Reis PSVwally: LA - LA.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Hoihoi,

Ik steek weer eens over naar die kant nu ik voor €450 weer een leuk retourticket heb gevonden.
Ik kom rond 19.00 aan op LAX en aangezien ik dan al in Houston door alle plichtplegingen ben gegaan en alleen met handbagage reis, zal ik vrij snel de auto op kunnen pikken en wil ik eigenlijk hooguit een uur tot 1.5u rijden naar een hotel.

Hier begint eigenlijk het plan pas, want dat is er nog niet helemaal. Dus ik weet nog niet of ik links- of rechtsom ga.
Wat ik wil zien is San Diego en dan wil ik zeker ook tijd uittrekken voor de San Diego Zoo.

Vraag: Hoeveel tijd kost me de Zoo? Moet ik daar een volle dag voor uittrekken?

Daarna wil ik eigenlijk via Yuma richting Phoenix. Nu gaat het mij niet om Phoenix zelf, maar grofweg het stuk tussen Prescott/Sedona/Phoenix/Flagstaff.
Ik twijfel of ik nog een keer naar de south rim van de GC wil, aangezien mij dat de vorige keer dat ik er was niet echt een WAUW gevoel heeft gegeven. Mocht ik er dus tijd voor willen maken, dan kost dat me wel zeker een dag natuurlijk.
Iemand tips voor de leukste/mooiste weg van bv Yuma naar Sedona?
Ik wilde eigenlijk kanoën op Watson Lake of een Jeeptour in Sedona doen. Is dat 1e wel de moeite waard? Ik heb een beetje het idee dat daar niet zoveel water meer in staat als (in zoveel meren) ik nu op foto's zie. Maar deze omgeving kan ik wel veel routedingen vinden, maar niet echt heel veel 'things to do"? Ik denk dat Tonto SP misschien al wel te ver uit de route ligt.
Enig idee hoeveel dagen ik voor grofweg Yuma - Sedona - omgeving Sedona/Prescott/Jerome - Flagstaff moet uittrekken.

Daarna terug naar LA, waar ik deze keer de stad zelf niet persé wil bezoeken, maar meer het stuk tussen Big Bear Lake/Lake Arrowhead en dan Angeles NF.
Vraag: Iemand enig idee hoe dit er begin oktober uitziet? Zijn de wegen daar nog allemaal gewoon te rijden? Ik ben daar 1x in mei geweest en toen was alles vanwege de winter nog grotendeels afgesloten namelijk.

Het zit nog in de oriënterende fase. Zeker door de beperkte tijd van maar 14 dagen incl reisdagen zal het namelijk een strak schema worden.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Mrvanilla »

Gave plannen!

Ik zou zelf zeker de Grand Canyon bezoeken. Op mij maakte het de eerste keer ook minder indruk maar de paar keren erna juist heel erg veel. Zeker als je een groot stuk van de SKB trail zou lopen, wat echt adembenemend mooi is. Wellicht kun je nog een mooie accommodatie in het park zelf vinden.

San Diego vond ik een super mooie stad waar heel wat te doen is (vergeet ook La Jolla niet). Wij hebben denk ik een uur of 5/6 in de Zoo gespendeerd en zijn na de lunch vertrokken. Prachtige zoo, maar ik kan zelf niet de hele dag naar dieren kijken, op een gegeven moment weet ik het wel. Dat gezegd hebbende is de zoo zo groot dat je er makkelijk een dag zou kunnen spenderen.

Ga je niet naar Tucson (weet even niet meer of je daar al geweest bent). Daar is wel veel moois te beleven. En je kunt bij Bart of de koffie ;).

De omgeving Prescott vond ik erg mooi, zou ik best nog eens naar toe willen. Watson Lake heb ik niet gekanood maar is wel leuk om even gezien te hebben. Sedona zou ik, als je er wilt wandelen, toch wel 2 volle dagen daar blijven. Veel mooie hikes. Vond de alle accommodatie daar wel belachelijk duur overigens. Geloof dat we zelden zoveel uitgaven voor een nachtprijs als daar.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Nee, ik vind Tucson (sorry Bart) met de tijd die ik heb en eigenlijk de dingen die ik wil doen net niet passen in het schema.

@Mrvanilla ik blijf wel kijken, maar tot nu toe geen vrije accomodaties bij de GC zelf.

Plan is min of meer zoiets. Nog niet helemaal duidelijk welke kant ik op ga, want ik zou dan ook de 1e dagen in LA kunnen blijven en dan richting Grand Canyon ipv eerst richting San Diego.

dag 01 naar LA en dan overnachten een uurtje of 1.5 van LAX naar het zuiden. Ik zit een beetje rond Newport/Costa Mesa te kijken
dag 02 kustweg en La Jolla en dan richting San Diego
dag 03 San Diego
dag 04 San Diego en dan al een stukje naar het oosten buiten de stad, misschien al richting Yuma
dag 05 richting Sedona
dag 06 omgeving Sedona
dag 07 omgeving Sedona
dag 08 Omgeving Flagstaff- Williams (al dan niet al naar de GC of even kijken of ik in WIlliams voor 2 nachten iets pak)
dag 09 Grand Canyon
dag 10 Grand Canyon - ?
dag 11 ? - LA
dag 12 LA
dag 13 Ochtend LA en in de late namiddag naar LAX
dag 14 aankomst thuis
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Markstaal »

Mooie plannen Paul!

Ik zou San Diego Zoo combineren met Balboa park aangezien de Zoo in het park zelf ligt. Wij waren er 2 jaar geleden en toen zeker wel een uur of 6 in de dierentuin rond gelopen, het is behoorlijk groot maar zeker de moeite waard ondanks de hoge prijs.

Of je nog eens naar de Grand Canyon moet gaan is lastig. Voor mij was de 2e keer Grand Canyon eigenlijk indrukwekkender dan de eerste keer, zou er zo weer heen gaan als ik de kans had.

Als je nog niet in Red Rock state park bent geweest is dit ook een aanrader! Leuke wandelingen langs de rode rotsen en beekjes.

Succes met de voorbereidingen.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Red Rock SP staat op mijn lijstje.

Enige idee of Balboa park puur qua rondlopen alles in zich heeft of zijn er daar ook echt mustsee musea of plekken om zeker te bezoeken?

Iemand die weet of het qua route uitmaakt om van Yuma naar quartzsite te rijden of al vanaf grofweg imperial naar Blythe?

En evt nog leuke hoteltips voor San Diego of/en tussen San Diego en Sedona in
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door IngridZw »

Hallo Paul. Balboa is een heel groot park. Echt wel een Must See als je in SD bent. Prachtige gebouwen, tuinen en ook musea. Heel apart dat zo'n mooi park gratis toegankelijk is. Je kunt ook nog gebruik maken van het trammetje door het park.
Wij vonden de botanische tuin gelegen in een prachtig glazen gebouw met heel veel tropische planten, orchideeën etc. erg mooi. Ook de vijver voor het gebouw is heel fotogeniek. In principe kun je in het park wel een dag rondstruinen, zoveel is er te zien. Wij hebben dat niet gedaan want San Diego heeft natuurlijk nog veel ander moois te bieden.

Old Town SD is vooral 's avonds erg gezellig. Winkeltjes restaurantjes etc. Het is de 1ste nederzetting in San Diego en heeft nog veel authentieke gebouwtjes. Toen wij er waren speelde er een Mexicaanse band en alle Mexicaan zongen mee. Wij houden daar wel van.

Seaport Village vonden we ook erg leuk. Ook weer zo'n dorpje op zich met Mexicaanse invloeden. En dan heb je nog Gaslight Quarter, USS Midway Museum, kortom één volle dag voor SD is eigenlijk te weinig.

Wij hadden een hotel in het gebied Mission Valley. De hotels zijn daar nog redelijk geprijsd. Wij sliepen in Kings Inn Motel dichtbij Old Town SD. Prima net hotel met een mooi aangelegde tuin en dito zwembad. In het aangelegen Amigo Spot kun je lekker ontbijten. Een aanrander wat ons betreft.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Bedankt Ingridzw. In principe is het mijn bedoeling om dag 2 al in de middag in San Diego aan te komen. Wrs vroeg wakker en het kustdeel van LA tot grofweg San Clemente heb ik al eens gedaan. Of ik moet me echt verkijken op het stuk rond La Jolla dat daar echt veel meer te doen is dan ik nu denk. Dus zeg wat later in de middag en avond van dag 2, heel dag 3 en 4 waar ik die laatste dag misschien (maar misschien ook niet) ook iets ten oosten van San Diego wil zitten. Dat zou dan toch bij a 2,5e dag voor SD zijn.
Ik hoef niet naar de Midway, misschien alleen even op de parking erlangs voor een foto. Want ik ben al naar de Hornet bij San Francisco geweest. En mijn keuze was óf seaworld óf de zoo. En aangezien ik nog wel eens orkas in het wild bij bv Vancouver wil zien liever dan in een bad is mijn keuze op de zoo gevallen.

Ik zie wel dat het stuk tussen San Diego en grofweg Blythe, Prescott Valley en dan zeker het eerste stuk langs de Mexicaanse grens, in reisverslagen niet het meest interessante of terugkerend stuk is. Voornamelijk border patrol verhalen. Veel mensen pakken daarna toch min of meer de route richting Joshua Tree of Palm Springs. Daarom wilde ik eigenlijk op dag 4 een uur of 1,5 buiten San Diego zitten wat de dag erop toch alweer scheelt op de weg door de woestijn.

Vanuit Prescott zou ik dan de alt89 pakken. Die schijnt nogal scenic te zijn ipv de snelste route. Ik neem aan dat dit eind September nog gewoon goed begaanbaar is? Of moet ik hier ook al rekening houden met hersftweer? Ik weet wel dat als het in de omgeving van Phoenix al regent het dan vaak enorm hevige buien zijn. Aangezien ik alleen reis let ik hier misschien wat meer op dan eenander, maar dan ben ik iig voorbereid, meestal reis ik in het voorjaar en dan is het betere weer vaak in opkomst.

Voor Sedona heb ik iig een dagdeel, volgens mij is dat 2 of 3 uur een jeeptour.
Wat ik nergens helemaal uithaal is of het de moeite waard is om naar Cathedral Rock te wandelen of dat het uitzichtpunt genoeg is.
Verder wil ik in red rock secret mountain wat wandelingen doen, al zie ik nu pas dat dat echt wat anders is dan red rock state park.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door bedeve »

Hoi ;
Wil je perse naar San Diego ?
Perse naar de Zoo ?
Balboa ?

Ik vond het leuk.
De zoo vooral vanwege de kabelbaan; Balboa vooral vanwege de huizxen aan de rand van het park.
San Diego vond ik vooral leuk vanwege de kustlijn en eten met zonsondergang op de pier van Ocean Beach.
Vanuit de prima Kings Inn heb ik het International Friendship Park gevonden en daarmee gezien wat in California de scheiding tussen Mexico en USA is,
Ja; ik vind de route net boven de grens richting Yuma een prachtige dwaaltocht .
Maar wil je daarvoor echt naar San Diego ?.

En als je San Diego overslaat ; Wat dan ?
Via Palm Desert en de Salton Sea naar Yuma .
Vandaar zwervend naar het noorden , richting Sedona.
Sedona is leuk ; maar drie dagen ?
Is het een idee om vanuit Flagstaff door te rijden naar het noorden en via de 89 naar de 89 A naar Lees Ferry.
Dan naar de north rim van de Grand Cannyon
Verder naar Hurricane , Las Vegas en dan weer terug naar LA ?

Veel Voorpret !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

@bedeve Palm desert, salton sea en bv anza borrego sp ben ik al geweest he. Happy hour in de embassy suites. Al heb ik wel aan een hernieuwd bezoek gedacht op de terugweg richting LA. Maar aangezien ik nu boven LA de bergen in wil denk ik dat ik ten noorden langs trek.

Als ik heel de hoek van grofweg de 89 om Vegas en de GC North Rim mee zou pakken komen daar wel een pak kilometers bij. In de bijna 2 weken die ik heb lijken me dat wat teveel kilometers. Lees Ferry ben ik overigens ook al geweest. Als ik rond Sedona evt geen 2 volle dagen zou kunnen vullen zou mijn aandacht deze trip in eerste instantie meer richting Apache trail en Tonto SP boven Phoenix, of juist vanaf San Diego ten zuiden van Phoenix Organ Pipe en Sonoran Desert en dan omhoog richting Sedona gaan. Maar volgens mij heb ik de 2 volle dagen daar zeker wel nodig.

Vegas lonkt altijd, maar ik probeer op de de south rim en wat kleine routedingetjes na de I-40 een beetje als noorderlijn aan te houden, de mexicaanse grens als zuidlijn, Phoenix/Flagstaff als oostgrens. Dus wrs overnacht ik tussen de GC en LA een keer in Laughlin om toch dat Vegas gevoel te krijgen...en t is gewoon spotgoedkoop daar...
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door markro »

Smaken en meningen verschillen gelukkig, maar ik zou een week in Sedona wel uit kunnen houden hoor. Een aardige plaats in een bijzonder fraaie omgeving. In ons 2014-reisverslag (klik hier) heb ik het een en ander genoteerd van ons 3-daagse verblijf daar. Wij kwamen daar op de 14de dag aan.

Laughlin komt ook in ons verslag voor.
Succes met de voorbereiding van jouw reis. Leuk dat jij die kant weer op gaat. :thumbup:
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6638
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Mrvanilla »

PSVwally schreef:
23 jul 2019, 00:13
Wat ik nergens helemaal uithaal is of het de moeite waard is om naar Cathedral Rock te wandelen of dat het uitzichtpunt genoeg is.
Hele leuke wandeling, met name omdat het ook wat van je vergt. Het is niet heel moeilijk ofzo, maar je moet veel klauteren en klimmen. Uitzicht is de moeite waard. Het slokt niet veel van je tijd op, maar het is wel een mega populaire hike. Wij waren er in mei en moesten echt al ver langs de weg parkeren.

In het kader van 'je kunt niet genoeg tips krijgen' is wellicht een kort bezoek aan Montezuma Castle ook interessant.

Voor een fotoimpressie van Cathedral Rock Hike, zie hier.
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Dank je @markro ik ga het lezen.
Jouw reisverslag had ik nl nog niet gevonden.

@Mrvanilla Montezuma heb ik op het plan staan. Ik zie wel waar ik die dagen allemaal wel en niet aan toekom. Ik wilde bij Flagstaff eigenlijk de meteor crater bezoeken (astronomie dingetje om mn pa even te verlekkeren ooit nog mee te gaan) en misschien een middag skieen als dat dan al kan. Maar ik kan ook altijd de ochtend nog in Sedona doorbrengen mocht ik tijd te kort hebben. Er zijn alleen zoveel trails daar dat ik het echt even goed uit moet zoeken welke ik wel en niet geschikt vind, zeker omdat ik alleen ga.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door pumi1000 »

Leuke plannen weer! Ik zou zeker Big Bear Lake bezoeken, erg leuke omgeving daar. En La Jolla in San Diego ook erg leuk al die zeehonden daar.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Dude »

PSVwally schreef:
23 jul 2019, 00:13
Vanuit Prescott zou ik dan de alt89 pakken. Die schijnt nogal scenic te zijn ipv de snelste route. Ik neem aan dat dit eind September nog gewoon goed begaanbaar is? Of moet ik hier ook al rekening houden met hersftweer? Ik weet wel dat als het in de omgeving van Phoenix al regent het dan vaak enorm hevige buien zijn.
Die route is idd scenic, bochtig en over een pas en je komt door Jerome, waar er oude gebouwen staan met een hoop oude verroeste auto's. (Jerome Ghost Town) Prescott zelf heeft ook een leuk stadscentrum.

Qua regen : dat zou tegen dan allang door moeten zijn, monsoon is nu bezig en loopt meestal tot halverwege september maar kan wel eens uitlopen tot begin oktober. Oktober (/november) is eigenlijk 1 van de leukste maanden hier qua temperatuur (en maart/april)
Skien heb ik geen ervaring mee maar lijkt me wat vroeg, al ligt Flagstaff wel op 7000 feet en de skiresorts nog wat hoger.

Spijtig dat je geen tijd hebt om Tucson aan te doen.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Iemand nog hoteltips voor zuid LA (zeg maar tussen Long Beach en La Jolla :D ) en Sedona?
Vooral Sedona is wel erg prijzig zeg. Dat had ik rond die tijd niet meer verwacht.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Hinko »

In Sedona zaten wij in de Sky Ranch Lodge, maar dat was 2012 al aan de prijs :shock: 8) :wink:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zat in 2011 in de Super8. Die was niet duur masr Ik zie hem nu niet meer.
Je zou als alternatief voor Flagstaff kunnen kiezen. Veel wandelingen liggen toch die richting op en hoewel ik geen ervaring heb met overnachten in Flagstaff vond ik het er wel gezellig uitzien.

Marianne
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

@Martin & Marianne Flagstaff en omgeving ga ik daarna nog heen. Beetje afhankelijk of ik daarna ook nog iets bij de Grand Canyon kan vinden of ik daar twee overnachting plan of in Williams.

Heb voor Sedona vanuit San Diego of grofweg El Centro 3 nachten gepland, maar ga me daar toch ook eens inlezen qua airbnb want het is best prijzig daar.

In principe blijft de route wel redelijk vast staan
Landen en dan (hopelijk zonder veel file) richting Newport Beach/Costa Mesa/Laguna

Dan 2 nachten San Diego en de 3e dag na de zoo al richting el Centro. Als ik daar ‘s avonds iig maar ben. Misschien ga ik na de zoo nog wel wat meer bekijken in de stad, maar ik wil de stad ‘s avonds iig al uit zijn

Daarna 3 nachten Sedona waarbij ik dus 2 volle dagen in die omgeving zit

Dan door richting Flagstaff voor de sunset crater en de arizona snowball. Misschien voor deze omgeving ook nog tips. Afhankelijk van het weer haal ik deze dag er misschien wel uit voor een extra dag LA.

Daarna dus een nacht Grand Canyon

Dan (nogmaals) via route66, maar nu niet eraf bij Kingman maar door tot Mohave Valley en dan overnachten in Laughlin of Needles.

Dan via Calico Barstow naar Big Bear Lake. Hier even kijken naar een mooie hike van een km of 5 ofzo.
Dan een volle dag in de omgeving van Big Bear Lake tot Angeles NF. Ook dit is een beetje weersafhankelijk natuurlijk op hoogte in de bergen.

Daarna denk ik even door Hollywood/Beverly Hills voor ik terug naar het vliegveld ga. Het is dan vrijdag dus het zal de hele dag wel druk zijn op de weg vrees ik
El_guti2
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 mei 2018, 14:02
Locatie: Alblasserwaard

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door El_guti2 »

In San Diego zou ik vooral Little Italy willen adviseren. Supergezellig en levendig 's avonds met veel restaurants en barretjes waarbij de 'speakeasy' False Idle een hele grappige tent is. Moet je wel van cocktails houden...

Wij waren ongeveer 4 uur kwijt in de zoo. Daarnaast is de USS Midway ook een aanrader. Heerlijk Amerikaans waarbij het indrukwekkend is te zien hoe het er op zo'n schip op zee aan toe ging.

Het Gaslamp quarter viel ons een beetje tegen. Best veel zwervers (Meer dan in SF) en een beetje een goedkope sfeer.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis PSVwally: LA - LA.

Bericht door PSVwally »

Wij waren ongeveer 4 uur kwijt in de zoo. Daarnaast is de USS Midway ook een aanrader. Heerlijk Amerikaans
Ik ben al op de uss hornett in Oakland geweest dus misschien dat ik er langs wandel als ik bv de embarcadero bezoek, maar ik ga er geen tour doen.

Little Italy heb ik ook bekeken ivm het gasquarter district. Vooral veel restaurants zag ik haha. Ik hou het achter de hand iig, dank voor de tip

Ik ben maar alleen dus ik denk dat ik misschien iets sneller dan gemiddeld door de dierentuin zal gaan. Maar volgens mn broer (dierentuinfreak) kan je er wel dagen rondstruinen :roll:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer