Opmerking moderator
Bedankt voor je reactie Marianne. Ik lees me momenteel suf op het forum, heel fijn die info. De camper ligt idd vast we hebben onlangs spontaan een anwb camperreis geboekt maar willen niet in colonne dezelfde route af. Vinden het fijn om nog spontaan wat te kunnen bedenken ook. We zijn met z'n tweeën. Ik begrijp dat reserveren in Yosemite ook dan wel moet. Parkinfo gelezen en instructiefilmpje bekeken. Geeft me de creeps. Maar goed we gaan het proberen. Camp 4 is ook open dat is first come..Vandaar mogelijk, zoals geadviseerd: wat zuidelijker. ik ben er nog niet uit. Gelukkig nog tijd. En als beginner op ons 65/68 ste lijkt het een moeilijke keuze wat wil je nog echt zien...( klinkt beetje dramatisch bedoel ik niet, maar toch) We gaan nu yosemite echt voor 1 november proberen reis start op 28 oktober. Zijn er dus vanaf 28 oktober. Mocht iemand een route suggestie voor ons hebben dan zou dat heel fijn zijn. We hebben 29 dagen. Zijn vooral gek op natuur. Vandaar de camper. Steden houden we niet lang vol. Maar San Francisco is wel een must aan het eind. We zien wel reisverslagen die aantrekkelijk lijken maar weten niet goed of die ons zuidelijk genoeg brengen. Maar we hebben er geweldig veel zin in om dit bucketlist item te gaan doen. Hopelijk schudt iemand spontaan iets uit zijn mouw. Als ik als die reiservaring lees ben ik zwaar onder de indruk.