Reis eveldkamp: route en trouwen Las Vegas-Denver.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
eveldkamp
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis eveldkamp: route en trouwen Las Vegas-Denver.

Bericht door eveldkamp » 05 jun 2019, 10:05

Hi allen,
Mijn vriend en ik hebben 10 jaar geleden een rond je SF, Las Vegas en LA gedaan met de meeste parken in een camper. Het was fantastisch. Nu, 2 kinderen rijker, lijkt het ons leuk een nieuwe tocht te maken in Amerika met z'n vieren in een camper. Eerst hadden we het idee om van denver via estes park, the rocky mountains, cheyenne, wyoming, yellowstone te reizen en dan misschien door naar seattle (de rest heb ik nog niet uitgestippelt, maar via glacier NP en mount Rainier?).
Maar nu hadden we ineens bedacht, hoe leuk is het om te gaan trouwen op die reis. Heel leuk natuurlijk, maar dat ligt niet echt op de route. We zouden ons plan kunnen veranderen, maar ik heb daarom een paar vragen.

Was ons oorspronkelijke idee van Denver naar Seattle niet te ambitieus qua kilometers en tijd en 2 kinderen?
We hebben 3 a 3,5 weken de tijd.

Als we besluiten toch naar Las Vegas te gaan, wat is dan leuk om te doen? Wij hebben zelf Bryce, Zion, Canyonland, Gran Canyon, Moab en Zion al gezien. Ik vind het niet erg om 1 of 2 parken over te doen (ik hou zelf het meest van het ruwe landschap als bij Zion), maar ik hou ook van iets nieuws. Zijn er andere leuke dingen op deze route om te zien?

Ik hoor graag of jullie tips hebben?

Groet Esther

BonnyR
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Route en trouwen Las Vegas-Denver

Bericht door BonnyR » 05 jun 2019, 13:38

haha, ik weet dat je vroeger ook aan het loket een 'wedding' kon doen voor 25 dollar. Nu moet je een wedding license halen en kost het wat meer dan 25 dollar.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust

IngridZw
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Route en trouwen Las Vegas-Denver

Bericht door IngridZw » 05 jun 2019, 14:32

Mooie plannen.
Met 3,5 weken kan je je oorspronkelijke plan gedeeltelijk aanhouden met dien verstande dat je niet eindigt in Seatlle maar in Las Vegas.
Dus Denver - RMNP - Black Hills SD - richting Cody -Yellowstone - Grand Teton - Salt lake City - Capitol Reef - Zion - Las Vegas.
Of andersom. Je hebt dan een route waarin je veel nieuwe en prachtige gebieden doorkruist.
Je kunt de route eens opschrijven en in een van - naar manier, hoeveel tijd je overal wilt besteden, en kijken hoe het uitpakt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer