Komende zomer gaan we weer naar de westkust. Dit keer nemen we iemand mee die nog nooit in Amerika is geweest. Het wordt dus een beetje kijken wat voor ons nog leuk is om weer heen te gaan en wat leuk is om nieuw toe te voegen. Dus vandaar mijn vraag over onze route voor volgend jaar. Ik heb al flink zitten lezen hier maar we komen er niet uit. We zijn met z’n 4-en, waarvan 2 kids van 13 en 18 (ons nichtje van 18 is nog nooit in Amerika geweest).
Ik heb nu deze route gemaakt voor het eerste gedeelte van onze reis. Omdat we al eerder zijn geweest hebben we voorkeur voor een aantal dingen. Zo heb ik Page eruit gehaald, want al geweest. Het aantal overnachtingen bij GC vinden we prettig omdat we dan een hele dag hebben en de spullen niet in de auto hoeven te laten. Dit keer overnachten we niet in het park maar er net buiten. Waar voor ons de crux zit is het stuk LV richting Death valley en het stuk GC-Bryce. We willen graag overnachten in DV en dan via de Tioga pass naar Yosemite. Yosemite hoeven we niet perse nog een keer te zien hebben we net besloten. wel zouden we naar Sequoia willen. Maar doen we dit na SF richting LA of doen we dit voor SF? En gaan we na DV meteen door naar de Tioga pass of stoppen we in Lee Vining/Mammoth Lakes/Bodie.. Achter MV en Kanab staat twijfel omdat we ons afvragen of deze route zo ideaal is. Zion hebben we al gezien dus die slaan we dit keer over. Zijn MV en Kanab de moeite waard? Ik lees zoveel verschillende dingen hierover. Het zou echt super zijn als we dit stuk van de reis ook ideaal krijgen

Het gedeelte na San Francisco staat nog niet helemaal vast maar daar komen we wel uit.
Alvast bedankt voor jullie tips!
aankomst Los Angeles
Los Angeles
LA-Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas-Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon-Monument Valley twijfel
Monument Valley twijfel
Monument Valley-Bryce
Bryce
Bryce-Kanab twijfel