We zijn nog maar augustus 2019 en ik ben al wat opzoekwerk aan het doen voor de reisplanning juni 2020

We zijn nog niet zo lang terug van een rondje Utah/Arizona en dat is ons zo goed bevallen,
dat we zeker nog eens die kant opgaan maar eerst een paar jaartjes een andere kant van USA

We hadden gedacht aan een rondje Nevada - Californië in juni 2020.
We willen ons ook concentreren op Nevada (niet enkel Las Vegas) en ook in Californië NP die we beter willen aandoen
(de eerste maal, wil je soms te veel zien in een korte tijd).
Maar ik vind héél moeilijk rondjes of reisverslagen die zich vooral op Nevada concentreren.
Hetgeen ik terug vind in Nevada is:
- Tule Springs Fossils Beds NP (vlakbij Las Vegas)
- Lake Maed (Vlakbij Las Vegas)
- Beatty - Rhyolite
- Valley of Fire -> hebben we dit jaar gedaan maar we waren te laat op de dag aangekomen zodat het te warm was voor Fire Wave wandeling, zouden deze keer wel willen doen
- Little Finland
- Cathedral Gorge SP
- Nevada State Route 375 (Extra Terrestrial Highway) -> is dit de moeite of is deze route de rit niet waard?
- Great Basin NP
- Loneliest Highway in America (Hwy. 50)
- Reno
- South Lake Tahoe
In Californië
- Long Beach
- Joshua Tree NP (was in 2011 een blitzbezoek)
- Death Valley (het gedeelte dat we nog niet gedaan hebben & mss dat Scotty's Castle tegen dan terug open is)
- Lee Vining - Mono Lake (we hadden in mei 2011 toen héél slecht weer en zijn dan doorgereden)
- Tioga Pass (eerste bezoek was deze weg afgesloten)
- Yosemite (was in 2011 een blitzbezoek) -> is het verstandig om Yosemite toch te doen door de Glacier Point Road afsluiting?
- Sequioa
- Pinnacles NP
Aan de route zelf ben ik nog aan het puzzelen, eerst had ik graag wat tips... of mis ik iets dat men zeker niet mag overslaan?
Momenteel zijn er nog wat rare kronkels...

Alvast bedankt voor de tips.
Grtjs
F68