Reis jill1234: Rondje Las Vegas met Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis jill1234: Rondje Las Vegas met Yellowstone

Bericht door jill1234 »

Net een week terug van onze eerste (camper)reis naar Amerika en we zijn helemaal verkocht; we willen weer!
Dat zal over 2 jaar zijn, eerst weer even sparen.
Hebben nu het klassieke Zuid West rondje gedaan en willen volgende keer , denken we, een one way Las Vegas-Seattle doen.
Hebben MOAB en omgeving hoog op het verlanglijstje staan (Arches, Canyonlands, Capitol Reef) en Yellowstone is een must. Verder wil zoon heel erg graag naar de boeiing fabriek in Seattle dus leek het ons leuk om vanuit Yellowstone aan die kant wat mee te pikken: Grand Teton, Mount Rainier, Craters of the Moon, John Day Fossil Beds en Twinn Falls bijvoorbeeld

Hebben nog geen concrete ideëen verder, maar zou dit haalbaar zijn? Las Vegas willen we graag nog eens heen, nu maar 1 avond geweest, dus vandaar het idee van de one way Las Vegas-Seattle.

Is de drukte in die hoek te vergelijken met het klassieke rondje? En de gekte rondom campings boeken in de parken?

Ben benieuwd naar jullie reacties! wij hebben alweer zin in de voorpret en het puzzelen met een route!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door IngridZw »

Wij hebben voor onze 2de reis naar Amerika een rondje Denver gedaan met grotendeels de gebieden South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Moab en Colorado. Heel afwisselend met onderweg prachtige natuur, leuke stadjes en eigenlijk tot nu toe één van de mooiste reizen die we hebben gemaakt. Dat zou je dus ook kunnen overwegen. Je hebt er ongeveer 3 weken voor nodig.
Je kan ook starten in Las Vegas en eindigen in Denver. Of andersom.
In het noordwesten zijn we (nog) niet geweest.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

Klinkt ook goed maar Seattle is echt een must.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Tantelotje »

Een one-way Las Vegas - Seattle is zeker leuk. Maar ik weet niet of je alles wat je nu hebt opgenoemd erin kan krijgen.

Vaak wordt de combinatie Moab, Grand Teton en Yellowstone gedaan vanuit een rondje Denver, iets met Salt Lake City of eventueel Las Vegas.
Het lijkt me lastig te combineren met Seattle (vergis je niet in de afstand tussen Seattle en Yellowstone) maar alles is natuurlijk afhankelijk van hoeveel tijd je hebt. In mijn hoofd heeft iedereen altijd een week of 3 maar het kan natuurlijk ook zomaar meer zijn. Dan is er ook meer mogelijk.

Toch denk ik dat je het beter kunt splitsen. Nu de kant Yellowstone, GT, Moab, Capitol Reef en al het andere moois wat er daar te zien is, eventueel gecombineerd met de Rockies (one-way Denver - Las Vegas misschien?), en dan later een rondje Seattle met al het moois van Washington (vergeet dan ook Olympic NP niet. Vonden we echt een pareltje) en Oregon. Of een one-way naar San Francisco.
En inderdaad de Boeing fabriek; dat is erg leuk!

Wij reizen weliswaar met de auto, maar in 2015 hebben we een rondje Denver gedaan, in 2017 een one-way Seattle - Las Vegas via Washington en Oregon en binnenkort vertrekken we voor een one-way Seattle - Los Angeles (iets met voordeligere autohuur en tickets) via Glacier en Yellowstone.
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen.

Keuzes, keuzes, keuzes :D Veel plezier met voorbereiden!
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door stegeman »

Wij deden in bijna vier weken. Rocky mountains- Glacier - Yellowstone- GT - flink rijden met extra overnachting tot Mount Rainier- VC - VC island- Whistler - Rocky mountains. Lukte best. Totaal 7000km gereden. Dus als ik jouw planning zo zie zou dat volgens mij best moeten kunnen! Maar wel rekening houden met enkele flinke rijdagen en proberen zoveel mogelijk dagen!
De rijdagen vonden we geen probleem. Als daarna de rust maar weer werd ingebouwd. Desondanks hebben we dit jaar het tempo wel rustiger gehouden.
Als je je route uitstippelt globaal in Google maps heb je wel een indicatie of het tempo bij je past en hoeveel dagen je minimaal nodig bent.
O ja. Het stuk na GT tot aan Mount Rainier was weinig bijzonders en die craters of the moon vonden we al helemaal niks. Maar een ander vind het weer wel mooi. Dus dat stuk gas er op zou ik zeggen ,zodat je waar het echt heel mooi is rustig kunt genieten
pompedom11
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2014, 11:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door pompedom11 »

Wij doen in september/oktober de omgekeerde route met camper.
Seattle - las Vegas, ik weet even niet hoe ik makkelijk naar mijn topic verwijs, maar mijn route staat op t forum. We hebben daar wel 40dagen de tijd voor, maar als je niet via Olympic NP, Portland gaat kan het sneller, denk ik. Ik kan je na oktober laten weten hoe het was :)
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

We hebben alvast een grove route gepland; kan ik de topictitel nog aanpassen in: Reisjill1234: Las Vegas-Seattle?

Opmerking moderator

Topic titel is aangepast

Eerste brainstormsessie, waarbij 3 dagen nog open staan omdat ik niet goed weet hoe daar verder. Tussen West Yellowstone en Mount Rainier hebben we nog 3 dagen; we willen graag naar John Day Fossil Beds National Monument. Iemand een logische route daarheen vanuit West Yellowstone, richting Mount Rainier? Ben benieuwd; de voorpret begint alweer ;-)
We gaan overigens weer met de camper.

dag 1 Amsterdam-Las Vegas
dag 2 Las Vegas
dag 3 Las Vegas-Snow Canyon state Park
dag 4 Snow Canyon State Park-Capitol reef
dag 5 Capitol Reef
dag 6: Capitol Reef-Moab (Canyonlands)
dag 7: Moab (arches)
dag 8: Moab
dag 9: Moab-Dinosaur
dag 10: Dinosaur
dag 11: Dinosaur - Grand Teton
dag 12: Grand Teton
dag 13: Grand Teton- Yellowstone
dag 14: Yellowstone
dag 15: Yellowstone-West Yellostone
dag 16: West Yellowstone
dag 17:????
dag 18:????
dag 19:????
dag 20:Mount Rainier
dag 21:Mount Rainier- Seattle (Boeiing fabriek)
dag 22: Seattle-Amsterdam
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 515
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Mr. Patrick »

Ik heb geen ervaring op het stuk Yellowstone tot Seattle, dus daarmee kan ik je niet helpen. Wel zou ik een nacht Dinosaur skippen ten faveure van een extra nacht in Yellowstone.
Je hebt op zich tijd genoeg in Moab, dus je kunt op tijd vertrekken richting Dinosaur, dan heb je daar nog wel wat tijd voor het bekende deel van het National Monument en de dag erna kun je dan weer verder. Yellowstone is heel druk en zeker als je met een camper reist moet je op parkeerproblemen en dus vertraging rekenen bij de toeristische hotspots.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door covri »

Je zou nog tussen West Yellowstone en Mount Rainier misschien Craters of the Moon kunnen zetten. Wij vonden dat erg apart en zeker de moeite waard. Dit in tegenstelling tot sommige anderen :wink: Even iets anders.
Bij Baker City heb je
https://www.blm.gov/learn/interpretive- ... ive-center
Ontzettend leuk en informatief. Zeker ook leuk voor de kinderen.

Painted Hills kom je ook langs.

Nog genoeg te doen onderweg dus.
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door AnitaV »

Snow Canyon State Park is prachtig en de UT 12 ook.
Met een camper is het, denk ik, te ver. De UT 12 is zo mooi, daar stop je regelmatig.
Capitol Reef verdient ook jullie aandacht.

In Snow Canyon zeker Petrified Dunes en Whiterock amphitheater bezoeken. De laatste is iets verder dan de noordelijke ingang van het park.

Wel leuk, weer een vakantie plannen 😁
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Ed-USA »

Ik sluit me helemaal aan bij Mr. Patrick. In Dinosaur wil je waarschijnlijk de Quarry in Dinosaur NM bezoeken, daar heb je aan een dagdeel genoeg aan. Dat zou je ‘s middags kunnen doen als je uit Moab komt. Probeer dan wel via de UT128 te rijden, erg gave route. Misschien kan je beter in Vernal overnachten, daar is wat meer te beleven dan in Dinosaur.

Vergis je niet in de rij-afstand van Dinosaur naar Grand Teton, dat is toch al snel 5 uur met een personen-auto zonder pauzes. Die extra overnachting in Dinosaur zou ik dus schrappen en gebruiken op dat traject.

Als je nog een extra dagje Yellowstone mee kan pakken, zou ik dat zeker doen, je zou bijvoorbeeld wat minder tijd in Grand Teton door kunnen brengen. Als je daar trails wilt lopen, heb je die dag die in je planning staat wel nodig. Je kan ook alleen langs de viewpoints rijden en dan kan je een dag sparen die je voor Yellowstone kan gebruiken. Aan het einde van die dag zou je dan bijv. in Headwaters at Flagg Ranch kunnen gaan staan (5 mijl voor de South entrance van Yellostone). Twee weken geleden langsgereden en zag er niet verkeerd uit, maar ik heb er niet overnacht.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

Waarom kies je voor West Yellowstone?
Kijk eens in ons 2015-en 2017-verslag voor Capitol Reef, Yellowstone en Grand Teton.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

Dank voor de reacties, we gaan dit weekend eens verder brainstormen.
Ik had gelezen dat Yellowstone zo groot is dat je beter 2 nachten ook in West Yellowstone kan zitten.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

West Yellowstone ligt buiten het park; het is wel goed om op meerdere locaties te gaan zitten, maar ik zou dan kiezen voor iets in het park. Is leuk en ook nog goedkoper.
Kijk eens op www.nps.gov/yell voor de campings en de ligging ervan. Ik zou voor Madison kiezen en voor Canyon of Bridge Bay. Grant ken ik niet maar dat schijnt wel een mooie camping te zijn. Leuk als je in de vroege ochtend of tegen de avond naar West Thumb wilt.
Wij reden in 2015 weer via Grand Teton naar het westen.
Zie dat verslag ook voor Craters of the Moon en de Painted Hills en het hier al genoemde museum in Baker.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

Weer wat weekjes verder en tot de volgende voorlopige route gekomen. Ben benieuwd naar jullie reacties!
Seattle en Las Vegas en Yellowstone zijn een must. Las Vegas wil man graag terug (deze zomer geweest) en Seattle is zoons grote wens (Boeiing fabriek). Yellowstone willen we allemaal :-)

dag 1 Vlucht naar Las Vegas
dag 2 Las Vegas (al geweest deze zomer)
dag 3 Las Vegas-Bryce (al geweest deze zomer)
dag 4 Bryce-Capitol Reef
dag 5 Capitol Reef- Moab
dag 6 Moab (Canyonlands)
dag 7 Moab (Arches)
dag 8 Moab-Dinosaur
dag 9 Dinosaur - Grand Teton
dag 10 Grand Teton
dag 11 Grand Teton-Yellowstone
dag 12 Yellowstone
dag 13 Yellowstone
dag 14 Yellowstone-Craters of the moon
dag 15 Craters of the moon-twin falls
dag 16 Twin Falls-Boise
dag 17 Boise- John Day fossil Beds
dag 18 John day fossil beds- the Dallas (columbia river george)
dag 19 columbia river george
dag 20 columbia river george - mount Rainier
dag 21 mount Rainier-Seattle
dag 22 Seattle (Boeiing fabriek)
dag 23 Seattle- huis

Ik had graag Olympic np en Glacier np (Montana) toegevoegd maar daar zie ik echt geen ruimte voor of hebben jullie andere opties vanaf Yellowstone naar Seattle waar dat wel toegevoegd kan worden? En is dus bovenlangs mooier dan de route die ik nu heb gekozen vanaf Yellowstone?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Martin & Marianne »

Iets toevoegen lijkt me niet haalbaar zonder iets anders te laten vallen. Je tijd voor Yellowstone is erg kort, ik zou proberen daar een nacht toe te voegen. Misschien Twin Falls laten vallen? Wat is daar de reden voor?
Ik zou ook een nacht Columbia River Gorge inruilen voor een extra nacht Mt Rainier.

Van de route bovenlangs is Glacier het mooiste; verder is die route niet mooier dan de route die je nu hebt denk ik.

Als je niet weer naar Bryce wilt zou je de route kunnen doen die wij dit jaar deden; via Zion Kolob Canyons en Cedar Breaks. Maar dat kost je dan wel een extra dag

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis Jill: Las Vegas- Seattle

Bericht door jill1234 »

Opmerking moderator

Bericht samen gevoegd met eerder aangemaakt topic om dubbele antwoorden te voorkomen

Onze eerste camperreis deze zomer is zo goed bevallen dat we alweer plannen aan het maken zijn :-)
Ik heb een paar weken geleden een topic geopened in'Noord West' maar het grootste deel van onze nieuwe route hoort bij Zuid West denk ik; daarom dat ik hier een nieuw topic open; ook omdat de plannen alweer wat concreter zijn en de route wat duidelijker.

Onze wensen zijn: Moab en omgeving, Las Vegas (willen man en kinderen graag 2 nachten terug), Yellowstone en Seattle (must vanwege de boeiing fabriek)
Het stuk Yellowstone-Seattle willen we in een week doen. De meeste tijd willen we dus in het Zuid-Westen plannen. Tussen Yellowstone en Seattle weet ik het nog niet zo goed; willen graag Mount Rainier meepikken maar verder weet ik niet of het leuker is om onderlangs of bovenlangs te rijden. Ik heb dus nog ongeveer 4 niet ingevulde dagen. Ben benieuwd naar jullie ideeën!

dag 1: AMS-Las Vegas
dag 2: Las Vegas
dag 3: camper ophalen - Valley of Fire
dag 4: Valley of Fire- Capitol Reef (Bryce en Zion deze zomer gedaan)
dag 5: Capitol Reef-Moab
dag 6: Moab, Canyonlands
dag 7: Moab, Arches
dag 8: Moab-Dinosaur
dag 9: Dinosaur-Grand Teton (lange reisdag)
dag 10: Grand Teton
dag 11: Grand Teton
dag 12: Yellowstone
dag 13: Yellowstone
dag 14: Yellowstone
dag 15: Yellowstone- ???
dag 16: ?
dag 17: ?
dag 18: ?
dag 19: ?- Mount Rainier
dag 20: Mount Rainier
dag 21: Seattle
dag 22: Seattle -Amsterdam
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door Tantelotje »

Afhankelijk van je plannen tussen Yellowstone en Mount Rainier kom je nu vanaf dag 19 eigenlijk een dag te kort:

19 ? - Mount Rainier
20 Mount Rainier
21 Mount Rainier - Seattle
22 Seattle - Amsterdam.
Dan heb je in Seattle heel weinig tijd en ik begreep uit je eerdere reacties dat dit nu net een must is, mede wegens de Boeing fabriek.
Dus eigenlijk heb je daar een extra dag nodig, en 'moet' je op dag 18 aankomen in MR. Ervan uit gaande dat je daar in ieder geval iets wilt doen.

De kortste route van Yellowstone naar Seattle/MR is onderlangs. Maar ook (naar mijn mening) verreweg het minst interessant. Wij zijn dan ook geen fan van bijvoorbeeld Craters of the Moon 8)
Misschien zou je een route kunnen doen door de Sawtooth Mountains. Dat heb ik eens in een blog gezien en zag er erg mooi uit.

Niet de kortste of snelste maar wel verreweg de mooiste route is bovenlangs via Glacier. Maar dan zou ik in ieder geval 1 nacht GT minder doen. Dan de laatste nacht in Yellowstone aan de Mammoth kant gaan zitten, op dag 15 in 1 keer de etappe naar East Glacier, daar 2 nachten en dan via Kalispell en bijvoorbeeld Spokane en nog een stop naar Seattle.

Maar ik ben bevooroordeeld; wij zijn afgelopen zomer in Glacier geweest en ik heb zelden een mooier park gezien.

Veel succes met de keuzes.... :D
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

Martin & Marianne schreef:
25 sep 2019, 21:11
Iets toevoegen lijkt me niet haalbaar zonder iets anders te laten vallen. Je tijd voor Yellowstone is erg kort, ik zou proberen daar een nacht toe te voegen. Misschien Twin Falls laten vallen? Wat is daar de reden voor?
Ik zou ook een nacht Columbia River Gorge inruilen voor een extra nacht Mt Rainier.

Van de route bovenlangs is Glacier het mooiste; verder is die route niet mooier dan de route die je nu hebt denk ik.

Als je niet weer naar Bryce wilt zou je de route kunnen doen die wij dit jaar deden; via Zion Kolob Canyons en Cedar Breaks. Maar dat kost je dan wel een extra dag

Marianne
Dank, ik zie nu de reactie pas, was mijn topic kwijt ;-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1543
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis jill1234: Las Vegas-Seattle

Bericht door jill1234 »

Tantelotje schreef:
02 okt 2019, 16:41
Afhankelijk van je plannen tussen Yellowstone en Mount Rainier kom je nu vanaf dag 19 eigenlijk een dag te kort:

19 ? - Mount Rainier
20 Mount Rainier
21 Mount Rainier - Seattle
22 Seattle - Amsterdam.
Dan heb je in Seattle heel weinig tijd en ik begreep uit je eerdere reacties dat dit nu net een must is, mede wegens de Boeing fabriek.
Dus eigenlijk heb je daar een extra dag nodig, en 'moet' je op dag 18 aankomen in MR. Ervan uit gaande dat je daar in ieder geval iets wilt doen.

De kortste route van Yellowstone naar Seattle/MR is onderlangs. Maar ook (naar mijn mening) verreweg het minst interessant. Wij zijn dan ook geen fan van bijvoorbeeld Craters of the Moon 8)
Misschien zou je een route kunnen doen door de Sawtooth Mountains. Dat heb ik eens in een blog gezien en zag er erg mooi uit.

Niet de kortste of snelste maar wel verreweg de mooiste route is bovenlangs via Glacier. Maar dan zou ik in ieder geval 1 nacht GT minder doen. Dan de laatste nacht in Yellowstone aan de Mammoth kant gaan zitten, op dag 15 in 1 keer de etappe naar East Glacier, daar 2 nachten en dan via Kalispell en bijvoorbeeld Spokane en nog een stop naar Seattle.

Maar ik ben bevooroordeeld; wij zijn afgelopen zomer in Glacier geweest en ik heb zelden een mooier park gezien.

Veel succes met de keuzes.... :D
Dank je! Seattle hoeft niet lang, is echt alleen voor de boeiing fabriek. Eigenlijk belachelijk maar ik heb een paar luchtvaartfreaks in huis ;-)
Glacier lijkt me super mooi inderdaad, maar keuzes keuzes keuzes. Ik denk er nog over. We kunnen ook Grand Teton laten vallen, win ik 2 dagen.
Is er in Spokane nog wat te zien of is dat puur een tussenstop?
Laatst gewijzigd door jill1234 op 02 okt 2019, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer