Als nieuw lid op dit forum wil ik graag onze reis met jullie delen. Mijn man en ik gaan met onze twee dochters van 12 en 14 jaar oud voor de eerste keer naar Amerika. Normaliter gaan we altijd met de auto naar Frankrijk of Italië, omdat we niet zo van vliegen houden.
Na flink gespaard te hebben gaat het er nu toch eindelijk van komen. Graag wil ik onze route met jullie delen.
- Amsterdam - New York 3 nachten
- New York - Las Vegas 1 nacht
- Zion NP 2 nachten
- Bryce Canyon 1 nacht
- Page 2 nachten
- Grand Canyon 2 nachten
- Las Vegas 2 nachten
- Mammoth lakes 2 nachten
- Yosemite NP 2 nachten
- San Francisco 2 nachten
- Monterey 1 nacht
- Pismo Beach 1 nacht
- Los Angeles 3 nachten
- Los Angeles - Amsterdam
We vliegen heen met Delta Airlines en terug met KLM.
We komen op de 26e dag thuis. Tussen Page en Grand Canyon willen we onderweg toch via Monument Valley rijden (2 uurtjes om), als we de zonsopkomst gaan bekijken kunnen we daarna op tijd vertrekken. We verblijven in hotels (met zwembad voor de meisjes), we rijden rond in een heerlijke grote Amerikaanse auto (Chevrolet Tahoe, was de wens van mijn man ...)
Uiteraard gaan we alle geijkte bezienswaardigheden doen: Alcatraz, Antelope Canyon, paardrijden in Bryce, Universal Studios, etc.
Ben benieuwd wat jullie van onze reis vinden. Zelf heb ik de reis in mijn hoofd al 100 keer gemaakt, zoveel reisverslagen en tips gelezen, fantastisch, zoveel zin in!!!
Veel groetjes, Fam Rosmalen.