Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door AstridenCo »

Ik ga komende zomer met mijn gezin (man en 2 kinderen van 14 en 11 jaar) weer naar de USA! Super veel zin in.
Eerder 2x het bekende rondje zuidwest gedaan. Waarvan 1x met zijn 2en per auto en 1x met zijn 4en in een camper (kids toen 4 en 2 jaar oud). De kinderen weten niks meer van de reis, dus goede reden om het nog eens over te doen.

Nu doen we een one way: SLC-LV-LA (via Yellowstone) in 23 dagen met camper tot LV, van LV naar LA met auto.
Onze route staat nog in de steigers. Vliegtickets geboekt, camper, auto geboekt en bridge bay campground Yellowstone.
Nu wil ik graag naar Cody. Alleen weten we niet goed hoe de route daarna vorm te geven.
Is het te doen om in 1x naar Dinosaur te rijden? (en is het park de moeite?). Welke route zouden jullie dan adviseren?
De route tot LV moeten we nog nader vormgeven. Dus tips zeer welkom!

29-6 Dag 1 AMS - SLC
30-6 Dag 2 SLC - Garden city (tijd om camper te halen, boodschappen doen en verjaardag van oudste zoon vieren)
1/7 Dag 3 Garden city - Grand Teton NP
2/7 Dag 4 Grand Teton - Yellowstone
3/7 Dag 5 Yellowstone
4/7 Dag 6 Yellowstone - Cody
5/7 Dag 7 Cody - Dinosaur?
6/7 Dag 8 Dinosaur
6/7 Dag 9 Dinosaur - Arches
7/7 Dag 10 Arches
8/7 Dag 11 Arches - Monument valley
9/7 Dag 12 Monument valley - Page
10/7 Dag 13 Page - Grand canyon
11/7 Dag 14 Grand canyon - Bryce canyon
12/7 Dag 15 Bryce canyon - Zion NP
13/7 Dag 16 Zion
14/7 Dag 15 Zion
15/7 Dag 17 Zion - Las Vegas (camper inleveren)
16/7 Dag 18 Las Vegas
17/7 Dag 19 Las Vegas - Los Angeles (auto halen)
18/7 Dag 20 LA
19/7 Dag 21 LA
20/7 Dag 22 LA-AMS
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: One-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Mooie plannen. De tijd voor Yellowstone is wel heel beperkt. Is dat bewust? Vaak wordt 3 nachten als minimum voorgesteld maar wat meer tijd is niet gek.
Voor Dinosaur zou ik maar 1 nacht uittrekken.
Misschien Cody laten vallen ten gunste van een extra nacht in Yellowstone. Je kunt ook overwegen om eerst naar Yellowstone te gaan te gaan en dan naar Grand Teton.
Kijk zo snel mogelijk naar een camping in of bij Grand Teton. Dat zal al lastig worden. Voor de andere parken hebben jullie nog niets vastgelegd? Meestal kun je 6 maanden van te voren reserveren en veel campings in de parken zitten dan ook meteen vol.
In Moab is een extra nacht ook aan te raden. Is de Grand Canyon een must? Anders zou je kunnen overwegen om dat over te slaan.
Ook mooi is om na Moab via Capitol Reef naar Bryce te rijden.

De nummering van de dagen klopt niet helemaal.

Misschien heb je iets aan ons 2015- en 2017- verslag voor een route met Yellowstone.

Marianne
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: One-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd

Bericht door josea »

Wij maakten in grote lijnen dezelfde trip in 2018, maar dan zonder LA en niet via Dinosaur naar Utah.
Wij hadden wel meer tijd voor Grand Teton en Yellowstone, die er in jouw route wat magertjes afkomen naar mijn mening. Je rijdt er toch een heel stuk voor en dan is drie dagen tijd om daar te besteden niet veel. Misschien heb je iets aan onze route in 2018.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door winterpark »

Is LA een must? Anders zou ik lekker terugvliegen vanaf Las Vegas, twee extra nachten in Yellowstone zetten, een extra nacht voor Grand Teton, een extra nacht uittrekken voor Canyonlands/Moab, en Dinosaur/Vernal in één nacht veranderen.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door josea »

Volgens mij liggen de tickets en dus het vertrek vanaf LA al vast. Anders was dat inderdaad ook mijn opmerking geweest...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie nu dat de Grand Canyon er wat onlogisch tussen staat als je naar de South Rim zou wíllen. Is het de bedoeling om naar de North Rim te gaan?

LA overslaan zal niet meer lukken denk ik.
Ik zou de auto ophalen voordat je de camper wegbrengt. Dat lijkt me logistiek veel handiger.

Marianne
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Tantelotje »

Ook al vliegen ze terug vanaf LA, dan kun je er ook voor kiezen daar de dag voor vertrek aan te komen. Hebben wij afgelopen jaar ook gedaan en geeft meer tijd onderweg. Ik ben alleen bang dat er eigenlijk zoveel niet meer geschoven kan worden omdat de camperhuur al vast ligt.

Maar ik zou inderdaad Cody weglaten en maar1 nacht dinosaur. 1 van die nachten bij Moab en 1 van die nachten bij Yellowstone. En misschien zelfs nog de Grand Canyon overslaan. Als je een idee vindt zou ik via Torrey naar Bryce rijden.

Succes met voorbereiden!
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door moon29 »

Helemaal eens met eerdere reacties.
Ik zou minder Dinosaur en LA doen en extra tijd voor Yellowstone en omgeving Moab. North Rim GC is erg mooi en zou ik er wel tussen zetten (ipv South rim). Ik weet toevallig doordat mijn dochter vorige week dat boekte dat hun online kalender momenteel niet werkt. Even bellen werkt het beste. Op kalender leek hele maand niets beschikbaar maar in werkelijkheid bleek dat anders.

Wij deden in 2019 ook one way vanaf SLC incl GT , Yellowstone, North Rim GC etc. Voor ons waren Yellowstone en GT 2e keer.
Kijk gerust eens voor ideeën in ons reisverslag (zie link hieronder)

Veel plezier met voorbereiden!
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door josea »

Als je nu al zou weten dat je nog ooit terug wilt, bijvoorbeeld richting Colorado, dan zou je ook voor nu Moab kunnen laten vallen en via Capitol Reef rijden. Moab kun je dan een volgende keer combineren met Colorado.

Dus zoiets:
29-6 Dag 1 AMS - SLC
30-6 Dag 2 SLC - Garden city (tijd om camper te halen, boodschappen doen en verjaardag van oudste zoon vieren)
1/7 Dag 3 Garden city - Yellowstone
2/7 Dag 4 Yellowstone
3/7 Dag 5 Yellowstone
4/7 Dag 6 Yellowstone
5/7 Dag 7 Yellowstone - Grand Teton
6/7 Dag 8 Grand Teton
6/7 Dag 9 Grand Teton - Dinosaur
7/7 Dag 10 Dinosaur - Capitol Reef (via Little Wild Horse Canyon, dat is echt een topper!)
8/7 Dag 11 Capitol Reef (Sulphur Creek hike; je kinderen zullen je dankbaar zijn!)
9/7 Dag 12 Capitol Reef - Monument valley (je rijdt dan over de mooie route 95)
10/7 Dag 13 Monument Valley - Page
11/7 Dag 14 Page - Grand Canyon North Rim
12/7 Dag 15 Grand Canyon North Rim - Bryce canyon
13/7 Dag 16 Bryce - Zion
14/7 Dag 15 Zion
15/7 Dag 17 Zion - Las Vegas (camper inleveren)
16/7 Dag 18 Las Vegas
17/7 Dag 19 Las Vegas - Los Angeles (auto halen)
18/7 Dag 20 LA
19/7 Dag 21 LA
20/7 Dag 22 LA-AMS

Of: als je toch graag Grand Canyon south rim erin wilt:
9/7 Dag 12 Capitol Reef - Bryce (je rijdt dan over de mooie route 12)
10/7 Dag 13 Bryce - Zion
11/7 Dag 14 Zion
12/7 Dag 15 Zion - Page
13/7 Dag 16 Page - Monument Valley
14/7 Dag 15 Monument Valley - Grand Canyon south rim
15/7 Dag 17 Grand Canyon - Las Vegas (camper inleveren)
16/7 Dag 18 Las Vegas
17/7 Dag 19 Las Vegas - Los Angeles (auto halen)
18/7 Dag 20 LA
19/7 Dag 21 LA
20/7 Dag 22 LA-AMS

Je komt zo alleen niet bij de mooie Valley of Fire. Maar die is ook wel héél warm in de zomer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

moon29 schreef:
29 feb 2020, 10:32
North Rim GC is erg mooi en zou ik er wel tussen zetten (ipv South rim). Ik weet toevallig doordat mijn dochter vorige week dat boekte dat hun online kalender momenteel niet werkt. Even bellen werkt het beste. Op kalender leek hele maand niets beschikbaar maar in werkelijkheid bleek dat anders.
Dat geldt voor de cabins denk ik? De camping gaat via recreation.gov. En daar kan dit jaar wegens werkzaamheden niet gereserveerd worden. Ik weet niet hoe het zit met alternatieven in de omgeving. Ik zou dan toch eerder voor de South Rim kiezen denk ik als de GC een must is.

Het voorstel van José om Moab te laten vallen lijkt me niet gek.
Hoe dan ook, wacht niet te lang, want de campings in de parken zijn echt snel vol.
Kijk voor de camping in Capitol Reef eens in ons 2019-verslag om een idee te krijgen van de camping en het park.

Marianne
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door AstridenCo »

Dank voor de snelle en nuttige reacties! Ik ga even puzzelen en jullie reisverslagen lezen.
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door AstridenCo »

De route weer aangepast. Fijn om alle tips te krijgen. We hebben het geluk gehad dat we afgelopen week nog 1 open plekje zagen op bridge bay campground in yellowstone voor een rv tot 30ft :clap: Dus meteen vastgelegd. Nu staan we 3 nachten op deze camping en hebben we meer tijd voor Yellowstone (andere keus qua campings was er overigens niet meer en de first come-first served campings durf ik niet op te gokken in het hoogseizoen..).
Cody laten we vallen.
Ik twijfel erg of we de grand canyon ook moeten skippen (2x eerder geweest...maar 2x erg indrukwekkend...dusss). Overigens zijn we ook al 2x in zion geweest hoor maar blijft zo mooi....tja keuzestress..
Wat we nooit gedaan hebben is de Antelope canyon maar ben zo bang dat het tegenvalt (qua drukte). Heb ook de andere opties gelezen maar jemig wat een prijzen...
Hebben jullie nog tips/ mooie aanvullingen op de route?

30-6 Dag 2 SLC - Bear Lake (tijd om camper te halen, boodschappen doen en verjaardag van oudste zoon vieren) KOA bear lake
1/7 Dag 3 Bear Lake - Yellowstone (bridge bay)
2/7 Dag 4 Yellowstone (bridge bay)
3/7 Dag 5 Yellowstone (bridge bay)
4/7 Dag 6 Yellowstone - Grand teton np
5/7 Dag 7 Grand Teton -Flaming Gorge
6/7 Dag 8 Flaming Gorge- Moab
7/7 Dag 9 Moab
8/7 Dag 10 Moab
9/7 Dag 11 Moab- Capitol reef
10/7 Dag 12 Capitol reef- Bryce canyon
11/7 Dag 13 Bryce- Zion
12/7 Dag 14 Zion
13/7 Dag 15 Zion-Page
14/7 Dag 16 Page- Grand canyon ????
15/7 Dag 17 Grand canyon-Las Vegas (camper inleveren)
16/7 Dag 18 Las Vegas
17/7 Dag 19 Las Vegas - Los Angeles (auto halen)
18/7 Dag 20 LA (universal studio's)
19/7 Dag 21 LA
20/7 Dag 22 LA-AMS
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

AstridenCo schreef:
08 mar 2020, 15:57
Wat we nooit gedaan hebben is de Antelope canyon maar ben zo bang dat het tegenvalt (qua drukte).
Je moet een tour reserveren. Die tours zullen vol zitten, maar er is een maximum aan het aantal deelnemers. Dus over de drukte zou ik me geen zorgen maken. Ook al ben je niet alleen, het blijft het een prachtige ervaring!

Mooi dat je nog een extra nacht Yellowstone hebt kunnen boeken. Het blijft kort, maar dit geeft je wat meer ruimte. Ik denk dat het goed is om je in te lezen, en dan keuzes te maken. Je zult vaak wel ter plekke moeten improviseren, bijvoorbeeld omdat er een file is, of omdat je geen parkeerplaats kunt vinden. In 2015 hadden wij er 4 volle dagen, misschien heb je iets aan ons verslag. Kijk ook op de NPS-site, en in het krantje dat je bij de ingang krijgt. Een rangeractiviteit is altijd leuk om te doen.

Wat zou je willen doen als je niet naar de GC gaat? Een extra dag Page is een mogelijkheid. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen kayakken naar Antelope Canyon. Of varen op de Colorado River. Ligt Zion al vast? Zonder GC kun je na Bryce eerst naar Page en dan naar Zion.
En misschien een extra nacht Capitol Reef?

Marianne
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door IngridUSA »

Ik kan je absoluut aanraden om canyon X te bezoeken. Geen race, goed te belopen en zeer interessante uitleg van de gids. Het was een van de hoogtepunten uit onze reis. En wat ik hier al vaker gelezen heb: de kosten vergeet je snel, maar de herinneringen en foto’s nooit meer. Veel plezier!
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door AstridenCo »

De reis ging uiteraard niet door in 2020. NU geboekt voor augustus 2022.
Omdat het boeken van campings steeds dichterbij komt (6m vooraf) wil ik jullie toch nog eens de route voorleggen met onze twijfelpunten.

Goed om te weten:
- Vliegtickets, camper en auto staan vast. Zo ook 3 nachten camping in Yellowstone.
- We reizen met 2 pubers (16j en 13j) daarom bewust ook de steden LV en LA als tegenhanger van de parken.
- Bezoek aan SLC, yellowstone, grant teton, moab, capitol reef niet eerder bezocht. De rest wel.

Twijfelpunten:
- Overwegen op Page en GC over te slaan om iets rustiger te reizen met minder km. Beiden al geweest muv bezoek aan antelope canyon. Dan wellicht een nacht toevoegen aan grand teton.
- Overnachten in Arches op devils cg(als het lukt een met boeken) aanrader? of is het er buiten ook prima (gezien boodschappen, eventueel camping met zwembad (voor de kids) maar wellicht wel in de file op arches in te komen?
- Mijn man twijfelt over capitol reef terwijl ik lees dat dit echt een mooi park is. Doen? Of is het na omgeving moab het zoveelste np?


1/8 Dag 1 AMS-SLC hotel
2/8 Dag 2 SLC - Bear Lake (tijd om camper te halen, boodschappen doen). Wel een early bird geboekt.
3/8 Dag 3 Bear Lake - Yellowstone (grand village)
4/8 Dag 4 Yellowstone (canyon)
5/8 Dag 5 Yellowstone (canyon)
6/8 Dag 6 Yellowstone - Grand teton np
7/8 Dag 7 Grand Teton -Flaming Gorge
8/8 Dag 8 Flaming Gorge- Moab
9/8 Dag 9 Moab (arches np)
10/8 Dag 10 Moab (canyonlands)
11/8 Dag 11 Moab- Capitol reef
12/8 Dag 12 Capitol reef- Bryce canyon
13/8 Dag 13 Bryce- Zion
14/8 Dag 14 Zion
15/8 Dag 15 Zion-Page (antelope bezoeken)
16/8 Dag 16 Page- Grand canyon
17/8 Dag 17 Grand canyon-Las Vegas (camper inleveren)
18/8 Dag 18 Las Vegas
19/8 Dag 19 Las Vegas - Los Angeles (auto halen)
20/8 Dag 20 LA (universal studio's)
21/8 Dag 21 LA (sightseeing la)
22/8 Dag 22 LA-AMS
23/8 thuis
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Het zou niet zo gek zijn om Page en de GC over te slaan, dat geeft wat meer ruimte. Ik val wel in herhalingen zie ik, maar een extra dag Yellowstone zou wel mooi zijn. Als het nog lukt om een camping te reserveren zou ik dat zeker doen. Een extra nacht Grand Teton kan ook. Grant Village is wel mooi omdat je dan al dicht bij Grand Teton zit. Maar ik zou Madison ook niet gek vinden, dat ligt gunstig voor de geisers; en gezien de drukte daar is het wel fijn om daar wat dichter bij te zitten.

Je weet dat je voor Arches deze zomer een timed entry ticket nodig hebt? Een plek op Devils Garden maat dat onnodig, dus ik zou zeker proberen daar voor 1 nacht een plaats te bemachtigen. Voor de andere nachten zou je in Moab kunnen staan, op Canyonlands RV park.

Kijk voor Capitol Reef eens op de NPS-site en op www.ontdek-amerika.nl en kijk of het je aanspreekt. Wij zijn er nu meerdere keren geweest en vinden het een erg leuk park. Ik zou daar zelfs twee nachten aanraden, zodat je ook tijd hebt voor het stuk tussen Capitol reef en Bryce, en zodat je tussen Moab en Capitol Reef ook tijd hebt voor bijvoorbeeld Goblin valley en Little Wild Horse Canyon. Kijk daarvoor eens in ons 2019-verslag. Fruita is ene leuke camping, maar je zou voor de kinderen ook naar Thousand Lakes kunnen kijken.
Ik weet niet of je naar Monument Valley bent geweest. Zo nee, dan zou je ook tussen Moab en Capitol Reef via MV kunnen rijden. Je neemt dan de prachtige UT95.

Marianne
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door hemmie »

Wij vonden Capitol Reef prachtig, echt een aanrader. Wij hadden er 2 nachten, maar wil er zeker nog eens terug als we die kant weer eens op gaan.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door josea »

Ik zou Capitol Reef ook zeker niet overslaan, dan nog eerder Canyonlands.
Ik denk dat Capitol Reef ook veel leuker is voor kinderen; kijk bijvoorbeeld eens naar de Sulphur Creek trail.
Eventueel vanaf eindpunt stuk terug lopen als je de hele route niet ziet zitten, zie ook ons 2018 verslag hiervoor.
http://aartse.blogspot.com/2018/07/dins ... al_19.html

Of de Hickman Bridge trail.

Of lekker taartjes kopen bij Gifford House en opeten op de picknickplek of bij je camper.
AstridenCo
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 feb 2020, 21:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door AstridenCo »

Onze reis komt steeds dichterbij..

Nagenoeg alles is geboekt: hotel, campings op 1 dag na.
We kunnen nog 1 dag vullen tussen north rim grand canyon en las vegas (inleverpunt camper- middag). Ik kwam het sandboarden tegen in sanddunes np, de animal soceity.
Hebben jullie tips voor activiteiten maar ook voor een leuke camping? (nb zion hebben we al gehad tijdens onze reis)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis AstridenCo: one-way SLC-LV-LA (via Yellowstone) hulp gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Je route is dus heel anders dan hierboven? Als je Zion al eerder doet ben je wellicht ook al in Valley of Fire geweest?
En wat bedoel je met sanddunes NP? Coral pink sanddunes?
Zet de definitieve route eens hier neer, dan kunnen we beter meedenken.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer