Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

Hallo,

ik ben volop bezig met het plannen van een rondreis door het ZW voor volgende zomer, met onze 2 kids erbij (13 en 9).
Alleen vind ik het kiezen van hotels niet zo makkelijk.

Sommige hotels werden ons voorgesteld door Tioga Tours, andere vond ik zelf.

Wat vinden wij belangrijk?
- dicht bij de bezienswaardigheden
- niet te duur
- liefst met zwembad, hoeft niet altijd
- een beetje charme, we houden bv. wel van de blokhut-feeling...

Ik hoor graag wat jullie van de hotels vinden? Andere tips zijn ook zeker welkom!

San Francisco (2n): Americania of Villa Florence?
Monterey (1n): The Monterey Tides
Sequoia (1n): Buckeye Tree Lodge
El Portal (2n): Yosemite View Lodge (of is Yosemite at the Falls de meerprijs waard?)
Death Valley (1n): The Ranch
Las Vegas (2n): Excalibur
Bryce (1n): Bryce View Lodge (of is Ruby's Inn de meerprijs waard?)
Page (1n) : Lake Powell Days Inn of Clarion Inn?
Grand Canyon (2n): Yavapai Lodge
Lake Havasu City (1n): Quality Inn & Suites
L.A. - Santa Monica (2n): geen idee, we zoeken iets dicht bij het strand, app. mag ook, tips welkom!

Alvast bedankt voor jullie ervaringen! Tips over het reisschema zijn ook meer dan welkom.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo, welkom op het forum!
Ik ken niet alle hotels die je noemt maar ik zou zeker nog wat verder kijken. Je gaat wel zelf boeken en niet via een reisbureau hoop ik?
Hou er hoe dan ook rekening mee dat het niet goedkoop zal worden, zeker niet als je op goede locaties wilt zitten. Is kamp eren in de parken misschien een optie?

Voor Yosemite ben ik altijd een voorstander van iets in het park. Dat scheelt reistijd en je hebt geen parkeerproblemen. Behalve de Lodge zou je ook naar Curry Village of Housekeeping Camp kunnen kijken. Vooral die laatste was altijd favoriet bij onze kinderen. Zie voor informatie en reserveringen www.travelyosemite.com en ons 2006-verslag voor onze ervaring daar.
In Page vonden wij de Red Rock Motel fijn. Je hebt daar twee slaapkamers en een keuken. Zie daarvoor ons 2017-verslag.
Bij de GC is de Yavapai Lodge een mogelijkheid maar iets aan de rim zoals een cabin bij de Bright Angel Lodge is wel zo leuk.
Bij Bryce zou je naar een cabin op Ruby's campground kunnen kijken maar je moet dan wel zelf voor beddengoed zorgen.
Wat de route betreft: ik zou die ene nacht Sequoia niet doen. Gebruik die nacht voor een stop tussen Yosemite en Death Valley.
Ik mis Zion. Is dat bewust? Is het nog mogelijk om langer te gaan?

Marianne
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door tomhster »

Tip: Vermijd het reisbureau als de pest, neem een week de tijd om hier alle routes en tips in die omgeving door te lezen, kijk op Google Maps of TripAdvisor naar de waardering van hotels en boek alles zelf. Heb je gegarandeerd een mooiere, fijnere vakantie voor minder geld. Wat je nu aangesmeerd hebt gekregen is vooral onderkant middenklasse, waarschijnlijk kun je voor het zelfde geld zelf iets beters vinden. Registreer je daarnaast bij bijvoorbeeld Best Western, dan spaar je bij elke overnachting punten die je weer voor gratis overnachtingen of andere kado's kunt gebruiken. Als je bijvoorbeeld besluit om in je vakantie zoveel mogelijk te overnachten bij BW of één van de zustermerken spaar je waarschijnlijk wel een nacht of twee gratis. Die kun je later ook bijvoorbeeld voor een weekendje weg in Europa gebruiken. Bovendien kun je ervoor kiezen om gratis annuleerbaar te boeken, waardoor je flexibel bent om halverwege ergens korter of langer te blijven vanwege wat voor omstandigheid dan ook.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1628
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door BonnyR »

Als het niet per see hotels hoeven zijn , kun je misschien op Airbnb ook nog wat leuks tegenkomen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

Martin & Marianne schreef:
19 jul 2019, 14:31
Voor Yosemite ben ik altijd een voorstander van iets in het park. Dat scheelt reistijd en je hebt geen parkeerproblemen. Behalve de Lodge zou je ook naar Curry Village of Housekeeping Camp kunnen kijken. Vooral die laatste was altijd favoriet bij onze kinderen. Zie voor informatie en reserveringen www.travelyosemite.com en ons 2006-verslag voor onze ervaring daar.

Wat de route betreft: ik zou die ene nacht Sequoia niet doen. Gebruik die nacht voor een stop tussen Yosemite en Death Valley.

Ik mis Zion. Is dat bewust? Is het nog mogelijk om langer te gaan?

Marianne
Bedankt voor de tips. Bij Yosemite lijkt het me idd wel leuk om in het park te verblijven. Heb idd Curry Village of Housekeeping Camp bekeken. Maar valt dat wat mee met de warmte in augustus?

Die ene nacht Sequoia is idd een twijfelgeval. Maar het lijkt me daar zo mooi :-).

Zion heb ik bewust geschrapt, het is geen optie om langer te gaan. Wordt nu al moeilijk om 3 weken vakantie te krijgen....
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

tomhster schreef:
19 jul 2019, 14:44
Tip: Vermijd het reisbureau als de pest, neem een week de tijd om hier alle routes en tips in die omgeving door te lezen, kijk op Google Maps of TripAdvisor naar de waardering van hotels en boek alles zelf. Heb je gegarandeerd een mooiere, fijnere vakantie voor minder geld.
Ik heb er eerlijk gezegd wat schrik van, om alles zelf te boeken. Doe dat normaal altijd, maar ja, dan blijven we binnen Europa. Dit wordt onze eerste ver weg-reis...

En ik ben niet zo zeker of we dan wel veel geld besparen. Had een offerte gekregen voor deze zomer, en vooral voor de huurauto en de vluchten kwam ik zelf een pak duurder uit. We moeten nl. wel in augustus gaan....
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door tomhster »

Of dat laatste inderdaad zo is (ik gok op 9 van de 10 keer niet) weten we pas als we weten welke vluchten en klasse auto je aangeboden hebt gekregen en voor welke prijs. Ik snap alleen echt niet wat mensen eng vinden aan zelf regelen, zeker niet als je gewoon via gerenommeerde bedrijven boekt. De enige reden om via een reisbureau te boeken lijkt mij als geld niet echt een rol speelt en je geen zin hebt om er zelf tijd in te steken. Dan nog vind ik de voorgestelde route en hotels niet echt fantastisch. Geen Zion, wel 2 nachten Grand Canyon en Lake Havasu :roll: De Grand Canyon heeft ook een noordzijde hè, daar kom je al aardig in de buurt onderweg naar Page. Net zo mooi, minder druk.
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

tomhster schreef:
19 jul 2019, 16:50
Dan nog vind ik de voorgestelde route en hotels niet echt fantastisch.
Oeps, das minder natuurlijk. Hotels OK, daar kan nog aan gewerkt worden :-). Maar wat vind je minder aan de route?

Lake Havasu, dat snap ik, is ook maar een tussenstop tussen GC en LA. Heb je een beter alternatief daarvoor?
2 dagen GC, is dat niet OK dan?
Geen Zion, klopt. We hebben ook maar een kleine 20 dagen, we zullen toch moeten kiezen.

Tips voor een betere route?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Martin & Marianne »

Accommodatie kun je prima zelf boeken. Grote voordeel daarvan is dat je flexibel bent: je hebt meer keuze en je kunt altijd nog iets aanpassen. Leg je het via een reisbureau vast dan is het ook echt vast. Zelf boeken is niet eng. Heb je een creditcard? Dan kun je nu al eens iets gaan vastleggen. Annuleren is heel eenvoudig dus je loopt geen enkel risico.
Eventueel doe je de tickets via een reisbureau maar ook dat kun je prima zelf doen.

Ik tel nu 16 nachten maar je hebt het over 3 weken. Dan zit er nog wel wat ruimte dus?

Wat betreft de Grand Canyon; de South Rim is drukker maar met kinderen wel zo leuk denk ik. Je kunt er meer doen. En het is niet scht omrijden.

Ik zie nu dat het hotel voor Sequoia in Three Rivers ligt. Dat is niet handig. Vandaar via Sequoia en Kings Canyon is een lange rijdag. Wil je het wel graag bezoeken doe dan een kleiner rondje, zonder de GC etc. Maar met de kust.
Ik vind de route verder niet gek maar ik zou Monterey en Sequoia vergeten.
Je zou ook in LA kunnen beginnen en dan eindigen in Las Vegas. Dan heb je wel de kust maar niet het saaie stuk tussen de GC en LA.

De warmte in Yosemite valt 's nachts heel erg mee. Wij hebben er in 2017 begin augustus gekampeerd. Dat was erg aangenaam.

Marianne
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

Martin & Marianne schreef:
19 jul 2019, 17:16
Je zou ook in LA kunnen beginnen en dan eindigen in Las Vegas. Dan heb je wel de kust maar niet het saaie stuk tussen de GC en LA.
Dat is inderdaad geen gek idee. Verdorie toch, daar gaat de route in mijn hoofd :lol:

Wat Sequoia betreft: is Mariposa Grove in Yosemite de moeite genoeg om Sequoia te laten vallen?

Er is inderdaad nog wel een beetje ruimte. Ik ga die kustroute nu eens goed bekijken, bedankt voor de tip!
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door IngridZw »

R2-D2 schreef:
19 jul 2019, 17:41
Wat Sequoia betreft: is Mariposa Grove in Yosemite de moeite genoeg om Sequoia te laten vallen?
Vind ik persoonlijk niet (wij hebben beiden bezocht) maar het ligt eraan of je voor het park nog een dag kunt vrijmaken. Naast de bekende bomen zoals de General Sherman Tree heeft het park namelijk nog veel meer te bieden. Prachtige natuur met mooie trails en wat ons erg aansprak was dat het een stuk rustiger was dan Yosemite. Genoeg plek op de parkeerplaatsen en geen volle shuttlebussen.
Three Rivers is op zich een goede uitvalsbasis voor Sequoia. Wij hadden 2 overnachtingen in Sequoia Village Inn. Dat ligt tegenover Buckeye Tree Lodge. Heel mooi plekje bij de rivier.

Als je het wilt bezoeken dan zou ik toch zeker wel een extra nacht bijboeken. Of overnacht eerst in Buckey Tree Lodge en bezoek het park op de volle dag die je hebt en rij dan voor de 2de overnachting door naar Grant Grove Village in Kings Canyon waar je bijv. een cabin kunt boeken. Ook gunstiger qua afstand als je de volgende dag naar Yosemite rijdt.
Vanaf San Francisco is de logische volgorde eerst Sequoia/Kings Canyon en vervolgens Yosemite.

Wat betreft de hotels: De meeste hotels/motels van de bekende budget ketens zoals Days Inn, Super 8, Travelodge, Quality Inn etc. zijn over het algemeen prima. Wij boeken meestal bij deze ketens en tot nu toe geen slechte ervaringen gehad. Vaak zijn ze ook voorzien van een zwembad. Het is maar net wat je verlangt van een hotel. Bij ons staat voorop dat de kamers schoon en netjes zijn. Best Western valt net een categorie hoger, zijn wat luxer en het ontbijt is meestal uitgebreider en dus betaal je ook meer.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

IngridZw schreef:
19 jul 2019, 19:06
Vind ik persoonlijk niet (wij hebben beiden bezocht) maar het ligt eraan of je voor het park nog een dag kunt vrijmaken
Je maakt het me moeilijk, haha. Voorlopig toch in de planning laten dan. Lijkt me ook echt wel een leuk park, dat het rustiger is dan Yosemite, is ook weer een pluspunt natuurlijk.... Maar het maakt de afstanden er wel niet minder op. Wordt dan SF, Sequoia, Yosemite...
Martin & Marianne schreef:
19 jul 2019, 17:16
Je zou ook in LA kunnen beginnen en dan eindigen in Las Vegas. Dan heb je wel de kust maar niet het saaie stuk tussen de GC en LA.
Ben deze optie aan het bekijken, de hele kust tussen SF en LA meepikken lijkt me heel mooi. Heb je ook tips waar dan te verblijven? Santa Barbara of Pismo Beach, Monterey?

We willen toch ook echt wel GC, Page en Bryce doen. Dan wordt het enkele dagen LV, rondje GC etc... en terug naar LV om het vliegtuig naar huis te nemen? Of is er ook een andere optie? Want die zie ik niet meteen...

Pff, het wordt er echt niet makkelijker op....
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Martin & Marianne »

Als je naar Zion zou gaan kun je van DV naar Zion rijden en dan naar Bryce etc en eindigen in Las Vegas. Dan kom je niet twee keer in Las Vegas.
Het is echt jammer om alle parken ten oosten van Las Vegas te doen maar Zion over te slaan. Je rijdt er immers langs. Aan de andere kant; het is er wel druk. Je kunt ook van DV via Valley of Fire naar bv St George rijden en de volgende dag naar Bryce.

Voor de kust zou ik kiezen voor Pismo Beach en Monterey. Je zou ook 1 stop kunnen doen, bijvoorbeeld in Cambria. Kijk eens in ons 2017-verslag voor de route SF - kust- LA - Sequoia- Yosemite etc. En zie ons 2006 en 2013 verslag voor de cabins in Grant Grove.

Marianne
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

OK, nog eventjes gepuzzeld en ik heb er het volgende van gemaakt:

1.Aankomst: Las Vegas
2.Las Vegas
3.Grand Canyon
4.Grand Canyon
5.Page
6.Bryce Canyon
7.Bryce Canyon
8.Zion
9.Death Valley
10.Yosemite National Park
11.Yosemite National Park
12.San Francisco
13.San Francisco
14.Carmel/Monterey
15.Pismo Beach
16.Los Angeles
17.Los Angeles
18.Vertrek: Los Angeles

Alleen zitten er nu wel 2 langere stukken in: Zion-Death Valley, Death Valley-Yosemite.
Heb Sequoia dan maar geschrapt, maar wel met pijn in het hart. Ziet er iemand nog een optie om dat er nog tussen te flansen?
Ik kom altijd op een lang traject uit dan.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door tomhster »

2 dagen Grand Canyon is nergens voor nodig (aangenomen dat je geen enorme trektocht gaat maken) en ik hoor tot het kamp dat LA niet leuk vind. Bryce heeft er ook niet echt twee nodig. Ongeacht je plannen is één dag Vegas altijd te weinig. Dit is allemaal al honderd keer gezegd op dit forum, dus vraag mij af waarom je dan toch die keuzes maakt?
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Tipsy_1 »

Ander voorstel

1.Aankomst: Las Vegas
2.Las Vegas - via route Hoover dam en stukje route 66 (Seligman) - Grand Canyon South rim
Ik vind dat je bij aankomst aan de west coast best de volgende dag vroeg kan gaan rijden. Om een uur of 5 ben je dan klaarwakker.
Neem gewoon een goedkoper motel in de buurt van de luchthaven, boodschappen doen , en hup rijden. Zo aan het begin van de reis gaat de Grand Canyon ook veel indruk maken
3.Grand Canyon - via Monument Valley ? - Page
4.Page - Antelope Canyon of iets dergelijks - toadstool hoodoo's - paria movieset (gekleurde canyon - Bryce
5.Bryce - Zion
6. Zion - vroeg vertrek! (drukte) - St George
ik voeg st george toe, omdat daar zoveel te doen is: Kolob canyon, dinosaur farm museum (ERG leuk, een overdekte hal op de plek waar honderden dinosaurussporen gevonden zijn), snow canyon. Wat meer off te beaten track waar je na al die parken volgens mij wel aan toe zal zijn. Het is ook wat goedkoper qua logies en creert beetje meer rust in deze route.
7.St George - Valley of Fire (prachtig! hier kan je nu vroeg op de dag naar toe ivm hitte en drukte en daarna op het gemakje naar Las Vegas - Las Vegas
8. Las Vegas. Dagje stad in het midden van de reis. Ik kan zelf dagen in Vegas zijn maar ivm tijd zou je het nu toch bij 1 dag kunnen houden. Je hebt dan 2 avonden. Fremont Street is 's avonds erg leuk! Zoek een leuke deal voor een poepsjiek hotel ergens op de strip of zo, heerlijk!
9.Las Vegas - route via Soshone /Bad water - Death valley (overnachten in het park! bvb furnace creek (noemt nu de ranch? of stovepipe wells. indien te duur vind ik Beatty ook nog wel een goed alternatief hoewel niet in het park)
10.Death Valley - Alabama hills - leuke route met veel mogelijkheden door Owen's Valley - naar Lee Vining/of Bischop/of Mammoth Lakes
11.Bischop (of andere) - Mono Lake - Bodies (ghost town! topper!) - via Tioga pas -Yosemite (probeer in de vallei of dicht er bij te zitten)
12.Yosemite (ik ben geen Yosemite fan (te druk) en zou zelf deze dag liever hebben als extra stop bij de kust route)
13.Yosemite - SF
14. SF
15. SF - Pismo beach/San Simeon
16.Pismo beach - Los Angeles
17. Los Angeles
18.Vertrek: Los Angeles
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Martin & Marianne »

Je zult keuzes moeten maken. Begin eens met het aantal dagen. Als je 3 weken vrij kunt krijgen, waarom dan maar 19 dagen weg? Pak er twee of drie bij, doe de GC en Bryce een dag minder en je hebt al veel meer mogelijkheden.
Als je van Zion naar DV gaat rijden dan zou ik zeker twee nachten Zion doen. En nog een stop aan de oostkant van Yosemite. Anders heb je veel te weinig tijd voor het het stuk tot Yosemite en voor de Tioga Pass.

Voorbeeld:

dag 1 za naar Las Vegas
dag 2 zo Las Vegas
dag 3 ma Las Vegas - Grand Canyon
dag 4 di Grand Canyon - Page
dag 5 wo Page - Bryce
dag 6 do Bryce - Zion
dag 7 vr Zion
dag 8 za Zion - Death Valley
dag 9 zo Death Valley - Mammoth Lakes
dag 10 ma Mammoth Lakes - Yosemite
dag 11 di Yosemite
dag 12 wo Yosemite - Sequoia
dag 13 do Sequoia
dag 14 vr Sequoia - San Francisco
dag 15 za San Francisco
dag 16 zo San Francisco - Monterey
dag 17 ma Monterey - Pismo Beach
dag 18 di Pismo Beach - Los Angeles
dag 19 wo Los Angeles
dag 20 do Los Angeles

Je komt nu op een vrijdag thuis. Op zondag thuiskomen en maandag aan het werk kan ook.

Wil je echt niet langer dan 19 dagen, doe dan geen Sequoia. Of sla Zion over.
Eindigen in SF kan ook. Of ene rondje SF, LV of LA zonder de parken ten oosten van Las Vegas. Die zullen de kinderen toch minder aanspreken, en in de zomer is het daar erg warm.

dag 1 naar San Francisco
dag 2 San Francisco - Monterey
dag 3 Monterey - Pismo Beach
dag 4 Pismo Beach - Los Angeles
dag 5 Los Angeles
dag 6 Los Angeles - Las Vegas
dag 7 Las Vegas
dag 8 Las Vegas - Death Valley
dag 9 Death Valley - Mammoth Lakes
dag 10 Mammoth Lakes
dag 11 Mammoth Lakes - Yosemite
dag 12 Yosemite
dag 13 Yosemite - Sequoia
dag 14 Sequoia
dag 15 Sequoia - Kings Canyon
dag 16 Kings Canyon - San Francisco
dag 17 San Francisco
dag 18 San Francisco

Marianne
Gast

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door Gast »

tomhster schreef:
20 jul 2019, 12:22
Ongeacht je plannen is één dag Vegas altijd te weinig. Dit is allemaal al honderd keer gezegd op dit forum, dus vraag mij af waarom je dan toch die keuzes maakt?
Het is ook al honderd keer gezegd op dit forum dat er ook mensen zijn die Vegas verschrikkelijk vinden.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door tomhster »

Door mensen die nooit verder zijn gekomen dan de strip :wink:
R2-D2
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:45

Re: Reis R2-D2: keuzestress hotels + reisschema OK?

Bericht door R2-D2 »

Martin & Marianne schreef:
20 jul 2019, 13:34
Je zult keuzes moeten maken. Begin eens met het aantal dagen. Als je 3 weken vrij kunt krijgen, waarom dan maar 19 dagen weg? Pak er twee of drie bij, doe de GC en Bryce een dag minder en je hebt al veel meer mogelijkheden.
Wel, dat doen we vooral voor de kinderen. Omdat er toch nog een beetje tijd zou zijn voor school (we zouden eind augustus gaan) en ze terug een beetje op adem kunnen komen zo. Het wordt sowieso een drukke reis, dus ik denk idd keuzes maken.

Heel erg bedankt voor de tips, hier heb ik wel wat aan. Nog eens alles op een rijtje zetten, en de dagen eens goed bekijken, misschien kan er nog wel een dagje bij.
tomhster schreef:
20 jul 2019, 12:22
Dit is allemaal al honderd keer gezegd op dit forum, dus vraag mij af waarom je dan toch die keuzes maakt?
Excuse me, ik vind je toon nogal aanvallend hoor. Ik ben nu eenmaal nieuw op het forum, en heb nog niet alles gelezen, laat staan alles honderd keer zien staan....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer