Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door sep »

Wij stonden de laatste keer in Grand Teton op de campground bij Signal Mountain Lodge, dat beviel ons erg goed. Wel zo vroeg mogelijk aankomen! Goed restaurant om de hoek. Voor Colter Bay zul je ook vroeg moeten zijn. De laatste jaren loopt alles gewoon heel snel vol. Maar, fingers crossed, het is ons tot nu toe altijd gelukt een plekje te vinden. Alleen Capitol Reef hadden we afgelopen september gereserveerd want daar kun je niet meer op de bonnefooi terecht. We namen dus maar het risico een deel van het geld kwijt te zijn mocht onze planning veranderen (wat niet gebeurde, en we hadden er een paar hele gezellige avonden met Martin en Marianne die daar óók stonden).

Voor meer info kun je de zoekfunctie op ons blog gebruiken.


Saskia
Gebruikersavatar
BigAppleLover
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 01 nov 2006, 20:12
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Zuid Limburg (NL)

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door BigAppleLover »

Pleank schreef:
21 apr 2020, 20:06

Dag 17 Rocky Mountains NP - ?
Dag 18 ?
Dag 19 ? - Grand Junction
Dag 20 Grand Junction - Salt Lake City
Je gaf aan voor het Colorado deel van je route nog zoekende te zijn. Wij hebben juni vorig jaar een enigzins vergelijkbaar rondje gedaan, maar dan vanuit Denver (en zonder Salt Lake City). Ondanks dat we de laatste week van onze reis al een beetje moe en voldaan waren van de vele mooie natuur en de vele autokilometers door uitgestrekt gebied, werden wij onzettend verrast door het vrij onbekende Colorado NM én onze Hanging Lakes wandeling. We vonden beiden echt van toegevoegde waarde in onze reis en ik zou je dan ook zeker aanraden die op te nemen in de route.
Ik zou persoonlijk in die dagen niet nog meer natuurparken bezoeken en veel extra kilometers gaan maken (en dus niet omrijden via Vernal naar SLC), maar je beperken tot die 2 ‘highlights’ (maar dat is my cup of tea 😉). Wat ik zou doen:

Dag 17 Grand Lake (ochtend nog in RMNP) - Glenwood Springs
Dag 18 Hanging Lakes (zeker halve dag nodig incl verplicht vervoer van-naar startpunt) - Grand Junction
Dag 19 Colorado NM (en relaxen en/of shoppen in bijv. de mall van Grand Junction)
Dag 20 Grand Junction - SLC
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Bedankt voor de tips, heb ik zeker wat aan!

Het stuk in Colorado is (op basis van de reisverslagen die ik heb gelezen) in september vooral mooi vanwege de herfstkleuren, dus dat is wel anders dan in juni denk ik. Ik had Colorado NM en Hanging lakes trail zeker op het lijstje staan, maar dat zijn juist de stukken van colorado waar de herfstkleuren weer minder terugkomen.. dus daar zit de twijfel 'm inderdaad in, relaxt en weinig kilometers op het einde of juist flink wat kilometers via allerlei bergpassen.. het zal een middenweg worden, lastig lastig, zoveel moois te zien :D
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Trails »

Je zou van Rocky Mountain NP naar Hotchkiss of Crawford Lake SP kunnen rijden en de dag erna weg 92 richting Sapinero. Schitterende weg met mooie uitzichtpunten. Dan door naar Black Canyon of the Gunnison NP (het meest aparte park dat we ooit hebben bezocht) en evt. nog Colorado NM. Als je in die laatste de Rimrock Drive rijdt en alleen Otto's Trail loopt (1,2 km vv) dan krijg je een hele goede indruk van dat park.

https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /5-10.html

https://www.schoutenjanssen.nl/nl/West% ... /3-10.html
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Maandag willen we accomodatie in Yellowstone vast leggen, aangezien iedereen die in 2020 zou gaan al de gelegenheid heeft gehad voor volgend jaar te boeken verwachten we dat het allemaal heel snel vol zit. Dit is de route zoals we die bedacht hebben, iemand nog feedback? Ik twijfel nog enorm over de indeling in Yellowstone,het lijkt zo ver rijden allemaal, maar omdat we gaan kamperen in Yellowstone zitten we het liefst meerdere nachten op dezelfde campground dan steeds te moeten wisselen. Het kan zijn dat we een dag eerder of later vliegen, zal van de tickets afhangen. We kunnen dan altijd nog wat spelen met de indeling van Yellowstone.

4-9-2021 Za Dag 1 Ams - Salt Lake City
5-9-2021 Zo Dag 2 SLC - Grand Teton Colter Bay (cabin) of KOA Jackson Hole Boodschappen doen Walmart + Albertson
6-9-2021 Ma Dag 3 Grand Teton Colter Bay CG (of Jenny Lake)
7-9-2021 Di Dag 4 Grand Teton Colter Bay CG (of Jenny Lake)
8-9-2021 Wo Dag 5 Grand Teton - Yellowstone Old Faithful In (cabin)
9-9-2021 Do Dag 6 Yellowstone Canyon CG
10-9-2021 Vr Dag 7 Yellowstone Canyon CG
11-9-2021 Za Dag 8 Yellowstone Canyon CG
12-9-2021 Zo Dag 9 Yellowstone Mammoth/Tower Fall
13-9-2021 Ma Dag 10 Yellowstone - Bufallo Bill SP North Fork Campground via Lamar Valley, Beartooth highway
14-9-2021 Di Dag 11 Bufallo Bill SP - Devils Tower KOA Devils Tower via Bighorn NF, Shell Falls
15-9-2021 Wo Dag 12 Devils Tower - Custer SP Stockade South CG via Spearfish Canyon, Deadwood, Needles Highway
16-9-2021 Do Dag 13 Custer SP Stockade South CG Black Elk Peak Hike, Suppen/kayakken
17-9-2021 Vrij Dag 14 Custer SP Stockade South CG Hiken, wild life loop road
18-9-2021 Zat Dag 15 Custer SP - Badlands NP Cedar Pass CG Via Iron Mountain Road. Hiken in Badlands
19-9-2021 Zon Dag 16 Badlands NP - Rocky Mountains NP Moraine Park CG Lange reisdag. Indien tijd via Boulder/Nederland.
20-9-2021 Ma Dag 17 Rocky Mountains NP Moraine Park CG
21-9-2021 Di Dag 18 Rocky Mountains NP - Buena Vista KOA Buena Vista Via Trail Ridge Road en loveland Pass
22-9-2021 Wo Dag 19 Buena Vista - Gunnison KOA Gunnison Via Cottonwood Pass en bezoek Crested Butte
23-9-2021 Do Dag 20 Gunnison - Colorado NM Saddlehorn CG Via BCOTG en Grand Mesa Scenic Byway
24-9-2021 Vrij Dag 21 Colorado NM - Salt Lake City
25-9-2021 Za Dag 22 Salt Lake City - Amsterdam
26-9-2021 Zo Dag 23 Aankomst Amsterdam
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Martin & Marianne »

Het zal wel meevallen in Yellowstone. De campings konden nog niet vastgelegd worden, het ging alleen om de lodges.
En ja, je zult hoe dan ook veel rijden in het park. Bedoel je bij die laatste nacht Mammoth of Roosevelt?

Marianne
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Oh, dat is dan weer een meevaller :-) old faithful zullen we alsnog moeten boeken maar dan kan de rest nog wel even wachten.
Martin & Marianne schreef:
27 mei 2020, 13:32
Bedoel je bij die laatste nacht Mammoth of Roosevelt?
Daar twijfelen we dus tussen, een cabin bij Roosevelt (of de campground bij Tower Fall) of kamperen bij Mammoth.. zal een beetje van de prijzen van de cabins afhangen ook.
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Ondanks alle onzekerheden zijn we toch ons plan voor volgend jaar september verder aan het uitwerken. Als de ticketprijzen zo blijven dan denk ik dat we ook gewoon vliegtickets gaan boeken (uiteraard met flexibele voorwaarden). Vanwege de gunstige dollarkoers ook al wat accomodaties geboekt en betaald met gratis annuleren, zien tegen die tijd wel.

We hebben South Dakota eruit gehaald om meer tijd te hebben voor Colorado en RMNP. Wat ik nergens kan vinden is of de campground bij Tower Fall in Yellowstone volgend jaar weer open is, als dat niet zo is dan moeten we op zoek naar een alternatief.

Toch wel raar om zo'n planning te maken met in je achterhoofd 'wie weet gaat het wel allemaal niet door'. Heel anders dan de voorbereiding van onze vorige trip. Onderstaand is nu de opzet. :thumbup:

Dag 2 4-9-2021 Za Ams - Salt Lake City
Dag 3 5-9-2021 Zo Salt Lake City - Yellowstone Madison
Dag 4 6-9-2021 Ma Yellowstone Madison
Dag 5 7-9-2021 Di Yellowstone Tower Fall
Dag 6 8-9-2021 Wo Yellowstone Tower Fall
Dag 7 9-9-2021 Do Yellowstone Canyon CG
Dag 8 10-9-2021 Vr Yellowstone Canyon CG
Dag 9 11-9-2021 Za Yellowstone - Grand Teton Colter Bay
Dag 10 12-9-2021 Zo Grand Teton Colter Bay
Dag 11 13-9-2021 Ma Grand Teton Colter Bay
Dag 12 14-9-2021 Di Grand Teton - Vernal Hotel in Vernal
Dag 13 15-9-2021 Wo Vernal - Aspen Silver Queen Campground
Dag 14 16-9-2021 Do Aspen Silver Queen Campground
Dag 15 17-9-2021 Vrij Aspen - Leadville The Abbey Leadville
Dag 16 18-9-2021 Zat Leadville The Abbey Leadville
Dag 17 19-9-2021 Zon Leadville - RMNP Discovery Lodge Estes Park
Dag 18 20-9-2021 Ma RMNP Discovery Lodge Estes Park
Dag 19 21-9-2021 Di RMNP Discovery Lodge Estes Park
Dag 20 22-9-2021 Wo RMNP Discovery Lodge Estes Park
Dag 21 23-9-2021 Do RMNP - Denver
Dag 22 24-9-2021 Vrij Denver
Dag 23 25-9-2021 Za Denver - Amsterdam
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer van South Dakota, daar kom je niet zo snel in de buurt, maar het is wel heel mooi zo. :thumbup:
Als alternatief voor Tower kun je kijken of er cabins bij Roosevelt vrij zijn. Of kijk in Cooke City.
Van Tower naar Canyon zal je om moeten rijden, maar daar heb je voldoende tijd voor.
Colter Bay in het weekend zal een uitdaging zijn, of ga je een cabin reserveren? Is het iets om de laatste nacht bij Grant of Headwaters te overnachten? Dan heb je ook wat meer tijd voor West Thumb, en je bent eerder in GT.
Leuk, die accommodatie in Leadville, dat zijn wij niet tegengekomen bij onze zoektocht vorig jaar.
Hoe rij je van Leadville naar Estes Park, door RMNP? Of ga je de Trail Ridge road vanuit Estes Park op en neer rijden?
wij zaten vorig jaar een nacht in Grand Lake, en hadden daardoor ook ruim de tijd voor het westelijke deel van het park.
De Discovery Lodge is ons in 2017 goed bevallen.

Marianen
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Dubbel.
Laatst gewijzigd door Pleank op 04 nov 2020, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Bedankt voor de reactie! Ja, het is jammer om South Dakota over te slaan, maar meer tijd in Colorado trekt ons toch meer.. We houden echt van de bergen en gaan in Europa ook veel naar de alpen.

De cabins bij Roosevelt zijn niet meer te huren na 5 september helaas, daar had ik al naar gekeken. Ik heb wat zitten puzzelen met Grand Teton en Yellowstone, maar het weekend dat we aankomen is het Labor Day weekend en dan leek het me helemaal ondoenlijk om iets in Grand Teton te vinden dus vandaar eerst Yellowstone. Het lijkt een beetje lastig om Grand Teton in het weekend te vermijden met onze huidige opzet. Ik had de hoop dat op een zaterdagochtend, als we echt vroeg vertrekken van Canyon, het wel te doen moest zijn. Maar misschien toch nog eens induiken. Headwaters had ik gezien ja maar daar kun je op de een of andere manier geen tentplekken reserveren via de site. Dat hou ik in de gaten want dat is zeker een goed idee.

De bedoeling was om via RMNP te rijden inderdaad. Het is het overwegen waard om 1 dag rond Grand Lake te doen, neem ik mee! :D Goed te lezen dat de Discovery Lodge een aanrader is, ik kon deze voor 90 euro per nacht boeken dus direct gedaan. Vandaar ook de 4 nachten, was echt een goede deal leek mij :thumbup:
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door kalaman »

Mocht je nog info nodig hebben, dit was onze vergelijkbare route: http://kalaman0032jun16.blogspot.com/
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Change of plans, vanwege de onzekerheid rondom COVID en wat veranderingen in de prive sfeer parkeren we Yellowstone en omgeving tot volgend jaar. Hopelijk kunnen we dan wat langer dan 3 weken, en zijn er geen restricties meer :D

We hebben voor dit jaar wel tickets geboekt naar Las Vegas, heen 18 sept, retour 2 okt. Een beetje een gokje maar gezien de gunstige prijs en voorwaarden toch gedaan. Hebben we alsnog iets om naar uit te kijken :D We willen flink wat dagen in Las Vegas spenderen, een beetje relaxen bij de pool in hopelijk (via MyVegas) wat luxe hotels.

Daarnaast nemen we de tent mee om een aantal nachten te gaan kamperen, en willen we wat dagtripjes vanaf Las Vegas doen. Ruwe schets is nu een klein rondje met Valley of Fire, Zion, North Rim CG en Coral Pink Sand Dunes SP, en wellicht loten voor The Wave in een week ongeveer. Toch leuk om zo alsnog plannen te maken, ook al is het nog onzeker of het allemaal door kan gaan.
Laatst gewijzigd door Pleank op 12 mar 2021, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Tantelotje »

Ook een leuk plan!
Ik heb nog steeds hoop dat ik nog 'iets' kan met de reservering in Yosemite begin september :D Dan zal het ook wel een mini toertje worden naar LV. We duimen... :thumbup:
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

@Tantelotje ik hoop met je mee! Zou toch fantastisch zijn om weer op reis te kunnen dit jaar. Duimen inderdaad :)
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door jojostravelusa »

Mocht je volgend jaar wel langer kunnen, dan is het wellicht toch een optie om South Dakota mee te nemen. Wij hebben het ook voor volgend jaar september op het programma staan. We hebben inmiddels een camper geboekt (vanuit Calgary omdat daar de camper goedkoper is en vooral omdat we daar een fijne Truckcamper TCA van Canadream kunnen huren) en zorgen dat we op 23 september in Custer State Park zijn voor de Buffalo Roundup. Yellowstone zit ook in de route.
Het zijn veel kilometers, dat weten we, maar daar zitten we niet mee.

1 Huis - Calgary Acclaim Hotel Calgary Airport
2 Calgary - Banff Tunnel Mountain Village 1
3 Banff - Waterton np Townsite Campground B
4 Waterton np Townsite Campground B
5 Waterton np - Glacier National park Many Glacier campground
6 Glacier National park Apgar campground
7 Glacier National park Apgar campground
8 Glacier National park - Three Forks Missouri Headwaters State Park
9 Three Forks - Yellowstone NP Madison campground
10 Yellowstone NP Madison campground
11 Yellowstone NP Madison campground
12 Yellowstone NP - Grand Teton NP Spread Creek Meadow (boondocking)
13 Grand Teton NP - Yellowstone NP Bridge Bay Campground
14 Yellowstone NP Mammoth Campground
15 Yellowstone NP - Red Lodge Sheridan Campground
16 Red Lodge - Makoshika SP Makoshika SP
17 Makoshika SP - Theodore Roosevelt NPJuniper Campgournd (north unit)
18 Theodore Roosevelt NP Cottonwood Campground (south unit)
19 Theodore Roosevelt NP - Deadwood Creekside campgound
20 Deadwood - Badlands NP Badlands Interior Campground
21 Badlands NP Badlands Interior Campground (auto huren)
22 Badlands NP - Custer SP Blue Bell Campground (Mount Rushmore, Crazy Horse, Needles Hwy, Iron Mountain Hwy)
23 Custer SP Blue Bell Campground (buffalo roundup, wildlife loop, auto inleveren)
24 Custer SP Blue Bell Campground
25 Custer SP - Ten Sleep Sitting Bull Campground
26 Ten Sleep - Cody Ponderosa Campground
27 Cody -Butte KOA Butte
28 Butte - Eureka Rexford Bench campground
29 Eureka - Radium hot springs Redstreak Campground
30 Radium hot springs -Banff Tunnel Mountain Village 1
31 Banff -Calgary Calgary West
32 Calgary Acclaim Hotel Calgary Airport (camper inleveren, auto ophalen)
33 Calgary Acclaim Hotel Calgary Airport (Drumheller)
34 Calgary -Huis
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door sep »

Vanuit Las Vegas is ook Snow Canyon SP en Cathedral SP goed te doen, prima campgrounds. Hoewel ik ze wel even zou reserveren als je er maar zo kort bent. Mooie (kleine) parken, weer eens iets heel anders. Als je de eerste dag een beetje op tijd aankomt in Snow Canyon heb je genoeg aan de rest van die dag om het te verkennen, volgende ochtend nog even genieten van het ochtendlicht en dan door naar Cathedral Gorge. Ook daar heb je aan een namiddag genoeg. Je kunt er natuurlijk ook dagtripjes van maken, zit je wat langer in de auto.

Zie onze verslagen van 2018 (Snow Canyon) en 2019 Cath.Gorge). Gebruik de zoekfunctie, dan vind je ze zo.


Saskia
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Thanks voor de tips :D
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

Dit is het plan nu.. Vanuit Las Vegas willen we wat wat dagtripjes doen. Wat op het lijstje staat is Red Rock Canyon, de Hooverdam, Seven Magic Mountains en misschien een dag Lake Mead bezoeken om te kayakken oid. Daarnaast lijkt het me ook leuk om Mt Charleston op te hiken, iemand daar ervaring mee? Lastig inschatten of het de moeite waard is. Tot slot meeloten voor the Wave nu we er toch in de buurt zijn :D

Ik ging net (kwartiertje geleden) Watchman in Zion boeken, waren gewoon nog maar 2 plekjes vrij.. :? :shock: vanmiddag om 15:00 (of 16:00u, dat weet ik niet ivm zomertijd?) open gegaan en nu al zowat vol.. Gelukkig net op tijd dus! Woensdag North Rim CG boeken en dan is het afwachten of het allemaal door kan gaan.

Zat 18 sept AMS - Las Vegas
Zo 19 sept Las Vegas
Ma 20 sept Las Vegas
Di 21 sept Las Vegas
wo 22 sep.Las Vegas - Zion
do 23 sep. Zion
vr 24 sep. Zion - GC North Rim
za 25 sep. GC North Rim
zo 26 sep. GC North Rim - Snow Canyon SP via Pink Coral Sand Dunes SP
ma 27 sep. Snow Canyon SP - Valley of Fire SP (wellicht via Gunlock SP? is dit de moeite?)
di 28 sep. Valley of Fire SP - Las Vegas
wo 29 sep. Las Vegas
do 30 sep. Las Vegas
vr 1 okt. Las Vegas
za 2 okt. Las Vegas - Ams
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Reis Pleank: september 2021 (Yellowstone, Grand Teton, RMNP).

Bericht door Pleank »

@jojostravelusa ik ben nu bezig met een route voor 2022, waarin we wel Yellowstone, GT en RMNP gaan doen maar dan wel met South Dakota. Ik zag voorbij komen dat de buffalo roundup in Custer State Park niet de 23e maar de 30e is en dat jullie daar ook je route op hebben aangepast, zou je die ter inspiratie eens kunnen delen hoe die nu is (mag ook in PB)? Ik kon geen routetopic van jullie vinden :)

We hebben volgend jaar hopelijk 4 tot 5 weken dus dat biedt perspectief voor een mooi rondje!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer