Hallo, welkom op het forum!
Ik heb de route even per dag uitgeschreven zodat direct duidelijk is hoe lang je ergens bent en hoeveel reisdagen er zijn. (OF was me voor

)
12-sep naar Denver
13-sep Denver
14-sep Denver - Estes Park
15-sep Estes Park - Cheyenne
16-sep Cheyenne - Rapid City
17-sep Rapid City
18-sep Rapid City
19-sep Rapid City - Buffalo
20-sep Buffalo - Riverton
21-sep Riverton - Vernal
22-sep Vernal - Provo
23-sep Provo - Capitol Reef
24-sep Capitol Reef
25-sep Capitol Reef - Page
26-sep Page
27-sep Page - North Rim
28-sep North Rim
29-sep North Rim - Las Vegas
30-sep Las Vegas
1-okt Las Vegas
2-okt Las Vegas
Je neemt maar 1 nacht voor Estes Park, betekent dat dat je al in RMNP bent geweest? Zo nee, dan zou ik zeker twee nachten Daar doen, en Cheyenne laten vallen.
Wij hebben vorig in september ook een soort 'restjes' reis gemaakt. Maar wel nog wat bekende parken bezocht; daar is immers ook voor meerdere bezoeken vaak genoeg nieuws te zien en te doen. Zo hadden wij bijvoorbeeld 3 nachten voor RMNP terwijl wij daar al twee keer eerder waren, maar we hebben alleen maar nieuwe dingen gedaan. Kijk eens in ons reisverslag daarvoor.
De nacht Provo begrijp ik niet helemaal, waarom niet rechstreeks van Vernal naar Capitol reef rijden? DE nacht die je wint zou ik tussen Captiol Reef en Page gebruiken. Het is heel mooi om de UT95 te nemen, Je zou dan in Monument Valley kunnen overnachten, maar ook iets noordelijker. Misschien nog het Needles-deel van Canyonlands bezoeken?
Of rij via de UT12 richting Bryce en overnacht daar in de buurt. Heb je die route al gereden? en bijvoorbeeld de Lower Calf Creek falls bezocht?
Zie ook daarvoor ons 2019-verslag. Je kunt ook een bezoek brengen aan het Kodachone Basin SP. En dan wellicht via de Cottonwood canyon road naar Page.
Voor de North Rim is het een kwestie van geduld hebben; er zijn altijd wel annuleringen. Dus regelmatig checken, en meteen toeslaan als je iets ziet.
Marianne