Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Adjepatatje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jun 2020, 19:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Adjepatatje »

Beste Alles Amerika kenners,

Ik ben, positief ingesteld, alvast aan het kijken naar een reis naar het zuidwesten van Amerika, eind juli/begin augustus 2021. Corona blijft een vraagteken, maar wie weet ...
Mijn schema hieronder staat in het Engels, omdat ik ook op een US-site wat info heb gevraagd. Is dit schema realistisch en logisch qua opbouw (volgorde dagen)? Ook tips zijn natuurlijk welkom.

- We won’t visit San Francisco, because we already have been there before multiple days (same for Las Vegas and LA, but we will use these airports and want to do a quick second visit to both Vegas and LA)
- travel by four: parents and 2 kids, aged 14 and 10 (in 2021)
- we will rent a car (SUV; 4WD a must?)

Is this doable in time and is it a logica route?

day 1: Flight Amsterdam to Las Vegas
day 2: spend the whole day in Las Vegas
day 3: get our rental car, visit a WallMart for some supllies on the way, and drive to Zion. Visit the Valley of Fire during the afternoon. Stay somewhere close to Zion
day 4: Visit Zion park by using the shuttlebus or bike rental (if possible; 4 bikes)
day 5. Early morning drive to Bryce. Visting Bryce by car (viewpoints)
day 6. Do a short walk in Bryce Park. In the afternoon drive to Page
day 7. Visit Antilope and doing the lower tour. Also visit Horseshoes Bend Bend and Lake Powell
day 8: Morning drive from Page to Kayenta for check in in our hotel. After check in drive to Monument Valley, visit the park by car and doing also the dirt road (possible with a SUV or by tour???). Late afternoon back to Kayenta
day 9: Morning drive from Kayenta to the entrance of south rim grand canyon. Book a hotel somewhere nearby. Visit the grand canyon viewpoints this afternoon
day 10: maybe visit some other viewpoints from the grand canyon in the morning, and drive to death Valley in the afternoon. Find a hotel nearby.
day 11. Early morning drive through death Valley to Sequoia park. Visit this park in the afternoon
day 12: in the morning drive to Yosemite. In the afternoon visit some viewpoints by car
day 13. Spend a day in the park (short walk with the kids?)
Day 14: morning drive from Yosemite to Monterey. Book a whale tour in the afternoon.
day 15. Morning drive from Monterey to somewhere arround Morro Bay. We take the coastal road 1 / Big Sur. Why stop arround Morro Bay? Because I think it is to far to drive to Santa Barbara in one day, if we want to enjoy the coastal road too and make some stops (viewpoints, sealife). Other suggestions for Morro Bay?
Day 16: Morning drive from Morro bay to Santa Barbara, by coastal road 1. Visit santa Barbara in the afternoon
Day 17. Morning drive from santa Barbara to Santa Monica (including some stops on the way I think). Hotel in santa Monica or Venice Beach. Afternoon bike ride along the boulevard
Day 18. Spend the day in LA (drive to Beverly Hills, Hollywood and other famous TV stuff, for the kids). Take a hotel somewhere in LA or near the airport
Day 19. Flight from LA to Amsterdam

alvast bedankt.
Adje
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Martin & Marianne »

Je wilt wel advies maar neemt niet de moeite om even een op dit forum toegespitste vraag te posten? Jammer. Een van/naar schema per dag is zo gemaakt. En overzichtelijker dan een schema met veel tekst erin. En een paar vragen zijn ook zo geformuleerd.

Belangrijkste vraag: waarom niet via de Tioga Pass naar Yosemite?

Marianne
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Marcopstal »

Waarom niet na aankomst direct de huurwagen ophalen. Dit kost je heel wat tijd op de dag dat je naar VOF en Zion wil, zeker als je dan ook nog naar een Walmart wil.

Kayenta, niet mijn favoriete plaats, troosteloos en zanderig...

Grand Canyon - Death Valley is een flinke trip ! Een hotel nabij ? Veel keuze heb je er niet echt.

Death Valley - Sequoia is zeer onlogisch. Je moet immers dan zuidelijk om de Sierra's heen rijden en dus heb je ook een flinke rit voor de boeg. Logischer is eerst Yosemite te doen en dan Sequoia, al zou je er eigenlijk meer tijd voor moeten hebben.


PS.: bijna alles is te doen, de vraag is wat voor vakantie je wil. Een relaxte waar je tijd hebt om iets te zien of eerder eentje gehaast met lange ritten.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Corv »

Begrijp ook niet waarom je niet meteen de auto ophaald op het vliegveld. Alle rentals zitten op een kort ritje (5 km) met de shuttlebus vanaf arrivals.
Visser
Amerikafan
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 mei 2018, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Visser »

Ja en nee. Je moet thuis een vakantie nemen om bij te komen..... De afstanden zijn behoorlijk, zeker met jonge kinderen die na 50 mijl al zeuren of je er al bent. Utah en Arizona zijn grote staten. CA is druk. Waar je ook bent. Die willen trouwens liever een zwembad..... Op die leeftijd interesseert ze de natuur niet zo.
Maar het is "doable", maar ikzelf zou al die plaatsen over 3 vakanties uit smeren. Nu ga je een uurtje Bryce canyon doen bv. Daar is t te groot voor.....
.
biebyip
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 24 jul 2013, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: tilburg

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door biebyip »

Advies aan een Amerikaanse site klinkt logisch, maar is het niet. Een bewoner van Utah, Californië of Nevada heeft namelijk én veel minder vakantiedagen per jaar én een heel ander idee van afstanden rijden. Dus die zullen je reis doable vinden, omdat ze zich al niets bij 19 dagen kunnen voorstellen.

Een Vlaming/Nederlander kijkt daar anders tegen aan. Je reis is veel te ambitieus en bestaat alleen maar uit auto rijden en soms er snel uit wippen. Als je goed WiFi op de achterbank hebt is dat prima, wil je de kinderen ook wat laten zien en doen, zul je keuzes moeten maken. Mijn voorgangers hebben al veel slimme dingen gezegd, samenvattend;
- auto eerste dag ophalen. Is snelst, scheelt weinig geld en veel tijd.
- of sequoia of Yosemite. Voorkeur voor het laatste, waarbij je door de Tioga pas rijdt. Minimaal 2 nachten voor dit park is logisch.
- ook omgeving Zion is twee nachten gewenst.

En voor de rest; bouw meer rust in. Het is voor iedereen fijn als je af en toe even niets hoeft behalve aan het zwembad liggen of van de mooie omgeving genieten.
Dat je dan dingen niet ziet of overslaat; het zij zo. Heb je een reden om terug te komen.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Elendan »

Volgens mij gaat het reistempo prima tot aan de Grand Canyon, daarna te gehaast en teveel km's op een dag. Skip Sequoia zou ik zeggen, plan een stop in tussen GC en Death Valley.

Voor Bryce heb je een middag en ochtend zoals ik het lees, dat is mooi. Vanaf Zion is het niet zo ver rijden en je zou de ochtend nog in Zion kunnen blijven. Wij liepen Observation Point in de ochtend voor we doorreden. Maar die trail is nog niet open misschien in 2021.
De volgende dag 's morgens in Bryce de canyon afdalen is een must wat mij betreft. Lekker vroeg gaan en daarna pas rijden naar Page, dan kan je daar 's middags evt. nog naar Lake Powel of Horseshoe Bend.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door mtl »

In theorie is dit natuurlijk te doen. Je moet je alleen wel afvragen of het dan een leuke vakantie wordt. Maar iedereen heeft zo eigen voorkeuren. Wat de één een goede route vindt zal een ander weer niks vinden. Misschien kan @Adjepatatje meer vertellen?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik deel de suggesties als zou dit te veel zijn niet. Het standaardrondje is 21 dagen. Jullie hebben minder dagen, maar slaan SF over, en jullie doen een one way.
Het enige wat echt niet leuk is, zijn de dagen voor en na Death Valley. Een en ander is natuurlijk sterk afhankelijk van waar je gaat overnachten, maar je hebt hoe dan ook te weinig tijd voor Sequoia.
Je kunt overwegen om vanuit Las Vegas eerst naar de GC te gaan, en dan van uit Zion in 1 dag naar Death Valley te rijden. Wil je daar in het park overnachten of erbuiten? En indien erbuiten, waar dan? Pahrump of Lone Pine scheelt al 3 uur rijden. En vervolgens naar Mammoth Lakes of Lee Vining en dan naar Yosemite. Vergeet Sequoia.

Extra tijd is echter altijd wel fijn; even op adem komen, een zwembad opzoeken, indrukken verwerken. Doe bijvoorbeeld een extra dag Yosemite. Als je er niet te laat in de zomer bent kun je er nog raften. Zwemmen kan ook, en fietsen. en rangeractiviteiten bijwonen. En je kunt er geweldig wandelen. Ik denk dat de kinderen dat leuker zullen vinden dan Monument Valley.

Kijk goed naar waar je wilt overnachten. Stel dat je toch nog weer met corona te maken krijgt, of dat Yosemite het huidige systeem van reserveren voor een bezoek handhaaft, dan is overnachten in het park sterk aan te raden.

In onderstaande route heb je nog een dag over:

Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas
Dag 3 Las Vegas - Grand Canyon
Dag 4 Grand Canyon - Monument Valley
Dag 5 Monument Valley - Page
Dag 6 Page
Dag 7 Page - Bryce
Dag 8 Bryce - Zion
Dag 9 Zion
Dag 10 Zion - Death Valley
Dag 11 Death Valley - Mammoth Lakes
Dag 12 Mammoth Lakes - Yosemite
Dag 13 Yosemite
Dag 14 Yosemite - Monterey
Dag 15 Monterey - Pismo Beach
Dag 16 Pismo Beach - Los Angeles
Dag 17 Los Angeles
Dag 18 Los Angeles
Dag 19 Los Angeles

Marianne
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Coyote »

Ik denk ook dat alles wel te doen in het tijdsbestek dat jullie hebben (welgeteld 17 reisdagen in Amerika, de heen- en terugvlucht niet meegerekend).

Echter, ik zou niet beginnen in Las Vegas maar bijv. in Los Angeles en de route een beetje omgekeerd doen waarbij je na Las Vegas eerst Grand Canyon NP pakt en daarna omhoog gaat richting Page, Monument Valley en via de 261, 95 en UT-12 naar Bryce Canyon NP, Zion NP en terug naar Las Vegas zou gaan om daar de vakantie af te sluiten.

Ook een optie is om in Phoenix te starten en dan in Los Angeles te eindigen. Op die manier blijf je niet rond 'Las Vegas' draaien maar pak je die onderweg mee.

Kortom, bekijk eens opties om de route via andere vertrek- en aankomstplaatsen te doen. Zoals je 'm nu hebt zou ik 'm in ieder geval niet doen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
MDeckers
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 okt 2014, 00:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door MDeckers »

Opmerkingen:
  • Ik snap de one-way, maar zowel je huurwagen als vlucht kunnen best wel eens een pak duurder uitvallen. Bekijk of een extra rit van een paar uur het niet waard is (LV - LA of vice versa)
  • Ik zou de wagen ook meteen op dag 1 meenemen
  • Antelope is erg duur geworden, voor ons te duur voor een tweede keer. Er zijn erg leuke plekjes in de buurt van Page (wij vonden Toadstool Hoodoos echt een hidden gem, en ook een namiddag aan het meer is erg leuk, zeker als er kids bij zijn.
  • Ik denk dat de round-trip naar monument valley het niet waard is. Indien je het toch wil doen, SUV is perfect mogelijk, een normale auto waarschijnlijk zelfs ook.
  • GC naar Death Valley op 1 dag? Waarom? Dit is een veel minder aangename rit dan die van Monterey naar Santa Barbara die je later te snel vindt?
  • Sla Sequoia over, het is niet op de rit. Doe de Sequoia wandeling in Yosemite.
Ik vind het lijstje van Marianne erg goed. Zion twee dagen zou ik eerder niet doen, en ik vind het altijd spijtig dat Moab en Arches wordt overgeslagen, want dat is voor mij steeds het hoogtepunt van de reis.

Good luck!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Martin & Marianne »

@MDeckers Het is wel goed om naar de kosten van de verschillende vluchten te kijken, maar het is zeker niet per definitie duurder om een open jaw te nemen.
Voor de betreffende staten gelden geen drop off kosten. Wel kan het aantrekkelijk zijn om in Californië te beginnen omdat dan de tweede bestuurder gratis is.

Het zou wel aardig zijn als @Adjepatatje nog eens van zich laat horen.

Marianne
Corv
Amerikakenner
Berichten: 644
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Corv »

Martin & Marianne schreef:
01 jul 2020, 12:21
het is zeker niet per definitie duurder om een open jaw te nemen.
Toen ik in het verleden regelmatig op Azie vloog was een open jaw vaak goedkoper, bijvoorbeeld vertrek vanaf Dusseldorf en terug op Schiphol.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door PSVwally »

MDeckers schreef:
30 jun 2020, 10:22
....en ik vind het altijd spijtig dat Moab en Arches wordt overgeslagen, want dat is voor mij steeds het hoogtepunt van de reis.
Eens, maar ik zie niet in hoe TS die in deze trip zou moeten invoegen met wat hij in de openingspost en enige post plaatst. Moab, afhankelijk vanaf waar je komt, zou ik zeker 3 nachten voor uittrekken
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Marcopstal »

TS is tot op heden éénmalig op deze site geweest voor 19 minuten. Net voldoende om de vraag te posten dus.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het altijd heel jammer als iemand welgeteld één vraag stelt en dan niets meer van zich laat horen. Misschien verwacht men een bericht als er een reactie is? Of men leest wel mee maar reageert niet? Dat laatste is jammer want als je ingaat op vragen en suggesties kan er veel beter en gerichter advies gegeven worden.

Marianne
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Coyote »

Ik heb dit al verschillende keren aangegeven hier op het forum. Ik vind het ook jammer als TO niet meer de moeite neemt te reageren op een vraag.

Misschien moet hier toch eens naar gekeken worden of dit niet anders kan.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Adjepatatje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jun 2020, 19:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Adjepatatje »

Hallo allemaal,
Dank voor jullie zeer bruikbare reacties. Ik ben nog steeds met de reis bezig. Er zijn dan ook zoveel mooie opties en keuzes te maken.

Inmiddels diverse dingen in de reis wat aangepast op basis van adviezen. Ook qua meer rust in de reis (aantal overnachten parken deels gelijk aan de voorbeeld reis op dit forum)
1. Ik twijfel nog over Monument Valley. Ligt dat niet te veel uit de route? Niet te veel van “hetzelfde” (voor de kids). Wellicht in plaats van MV extra dag Yosemite of Page of highway 1?
2. Is de route via highway 1 nog te gehaast (onze focus op viewpoints en wellicht 1 wandeling naar waterval)?
3. Ik kies bewust niet voor Antelope, omdat ik lees dat dit behoorlijk toeristisch is en na Bryce/Zion/Valley of Fire wellicht “to much”. Alle parken zijn natuurlijk toeristisch, maar dat zou bij Antelope nog tikkeltje meer zijn....Hoe denken jullie daar over?
4. Is het kleine klein stukje route 66 van grand canyon naar las Vegas van toegevoegde waarde om daar iets voor om te rijden? Staat nu wel in de planning.
5. Zag in een advies om de route las Vegas en de bijliggende parken andersom te doen, dus GC, Page, Bryce, Zion, Valley of Fire en LV/Death Valley. Wat is daar het voordeel van dan?

- Wij hebben bewust “one way” gedaan en geen retour, omdat dat weer meer rijden is en dat doen we al veel. Kan wat meer kosten, maar dat is een keus.

- We vinden het leuk om nogmaals 2 dagen naar LV te gaan. Niet direct bij de start, maar halverwege om wat bij te komen.

Voorlopig:
1. Aankomst Las Vegas
2. Las Vegas naar Valley of Fire in ochtend. Aankomst Zion in middag
3. Zion
4. Zion naar Bryce
5. Bryce
6. Bryce naar page (Lake Powel en Horseband Shoe)
7. Page naar MV (of page direct naar Grand Canyon?)
8. MV naar Grand Canyon via Desert View Rd
9. Grand Canyon (hermit rd)
10. Grand canyon via hoover dam naar las Vegas
11. en 12 las Vegas (bewust: even “bijkomen”/zwembad/relax)
13 Las Vegas vroege ochtend, via Deatch Valley (viewpoints), naar Lone Pine
14. Pine naar Lee Vining
15. Lee Vining via Road naar yosemite Valley
16. Yosemite Valley
17. Yosemite Valley naar Monterey
18. Monterey (oa 17 mile road; walvis trip)
19. Monterey naar pismo Beach
20. Pismo Beach, via stop Santa Barbara en Malibu naar LA
21. LA (Hollywood/shops)
22. LA naar huis

ps. Stelling dat ik maar 19 minuten op forum ben geweest (alleen voor de post) klopt niet. Veel op dit forum en andere forums gekeken. Alleen vaak niet ingelogd. Voor de post wel ingelogd, wellicht 19 minuten, dat kan kloppen. Iets te snelle conclusie dus. Maar is verder oké hoor. Hoort er een beetje bij op forums.
ps. Klopt, een late reactie bij deze, maar dat had zijn privé redenen. Dat gebeurd soms in het leven helaas. Nu, vandaag, de reis weer opgepakt. Vandaar ook mijn reactie en vervolgvragen. Hoop dat daar nog op goed advies. En dat zal de komende weken verder worden uitgewerkt
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Martin & Marianne »

Nu, je hebt de tijd goed besteed, want deze route ziet er veel beter uit dan de oorspronkelijke. :thumbup:
Monument Valley is inderdaad een omweg, maar je hebt er voldoende tijd voor. Het is echt niet meer van hetzelfde, maar misschien voor de kinderen niet heel interessant. Als je het doet, overnacht dan in het park. Wij hebben er vorig jaar gekampeerd, dat was een geweldige ervaring. Misschien zouden jullie dat ook op een aantal plaatsen kunnen doen. Leuk ter afwisseling. en heel goedkoop in de parken.
Voor de kinderen is een extra dag Yosemite misschien leuker dan MV. Willen jullie gaan wandelen? Je zou twee nachten Lee VIning kunnen doen om voldoende tijd te hebben voor de oostkant van het park. Leuk om te doen is klauteren naar de top van de Pothole Dome en dan langs de rivier lopen. Of ga naar het strand bij Tenaya Lake, etcc
Voor Bryce en de Grand Canyon zou 1 nacht voldoende kunnen zijn. Voor Page zou dan een extra nacht niet gek zijn, dan heb je voldoende tijd voor de bezienswaardigheden daar, maar ook voor een dagje strand, of varen op Lake Powell of een toch op de Colorado River.
Adjepatatje schreef:
03 okt 2020, 14:32
Ik kies bewust niet voor Antelope, omdat ik lees dat dit behoorlijk toeristisch is en na Bryce/Zion/Valley of Fire wellicht “too much”. Alle parken zijn natuurlijk toeristisch, maar dat zou bij Antelope nog tikkeltje meer zijn....Hoe denken jullie daar over?
Alles is toeristisch. En Antelope Canyon is natuurlijk niet te vergelijken met de nationale parken. Ik zou het niet overslaan. Kijk eens in ons 2008-verslag voor ons bezoek aan de Lower met onze kinderen.
Adjepatatje schreef:
03 okt 2020, 14:32
Zag in een advies om de route las Vegas en de bijliggende parken andersom te doen, dus GC, Page, Bryce, Zion, Valley of Fire en LV/Death Valley. Wat is daar het voordeel van dan?
Als je halverwege weer naar Las Vegas gaat maakt de volgorde natuurlijk niet uit. Maar als je niet weer naar LV zou gaan en je wit in Death Valley overnachten dan zou je met het rondje andersom in 1 dag van Zion naar DV kunnen rijden.

Misschien leuk om de eerste nacht LV bij Fremont Street te overnachten, en dan de tweede keer op de Strip.

Marianne
Adjepatatje
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jun 2020, 19:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Adjepatatje: is deze reis te doen in 19 dagen?

Bericht door Adjepatatje »

Hoi Marianne
Dank je voor de beantwoording en tips.Ik ga weer lekker aan de slag met de planning en leuke aanvullingen.
Ad
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer