Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9253
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door markro »

Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40

- Is er echt geen interessante stop tussen Cody en Rock Springs?

- Zie dag 20! Heeft iemand de Fiery Furnace gelopen met kinderen? Is dit te doen?
Bij de plaats Thermopolis (WY) ligt een park met hotsprings: http://thermopolis.com/attractions/hot- ... tate-park/

In de Fiery Furnace ben ik nooit geweest, maar ik ken wel video's van groepen die dit bezocht hebben en daar waar ook kinderen bij, ook wel in de leeftijd van jouw kinderen. Zoek eens video's op YouTube.
Houd er wel rekening mee, dat het in Moab en omgeving, dus ook in het Arches NP in juli heel erg heet kan zijn. Het is woestijn, neem als je gaat wandelen per persoon veel drinkwater mee, veel meer dan dat je thuis gewend bent te drinken. En zorg voor iets hartigs, bijvoorbeeld zakje chips.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door winterpark »

Misschien zou ik daarom wellicht een extra dag Moab inplannen; wij zijn er in oktober geweest en dan heb je volle dagen om alles te doen wat je leuk vindt. Maar in de zomer komt het toch vooral op de ochtenden aan (tenminste - voor ons, liefhebbers van 18-20 graden ;-)).
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door josea »

Fiery Furnace wordt aangeraden voor kinderen vanaf minimaal 5 jaar. Jij kent jouw kinderen het beste, om in te schatten of ze dat kunnen, zou je een filmpje kunnen kijken (bijv. op de website van NPS Arches). Je moet er ook rekening mee houden dat er regelmatig stil gestaan wordt, en dat de Ranger dan iets vertelt (in het Engels uiteraard) en of ze dat leuk vinden.

Moab was bij ons ook inderdaad: heel vroeg opstaan en in de ochtend een park bezoeken en ‘s middags zwemmen!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben dit jaar in september een klein stukje van de White Dome trail gelopen, maar eigenlijk was het veel te warm. In de zomer lijkt het me niet te doen.
Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40
Dag 5 Escalcante - Hanksville( sulphercreek korte versie, cassidy arch, hickman bridge)
Dit lijkt me aardig veel. De trail naar de Cassidy Arch vond ik niet aangenaam; je loopt een stuk langs een afgrond op een behoorlijk smal pad. Wij zijn halverwege teruggekeerd. Je kunt ook de Grand Wash doen.

Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40
Dag 19 moab (arches)Corona arch
Je kunt in Arches al een volle dag doorbrengen. Misschien Corona Arch combineren met Canyonlands?

Ik zal dag 15 en 16 even toelichten. We willen graag op dag 16 in flaming gorge gaan raften. Hier kan je betaalbaar raften en is niet zo wild voor de kinderen. Dag 15 gaan we na het stuk rijden een rustig dagje van maken.
Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40
- Middag indeling grand teton op dag 8
Je kunt naar Schwabacher Landing, of de wandeling naar Heron Pond doen. Waar overnachten jullie?
Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40
- Zie dag 20! Heeft iemand de Fiery Furnace gelopen met kinderen? Is dit te doen?
Wij hebben het in 2008 gedaan met onze dochters. Die vonden het erg leuk, maar ze waren toen ouder dan jullie kinderen. In onze groep zaten wel jongere kinderen. Zeker als ze niet te klein zijn voor hun leeftijd is het wel te doen voor een kind van 6. Zie hier ons verslag.

Marianne
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Bedankt weer voor alle reacties!

Ik had de filmpjes al bekeken van Fiery Furnace, maar was benieuwd naar ervaringen van mensen met jongen kinderen.

We zijn thuis gelukkig allemaal altijd vroeg wakker en zijn dan ook van plan om regelmatig vroeg weer op pad te gaan.
Je kunt naar Schwabacher Landing, of de wandeling naar Heron Pond doen. Waar overnachten jullie?
Zijn van plan om In Colter bay te overnachten.
door Martin & Marianne » 06 nov 2019, 12:58

Wij hebben dit jaar in september een klein stukje van de White Dome trail gelopen, maar eigenlijk was het veel te warm. In de zomer lijkt het me niet te doen.
Laatste keer Amerika kan ik me herinneren dat we om 05.00 al op waren de eerste nacht in Amerika. Als we vroeg gaan dan is het hopelijk nog te doen.


Wbt Mexican Hat, is het een idee om een hotel te nemen in Bluff? Daar heb je de Desert Rose Inn, heeft een groot mooi zwembad
De keuze voor Mexican hat is voornamelijk dat we dichtbij Monument valley zitten en niet nog langer onderweg zijn naar Sedona toe.

Gr,

Marvin
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door IngridZw »

Marvin schreef:
06 nov 2019, 08:40
- park city of salt lake city? Ik heb deze vraag al voorbij zien komen, maar wil graag de verschillende meningen horen.
Wij hebben alleen ervaringen met Salt Lake City en die stad is ons goed bevallen. Als je interesse hebt in de geschiedenis van de stad dan is het Mormon Temple Complex de moeite waard. Je kunt het gewoon op eigen gelegenheid bekijken. Ook in SLC heb je leuke winkelcentra. Het City Creek Centre ligt tegenover het complex. Ook leuk voor kinderen met waterpartijtjes, fonteintjes (bedriegertjes) etc

In Mexican Hat sliepen we in de San Juan Inn. Mooi gelegen aan de Colorado rivier. Geen ontbijt inbegrepen maar aan de rivier staan zitjes met tafels waar je je eigen ontbijt kan klaarmaken.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Ben even gaan verdiepen in de weg tussen Cody en Rocksprings! Dan kom ik de volgende State parken tegen onderweg.

- Hot springs statepark
- Boysen State park
- Sinks canyon State park

Is iemand wel eens in één van deze parken geweest en is het de moeite waard?
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Hoi allen,

Mijn vrouw heeft officieel toestemming gekregen Om in totaal 32 dagen vrij te krijgen. Ik heb de route dus wat moeten omgooien mede dat ze ook thuis wat dagen nodig heeft om bij te komen van de jetlag. De route is van 32 dagen naar 28 dagen veranderd.

De route ziet er nu als volgt uit. Ik heb de to do dingen tussenhaakjes er weer achter gezet. Op sommige dagen kan er wat bij en op sommige dagen zijn mijn dagen misschien te vol ingepland.

Dag 1 salt lake city( inkopen wallmart)
Dag 2 salt lake city - grand teton (taggert lake)
Dag 3 Grand Teton (jenny lake,
hidden falls trail)
Dag 4 grand teton -Yellowstone ( Snake river overlook, oxbow bend)( westthumb, moose falls) overnachten old faithfull
Dag 5 Yellowstone ( old faithfull gebied, fountain geyser ) overnachten old faithfull
Dag 6 Yellowstone (,mammoth en norris, boiling river) slapen roosevelt lodge
Dag 7 Yellowstone ( artist point, uncle Tom ,Yellowstone canyon, hayden valley’ mud vulcano)
Overnachten Roosevelt
Dag 8 Yellowstone - Cody (Lamar valley,tower fall, misschien beartooth higway)
Dag 9 Cody - rock springs (wind river canyon, sink canyon)
Dag 10 rock springs - vernal ( via flaming gorge raften)paddling red reef State park
Dag 11 vernal - moab( via dinosaur en de 128) kens lake (faux falls)
Dag 12 Moab ( canyon land) (dead horse state park) (mesa arch)
Dag 13 moab (arches)Corona arch
Dag 14 moab - capitol reef( fiery furnance in de ochtend, middag sulpher creek korte route)
Dag 15 capitol reef ( goblin valley State park, little wild horse canyon
Dag 16 hanksville - mexican hat (leprechaun canyon, gooseneck State park)
Dag 17 mexican hat - Sedona (monument valley, dinosaur tracks(tuba city) coal mine canyon.
Dag 18 Sedona ( slide rock state park via 89a ) eagle nest trail,west fork creek,tlaquepaque)
Dag 19 Sedona - yuma (Jérôme, Watson lake,imperial Sand dunes.
Dag 20 Yuma - San diego (strand hangen, coronada beach, gaslamp quarter
Dag 21 San diego ( zoo, balboa park)
Dag 22 San diego (old town,cabrillo)
Dag 23 San diego - La ( la jolla cove, treasure island beach, carlsbad outlet)
Dag 24 LA(Disney of universal)
Dag 25 La - las vegas (calico ghost town, Seven magic Mountains)
Dag 26 Las vegas
Dag 27 las vegas
Dag 28 las vegas

Ik heb in mijn route zoveel rekening gehouden dat ik niet in het weekend in Las vegas ben en niet in Disney/universal. Dag 1 zal een zaterdag moeten zijn als aankomst dag. Graag jullie mening of deze route te doen is en/of ik nog dingen moet veranderen?

Ik ben me van bewust dat ik nu drop off kosten heb, alleen kan ik niet vinden hoeveel dat ongeveer is?

Ik ben van plan om in mei de overnachtingen te boeken voor yellowstone. Wie weet vanaf hoelaat ik 1 mei de overnachtingen kan boeken en handige tips zodat de kans zo klein mogelijk is om er naast te grijpen.Het is voor mij wel een Must om in het park te overnachten. Twee dagen old faithful en 2 dagen Roosevelt.

Ik heb al zoveel tips gehad, maar als er nog andere tips zijn, dan zijn die van harte welkom.

Gr,

Marvin
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer dat je de route hebt in moeten korten. Een paar dagen minder om bij te komen van de jetlag is geen optie? Mij bevalt het goed om meteen de dag na terugkomst weer aan het werk te gaan. Ik zou zelf denk ik een rondje Las Vegas doen en LA en SD laten vallen. Dan kun je Zion weer toevoegen, en op een aantal plaatsen wat meer tijd nemen. Het is een vol programma nu, en zeker met een lange vakantie zijn wat rustmomenten wel fijn. Maar dat is waarschijnlijk niet bespreekbaar?
Wat betreft drop off kosten: maak eens een proefboeking bij verschillende aanbieders, dan zie je het vanzelf. Ik vermoed dat het 150 dollar zal zijn.

Reserveren voor Yellowstone kan inderdaad vanaf 1 mei. Je zou eens kunnen mailen of bellen voor het exacte tijdstip. Het kan natuurlijk middernacht plaatselijke tijd zijn, dus 8 uur 's ochtends hier, maar het kan bijvoorbeeld ook 7 uur zijn, dus 15.00 uur hier. Wij zijn er zelf nooit zo vroeg bij geweest.

Op dag 12 zou je misschien al Corona Arch mee kunnen nemen, dat geeft je wat meer tijd voor Arches waar het veel drukker is. Mesa arch ligt in Canyonlands. Ik kan daar ook de wandeling bij Grand view point aanraden. Zijn beide korte wandelingen.

Langs de UT95 is een stop bij Little Egypt ook leuk.

Marianne
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door winterpark »

Helemaal eens met Marianne. Ik zou wat langer in Moab blijven, en na Capitol Reef Bryce en Zion bezoeken. San Diego en LA bewaren voor een andere keer. Dan kun je hier en daar onderweg wat langer de tijd nemen.
Mijn ervaringen boeken in Yellowstone is dat het wel meevalt hoor. Wij hebben ook Glacier geboekt en die accomodaties waren wél een uur na opening allemaal weg. Helpt wrs ook niet mee dat we tijdens Labor Day weekend gaan ;)
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door josea »

Toen wij in 2017 voor 2018 gingen boeken voor Yellowstone konden we dat doen vanaf 16.00 NL tijd. En het ging hard, dus ik was blij dat ik er op tijd bij was. Zeker als je twee nachten achter elkaar op een locatie wilt, zou ik om 16.00 uur klaar gaan zitten, eventueel met twee schermen.

Ik snap dag 15 niet; je wilt dan naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon? Daar kom je op dag 14, als je van Moab naar Capitol Reef rijdt, voorbij. Dus dat lijkt me de aangewezen dag om die te bezoeken.

Voor Monument Valley zou ik een overnachting bij Hotel The View zelf boeken (zonsopgang!) in plaats van in Mexican Hat.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door IngridZw »

Als ik de route zie zonder alle dingen die je wilt zien of doen dan is het op zich een prima route en zeker niet gehaast. Je hebt op veel plaatsen meerdere nachten zodat je wat rust kunt inbouwen. Alleen denk ik wel dat het programma vol is en dat je hierin wat keuzes moet maken. Het is goed dat je een planning hebt maar in de praktijk loopt het soms anders. Zeker als je met kinderen reist. Wij zijn fan van San Diego dus die stad zou ik erin houden.

Toen wij vorig jaar een huurauto boekten bij Alamo via Europcar (New Orléans - Miami) stonden de drop off kosten gewoon onder de basisprijs. Ik weet niet of dit bij andere sites ook het geval is.

Wij hebben ooit in The View overnacht. Prachtig gelegen hotel met zicht op de vallei maar wel prijzig. Als je het geld ervoor over hebt zou ik het doen. Anders is de St Juan Inn in Mexican Hat, waar we de 2de keer hebben overnacht, een prima alternatief.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Bedankt voor alle reacties. We zullen samen op 1 mei klaar zitten om te boeken.
Ik snap dag 15 niet; je wilt dan naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon? Daar kom je op dag 14, als je van Moab naar Capitol Reef rijdt, voorbij. Dus dat lijkt me de aangewezen dag om die te bezoeken.
Ik dacht met Fiery furnace in de ochtend dat goblin en little wild horse teveel was op 1 dag. Of zeg je dat dit te doen is?

Ik dacht op dag 14 en 15 ik hanksville te overnachten om zo centraal te zitten.
. Ik zou zelf denk ik een rondje Las Vegas doen en LA en SD laten vallen. Dan kun je Zion weer toevoegen, en op een aantal plaatsen wat meer tijd nemen.
San diego en Disney is een must voor mijn vrouw en kinderen. Vooral om zo rustig af te sluiten. Zion hebben we wel eens gedaan. Yellowstone en Moab staat voor mij centraal en de las vegas en Sam diego voor mijn vrouw. Dus dit leek mij de beste route voor alle eisen.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door josea »

Ik zou het dan misschien toch iets anders aanpakken, gezien je in je eerste schema ook fietsen in Zion had staan, dat is wel een topper voor de kinderen (en voor jezelf). Verder is dag 15, dat je nu LWHC hebt staan een zaterdag, en dat is altijd een extra drukke dag daar omdat veel gezinnen uit de omgeving er een weekend-uitje van maken.

In Hanksville zou ik zelf nooit twee dagen gaan zitten, daar is echt niets te beleven. Dan is Torrey een beter idee.

Ik weet niet of Monument Valley en Sedona een must is?
(Slide Rock State Park vind ik overrated; ontzettend bitter koud water en veel schaafplekken zul je er oplopen :( . onze kinderen hadden het na twee keer "glijden" wel gezien.)

Anders is misschien een optie:

Vanaf
dag 13: Moab
dag 14: Moab (extra dag Moab, om Fiery Furnace s ochtends te doen, en 's middags zwembad of iets anders)
dag 15: Moab - Capitol Reef (op tijd vertrekken en in de ochtend bij Goblin en LWHC, dan is het nog niet zo heet)
dag 16: Capitol Reef
dag 17: Capitol Reef - Bryce (Mossy Cave trail, Willis slot canyon, ook héél gaaf!)
dag 18: Bryce - Zion
dag 19: Zion (fietsen)
dag 20: Zion - Las Vegas
dag 21: Las Vegas
dag 22: Las Vegas (ja, Las Vegas op zaterdag is duurder, maar je hebt nog heel veel tijd om een goede aanbieding te vinden, misschien lukt dat wel)
dag 23: Las Vegas - LA
dag 24: LA
dag 25: LA - San Diego
dag 26: San Diego
dag 27: San Diego
dag 28: San Diego

Of als Monument Valley wel gewenst is:

dag 13: Moab
dag 14: Moab (extra dag Moab, om Fiery Furnace te doen, en 's middags zwembad of iets anders)
dag 15: Moab - Capitol Reef (op tijd vertrekken en in de ochtend bij Goblin en LWHC, dan is het nog niet zo heet)
dag 16: Capitol Reef
dag 17: Capitol Reef - Monument Valley
dag 18: Monument Valley - Zion
dag 19: Zion (fietsen)
dag 20: Zion - Las Vegas
dag 21: Las Vegas
dag 22: Las Vegas
dag 23: Las Vegas - LA
dag 24: LA
dag 25: LA - San Diego
dag 26: San Diego
dag 27: San Diego
dag 28: San Diego

Je kunt ook terugvliegen vanaf San Diego, moet je alleen ene keertje overstappen, maar dat vind ik zelf nooit een probleem, lekker even de benen strekken. En San Diego is een heel rustig, klein vliegveld, dat is ook wel prettig.

Eventueel kun je Fiery Furnace overslaan. Is wel leuk natuurlijk om daar doorheen te lopen, maar het is ook heel veel stilstaan en luisteren naar de rangers en mijn zoontje is daar niet zo van gecharmeerd. Jij weet het beste of jouw kinderen dat wel leuk vinden.
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

@josea

Optie 1 is zeker een optie die ik ga bekijken :thumbup: :thumbup:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Martin & Marianne »

Lijkt me een goede keuze!
Eventueel kun je nog tussen Moab en Torrey via de 95 rijden. Bijvoorbeeld met een tussenstop in Monticello of toch nog Monument Valley. Of kijk eens naar een yurt op de camping bij Goblin Valley. Dan kun je Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon laat op de dag of vroeg in de ochtend doen.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door IngridZw »

Als je besluit om de route te wijzigen vind ik het dan wel weer jammer dat je dan Sedona moet laten vallen. Met name omdat het voor jullie nieuw is. En het is zeker ook een prachtig gebied. Maar dat is mijn mening.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door PSVwally »

Eens met Ingridzw. Vind niets mis met je vorige route. Je propt het wel vol met allerlei wandelingen en bezienswaardigheden, maar gedurende je vakantie pas je daar soms toch wat op aan vanwege temperatuur of weer of gewoon vermoeidheid.

Die 1e route van Josea is natuurlijk ook prima (en ook op zaterdag kan je in Vegas buiten de strip prima deals vinden), maar het is of je zelf je prioriteit op Zion of Sedona legt. Beide plaatsen zijn erg drukbezocht tegenwoordig.
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Hoi allen,

De voorpret is begonnen. Wij hebben al een aardige slag gemaakt qua reserveringen. Eigenlijk is alles gelukt waar ik op hoopte. De rest heeft gelukkig wat minder haast.

Momenteel hebben we de volgende reserveringen gemaakt.

2 nachten Grand Teton( cabins in Victor)
2 nachten yellowstone (Old Faithfull snowlodge cabins)
2 nachten yellowstone ( Roosevelt cabins)
3 Nachten Moab (rustic inn)
1 nacht Monument valley (premier cabins monument valley view)

Gr,
Marvin
Marvin
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 12:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Marvin: rondje Vegas 2021!

Bericht door Marvin »

Hoi allen,

Na een hoop wikken en wegen hebben we besloten onderstaande route te gaan doen. Vooral omdat dit ook het best qua weekenden uit komt voor Las vegas en Disney! Hebben dus definitief Zion er uitgehaald en gekozen voor Sedona. Mede omdat we Zion al hebben gezien en dus geen must meer is.

Fiery furnace hebben we er ook uitgehaald zodat we onderweg naar capitol reef op ons gemak Goblin valley en LWHC kunnen meepakken.
Is op 28-07 of 29-07 nog te doen om de Fiery furnace te lopen in de ochtend? Of hebben we dan te weinig tijd voor andere dingen.

17-07. Salt lake city
18-07 salt lake city - grand teton (taggert lake)
19-07 Grand Teton (jenny lake,
hidden falls trail)
20-07 grand teton -Yellowstone (westthumb, moose falls) overnachten old faithfull
21-07 Yellowstone ( old faithfull gebied, fountain geyser ) overnachten old faithfull
22-07Yellowstone (,mammoth en norris,) slapen roosevelt lodge
23-07 Yellowstone ( artist point,Yellowstone canyon, hayden valley’ mud vulcano)
Overnachten Roosevelt
24-07 Yellowstone - Cody (Lamar valley,tower fall, misschien beartooth higway) rodeo
25-07 Cody - Flaming gorge (wind river canyon)
26-07 Flaming gorge - vernal (raften flaming gorge)
27-07 Vernal - moab( via dinosaur en de 128) kens lake (faux falls)
28-07Moab ( canyon land) (dead horse state park) (mesa arch)
29-07 Moab(arches)Corona arch
30-07 Moab - captitol reef(goblin valley, little wild horse canyon)
31-07 Capitol reef ( sulpher creek korte route)
01-08 Capitol reef - monument valley ( leprechaun canyon) ( gooseneck statepark)
02-08 monument valley - Sedona (paardrijden)
03-08 Sedona ( slide rock state park, eagle nest trail,west fork creek, tlaquepaque)
04-08 Sedona - yuma (Jérôme, imperial Sand dunes)
05-08 Yuma - San diego (strand hangen, coronada beach, gaslamp quarter)
06-08 San diego ( zoo, balboa park)
07-08 San diego (old town,cabrillo)
08-08 San diego - LA ( la jolla cove, treasure island beach, carlsbad outlet)
09-08 LA(Disney of universal)
10-08 La - las vegas (calico ghost town, Seven magic Mountains)
11-08 Las vegas
12-08 las vegas
13-08 las vegas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer