Reis Annemariea: LA-LA, met Yellowstone NP.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
IngridZw
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Annemariea: LA-LA, met Yellowstone NP.

Bericht door IngridZw » 08 feb 2020, 23:54

Wij hebben overnacht in The Virginian Lodge, één van de goedkopere motels in Jackson. Maar wel gewoon een prima motel en met een mooi zwembad. Wel aangeven dat je graag een kamer wilt met uitzicht op het zwembad. Dat zijn de mooiste plekjes. En dit niet vermelden bij een brooker (dat heeft geen zin is onze ervaring) maar van tevoren bij het hotel zelf.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida

hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie » 09 feb 2020, 00:10

Wij waren afgelopen zomer in de Virginian Lodge (na een tip hier op het forum), oubollige kamer, maar alles werkte en het was schoon, dus absoluut geen klachten (behalve dan de prijs, het was dan wel relatief goedkoop, maar ik vond het nog steeds erg duur). Grootste voordeel voor ons was dat ze een 6-persoonskamer hadden, maar daar zitten jullie waarschijnlijk niet om te springen.
Terug in Texas!

josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door josea » 09 feb 2020, 00:26

Ja, daar zijn wij ook geweest, in 2018. Wij vonden het een prima hotel voor een prima prijs. Nothing fancy, maar de bedden zijn prima en de badkamer ook. Vraag als het even kan om een kamer aan de tuinkant, dan heb je een mooier zicht uit je kamer dan aan de parkeerplaats (gewoon boeken bij hotel zelf, was ook goedkoper bij ons). Fijn zwembad ook erbij.

Annemariea
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Annemariea » 09 feb 2020, 11:59

Hoi hoi Josea, Hemmie en Ingrid

Super super dank voor jullie reactie. Het wordt dankzij jullie The virginian Lodge. Ben overstag. :) :thumbup:
Blij met jullie recente ervaringen. :clap:
Ik ga het ook rechtstreeks bij ze boeken. Ben er ondertijd al mee bezig zelfs. Zal ook aangeven dat we heel graag uitzicht op zwembad/tuin zouden hebben. Zes persoon is idd wat groot, maar de mini suite (3 bedden) dus is wel beschikbaar nog.. voor niet zoveel geld. Aan twee bedden hebben we ook wel genoeg denk ik. :) Als we elkaar even zat zijn ofzo :D
2019: Zuidwesten
2020: in de maak!

mpaauwe
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door mpaauwe » 09 feb 2020, 19:22

Wij hebben in 2017 een nachtje The View gedaan. Voor een cabin gekozen en enorm genoten! Wat een schitterende locatie. In de cabine heb je geen last van de buren, er zit voldoende ruimte tussen en er staan er niet zoveel. Enige wat wij anders zouden doen ten opzicht van die keer is zelf iets meenemen om een maaltijd klaar te maken in de cabin. Wij hebben in het restaurant bij het hotel gegeten en we vonden het allemaal niet smakelijk (hadden een navajo burger). 's Ochtends vroeg de wekker voor de zonsopgang, helaas niet een hele mooie, maar wat geweldig om gewoon uit je bed te rollen, op je terras te zitten en te genieten. Wat mij betreft een stem voor The View.

IngridUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door IngridUSA » 09 feb 2020, 19:45

Ik heb nog geen ervaring met overnachting ter plaatse, maar komende zomer zit ik ook in een front row cabin bij Monument Valley. Kijk er enorm naar uit. Kost wat, maar dan ergens anders weer maar wat minder.
1994 Zuidwest - 1995 Florida - 2018 Zuidwest - 2020 New York
Afbeelding

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer