Reis Summer2018: advies, tips gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Summer2018
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2017, 22:53
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis Summer2018: advies, tips gevraagd.

Bericht door Summer2018 »

Dag allemaal,

Deze zomer gaan wij een maand naar de VS. Eerst bezoeken we aan de oostkust mijn au-pair-familie van lang geleden die daar tijdens de zomer in hun beach house verblijft, en vliegen dan door naar Denver. We hebben dan van 20 juli t/m 13 aug de tijd om een mooie rondreis te maken.
Zelf heb ik al veel in de VS gereisd, nu gaan onze kinderen van 19 en 22 jaar mee. We hebben een kleine camper gehuurd (Maverick campervan) zodat we iets simpeler kunnen kamperen dan met een grote camper.

De trip zal ongeveer zo verlopen:
Denver - Carbondale - Gunnison
via Million Dollar Highway
- Canyon de Chelley
Valley of the Gods
Grand Canyon
evt. Antelope Canyon
Bryce
Las Vegas (1 nacht, meer dan genoeg, maar was een wens van de kinderen)
Los Angeles
dan kustweg naar SF. Net ten noorden woonde ik als au-pair, ken dat gebied redelijk.

We hebben nog niets gereserveerd, omdat we niet weten hoe lang we op een bepaalde plek willen blijven. We willen een rustige trip maken en als we ergens een dag langer willen blijven, dat dan ook doen (mits er plek is op de camping). Kamperen in het wild willen we ook proberen.

We zoeken nog een overnachting in Denver, heeft iemand tips? We komen daar laat in de middag aan en kunnen de volgende dag om 13 uur de camper pas ophalen, foutje in de planning. ;)

Mochten jullie tips hebben over leuke campings, dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!

Carien
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Summer2018: advies, tips gevraagd.

Bericht door markro »

Voor een hotel in Denver kan je eens kijken bij de beoordelingen van de forumleden, zie https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... &sort=naam

Onlangs plaatste ik nog een bericht over het Drury Inn & Suites Denver Stapleton, zie viewtopic.php?p=1194724#p1194724 .
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Summer2018: advies, tips gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik mis Zion in de route. Of doe je dat wel? Je hebt er voldoende tijd voor.
Je kunt het beste de route eens per dag uitschrijven zodat duidelijk is hoeveel tijd je overal hebt. Dat is het makkelijker om campingtips te geven.
Als je in de parken wilt staan - wat wel aan te raden is - kijk dan zo snel mogelijk naar de mogelijkheden. Het zal in de meeste parken al niet meer lukken.

Marianne
Summer2018
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 aug 2017, 22:53
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Summer2018: advies, tips gevraagd.

Bericht door Summer2018 »

Dank jullie wel voor de reacties, uitschrijven is een goed idee, afstanden hadden we al globaal bekeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer