Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

josea schreef:
16 jan 2020, 19:58
Capitol Reef toevoegen nog een optie? Of zijn de dagen gevuld? Ik denk dat de (hele) Sulphur Creek trail dan wel leuk is voor ze!
Wordt dan kiezen voor ze of ze doen zoals mijn laatste opzet kiezen (en dus Chesler Park trail) of bijvoorbeeld dit wat jij voorstelt.
IngridZw schreef:
16 jan 2020, 15:23
Zijn ze al in San Diego geweest
Nee, beiden nog niet
Thanks voor al je tips!!
winterpark schreef:
16 jan 2020, 09:39
Voor Sedona zou ik eens op Airbnb kijken, hotels zijn daar erg prijzig (al zitten zij er wel doordeweeks zo te zien) en op Airbnb kun je voor 80-90 euro per nacht een leuk huisje/studio huren met zelfincheck.
Thanks voor de tips! ze nemen idd bij het zoeken naar accomodaties ook Airbnb mee. Voor 1 of 2 nachten is dat niet altijd interessant vanwege de soms hoog bijkomende kosten, maar zitten zeker leuke opties bij.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

IngridUSA schreef:
16 jan 2020, 20:06
Als ze van actie houden (ik zag al een jeeptour in Moab voorbij komen) kun je in Sedona op een rijden:
Oh dat zal ook wel in de smaak vallen :clap:


Iemand ervaring met zo'n lusje via Death Valley? Is dat op deze manier zinvol en de moeite waard?
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

Ze willen Route 66 rijden (in ieder geval mooiste stuk). Zou Lake Havasu City dan beter zijn dan Blythe om te overnachten?

En onze dochter is aan zowel North als South rim GC geweest (haar vriend beiden niet) en overweegt toch voor deze reis weer te kiezen voor North.
Lijkt me geen punt, maar dan pas tusvoegen tussen Bryce en Zion lijkt me, toch?
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

Ze hebben besloten om naar de North Rim te gaan ipv South Rim GC.
Om wat rust in de route te krijgen dan toch Death Valley laten vervallen (bewaren ze voor andere reis met SF en Yosemite) en Capitol Reef toegevoegd.

Het wordt dan:
image.png
image.png (42.9 KiB) 780 keer bekeken
In GC North blijkt echter geen plaats te zijn op hun datum. Weten jullie of de kans erg groot is dat er nog een kamer vrij komt door annulering?
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door josea »

Ja, daar heb je zeker kans op. Ik heb zelf nog een cabin aan de rand van de Rim geannuleerd vorig jaar een nacht van tevoren. We hadden twee nachten gereserveerd, maar toen we erachter kwamen dat de Cape Royal road afgesloten was, vonden we één nacht voldoende en hebben we de tweede geannuleerd. Dus: blijven kijken tot de dag van tevoren! En in de tussentijd een kamer bij Jakob Lake Inn reserveren en als je daar toch moet slapen, dan maar op en neer rijden....
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben eens het geluk gehad dat we na regelmatig kijken toch nog iets vonden aan de North Rim. Die kans is zeker aanwezig.
Is kamperen misschien een optie? Ook leuk in de andere parken en heel goedkoop.

Marianne
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

Ik vrees dat we haar teveel verwend hebben :lol: , kamperen lijkt haar helemaal niks :oops:
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door moon29 »

josea schreef:
19 jan 2020, 22:38
En in de tussentijd een kamer bij Jakob Lake Inn reserveren en als je daar toch moet slapen, dan maar op en neer rijden....
Thanks voor deze tip!
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door josea »

Is wel basic hoor, maar ja, wel dichtst bij Grand Canyon north als je daar niets kan vinden.
Wij hebben er nooit geslapen, maar zijn wel in de shop geweest en ze hebben er wel héérlijke cookies!
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis dochter moon29: van San Diego naar Las Vegas.

Bericht door markro »

De accommodaties van de Jacob Lake Inn bestaan uit meerdere soorten, er zijn onder andere hotelkamers. Zie de website: https://www.jacoblake.com/
In 2018 hebben wij daar geslapen en het zag er keurig uit, en helemaal niet basic. Misschien zijn de cabins eenvoudiger.
Het plaatsje Jacob Lake stelt echter niets voor.
Hierbij o.a. mijn beoordeling: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... ob+Lake-AZ en de link naar dag 10 van ons reisverslag (klik hier), de dag dat wij daar aankwamen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer