Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Volgend jaar april moet ik voor mijn werk tussen 25 april en 1 mei in Redlands, California (en hiervoor nog langs LAX) zijn. Ik wil hiervoor er graag twee weken aan vastplakken en ik ben al tijden aan het brainstormen over de locatie van dat tripje. Eerst in gedachten met Oregon, maar ik vind het weer (en toegang tot parken) nog een te onzekere factor. Ik heb de laatste tijd verschillende reisverslagen gelezen over de hoek Arizona/New Mexico en april is daarvoor juist perfect geschikt.

Zodoende kom ik op het volgende rondje:
Vrijdag 10 april AMS - LAX – iets naar het zuiden van LA?
Zaterdag 11 april LA – Anza-Borrego Desert State Park - Brawley
Zondag 12 april Brawley – Yuma – Sonoran Desert NM - Phoenix
Maandag 13 april Phoenix
Dinsdag 14 april Phoenix – Tucson (Saguaro NP)
Woensdag 15 april Tuscon (ev: Mount Lemmon)
Donderdag 16 april Tuscon – via Chiricahua National Monument - Las Cruces
Vrijdag 17 april Las Cruces – White Sands NM – Sante Fe
Zaterdag 18 april Sante Fe
Zondag 19 april Sante Fe – (opties: Bandelier NM / Kasha-Katuwe Tent Rocks NM )– Albuquerque
Maandag 20 april Albuquerque – Petrified Forest NP (Hollbrook)
Dinsdag 21 april Petrified Forest (Hollbrook) - Sedona
Woensdag 22 april Sedona
Donderdag 23 april Sedona - Kingman
Vrijdag 24 april Kingman - LA
Zaterdag 25 april LA

Het klopt dat het heen en weer reizen naar LA niet per se heel efficiënt is, maar dat heeft helaas dus te maken met werk. Vliegen op Phoenix is geen optie. San Diego vorig jaar nog geweest, dus daarom zit die er ook niet tussen.

Wat vinden jullie van dit rondje? Wij (ik, vrouw van 27 plus moeder van 67) houden van de afwisseling tussen natuur en steden. Geen grote wandelaars, maar een middelkorte hike en winkelen kunnen we goed ;-). Alvast bedankt!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Markstaal »

Leuke plannen!

Wat zijn jullie plannen in Phoenix? Opzich zou je verder een overnachting in Albuquerque laten vallen zodat je deze dag elders in kan delen. Albuquerque ligt immers vlak naast Santa Fe. Mocht je Albuquerque er toch in houden dan kan je vanaf Santa Fe naar Albuquerque rijden via de 14, zo kom je langs leuke kleine plaatsjes onderweg zoals Madrid.

Bandelier NM en Kasha-Katuwe Tent Rocks NM zijn erg de moeite waard om te bezoeken, wij waren hier vorig jaar en was boven verwachting mooi.

Vergeet verder Taos niet.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Dankje voor je reactie en aanvullingen!

In Phoenix willen we winkelen (naar de outlets) en een beetje de stad bezoeken. Vandaar de volle dag daar. Nog andere aanraders?

Goed om te horen dat die twee National Monuments de moeite waard zijn! Dat is eigenlijk ook waarom ik die nacht Albuquerque heb gedaan, zodat de op die dag tussen Sante Fe & Albuquerque naar die twee parken kunnen. En de volle dag Sante Fe de stad zelf kunnen bezoeken. Of denk je dat dit te ruim is?

Taos noteer ik, maar het ligt wel een beetje uit de route.. Weet niet zo goed hoe ik die erin moet fietsen.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Harry »

Mocht je van architectuur houden is dit https://franklloydwright.org/taliesin-west/ een “must” in Phoenix.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Markstaal »

Wij verbleven in 2018 2 nachten in Santa Fe, op de dag van aankomst deden we Bandelier, de dag erna Kasha-Katuwe Tent Rocks. Daar hadden we genoeg tijd voor, Albuquerque hebben we een uurtje bezocht en daarna doorgereden. Het oude gedeelte is wel leuk om even een kijkje te nemen.

In plaats van Phoenix kan je ook verblijven in Scottsdale. Hier heb je veel mooie hotels en resorts zitten, ook veel leuke restaurantjes. Verder is daar ook een behoorlijk grote mall (Scottsdale Fashion Square). Vond het centrum van Phoenix niet erg boeiend. Voor een outlet is Phoenix Premium Outlets een aanrader.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Allemaal goede tips!

@Harry, Frank Lloyd Wright heeft ook veel betekend voor de planologie/stadsgeografie en dat is toevallig mijn vakgebied, dus dit vind ik een hele leuke tip!

@Markstaal Ik ga op zoek naar een hotel in Scottsdale dan, want ik vond het aanbod in Phoenix ook nog niet geweldig. Alle winkelcentra heb ik genoteerd :). Ik ga nog even puzzelen/rekenen met Sante Fe/Albuquerque, want stel ik schrap daar een nacht, past misschien opeens de Grand Canyon nog wel in het schema (tussen Sedona en Kingman/Laughlin)..
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Met dank aan jullie tips, heb ik de route aangepast! Nu slapen we in Scottsdale ipv Phoenix (wat een leuke mooie resorts daar zeg!) en doen we 2 nachten Sante Fe, geen nacht in Albuquerque en dan kunnen we naar de Grand Canyon een nachtje. Er was nog een kamer in de Bright Angel Lodge, dus dat is helemaal leuk.

Vrijdag 10 april AMS - LAX – Zuid-LA
Zaterdag 11 april LA – Anza-Borrego Desert State Park - Brawley
Zondag 12 april Brawley – Yuma – Sonoran Desert NM - Phoenix/Scottsdale
Maandag 13 april Phoenix/Scottsdale (Outlets, Museum)
Dinsdag 14 april Phoenix/Scottsdale – Tucson (Saguaro NP)
Woensdag 15 april Tuscon (ev: Mount Lemmon)
Donderdag 16 april Tuscon – via Chiricahua National Monument - Las Cruces
Vrijdag 17 april Las Cruces – White Sands NM – Sante Fe
Zaterdag 18 april Sante Fe (Bandelier NM)
Zondag 19 april Sante Fe – Kasha-Katuwe Tent Rocks NM )– Albuquerque - Holbrook
Maandag 20 april Holbrook - Petrified Forest NP - Sedona
Dinsdag 21 april Sedona
Woensdag 22 april Sedona - Grand Canyon (Bright Angel Lodge)
Donderdag 23 april Grand Canyon - Kingman
Vrijdag 24 april Kingman - LA
Zaterdag 25 april LA
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
appelsap
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 okt 2008, 16:07

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door appelsap »

Ik was 2 jaar geleden ook in april in deze regio. Wie weet heb je nog iets aan mijn blog: https://mirandagoeslasvegas.wordpress.com/ . Kasha-Katuwe Tent Rocks vond ik echt een verrassing!
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Dude schreef:
06 okt 2019, 16:03
Ik woon in Zuid Arizona dus vraag maar los
Ik ga graag op je aanbod in Dude, maar dan in mijn eigen topic ;-)

Vluchten zijn geboekt, dus de eerste en laatste nacht liggen vast. Al wel overal hotels geboekt (op 1 na), maar allemaal annuleerbaar en we zijn nog flexibel.

Route (inclusief bezienswaardigheden onderweg) is als volgt. Overnachtingsplaatsen dikgedrukt.

Vrijdag 10-apr AMS - LAX - Laguna Hills (aankomst om 12.00, daarna via de kust richting Laguna Hills Lodge)
Zaterdag 11-apr Laguna Hills - Dana Point - Anza Borrego State Park - El Centro?
Zondag 12-apr El Centro - Yuma - Phoenix/Scottsdale (overnachting in Scottsdale)
Maandag 13-apr Phoenix/Scottsdale (shoppen)
Dinsdag 14-apr Phoenix/Scottsdale - Tucson (Saguaro NP)
Woensdag 15-apr Tucson (Mount Lemmon? Wat verder te doen?)
Donderdag16-apr Tucson - Chiricahua NM - Las Cruces
Vrijdag 17-apr Las Cruces - White Sands NM - Sante Fe
Zaterdag 18-apr Sante Fe (Bandelier NM, downtown Sante Fe)
Zondag 19-apr Sante Fe - Kasha-Katuwe Tent Rocks NM - Turquoise Trail - Albuquerque - Holbrook
Maandag 20-apr Holbrook - Petrified Forest NP - Walnut Canyon NM - Highway 89A - Sedona
Dinsdag 21-apr Sedona (Red Rock State Park + Montezuma Castle NM + The Church of the Red Rocks)
Woensdag 22-apr Sedona - Sunset Crater Volcano NM & Wupatki NM (89) - Grand Canyon (overnachting aan de rim, Bright Angel Lodge)
Donderdag23-apr Grand Canyon - Williams - Laughlin
Vrijdag 24-apr Laughlin - LA (overnachting in de buurt van LAX)
Zaterdag 25-apr LAX - AMS / LAX - Redlands, CA (ik moet daar werken, mijn moeder reist weer naar huis).

Wij zijn geen enorme wandelaars, maar vinden een kortere trail en autorijden erg leuk. We wisselen graag natuur af met winkelen en steden :)

Nog aanvullingen op de route?
- We hebben nog geen overnachting op 11-12 april. Ik denk nu aan El Centro. Alternatief?
- Wat te doen op een volle dag in Tucson?
- We hebben veel National Monuments in de route opgenomen, vaak als tussenstop onderweg. Zijn er nog meer leuke parken (state parks oid) die we niet moeten overslaan? Of parken die misschien toch wat minder de moeite zijn?
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Dude »

Ing schreef:
06 okt 2019, 16:46

Ik ga graag op je aanbod in Dude, maar dan in mijn eigen topic ;-)
Ok :wink:

Ik zou meteen die dag Phoenix inruilen voor een dag Tucson :lol: Want ook Tucson heeft vele shop opties. Er is een outdoor outlet bij het binnen rijden van Tucson (Twin Peaks Rd) en er zijn 2 grote malls en 1 outdoor Mall (La Encantada, waar men vrouw werkt)
In Tucson is echt megaveel te doen en te zien. Het hangt natuurlijk van je interesses af. Je kan naar het Sonoran Desert Museum, Pima Air Museum, Titan Missile Museum, Biosphere 2, Kitt Peak, en zoveel meer. Je kan kiezen uit het lijstje in dit topic maar als je gerichte vragen hebt help ik je graag verder KLIK
Ook voor restaurants ed

Chiricahua NM is echt prachtig, beetje ver rijden wel maar echt de moeite al is het aangeraden om een stukje te wandelen. Je kan best parkeren aan de Echo Canyon Trailhead en dan een stukje wandelen tot in Echo Canyon. Het doet aan Bryce Canyon denken maar dan in het wit/grijs. Zie ook hier (de foto's zijn helaas komen te vervallen).

Verder hebben wij afgelopen augustus een paar dagen in NM gespendeerd, zie hier voor tips en een verslagje achteraf.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Dank voor je reactie!

Ik ga eens kijken of ik een dagje Phoenix ga inruilen voor een extra dag Tucson (en dan gaan we vast alle malls in Tucson af haha), maar in Phoenix wil ik ook sowieso naar de Tanger Outlets ;-). Maar dat kan ook onderweg vanuit Phoenix naar Tucson.

Wat is een handige plek voor hotel? Heb nu de La Quinta Tucson East.

Ik ga mij eens door alle Tucson tips werken en als ik vragen heb, weet ik je te vinden.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Dude »

Dat hotel ligt wel in een ok gebied. Je hebt allerlei dingen kortbij. Mimi's bistro (voor ontbijt), een texas roadhouse (voor een steakske), en de mall (park Place) ligt allemaal op wandelafstand.
Het hangt er ook vanaf wat je allemaal wilt doen in Tucson. Doorheen de stad rijden kost vrij veel tijd. Er zijn geen loops zoals in Phoenix en I10 is de enige snelweg en die ligt in het westen (waar ik woon). Dus enorm veel rode lichten.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Oké, prima. Ja, ik kies altijd graag hotels uit in de buurt van malls/restaurants (Texas Roadhouse is een van de favorieten ook haha), zodat we nog lekker rond een uur of 4 de mall in kunnen en daarna wat eten.

Ik heb in Phoenix nog wel een activiteit gevonden die ik graag wil doen: Apache Trail. Dus, denk dat het dan toch 2 dagen Phoenix wordt en dan de volgende ochtend vroeg naar Tucson, waar we dan ook nog 2 volle dagen hebben.

Heb voor Tucson nu staan: Saguaro NP, Casa Grande Ruins NM, San Xavier del Bac, Shoppen, Mount Lemmon, Arizona-Sonora Desert Museum, Sabino Canyon
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Mrvanilla »

Je hebt niet veel tijd in ABQ maar ik vond het Rattlesnake Museum een leuke, typisch Amerikaanse bezienswaardigheid. Kostte meen ik $5 en vond ik leuks als 'eens wat anders'.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Dude »

Je kan de Apache Trail ook doen op de dag dat je vertrekt en dan via Globe en Hayden en zo via Oracle Tucson inrijden. Dat hebben wij op onze rondreis in 2009 ook zo gedaan (voor we hier woonden) Als je vroeg vertrekt heb je ruim voldoende tijd om nadien nog wat in Tucson te doen. Je hoeft daar eigenlijk geen ganse dag Phoenix voor uit te trekken maar het kan wel natuurlijk, heen en terug rijden.

Van je lijstje zal je niet alles kunnen doen vrees ik, als je maar 1 echte volle dag hebt. Saguaro NP (west) en Sonoran Desert Museum kan je combineren maar kost je bijna een ganse dag (tenzij je erdoor heen raast) Mount Lemmon is prachtig maar kost ook tijd om helemaal naar boven te rijden (35Mph de heel weg naar boven). Daar ben je makkelijk 4 uur aan kwijt, 2 uur rijden en met de stops en de cookie cabin in Summerhaven erbij.
Sabino Canyon kan je mssn in een paar uurtjes gezien hebben als je de tram neemt tot achteraan in het park en enkele kleine stukjes wandelt.
San Xavier ligt wat meer naar het zuiden en kan je misschien 's morgens vroeg bezoeken voordat je verder rijdt naar Chiricahua NM.

Casa Grande NM ligt in ... Casa Grande, op een uur rijden van Tucson, maar dat wist je al wel. Als je niet de route neemt via Apache Trail, kan je dat bezoeken op je weg naar Tucson.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door nieuwenoord »

Misschien kan je nog wat met onze blog van 2016, er zitten veel plaatsen in die jullie ook bezoeken. En vergeet niet Longhorn Steakhouse, door Dude daar leren kennen 😁

https://tijmesusa.wordpress.com/
Laatst gewijzigd door markro op 09 okt 2019, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link werkend gemaakt.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

Dude schreef:
09 okt 2019, 06:35
Je kan de Apache Trail ook doen op de dag dat je vertrekt en dan via Globe en Hayden en zo via Oracle Tucson inrijden. Dat hebben wij op onze rondreis in 2009 ook zo gedaan (voor we hier woonden) Als je vroeg vertrekt heb je ruim voldoende tijd om nadien nog wat in Tucson te doen. Je hoeft daar eigenlijk geen ganse dag Phoenix voor uit te trekken maar het kan wel natuurlijk, heen en terug rijden.
Zat ik ook aan te denken, behalve dat ik niet weet of we wel het stuk na Tortilla Flat willen rijden, hangt even af van de conditie van de weg, welke auto we meekrijgen en hoe we ons erbij voelen. Want willen we niet verder na Tortilla Flat, dan moeten we sowieso heen en weer rijden.

We hebben mijn inziens wel twee volle dagen (gewoon op dinsdag 14 april op tijd weg uit Phoenix, of anders slapen in Tucson) en dan zou ik het zo indelen, aan de hand van jouw tips:

Zondag 12-apr El Centro - Yuma - Scottsdale --> winkelen, downtown Scottsdale
Maandag 13-apr Phoenix/Scottsdale ---> Apache Trail, winkelen
Dinsdag 14-apr Phoenix/Scottsdale - Tucson --> Saguaro NP, Sonoran Desert Museum
Woensdag 15-apr Tucson --> Mount Lemmon, Sabina Canyon, in de avond winkelen
Donderdag16-apr Tucson - San Xavier - Chiricahua NM - Las Cruces

Casa Crande NM skippen we dan. Of doen we eventueel op maandag 13 april, en dan toch slapen in Tucson die nacht.
Vind het alleen ook wel fijn om aan het begin van de reis even 2 nachtjes ergens te zijn (Scottsdale in dit geval).

Thanks voor je tips en invulling! Wij zijn overigens geen enorme wandelaars, behalve als het wandelen in een winkelcentrum is ;-)
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Ing »

nieuwenoord schreef:
09 okt 2019, 08:27
Misschien kan je nog wat met onze blog van 2016, er zitten veel plaatsen in die jullie ook bezoeken. En vergeet niet Longhorn Steakhouse, door Dude daar leren kennen 😁
Www.tijmesusa.com
De link doet het niet. :(
Heb al wel eerder eens jouw verslag gelezen (wat schrijf je leuk!!) en toen heb ik al wel wat tips opgeschreven.

Opmerking moderator

Link in bovenstaand bericht werkend gemaakt.
Mrvanilla schreef:
07 okt 2019, 15:03
Je hebt niet veel tijd in ABQ maar ik vond het Rattlesnake Museum een leuke, typisch Amerikaanse bezienswaardigheid. Kostte meen ik $5 en vond ik leuks als 'eens wat anders'.
Ik schrijf het op, thanks!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door nieuwenoord »

Oeps ja, sorry! www.tijmesusa.wordpress.com

Bedankt voor het compliment 👍
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis Ing: vanuit LA - Arizona - New Mexico (April 2020)

Bericht door Dude »

Goede indeling zo, ik zou het niet anders doen. Op deze manier is je tijd hier het beste ingedeeld met de dingen die je wilt zien.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer