We landen 12-09 in Vegas en vertrekken 11-10 ook uit Vegas. Omdat we een paar dagen in Vegas willen zijn willen we hier rond de 7e terug zijn. Dan hebben we ong 4 weken in totaal, dit geeft ons wel ruim de tijd en kunnen ook een paar dagen op ons gemak wandelen/dagje zwembad of wat andere activiteit plannen.
Nu komt dus het volgende: de reis plannen.
12-09 Ams-Vegas
13-09
07-10 Aankomst Las Vegas
08-10 Las Vegas
09-10 Las Vegas
10-10 Las Vegas
11-10 Las Vegas - Atlanta (00:50)
12-10 Atlanta
13-10 Atlanta - Ams
We reizen trouwens met 2 personen en huren een auto(standaard 4x4). Het lijkt ons ook wel gaaf, wat eigenlijk niet mag, om wat dirt roads te pakken.
Ik heb veel topics gelezen maar om met stap 1 te beginnen, wat is de meest voor de hand liggende route? We willen Vegas in ieder geval voor het laatst bewaren. We komen zelf in het weekend aan dus de prijzen liggen er hoger, de laatste dagen van onze trip zijn door de weeks dus dat scheelt aanzienlijk wanneer we er een paar dagen verblijven.
Welke ronde kan je het beste rijden? Linksom of rechtsom? Van Vegas richting San Diego - LA - San Francisco - Yosemite - Death Valley - Vegas.
Of kan je beter de andere richting in beginnen?
Dis is het dan in grote lijnen, wanneer ik weet wat het verstandigst is of wat iedereen aanraad zal ik de route per dag gaan uitschrijven en kan ik hier voor nog wat tips terecht.