In april 2020 reizen wij (ik,partner en kinderen van 6 en 8 jaar) 3 weken met een camper met begin en eindpunt Las Vegas. Dit wordt onze eerste trip naar de US, we zijn hiervoor 2 keer in Canada geweest (1 keer tent kamperen en 1 keer camper). De vliegtickets zijn geboekt, de camper bijna en nu ben ik druk bezig met de routeplanning. En feedback van het forum hierop wordt enorm gewaardeerd

Dag 1: Vlucht naar Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas - Kingman (171 km)
Dag 4: Kingman - Sedona (280 km)
Dag 5: Sedona
Dag 6: Sedona - Grand Canyon (184 km)
Dag 7: Grand Canyon - Page (214 km)
Dag 8: Page
Dag 9: Page - Monument Valley (195 km)
Dag 10: Monument Valley - Durango (267 km)
Dag 11: Durango
Dag 12: Durango - Ouray (119 km) of naar Monticello (?? km)
Dag 13: Ouray - Moab (251 km)
Dag 14: Moab
Dag 15: Moab - Capitol Reef (228 km)
Dag 16: Capitol Reef - Bryce (198 km)
Dag 17: Bryce
Dag 18: Bryce - Zion (136 km)
Dag 19: Zion
Dag 20: Zion - Las Vegas (268 km)
Dag 21: Las Vegas
Dag 22: Las Vegas nachtvlucht terug
Dag 23: Thuis!
We hebben de route nu anti-clockwise gepland zodat we het zuidelijke deel eerst doen in de hoop op wat warmer weer tegen de tijd dat we het noordelijke deel doen. We halen de camper op dag 3 op omdat dag 2 een zondag is. In Durango willen we graag met de Durangdo to Silverton Railway mee (we weten dat in april alleen het eerste deel van het traject open is). In maart/april dit jaar reden ze van dinsdag/woensdag tot zondag dus we hopen dat dit volgend jaar ook zo is. Het stuk van Durango naar Ouray zullen we alleen doen als het weer dit toe laat, alternatief is via Monticello?
Voor Bryce hebben we op het moment 2 nachten gepland maar ik lees ook vaak dat 1 nacht genoeg is. Waar kunnen we de andere nacht dan het beste inplannen?
Alvast hartelijk dank voor feedback!