Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Espresso
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Espresso »

Hallo allemaal,

Ik ga volgend jaar april met mijn 2 beste vrienden de volgende Zuid-West road trip maken en ook al denk ik dat ik alles wel aardig goed heb uitgezocht zou ik het waarderen als de experts hier er nog even hun licht op kunnen laten schijnen. Suggesties zijn namelijk altijd welkom en nu kan er nog het een en ander aangepast worden.

Alvast bedankt!
  • Home - Los Angeles Zaterdag 4-Apr t/m Zondag 5-Apr
    Los Angeles - Las Vegas Zondag 5-Apr t/m Maandag 6-Apr
    Las Vegas - Page Maandag 6-Apr t/m Woensdag 8-Apr
    (Antelope Canyon/ Horseshoe Bend, Monument Valley)
    Page - Cedar City Woensdag 8-Apr t/m Zondag 12-Apr
    (Zion, Bryce Canyon, relaxdag)
    Cedar City - Las Vegas Zondag 12-Apr t/m Dinsdag 14-Apr
    Las Vegas - Beatty Dinsdag 14-Apr t/m Woensdag 15-Apr
    Beatty - Sequoia Woensdag 15-Apr t/m Vrijdag 17-Apr (Gereserveerd)
    Sequoia - Yosemite Vrijdag 17-Apr t/m Maandag 20-Apr (Gereserveerd)
    Yosemite - South Lake Tahoe Maandag 20-Apr t/m Dinsdag 21-Apr
    South Lake Tahoe - San Francisco Dinsdag 21-Apr t/m Zaterdag 25-Apr
    San Francisco - Cambria Zaterdag 25-Apr t/m Zondag 26-Apr
    Cambria - Los Angeles Zondag 26-Apr t/m Maandag 27-Apr
    Los Angeles - Home Maandag 27-Apr t/m Dinsdag 28-Apr
Laatst gewijzigd door Espresso op 02 jul 2019, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

leest wat moeilijk, is het volgende juist ?

woensdag 8 april Page - Cedar City
donderdag 9 april Zion vanuit Cedar City
vrijdag 10 april Bryce vanuit Cedar City
zaterdag 11 april relaxdag Cedar City
zondag 12 april naar Las Vegas

Zeker voor Zion en ook wel voor Bryce is Cedar City niet de beste logeerplaats, beter dichter bij de parken zoeken : Springdale voor Zion, Tropic voor Bryce. Zeker als je graag wandelt is 2 overnachtingen bij Zion aan te raden, dat zou dan die relaxdag kunnen vervangen.

Hou rekening met mogelijke winterse omstandigheden in omgeving Bryce en zeker Yosemite ( o m gesloten wegen).

Persoonlijk zou ik naar LV vliegen en terug vanaf San Francisco want je bezoekt LA blijkbaar niet of lees ik dat verkeerd.

Jacques
Espresso
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door Espresso »

Thanks 4 de reactie. Ja je leest het goed, we hebben Cedar City gekozen als uitvalbasis voor beide parken. De dagafstand daarvandaan is volgens mij goed te doen en obv AirBnB huur scheelt het flink. Maar ik kan nog wel eens naar de opties en kosten kijken in die 2 plaatsen die je noemt. Echt flinke ervaren wandelaars zijn we niet, maar we willen natuurlijk niet alleen maar vanuit de auto wat plaatjes schieten, dus er zal wel wat gewandeld gaan worden, maar geen van de hardcore routes waarschijnlijk.

De tickets naar/van LA zijn al geregeld, dus daar is niets meer aan te veranderen.
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

begrijp goedkoper logies in Cedar City, het betekent wel dat als je van Page komt je Zion en Bryce voorbijrijdt om daarna naar Zion heen-en-terug te rijden ( 2 uur) en naar Bryce ( 3 uur) te rijden, waarschijnlijk tijdens uren met heel mooi licht om de parken te bekijken.

Jacques
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door Martin & Marianne »

Cedar City ligt echy heel ongunstig voor wat jullie willen doen.
Slaan jullie de Grand Canyon bewust over?
Van Beatty naar Sequoia is een flinke afstand. Waar overnacht je in Sequoia?

Marianne
Espresso
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door Espresso »

Kosten besparen was wel 1 van de voornaamste redenen om voor Cedar City te kiezen ja. Dat gaf ons namelijk de ruimte om een huisje middenin Sequoia (Camp Nelson) en Yosemite (Yosemite West) te huren.
En nee, we gaan een chopper flight naar de Canyon maken, Marianne. Die slaan we dus niet over.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door Martin & Marianne »

Camp Nelson? Wat zijn jullie plannen in Sequoia en Kings Canyon? En is dat wel te doen vanuit Beatty?

Waarom ga je niet naar de South Rim van de Grand Canyon op weg naar Page? Je rijdt er immers toch langs.

Marianne
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door IngridZw »

Ik weet niet wat je kwijt bent in Cedar City maar kijk ook eens naar Zion Park motel in Springdale, prima motel en gunstig geprijsd. Voor Bryce NP is Tropic een goede uitvalsbasis. Wij hadden daar een overnachting in Bryce Pioneer Village en ook niet duur. Het scheelt je in ieder geval een behoorlijk stuk heen en weer reizen.
Voor zover ik weet ligt Camp Nelson in Sequoia Forest (?) , wel een mooie omgeving, maar dat is geen Sequoia NP. De afstand naar bv de General Sherman Tree is vandaaruit minstens 2,5 uur zo niet meer. Een betere uitvalsbasis voor het park is voor de 1ste nacht Three Rivers. Vervolgens het park bezoeken en daarna overnachten in bv een cabin in Grant Grove. Dat is sowieso gunstiger als je daarna naar Yosemite rijdt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door PSVwally »

Schrijf je route eens per dag uit, zoals in zowat alle andere topics, want ik vind t erg onduidelijk.

Camp Nelson ligt 2 uur van de ingang van Sequioa National Park af...het ligt in Sequoia National Forest. Ook mooi, maar toch wel een verschilletje hoor. Als je op en neer moet rijden heeft de 'kostenbesparing' mijns inziens weinig nut, want dan ben je het wel aan brandstof kwijt.

Hou er rekening mee dat de helivlucht vanuit Vegas je naar de GC West brengt wat niet bij GCNP hoort. Vast en zeker een prachtige ervaring, maar als je later ooit nog eens bij de noord of zuidrim komt zal je zien dat het toch wat anders is.

Ik begrijp Cedar City ook niet echt, zelfs uit kostenbesparing lijkt me St George of Hurricane of Kanab dan nog een betere optie als je niet in Springdale of bij Bryce zelf wilt/kunt zitten.

Als je niet/nauwelijks gaat wandelen vraag ik me sowieso af waarom je deze hoek aandoet waar je eigenlijk juist moet wandelen (en dat hoeven niet persé grote hikes te zijn) om de mooie plekken te zien.

Hetzelfde voor Lake Tahoo..een flinke trip voor een paar uur daar. Ik zou dat skippen en bv een extra dag LA doen, of er juist een dag bij zien te regelen
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: 23 daagse Zuid-West road trip

Bericht door ingrid1955 »

Espresso schreef:
01 jul 2019, 22:07
huisje middenin Sequoia (Camp Nelson) en Yosemite (Yosemite West) te huren.
hou er voor uw planning voor Yosemite rekening mee dat mogelijk/waarschijnlijk Glacier Point Road en zeker Tioga Pass gesloten zullen zijn, het wordt mogelijk concentreren op de vallei, mariposa en hetch hetchy.

Jacques
Espresso
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Espresso »

Wederom bedankt voor alle feedback. Ik zal hier even reageren en onze keuzes tot dusver toelichten.

@ Marianne: We doen de South rim niet aan omdat de routeplanner ons langs de i15 voert van LV naar Page. We hebben ons voorgenomen wanneer mogelijk niet meer als 500 km per dag te rijden zodat we onderweg ook nog tijd hebben voor stops, etc. Via de south rim zouden we dan op ruim 650 km komen, vandaar. Maar als de expert opinion is om hier zeker wel tijd voor te nemen zullen we dat zeker overwegen en de plannen aanpassen.

@ Ingrid: Bedankt voor de tip, dat motel ziet er zeker goed en betaalbaar uit! Tropic heb ik even naar gekeken vwb AirBnB, maar dat heeft amper aanbod. Motels heb ik nog niet naar gekeken, maar zal dat zeker gaan doen. De reden dat we de voorkeur geven aan AirBnB is kosten, want met 3 man heb je doorgaans 2 motel rooms nodig, wat ook de kosten weer opdrijft. Ook één van de redenen om voor een wat grotere plaats te kiezen is dat we dan meer keuze hebben vwb restaurants, e.d. We willen indien mogelijk IN de parken verblijven, niet erbuiten en met onze verblijfswensen- en eisen kwamen we op resp. Camp Nelson en Yosemite West uit.

@ PSVWally: Vervelend dat je het onduidelijk vindt, maar het is simpelweg van - naar. En op reisdagen zelf wordt er geen specifieke bestemming bezocht, afgezien van Death Valley waar we 2 dagen achter elkaar doorheen rijden. (LV - Beatty en Beatty - Camp Nelson (Sequoia) Vwb Sequoia is het ons niet te doen om speciale sights te bezoeken zoals de General Sherman Tree; we zitten 2 volle dagen in een voor ons onvoorstelbaar prachtige omgeving van waaruit we verwachten genoeg moois te kunnen zien met Camp Nelson als uitvalbasis.
Ik zal ook nog even kijken naar de verblijfsmogelijkheden in St George en Kanab, thx.
En ik zeg niet dat we niet of nauwelijks gaan wandelen, we zijn alleen geen hardcore hikers. Easy en medium routes her en der staan zeker wel op de planning. Lake Tahoe tenslotte lijkt ons ook gewoon mooi en willen we graag zien. LA hadden we in eerste instantie inderdaad een extra dag voor ingepland, maar na overleg besloten we dat we die dag liever elders besteden.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik bedoel natuurlijk niet dat je in 1 dag van Las vegas naar Page moet rijden met onderweg de GC; dat wordt te veel. Ik zou dan overnachten in het park; je kunt daar prachtig en ook betaalbaar aan de rim overnachten (Bright Angel Lodge, zie www.grandcanyonlodges.com).

Ik zou toch eens verder kijken dan alleen de airbnb optie. Ik weet niet wat jullie daar voor slaapgelegenheid kunnen vinden, maar ik heb wel gemerkt dat als je daar twee kamers wilt de prijzen ook best hoog zijn. Als je het niet erg vindt om op 1 kamer te slapen kun je erg veel geld besparen. Eventueel koop je een luchtbed met slaapzak. Met twee doubles of queens heeft iedereen dan een eigen bed. Of neem een kingbed voor 2 personen en gebruik het luchtbed voor de derde persoon. En misschien is het soms wat duurder, maar met 3 man kun je de kosten door drie delen, dan valt het per persoon wel weer mee.

Kijk ook eens goed naar de route: als je naar Page rijdt kom je eigenlijk al door Zion; wat jammer om dan na Page naar Cedar City te rijden en vandaaruit heen en weer te moeten rijden naar Bryce en Zion.
Misschien is voor jou de route wel duidelijk zo, aar mij is het niet duidelijk. Het is erg lastig te zien wat de rijdagen zijn en hoe lang je ergens bent. Ik heb geprobeerd het per dag uit te schrijven en dat viel niet mee. Klopt het zo?
4-apr naar Los Angeles
5-apr Los Angeles
6-apr Los Angeles - Las Vegas
7-apr Las Vegas - Page
8-apr Page - Cedar City
9-apr Cedar City
10-apr Cedar City
11-apr Cedar City
12-apr Cedar City - Las Vegas
13-apr Las Vegas
14-apr Las Vegas - Beatty
15-apr Beatty - Sequoia
16-apr Sequoia
17-apr Sequoia - Yosemite West
18-apr Yosemite West
19-apr Yosemite West
20-apr Yosemite West - South Lake Tahoe
21-apr South Lake Tahoe - San Francisco
22-apr San Francisco
23-apr San Francisco
24-apr San Francisco
25-apr San Francisco - Cambria
26-apr Cambria - Los Angeles
27-apr Los Angeles
28-apr Los Angeles

Je hebt erg veel tijd voor SF uitgetrokken. Het is ene leuke stad maar mede geizen jullie krappe budget is het wellicht niet gek om daar een of twee nachten minder te doen.

Je hebt het nbu over overnachten in het park, maar dat is in Sequoia niet het geval. Kijk eens naar de cabins in Grant Village. Die zijn heel betaalbaar. Er zijn ook cabins met 3 bedden.
In plaats van Yosemite West zou je naar een tent in Half Dome Village kunnen kijken; die zijn er ook met meerdere eenpersoons (twin) bedden. Zie daarvoor www.travelyosemite.com.
Wat de route betreft: je haalt veel meer uit de reis als je niet heen en weer gaat rijden. Ik zou het eerste stuk zo doen:

4-apr naar Los Angeles
5-apr Los Angeles
6-apr Los Angeles - Las Vegas
7-apr Las Vegas - Zion
8-apr Zion
9-apr Zion - Bryce
10-apr Bryce - Page
11-apr Page - Monument Valley
12-apr Monument Valley - Grand Canyon
13-apr Grand Canyon - Las Vegas
14-apr Las Vegas
15-apr Las Vegas - Lone Pine
16-apr Lone Pine - Sequoia
Espresso schreef:
02 jul 2019, 17:58
Ik zal ook nog even kijken naar de verblijfsmogelijkheden in St George en Kanab, thx.
Waarom niet het Zion Park Motel, heb je daar al naar gekeken? Daar zijn ook kamers met meerdere bedden/slaapkamers. Bedenk dat het in zIon lastig parkeren is. Parkeren in Springdale is niet gratis, dus hou ook rekening met die extra kosten.

Marianne
Gast

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Gast »

Je kan beter even aangeven wat je allemaal wil zien en Marianne maakt er wel een schema van :D
Espresso
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2019, 11:42
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Espresso »

Ik heb het een beetje duidelijker uitgeschreven wat onze planning zonder jullie input tot dusver was.

Zaterdag 4-Apr Aankomst in middag in LA. Auto ophalen en naar hotel
Zondag 5-Apr Vertrek uit LA naar Vegas. Leuke avond in Vegas, lekker eten
Maandag 6-Apr Vertrek uit Vegas naar Page. Horseshoe Bend zien.
Dinsdag 7-Apr Dagtrip naar Monument Valley
Woensdag 8-Apr Antelope Canyon zien en dan vertrek naar Cedar City
Donderdag 9-Apr Dagtrip Zion of Bryce
Vrijdag 10-Apr Dagtrip Bryce of Zion
Zaterdag 11-Apr Relaxdag. Alle opties open
Zondag 12-Apr Vertrek uit Cedar naar Vegas
Maandag 13-Apr Chopper Ride Grand Canyon
Dinsdag 14-Apr Vertrek uit Vegas door Death Valley incl. Artist's Drive naar Beatty
Woensdag 15-Apr Vertrek uit Beatty door Death Valley naar Camp Nelson
Donderdag 16-Apr Hele dag in Sequoia
Vrijdag 17-Apr Vertrek uit Sequoia naar Yosemite
Zaterdag 18-Apr Hele dag in Yosemite
Zondag 19-Apr Hele dag in Yosemite
Maandag 20-Apr Vertrek uit Yosemite naar South Lake Tahoe
Dinsdag 21-Apr Vertrek uit Lake Tahoe naar SF
Woensdag 22-Apr Hele dag in SF e.o.
Donderdag 23-Apr Hele dag in SF e.o.
Vrijdag 24-Apr Hele dag in SF e.o.
Zaterdag 25-Apr Vertrek uit SF naar Cambria o.i.d.
Zondag 26-Apr Vetrek uit Cambria naar LA
Maandag 27-Apr Vertrek uit LA
Dinsdag 28-Apr Aankomst thuis

Slapen op een luchtbed o.i.d. zien we niet zitten. We zijn alledrie veertigers en goed slapen is toch wel een must en dat gaat ons op een luchtbedje niet (meer) lukken. Helaas, want dat zou inderdaad flink de kosten drukken. Dat budget hebben we trouwens op 5000 euro de man staan mochten jullie je dat afvragen.

Ik ga ook kijken naar die cabins en motels met 3 bedden, want dat klinkt ideaal. Na wat geGoogle leek het zo te zijn dat dergelijke kamers zeer zeldzaam zijn in de USA, maar er zijn dus uitzonderingen begrijp ik.
Gast

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door Gast »

Best fors 10k dat is ook voor vlucht en auto neem ik aan?
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door IngridZw »

Zion Park Motel in Springdale heeft kamers met 3 bedden. Je kunt alleen boeken op hun eigen website www.zionparkmotel.com. Je kunt er ook een appartement reserveren met keuken zitkamer etc.
In Tropic in Bryce Pioneer Village sliepen we in een ruime western cabin met 3 bedden.
Het is ook verstandig om te kijken naar de site van het hotel zelf. Je vind er vaak meer mogelijkheden dan bij bv Booking.com of andere aanbieders.

Die hele dag Sequoia is op deze manier een illusie. Je bent alleen aan de reistijd heen en terug al minstens 5 uur kwijt. Het zou nog kunnen als je de 2de nacht Camp Nelson schrapt en daarna via het park doorrijdt naar Grant Grove Village voor een overnachting. Ook daar zijn cabins met 3 bedden. Je zit dan sowieso veel beter t.o.v. Yosemite.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
biebyip
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 24 jul 2013, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: tilburg

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door biebyip »

De kamers voor drie personen zullen niet als drie persoons aangegeven staan. Zoek naar hotels waar je een roll away bed kunt bijboeken. Dan heeft ieder zijn/haar eigen bed en hoef je niet met luchtbedden te gaan emmeren. Zeker in cabins is zon bed vaak bij te boeken.

En kijk naar de route van Marianne, want wat jullie nu hebben staan is gekkenwerk met te veel rijden en net-niet overnachtingslocaties. Alsof je 2 nachten in Nederweert gaat overnachten om een dagje Amsterdam, een ochtendje Rotterdam en een middag Brussel gaat doen.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door PSVwally »

Allereerst. Je gaat een leuke trip maken. Er zijn duidelijke budgetkeuzes, maar dat doet niets af aan het feit dat je wrs echt een toptrip gaat hebben. Mijns inziens kan je dit met een paar kleine aanpassingen toch nog verbeteren zonder dat daar (veel) extra kosten aan zitten.
Houd in April, zeg ik uit eigen ervaring, rekening met het feit dat het vroeg donker is. En dat betekent van licht, schemer naar donker in een half uur. Om 18.00 zal het op veel plekken pikdonker zijn.

Kijk bv of je dinsdag 14 april ipv beatty niet iets vind in Lone Pine of Ridgecrest. Dat is gewoon puur qua route logischer en zeker ridgecrest is niet duurder dan beatty.
Vwb Sequoia is het ons niet te doen om speciale sights te bezoeken zoals de General Sherman Tree; we zitten 2 volle dagen in een voor ons onvoorstelbaar prachtige omgeving van waaruit we verwachten genoeg moois te kunnen zien met Camp Nelson als uitvalbasis.
Donderdag 16-Apr Hele dag in Sequoia
Vrijdag 17-Apr Vertrek uit Sequoia naar Yosemite
Nogmaals, je zit NIET in of in de buurt van Sequoia.
Met alle respect, maar je gaat toch voor de pareltjes? Dan is het echt toch beter om naar het nationale park te gaan hoor. En dat is vanuit Camp Nelson echt te ver om op en neer te doen. Als je de dag ervoor ipv beatty in Ridgecrest overnacht kan je makkelijk door naar bv Visalia. Als je toch op de centen moet letten is dat een prima uitvalsbasis voor Sequoia. Veel beter dan camp nelson.

Wat je langs de 99 wel kunt doen als je in Camp Nelson blijvt is bv the trail of the 1000 giants lopen. Daar ben je met een ruim uurtje wel doorheen en dan krijg je inderdaad nog wel een beetje een gevoel door een sequoiabos te zijn gelopen.

Yosemite - Lake Tahoe. De tioga road zal net als de sonora pass gesloten zijn. Dan is het minimaal 5.5uur rijden naar Lake Tahoe. Je hebt daar dus een paar uur. Want ook daar, vroeg donker. Veel te weinig om de omgeving te bekijken. Zeker als je de dag daarna alweer naar SF moet.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Espresso: 23-daagse Zuid-West road trip.

Bericht door IngridZw »

biebyip schreef:
02 jul 2019, 22:54
De kamers voor drie personen zullen niet als drie persoons aangegeven staan.
Als je op een site als bv als Booking.com 3 personen invult dan krijg je inderdaad hoogstwaarschijnlijk alleen kamers te zien met 2 tweepersoons bedden. Maar ook dan kun je treffen dat er ook kamers met 3 bedden bij staan zoals in het geval Bryce Pioneer Motel. Je betaalt dan iets meer omdat je er met 6 personen kunt slapen.

Wat ik al aangaf. Het is goed om vooral te kijken naar de sites van de hotels zelf omdat er dan vaak meer opties zijn die Booking.com of een andere aanbieder niet heeft.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer