Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Zojuist tickets geboekt. Wij vliegen in februari voor een paar weekjes naar Las Vegas. Nu maar eens aan de slag voor een mooie route! Iemand nog tips of reisverslagen voor een rondje rode rotsen in de winter? We nemen in ieder geval de tent mee. Een extra dikke slaapzak lijkt me wel nodig haha
Eerste gedachte is in ieder geval Death Valley, dat kennen wij alleen maar in de zinderende hitte. Voor de rest moet ik me nog helemaal in gaan lezen.
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door swissdutchie »

Wat een gaaf plan Michelly om het zuidwesten een keer in de winter te bezoeken! Wij zijn jaren geleden een keer in november vanuit Las Vegas op stap geweest, echter niet richting Death Valley maar richting Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab, Mesa Verde, Petrified Forest en de Grand Canyon. We vonden dat toen erg mooi, vooral omdat je de parken een keer zonder de grote toeristenmassa's kunt bekijken. Bovendien zijn de prijzen van de accommodaties overal een stuk betaalbaarder dan in het zomerseizoen. Helaas heb ik geen verslag van deze reis, omdat die nog voor het internettijdperk plaatsgevonden heeft.
Ik vind het wel moedig, dat jullie in februari met de tent willen kamperen. Ik kan me herinneren, dat wij zowel in Bryce als ook in Moab al wat sneeuw hebben gehad. Je moet voor zo een winterreis dus zeker geen koukleum zijn en de route wat flexibeler plannen dan anders, zodat je ze eventueel nog aan het weer kunt aanpassen. Maar dat hadden jullie als ervaren Amerika-reizigers zeker zelf ook al bedacht.
Dat gezegd hebbende vond ik de witte sneeuwhoedjes op de rode rotsen trouwens wel fantastisch mooi!
Als ik jou was, zou ik een keer op de site van Kalaman gaan kijken, want die is al vaker in de winter in het zuidwesten geweest:
https://www.kalamantravel.com/
Maar misschien reageert hij ook zelf nog op jouw draadje.
In elk geval alvast heel veel voorpret en plezier met de planning toegewenst!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

We zijn ons inderdaad wel bewust dat het een stuk frisser zal zijn in februari. Ik weet niet of we Moab in gaan passen maar voor Bryce zullen we waarschijnlijk overgaan naar een hotel. Het moet wel leuk blijven natuurlijk :lol:
We zullen sowieso flexibel moeten zijn en weinig gaan reserveren. Hopelijk hebben we dan plek genoeg, dat is normaal gesproken tegen mijn aard, ik ben nogal van de zekerheid :roll: :wink:
Ik zal de verslagen van Kalaman eens bekijken, ik kan me inderdaad herinneren dat daar prachtige winterplaatjes in stonden.
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door swissdutchie »

Het goede van zo een winterreis is, dat accommodaties meestal ook op korte termijn nog te vinden zijn. Ik kan me herinneren, dat wij toen maar heel weinig overnachtingen vooraf vastgelegd hebben. Echt alleen maar bij de bekende parken zoals Zion, Bryce en de Grand Canyon. Dat is echter inmiddels bijna 20 jaar geleden en intussen zal het waarschijnlijk ook in de wintermaanden een stuk drukker zijn geworden in het zuidwesten. Toch denk ik, dat je in februari weinig moeite zult hebben om ook op de bonnefooi nog iets betaalbaars te vinden. Ik ben normaal gesproken ook best van de zekerheid hoor, maar in februari zou ik op de bonnefooi reizen nog wel aandurven.
Nog een voordeel van de wintermaanden is, dat accommodaties over het algemeen stukken goedkoper zijn dan in de zomer. Wij konden ons toen hotels veroorloven, die in het hoogseizoen ver boven ons budget waren geweest. Op gegeven moment hebben we alleen nog hotels uitgezocht met een hot tub, gewoon omdat het lekker is na een dag in de kou en omdat het financieel wel uit kon.
Als jullie willen kamperen, zou ik nog wel goed kijken, welke campings überhaupt nog open zijn, want er zijn natuurlijk ook campings die in de winter gesloten zijn. Maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door sep »

Wow, wat een heerlijk vooruitzicht!

Wat betreft het kamperen: ja, dat zou wel eens wat koud kunnen zijn hier en daar. Afgelopen september hebben wij al -8 doorstaan...maar dat was wel op grote hoogte in Colorado. Wat ik echter het vervelendste vond was dat het al zo vroeg donker werd. Dat maakte de nachten wel erg lang, want de combinatie kou/donker deed ons redelijk vroeg onder de wol kruipen. Ook al hadden we nog zo'n mooi vuur, dat was toch meestal na een paar uur wel uitgebrand en dan was het nog pas negen uur. Om vijf uur werd ik dan weer wakker, en dan duurde het nog best lang voor het licht en vooral iets warmer werd. Overigens was het in New Mexico juist weer heel lekker qua temperatuur.

Wat reserveren betreft denk ik niet dat je ergens problemen zult hebben, maar zeker weet je het tegenwoordig nooit meer. Er hoeft maar ergens een festival te zijn en alle plekken zijn ingenomen door campers. Uiteindelijk hebben wij altijd weer een plaats gevonden gelukkig, dit jaar ook vaak op een z.g.n. 'dispersed' campground. Er zal inderdaad veel dicht zijn, vooral in de hoger gelegen gebieden, maar in bijvoorbeeld Zion is de Watchman CG het hele jaar door open. En in Death Valley kun je in februari natuurlijk óók geweldig goed kamperen zonder levend geroosterd te worden! Lijkt me super! Trouwens, in Las Vegas hebben wij eind september voor het eerst meegemaakt dat de temperatuur daar precies het omgekeerde was van het begin van de reis: 24 graden i.p.v. 42. We moesten 's avonds zelfs een fleece aantrekken buiten :D

Wat prijzen van hotels betreft: die zijn nu het hele jaar door hoog lijkt het wel. We hebben begrepen dat die prijsverhogingen in Californië begonnen zijn en inmiddels overgenomen door Nevada en Colorado. Waar we eerst nog wel eens een goed hotel/motel voor €50 à €60 konden vinden is dat nu nergens meer gelukt. Nou ja, behalve in Las Vegas dan 8) Maar wij hebben natuurlijk voornamelijk gekampeerd, dus heel erg veel gezocht naar goedkope onderkomens hebben we niet hoeven doen.

In elk geval veel plezier met de voorbereidingen, wij gaan jullie verslag zeker volgen!


Saskia
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door kalaman »

We zijn inderdaad meerdere keren in putje winter geweest (december/januari/februari) en ook meerdere keren in april.

We vonden onze winterreizen veruit de allermooiste op gebied van fotografie en beleving, op voorwaarde dat jullie kunnen leven met het feit dat er heel wat beperkingen zijn aan deze reisperiode. Dit uiteraard omwille van het weer dat "behoorlijk" winters kan zijn. Zo reden we op pure ijswegen in Zion, hadden we tot -15°C op weg naar de Coyote Buttes North, waren we door de sneeuw helemaal alleen (maar echt helemaal alleen in zowel Bryce NP, als Capitol Reef NP en Arches NP. Bij de twee laatste werd de scenic drive net vóór ons geopend. Waren we een uurtje vroeger gekomen dan konden we die niet rijden.
We deden de hike naar Angels Landing in sneeuw en ijs (uiteraard met spikes) waardoor we ook daar helemaal alleen waren. Iets wat nauwelijks in te beelden is als men de ellenlange files slippertoeristen ziet daar normaal gezien staan aan te schuiven.
Zowel de UT-12 als de UT-24 en de UT-95 waren ritten door een echt sprookjeslandschap.

Anderzijds vonden we onze aprilreizen dan weer de allermooiste op het vlak van hikes, iets wat je in putje winter amper kan doen omwille van de sneeuw.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat jullie een schitterende reis zullen hebben, maar.... in een tentje :shock: :o ? Nee hoor, dat zou ik ab-so-luut afraden. Althans als jullie van plan zijn om in Zuid-Utah/Noord-Arizona te reizen. Niet alleen zijn vele campgrounds daar gesloten (of kunnen van de ene op de andere dag gesloten worden omwille van de sneeuw), maar ook niet in het minst omwille van de extreem lage temperaturen, zowel overdag als 's nachts. Wij zijn nu wel reizigers die bij voorkeur de kou opzoeken (in de winter naar IJsland of Noorwegen is za-lig), maar in een tentje :shock: ? Nee hoor...

Zorg er in elk geval voor dat jullie goede spikes bijhebben want zelfs bv bij de viewpoints in Bryce kan je die goed gebruiken. Maar de uitzichten zijn dan ook weergaloos en in niets te vergelijken met hetgeen je daar ziet in de zomer.

Kijk gerust eens naar onze winterblogs.
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door swissdutchie »

Dat met dat vroeg donker worden en die lange nachten is inderdaad iets waar je rekening mee moet houden. Wij hebben afgelopen september drie weken met ons tentje in Oost-Duitsland gestaan en kropen geregeld al om 9 uur onder de wol, omdat buiten zitten gewoon te koud werd. Ook wij hebben warme slaapzakken en het slapen op zich was dan ook geen enkel probleem. Toch zijn we de derde week naar een trekkershut verhuisd, gewoon om 's avonds een beetje warm te kunnen zitten. En dat was dus half september en niet midden in de winter.
Het hoogseizoen voor hotels en andere accommodaties is de laatste jaren inderdaad langer geworden. Op veel plekken zijn de prijzen dan ook in september en oktober nog redelijk hoog en verder naar het zuiden ook later nog, want daar begint het hoogseizoen eigenlijk pas begin november. Met name in het zuiden van Arizona heb je dan een hoop mensen uit het noorden, die hier komen overwinteren. Op het Colorado Plateau, waar het een stuk frisser is, zijn de prijzen van hotels en motels echter nog vrij betaalbaar in de wintermaanden. Zo heb ik net nog gekeken, wat een hotel in Moab in februari kost en daar kun je dus nog makkelijk een goede hotelkamer voor 50€ per nacht krijgen. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen zoals lange weekeinden rond de feestdagen of een speciaal evenement, waardoor de prijzen tijdelijk de pan uit rijzen. En dan zijn er uiteraard ook nog staten zoals Colorado, waar veel geskied wordt. Hier is het in de wintermaanden juist heel druk en gelden daarom ook de desbetreffende hoogseizoentarieven.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Hartelijk dank allemaal weer. Misschien moet ik de focus een beetje verleggen en na Death Valley wat zuidelijker gaan naar bijv. Joshua Tree. Heeft er iemand ervaring met Mojave National Preserve?
De hoek Moab gaat het niet worden denk ik. Misschien dat we Zion/Bryce kort bezoeken en dan een hotel nemen. Ik vond de foto's op je blog in de sneeuw zo mooi Kalaman dat ik dat toch echt wel wil zien.
Het idee is ook pas gisteren ontstaan dus ik moet nog flink puzzelen.
Het is in ieder geval wel zeker dat de tent meegaat. Death Valley en Valley of Fire staan hoog op het verlanglijstje om dat eens te zien zonder de zinderende hitte die we in de zomer gewend zijn. En af en toe een hotel is natuurlijk ook geen enkel probleem en wel prettig.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door Tipsy_1 »

Jullie gaan een "paar weken" niet, dan heb je toch ook wel tijd voor meer dan het klassieke Utah en Noord Arizona.

Anza-Borrego (!), Joshua Tree, Ladder Canyon, Mojave, Death Valley (lekker uitgebreid, je kan je daar dagen vermaken) lijken mij echt ideaal. Misschien ook de streek rond Tucson?
Wij zijn eens begin maart geweest (ja maart, wel niet februari) (2011) en dat was echt een schitterende vakantie! We zijn toen ook naar Coal mine canyon geweest, Wupatki NM en zo voort wat daar een heel geschikte periode voor was.

Kwestie van een beetje op te warmen he ;-)
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door sep »

Wij hebben ooit gekampeerd in de Mojave Desert, op de Mid Hills campground , in 2010. Zoek maar even op ons blog, dag 29/30. Was in één woord geweldig! De enorme onweersbui die ons overviel daargelaten, maar daar heb je in februari vast geen last van. We stonden er helemaal alleen, half juli...en het zal er vast een stuk aangenamer zijn dan hoog in de Rockies! Wel een lange dirt road naar de campground toe. We hebben er ook de Hole in the Wall -trail gelopen, erg leuk om te doen en niet zwaar. Onze vriendin Gera is daarna nog naar Joshua Tree gegaan en vond dat toen tegenvallen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

In Saguaro National Park kun je ook goed kamperen op bijvoorbeeld de Gilbert Ray cg, in het westelijk deel, in dat jaargetijde. Wij hadden er vorig jaar bíjna ons tentje opgezet bij 44 graden, maar zagen daar op het laatste moment toch maar van af en hebben een idioot luxe cabin genomen op de KOA, met airco. Voor maar iets van $72 dollar want herfstkorting :thumbup: Gilbert Ray cg was ook eigenlijk gesloten in de zomer - laagseizoen daar. Het is natuurlijk wel een trekpleister voor de mensen in Tuscon, in de weekenden kan het misschien in de winter druk zijn. Dat weet ik niet.


Saskia
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Wat is het toch heerlijk om al die tips te krijgen. Hartelijk dank!
We zijn overigens al eens in de bloedhitte van de zomer bij Ladder Canyon geweest en ook Anza Borrego hebben we ooit in maart bezocht. Toen waren we met de camper dus konden op veel plekken niet komen. Ik ga me er weer eens in verdiepen.
En Saskia, jullie verslagen zijn altijd een bron van inspiratie! Heb net het verslag van Mojave gelezen. Dat lijkt me ook wel wat :thumbup:
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door Galapogos »

Leuke plannen zeg! Ik ben erg benieuwd naar jullie kampeeravonturen in de vrieskou. Als ik zelf in die tijd van het jaar met de tent op pad zou gaan, zou ik denk ik kiezen voor zuidelijk California, zuidelijk Arizona, New Mexico en Texas. Aan de andere kant: ook in de koudere gebieden is kamperen natuurlijk prima mogelijk, mits voorzien van de juiste kampeermaterialen.

In 2018 zijn we dwars door de Mojave National Preserve gereden onderweg van Zion NP naar Joshua Tree NP. Vanuit de auto vond ik het niet bijzonder, maar ik denk dat er wel genoeg te zien is als je er wat meer de tijd voor neemt (en niet vies bent van een dirt road hier of daar). Je schijnt er mooie zandduinen te hebben. Net buiten het preserve heb je ook nog de Amboy Crater. We hadden geen tijd om daar te stoppen, maar het lijkt me wel de moeite waard.

In Joshua Tree NP zitten sommige campings nu trouwens al helemaal volgeboekt voor de weekends in februari. Mocht je in dat park willen kamperen en er in het weekend zijn, dan is reserveren nog niet zo'n gek idee. Wij hebben in april 2018 twee nachten op Indian Cove gestaan, en vonden dat een mooie camping. Bovendien is het niet ver rijden naar de beschaving, voor het geval je een restaurant, winkel of douchegelegenheid zoekt.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Las Vegas.jpg
Ik heb een eerste opzetje gemaakt. Ik ben toch wel enigszins geschrokken van de temperaturen. Het linker gedeelte van het kaartje wil ik nu zeker kamperen (behalve Lone Pine) en het rechter gedeelte zal dan afhankelijk van het weer zijn.
Dit had ik ongeveer gedacht, (t)= tent, (h)= hotel, (t/h)= tent als het weer het toelaat. Schiet maar ;) :

6-2: Brussel - Las Vegas (h)
7-2: Las Vegas (h)
8-2: Las Vegas - Death Valley (t)
9-2: Death Valley (t)
10-2: Death Valley - Lone Pine (h)
11-2: Lone Pine - Red Rock Canyon SP (t)
12-2: Red Rock - Mojave Preserve (t)
13-2: Mojave (t)
14-2: Mojave - Flagstaff (h)
15-2: Flagstaff - Grand Canyon (h)
16-2: Grand Canyon - Page (t/h)
17-2: Page (t/h)
18-2: Page - Bryce (h)
19-2: Bryce - Zion (t/h)
20-2: Zion (t/h)
21-2: Zion - Valley of Fire (t)
22-2: Valley of Fire (t)
23-2: Valley of Fire - Las Vegas (h)
24-2: Las Vegas - Brussel
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door sep »

Het linker gedeelte van het kaartje wil ik nu zeker kamperen (behalve Lone Pine)
En juist in Lone Pine is weer zo'n heerlijke campground, maar die is gesloten tot april :cry: . In Wahweap kun je met een beetje geluk vast heel goed staan. Twee overnachingen in Valley of Fire lijkt mij persoonlijk wat veel, maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je daar gaat lopen. Verder zou ik sowieso óf extra fleece-slaapzakken meenemen (deden wij), die kun je als deken over je gewone slaapzak leggen of als binnenslaapzak gebruiken, óf bij de Walmart een of twee dikke dekens kopen om eroverheen te gooien. Enne....ik wil wel mee hoor :D
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

De tickets waren heel betaalbaar Saskia dus gezellig dat je mee wilt :lol:

We nemen waarschijnlijk onze eigen slaapzakken mee en kopen ter plekke nog wel 1 extra om eroverheen te leggen. We zullen toch moeten passen en meten met de bagage. Wij hebben nog altijd 2 koffers pp mee mogen nemen als we kamperen met de tent (Icelandair ;) ) dus dat wordt nog een uitdaging met toch ook enkele winteroutfits erbij.
Ik zag dat de temperaturen in Lone Pine waarschijnlijk aan de lage kant zijn dus leek me dat een mooie plek om een keer een hotel te nemen.
Het kan ook zo maar zijn dat het weer aanleiding geeft voor een andere route, maar voorlopig ga ik hier maar even van uit.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door Tipsy_1 »

heerlijke route!!!!
Red Rock Canyon SP (in CA) is echt magnifiek mooi, wij waren er dit jaar :-)
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door Mrvanilla »

Super gave route! Heerlijk in Februari, rust lijkt me zalig.

Red Rock is idd heel erg leuk al zul je er niet uren en uren spenderen denk ik.

Ik denk dat jullie er al eens waren: maar Snow Canyon is een volle dag echt super mooi en St George is een leuke stad.

Houden jullie van wintersport? Zo ja, dan kan Mammoth Lakes in die periode nog heel leuk zijn denk ik!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Snow Canyon is inderdaad ook nog een goeie. Het is alweer ruim 10 jaar geleden dat we daar waren.
Wintersport is niet echt mijn ding. Af en toe een dagje naar Winterberg is genoeg, dat baantje ken ik inmiddels goed genoeg en daar wil ik het graag bij laten :mrgreen:

Ik had nog nooit van Red Rock SP gehoord maar dankzij het verslag van Kalaman enthousiast geworden.
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door AnitaV »

Coal Mine Canyon is ook mooi om te bezoeken op weg naar Page. Het is er heel rustig

Red Rock Canyon SP is klein, je hebt er niet veel wandelingen maar het is er wel mooi. Op de camping heb je in de namiddag geen zon meer dus misschien een beetje koud?

Ik weet niet meer of jullie al naar Red Rock Canyon National Conservation Area zijn geweest. Daar kan je wel mooie wandelingen maken.

Zijn jullie bij Snow Canyon al naar Whiterock Amphitheater geweest? Dat vonden wij erg mooi.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: rondje rode rotsen in de winter.

Bericht door michelly »

Ik moest even opzoeken welke trail we in Snow Canyon al gedaan hadden. Het is tenslotte ook alweer 10 jaar geleden en dan is het wel handig dat je het in je eigen reisverslag even op kunt zoeken :lol:
Wij hadden dus de trail naar Hidden Pinyon gedaan. Ik heb even gekeken naar Whiterock, dat ziet er heel mooi uit en gaat op het lijstje. Hartelijk dank voor de tip!

Coal Mine hebben we al 2x bezocht dus slaan we nu over.
Jammer dat er in Red Rock Canyon SP na de middag geen zon meer is. Moet ik nog eens over nadenken dan.
Red Rock Canyon NCA (wel verwarrend hoor al die Red Rocks :lol: ) hebben we inderdaad nog nooit bezocht. Dat wil ik op de eerste dag dat we in Vegas zijn doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer