Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gast

Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door Gast »

Wij gaan in maart 2020 een week naar Las Vegas. We zijn er met onze laatste trip een paar dagen geweest maar hebben , mede door de warmte , nog lang niet alles gezien.

Ik heb al een aantal bruikbare zaken op het forum gelezen.

We zijn in ieder geval van plan om 1 dag met de auto naar Death Valley te gaan, dat moet volgens mij te doen zijn?

Verder hebben wij afgelopen maand in New York New York overnacht, dus dit hotel kennen wij al :wink: . En de gondeltocht in the Venetian hebben we ook al gedaan, en gezien de prijs (usd 116,--) gaan we die niet nog eens doen :)

Hebben jullie nog tips of zaken die we kunnen gaan zien / doen.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1626
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door BonnyR »

Wil je ook nog iets wandelen in Death Valley, dan moet je wel heel vroeg op pad. Ook in maart is het daar warm natuurlijk ( maar niet zo rampzalig als in het hoogseizoen) Kwa afstand is het wel te doen, dikke 200 kilometer of zoiets. Maar wordt wel een lange dag, want je moet ook nog terug. Misschien één overnachting daar ter plekke?
Weet niet wat jullie wel en niet gedaan hebben..
Ik vind de site van Eric leuk. Hij heeft ook een site voor new York.
https://www.vegas.nl/
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gast

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door Gast »

Bonny, de site van Eric over NY kon ik wel, die van LV nog niet thanks :thumbup:
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door Markstaal »

Wij hebben zowel in 2017 als 2018 een dagtrip gedaan naar Death Valley vanuit Las Vegas. Dit is prima te doen, wij gingen beide keren rond een uur of 9 weg en waren rond etenstijd weer in Vegas. Als je wandelingen wil maken is een overnachting inderdaad niet gek. Wij waren beide keren in september dus een lange wandeling was niet erg prettig met die temperaturen.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door IngridZw »

Als je er nog niet bent geweest is een uitstapje naar Valley of Fire SP erg mooi. Is ca. een uurtje rijden. Vooral in die periode zal de temperatuur er aangenaam zijn om te wandelen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door jojostravelusa »

Ook prima te doen van uit Las Vegas is Red Rock Canyon. Toen wij er waren, was het weekend en ongelooflijk druk. We hebben de scenic route (rondweg) gereden en zijn weer vertrokken. De mooiste stukken zie je als je hier en daar wandelingen maakt, maar het was toen absoluut onmogelijk om te parkeren.
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Deesjohn2108: mrt 2020 week Las Vegas

Bericht door Mrvanilla »

Een dagtrip is inderdaad prima te doen. Je kunt zelfs een paar korte wandelingen doen, in maart vond ik dat goed te doen (al was het afgelopen maart best warm).

Bijvoorbeeld:

- Gold Cayon Trail
- Natural Bridges
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer