te vliegen
We hebben in 2019 een ronde gemaakt van San Francisco naar San Francisco. Toen hebben we Los Angeles vermeden en zijn via San Bernardino naar Joshua Tree gegaan en van daaruit richting het noorden voor de parken.
De vraag is: loont het de moeite om nu de hele kustweg te rijden van Los Angeles naar San Diego en van daaruit richting Joshua Tree?
Dan hebben we de hele kust gereden. En dat is wat we eigenlijk willen.
Maar het kan ook zo zijn, dat we dan door Los Angeles zouden moeten rijden en steden zijn niet echt ons ding. Dan moet het stuk richting San Diego meerwaarde hebben.
Anders gaan we ten noorden van Los Angeles afbuigen richting het binnenland.
Graag jullie advies.
Groeten van Tineke.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: kustroute Seattle naar San Diego per camper

Bericht door IngridZw »

Wat heerlijk om zo lang op vakantie te kunnen gaan. Wij hebben de kust van LA naar SD gereden en vonden het erg mooi. Mooie kustplaatsen, dito stranden en heerlijk weer. Beter dan de kust boven LA waar veel mist hing.
Je schrijft dat je niet veel op hebt met steden, maar San Diego is toch echt wel de moeite waard. Gemoedelijker, minder hectisch dan LA, relaxter en veel mooie bezienswaardigheden waarvan veel op korte afstand van elkaar. Ik zou het zeker een kans geven als je toch die richting gaat.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: kustroute Seattle naar San Diego per camper

Bericht door TinekeenJan »

Dankjewel, Ingrid.
Kun je ook aangeven welke route jullie hebben gereden vanuit het noorden van Los Angeles naar de kust ten zuiden van Los Angeles richting San Diego? Zijn jullie dwars door Los Angeles gereden?
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: kustroute Seattle naar San Diego per camper

Bericht door IngridZw »

Wij hebben dat jaar een rondje Los Angeles gedaan en zijn dus vanuit LA de eerste dag na de landing vertrokken richting San Diego. We hadden een overnachting een half uurtje ten zuiden van het vliegveld.
Als jullie vanuit SF en de kustweg naar SD willen rijden ontkom je er denk ik niet aan om door LA te rijden. Of je moet al een hele omweg rijden.

Wat ik mij herinner hebben we eerst de I 405 gereden om snel uit LA te komen. Deze staat wel bekend als een drukke weg maar het voordeel is dat deze interstate een aparte carpool rijbaan heeft waar je met 2 of meer inzittenden in een voertuig mag rijden. Op deze baan reed heel weinig verkeer in tegenstelling tot de andere rijbanen zodat we lekker opschoten. Daarna hebben we ergens de Pacific Coast Hyw opgepikt en verder zoveel mogelijk langs de kust gereden. Er zijn veel plekken waar je onderweg even van de weg af kunt gaan om aan het strand te komen.

Je zou dus als je van het noorden komt via de I 405 kunnen rijden.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door Hans B »

Mooie trip van noord naar zuid en ja je komt enkele grote steden tegen.
SF spreekt daarbij vaak wat meer aan dan LA.
Maar ook (rijden in LA) heeft ondanks de drukte en hectiek z'n charme hoor.
Zeker vanuit noord tot aan Santa Monica is prachtig.
Volg daarna gewoon de 1 en ja misschien sta je in een file en is het druk, maar het hoort allemaal toch bij de vakantiesfeer. Gewoon enkele uurtjes er voor uittrekken. Wij hebben het stuk in de loop van de jaren 3x gereden. En na Huntington Beach / Newport Beach krijg je prachtige zeezichten.
San Diego is idd een hele mooie stad.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door TinekeenJan »

Hallo allemaal,
Hans, ook bedankt voor je reactie.

Onze ruwe route is:
Seattle
Olympic
Kust tot Jenner
Yosemite
Kust t.z.v. San Francisco tot Los Angeles (misschien San Diego)
Joshua Tree
Lake Havasu
Flagstaff
???????suggestie van jullie?
Page
Moab
Capitol Reef
???????????suggestie van jullie
Capitol Reef
Bryce
Zion
Terug vanaf Los Angeles

We hebben ongeveer 7 weken, dus tijd genoeg. We schrijven dit jaar maar af en richten ons op 2022 (september/oktober).

We hebben de route van Seattle naar Jenner klaar en willen van daaruit eerst via Napa naar Yosemite. We willen de west ingang nemen na een overnachting in Yosemite Ridge resort en dan 2 overnachtingen in Wawona Campground (vonden we in 2019 een fijne plek).
Van daaruit terug naar de kust via Gilroy.
Langs de kust tot Los Angeles en van daaruit naar Joshua Tree.
(We hebben de route Los Angeles naar San Diego als mogelijkheid in onze route opgenomen. )
Na een aantal overnachtingen in Indian Cove en Ryan Campground verlaten we Joshua Tree in het zuiden.
Dan naar Lake Havasu.
En vervolgens heb ik een paar vragen.
Op onze vorige reis volgde hierna Grand Canyon.
Sedona hebben we toen ook bezocht.
Nu willen we een grotere lus richting oosten maken vanaf Flagstaff om weer in Page uit te komen (of ten noorden van Page is ook goed).
Wie heeft suggesties voor een mooie route (camper)?

Volgende vraag: via Page gaan we naar Moab. En dan Capitol Reef- Bryce - Zion.
We willen hier ergens een lus naar het noorden maken. Wie heeft hier suggesties voor?

Geweldig forum is dit met mensen, die actief meedenken. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten van Tineke
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door Hans B »

Je vraag over lussen maken begrijp ik niet, als je alle plaatsen achtereen zet ontstaat er toch vanzelf een lus en meer mogelijkheden zijn er toch niet, of begrijp ik je vraag niet.
Lake Havasu - Flagstaff - Page - Moab - Bryce/Zion - LA

Vanaf Gilroy - LA zou ik eerst doorgaan naar San Diego gaan en dan Joshua Tree / Lake Havasu.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door IngridZw »

Je kan wel een mooie lus maken tussen Page en Moab en daarmee een stukje Colorado meenemen. Hebben wij ook gedaan.

Page - Monument Valley - Mesa Verde NP - Durango - Grand Junction (via de Million Dollar Hyw en Silverton)- Moab.

Bij Montrose heb je nog de Black Canyon of the Gunnison en bij Grand Junction Colorado NM. Vanuit GJ rij je via de mooie 128 naar Moab.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door tomhster »

Er zitten een paar onlogische dingen in de route. Waarom vlieg je niet terug vanuit Las Vegas? En de kust volgen is op sommige plekken leuk, maar landinwaarts is bijvoorbeeld in Oregon ook heel veel moois te ontdekken. En Arizona/Utah/Colorado is fantastisch, maar ook flink de andere kant op. Verder helemaal eens dat San Diego en het gebied daarboven erg de moeite waard is. Zeven weken lijkt lang, maar als je dit allemaal wil inplannen valt dat nog best mee/tegen.
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door TinekeenJan »

Hans: optie San Diego houden we in beraad.
Ik bedoel met lussen maken een extra stuk(je) aan de route. Een groot gedeelte van deze route hebben we in 2019 gereden vanuit San Francisco
en terug vanuit San Francisco. We willen graag goed weer, vandaar dat we voor dit gebied kiezen. En de parken bezoeken blijft natuurlijk geweldig!! Eerst de kust, waar we geluk moeten hebben, wat betreft het weer (dat weten we) en daarna zuidelijker, zodat we min of meer verzekerd zijn van goed weer. Dat is de redenering achter deze route. We zitten (nog) niet vast aan de 7 weken, kan evt langer, dus het inplannen van de dagen komt hierna. Eerst de route.

Tomhster: je hebt volkomen gelijk. Foutje van mij. We willen terug vanuit Las Vegas uiteraard. We willen een gedeelte van onze reis van 2019 nog eens doen met wat uitbreidingen.

Ingrid: dank voor je suggesties. Bekijken we.

Weet iemand hoe ik het onderwerp cq de titel van dit topic kan veranderen? Ik begon met vragen over de kustroute, maar nu ga ik over op een rondreis.
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9253
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: kustroute Seattle naar San Diego per camper.

Bericht door markro »

TinekeenJan schreef:
29 mar 2021, 11:59
Weet iemand hoe ik het onderwerp cq de titel van dit topic kan veranderen? Ik begon met vragen over de kustroute, maar nu ga ik over op een rondreis.
Mocht je in het bericht waar je dit topic mee gestart bent de titel niet meer kunnen wijzigen, geef dan in een nieuw bericht hieronder jouw nieuwe tekst aan, en ik verander het voor jou.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door TinekeenJan »

Marco:
7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Opmerking moderator

Topictitel is aangepast.
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door Hans B »

Ik verwacht dat je in de huidige route tijd te kort gaat komen (maak een dagschema) !!!
Heb je wel tijd over zou je van Monument Valley naar Cordez (Mesa Verde), Durango (heeft enkele stoomtreinen die dagelijks rijden), Silverton, Montrose (Gunnisson), Grand Junction (Colorado NM), Moab kunnen rijden.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt mij ook niet gek om een stuk Colorado mee te nemen. Als je geluk hebt kleuren daar de bomen geel. Wij waren daarvoor in 2019 net iets te vroeg (of eigenlijk waren de herfstkleuren te laat), maar het was toch al prachtig.
Je kunt overwegen om Petrified Forest mee te nemen, en Canyon de chelly en dan naar Durango.
Kijk eens in ons 2019-verslag voor de route van Durango naar Grand Junction via Telluride, en zie ons 2013-verslag voor de route via Silverton.

Ik vind het wat lastig om in te schatten wat er mogelijk is aan lussen, misschien goed om het eerste deel alvast te delen zodat we een idee krijgen van jullie reistempo en de tijd die je nog over hebt voor dit gedeelte

Als je na Moab/Capitol Reef nog naar het noorden wilt zou je Flaming Gorge mee kunnen nemen. Maar ik weet niet of dat de moeite van het omrijden waard is. Wel mooi op weg naar Grand Teton/Yellowstone, maar dat zal nu niet de bedoeling zijn neem ik aan.

Na Zion zou het mooi zijn als je nog tijd hebt voor bijvoorbeeld Snow Canyon en Valley of Fire. En het Kolob-deel van Zion.

Ik weet niet wat je plannen in Yosemite zijn. Misschien is het leuk om in plaats daarvan naar Kings Canyon of naar Sequoia te gaan. Of zijn jullie daar al geweest?

Marianne
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door TinekeenJan »

Dank Marianne voor het meedenken!
Het Coloradogedeelte nemen we mee in de routeplanning. Leuk om jullie verslag te lezen!
Grand Teton en Yellowstone hebben we in een eerdere reis bezocht.
Kolob-gedeelte van Zion gaan we opnemen in de route.
Yosemite: Jan wil graag nog eens een middagje zitten bij El Capitan om te kijken naar de klimmers daar. Dus het park bezoeken van Noord naar Zuid is dan een goede optie.

Een dagindeling maken we nadat we de route hebben vastgesteld. We zijn in de gelukkige positie, dat we onze vakantie kunnen aanpassen. Mochten we meer dagen nodig zijn, dan maken we de reistijd langer. Dus we zitten niet aan de 7 weken vast.
We gaan plannen en uitzoeken. En we komen vast nog vragen tegen. Maar samen met het forum komen we er uit. Tijd genoeg nu om rustig te puzzelen.

groeten van Tineke
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door Trails »

Leuk dat jullie Colorado meepikken. Wij waren in 2017 (sept. / okt.) ook 7 weken met een camper en vonden Colorado in die periode zó mooi dat we er in 2019 weer heen zijn gegaan. De gekleurde bomen en struiken, blauwe lucht en sneeuw op de bergtoppen. Echt de moeite waard.

Mocht het toch op de route liggen... Flaming Gorge vonden wij geweldig mooi.
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door TinekeenJan »

Graag jullie suggesties over onze routeplanning Seattle- Las Vegas per camper.
22 augustus 2022 – 10 oktober 2022
49 dagen, de route is min of meer uitgestippeld.
Het aantal dagen, dat we op 1 plek blijven nog niet. We kunnen dus nog van alles aanpassen.
In 2019 hebben we een rondreis van San Francisco naar San Francisco gedaan. Nu wat langer en wat uitgebreider.
In 2017 zijn we vanuit Calgary, Glacier, Yellow Stone, Craters of the Moon, Depoe Bay, Seattle, Ossoyoos, Jasper, Icefield Parkway, Calgary gereisd. Veel noordelijker dan Zion of het Kolob gedeelte van Zion willen we nu niet gaan.

-Seattle Lake Side RV Park
-Ferry Edmonds via Kingston, Port Angeles
-Kalaloch
-Koa Willapa Bay
Beverly Beach State Park
-Harris Beach State park
-Jenner
-Napa
-Groveland
-Wawona
-Pinnacles Campground
-Pfeiffer
-Bella Vista by the Sea
-Sycamore Canyon
-Joshua tree Indian Cove
-Joshua Tree Ryan
-Lake Havasu
-Kingman
-Grand Canyon Mather
-Lee’s Ferry Marble Canyon
-Cortez
-Durango
-Montrose
-Colorado National Monument Rimrock
-Moab
-Fruita
-Bryce
-Zion
-Las Vegas

We hebben toch maar het gedeelte Los Angeles -San Diego weggelaten. In plaats daarvan gaan we een stuk Colorado bekijken. Kwestie van keuzes maken.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt alvast!
Groet, Tineke
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door Hans B »

Als al eerder gezegd maak een dagschema.
Achter elkaar plaatsen opnoemen geeft niets aan.
Ik maak het in Excel
Dag van naar mile reistijd overnachten bijzonderheden
01 Ams Sea 0 ---.motel vliegen
02 Sea --- 0 --- camping camper halen, boodschappen doen
03 etc..
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door IngridZw »

Ik ben het eens met Hans B om eerst de route die je voor ogen hebt te schrijven in een van .....naar manier. En dan ook voor welke bestemmingen je extra tijd wilt inplannen. Dan zie je precies aan het eind hoe je uitkomt met de dagen die je hebt.
Met 7 weken tijd kan ik me voorstellen dat er misschien nog wel ruimte is om nog andere dingen toe te voegen. Ik denk bv aan Mount Rainier NP wat zo kort bij Seattle ligt en/of Mount St. Helen. En zo zijn er landinwaarts meerdere mooie gebieden. Het zorgt ook voor wat meer afwisseling in het 1ste gedeelte van de route. Alleen de kustroute kan op den duur ook wat eentonig worden. Maar goed dat is hoe ik er naar kijk.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 jun 2019, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis TinekeenJan: 7 weken camper rondreis Seattle, kust, Las Vegas september 2022.

Bericht door TinekeenJan »

Wij zijn weer een stapje dichter bij onze reis in 2022.
We hebben de reis geboekt, camper plus vluchten en hotels. Vluchten en hotels zijn natuurlijk nog niet te boeken. Maar ook dat komt goed.
Intussen heb ik een reisschema gemaakt. We gaan een heel gedeelte van onze reis in 2019 nog eens doen. Zo'n prachtig gebied verveelt immers nooit. Op ons lijstje staat ook nog een reis door Nieuw Zeeland/Australie, maar nu eerst dit.
Dag 1 23 aug Aankomst Seattle hotel
Dag 2 24 aug Camper halen, boodschappen, Maple Grove RV Seattle
Dag 3 25 aug Port Angeles, Koa
Dag 4t/m 12 26 aug t/m 3 sep Kust tot ten noorden van San Fransisco: Jenner
Dag 13 t/m 16 4 sept t/m 7 sept Via Napa naar Yosemite. 1 nacht Groveland; 2 nachten Wawona Campground
Dag 17 8 sep ???????
Dag 18 t/m 20 9 t/m 11 sep Joshua Tree; 2 nachten Indian Cove, 1 nacht Ryan
21 12 sep Blythe
22 13 sep Lake Havasu
23 14 sep Kingman
24 en 25 15 en 16 sep Grand Canyon
26 en 27 17 en 18 sep Lee’s ferry
28 19 sep Monument Valley
29 en 30 20 en 21 sep Cortez/Dolores Colorado
31 22 sep Durango Colorado
32 23 sep Ouray Colorado
33 24 sep Montrose Colorado
34 en 35 25 en 26 sep Nat. Monument Colorado
36 en 37 27 en 28 sep Moab Canyonlands
38 29 sep Arches, Devils garden
39 en 40 30 sep en 1 okt Capitol Reef, Fruita
41 t/m 42 2 t/m 4 okt Bryce, Ruby’s Inn
44 en 45 5 en 6 okt Zion, Watchman
46 en 47 7 en 8 okt ????????? Kolob, Valley of Fire,
48 9 okt Las Vegas, Las vegas RV Resort
49 10 okt Hotel Las Vegas
50 11 okt Terugvlucht Amsterdam

Op dag 17 vertrekken we richting Joshua Park. Hebben jullie ideeën over een camping om te overnachten?
Omdat we veel campings van tevoren moeten reserveren, houden we straks in het definitief plannen een redelijk strak schema aan i.v. m. dan gemaakte boekingen.
We houden wel van relaxed rondreizen. Dat is ook wel te zien aan het reistempo, denk ik. Ik heb zo'n idee, dat we niet als opmerking krijgen, dat het te druk zal zijn, haha. Steden vermijden we het liefst.
Over dag 46 en 47 zouden we het Kolob gedeelte van Zion willen bezoeken ( Marianne raadde dit aan). Echter, ik kan niet veel vinden om te kunnen staan met de camper.
Benieuwd naar jullie reacties/opmerkingen/ adviezen.
Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer