Reis CJ81: rondreis augustus 2020, met 2 kids van 10 en 12 jaar.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
CJ81
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis CJ81: rondreis augustus 2020, met 2 kids van 10 en 12 jaar.

Bericht door CJ81 » 15 mar 2019, 16:06

Hi,

Allereerst complimenten voor het forum! Ik ben al een dik half jaar stilletjes aan het meelezen en wat een goede tips worden er gegeven.

Wij, gezin van 4, willen graag in de zomer van 2020, met de auto in plusminus 25 dagen een mooie reis maken in Zuidwest-USA. De kids zijn dan 10 en 12 jaar oud. Overnachtingen zullen in hotels zijn, waarbij ik (zoals vaak geadviseerd wordt) zoveel mogelijk probeer in de parken te slapen en we steeds vroeg op pad zullen gaan. Dit is ook de reden dat ik mijn route nu al post. Ik wil graag vroeg (lees augustus/september) dingen vast gaan leggen. Misschien goed om te weten ... k(r)amperen in tentjes is niet echt aan ons besteed.

Zelf ben ik als tiener al eens in dit gebied geweest. Vooral Bryce heeft toen enorme indruk gemaakt. We zijn een redelijk sportief gezin, dat op vakantie graag ook sportieve activiteiten onderneemt. Echter met veel wandelen maak ik niemand blij. In de parken zal er dus wel een keer een hike gemaakt worden, maar niet te vaak. ;-) Vandaar dat ik minder tijd in sommige parken plan dan anderen wellicht adviseren. Er zijn, ben ik achter, ook andere manieren om delen van de parken te verkennen. Vooral de mannen verheugen zich al op Moab en een Hummer-tocht daar en/of een ATV tocht in Yosemite.

Ik zit nog een beetje in dubio; of een rondje LA-LA (packagedeal KLM lijkt voordelig) of starten in Las Vegas en vandaar naar de GC en eindigen in LA. Rechtstreekse vlucht is voor ons wel een must. Voor de route maakt dit m.i. niet heel veel verschil. Indien we starten in Las Vegas rijden we vandaar naar de GC en vervolgen we dan de route. Wel heb ik dan 1 extra dag die ik in kan zetten, waarbij mijn voorkeur dan naar Zion uitgaat.

Zion is in deze route een twijfel en doen we tekort. Ik weet dat we hier, rekening houdend met het shuttelbus-systeem en de zomerdrukte eigenlijk meer tijd zouden moeten plannen. We moeten echter keuzes maken. Ik realiseer mij dat met slechts 1 dag Zion er geen tijd is voor een hike (bijvoorbeeld stukje The Narrows) en zal het vooral een flitsbezoek zijn met een paar viewpoints.

Conceptroute is als volgt:
Dag 1: Amsterdam - Los Angeles
Dag 2: Los Angeles - Needles
Dag 3: Needles - Grand Canyon (Bright Angel Lodge)
Dag 4: Grand Canyon - Page
Dag 5: Page - Monument Valley (The View)
Dag 6: Monument Valley - Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: Moab - Bryce (via scenic highway)
Dag 10: Bryce -Zion
Dag 11: Zion -Las Vegas
Dag 12: Las Vegas
Dag 13: Las Vegas
Dag 14: Las Vegas - Bishop (via Death Valley)
Dag 15: Bishop - Yosemite (Yosemite Valley Lodge)
Dag 16: Yosemite
Dag 17: Yosemite - San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco - Pacific Grove
Dag 20: Pacific Grove - Pismo Beach
Dag 21: Pismo Beach - Los Angeles
Dag 22: Los Angeles
Dag 23: Los Angeles (Universal Studios)
Dag 24: Los Angeles -Amsterdam
Dag 25: Amsterdam

Een volle planning met veel te zien en te doen. Ik heb bewust 3 overnachtingen Las Vegas erin gezet, zodat we daar ook gewoon even een dag lekker bij het zwembad kunnen zitten zo halverwege de reis.

Graag ontvang ik jullie feedback op de conceptroute, zodat ik deze verder kan finetunen. Mochten er mensen zijn die ervaringen hebben met de package deals van KLM, dan hoor ik dat graag. Alvast onwijs bedankt!

Groetjes Carly.

josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis CJ81: rondreis augustus 2020, met 2 kids van 10 en 12 jaar.

Bericht door josea » 15 mar 2019, 20:38

Ik heb de hele route nog niet bestudeerd, maar vast een reactie op Zion: wij hebben dat park nu twee keer bezocht met onze kinderen en dat is wel één van hun favorieten! Wij huren daar namelijk fietsen, zetten ze 's ochtends op de shuttlebus naar boven en fietsen / zoeven dan in een halve dag naar beneden via de scenic drive. Zo beleef je het park op een hele andere manier zonder veel te hoeven wandelen (alleen een kort stukje hier en daar, fietsen even parkeren en stukje lopen). Als we weer gaan , moeten we weer gaan fietsen, zo leuk vinden ze het.... :thumbup:
Onze kinderen waren 9 en 13 de eerste keer en 12 en 16 de tweede keer.

Echt een aanrader hoor! Misschien toch een dagje Las Vegas inleveren? In Zion kun je namelijk 's middags na het fietsen ook aan het zwembad gaan liggen!

ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 » 15 mar 2019, 20:57

hallo,
zal prachtige vakantie worden.

Persoonlijk zou ik naar LV vliegen, je wint er een dag door en ook is na de lange heenreis LV een kleinere en aangenamere plaats (zowel stad als vliegveld) dan LA om toe te komen. Landen, bagage, met de bus naar het autoverhuurgebouw, en de Strip ligt amper 10 km verder... Mits tijdig te boeken kan je zeker goede prijs vinden voor heen LV en terug LA. Wat bedoel je met rechtstreekse vlucht een must ? Waarom ?

Zion, het gezellige SF en Yosemite : daar zouden jullie een extra dag zeker kunnen gebruiken. Niet makkelijk, de keuze

Jacques

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 15 mar 2019, 21:11

Mooie route maar wel wat gehaast. Jammer dat je eigenlijk bij voorbaat wandelingen al min of meer uitsluit. Maar ook zonder wandelingen kun je wel wat meer tijd in de parken gebruiken. Fietsen in Zion is al genoemd. At kun je ook in Yosemite doen, net als zwemmen, fietsen, sequoias bekijken, etc. Maar geen ATV tocht.
Je rijdt nu ook Capitol Reef snel voorbij. Jammer, daar zou een wandeling als de Sulphur Creek leuk zijn.
Ook in Page zou een extra dag mooi zijn.
Ik zou de route inkorten en bijvoorbeeld Moab voor een andere keer bewaren.

Marianne

Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal » 15 mar 2019, 21:16

Een flits bezoek aan Zion zou ik niet aan raden. Om het park te willen zien zou je toch gebruik moeten maken van de shuttle bus. Canyon overlook kan je wel bezoeken buiten het bus systeem om, hier is een parkeerplaats direct bij de tunnel maar deze is vrij klein. Je zou voor het bezoeken van dit park toch zeker 2 nachten moeten plannen. En zoals hierboven ook al is gezegd is het een erg leuk park voor kinderen. Mochten jullie een extra dag kunnen in plannen dan zeker daar doen.

Het zou ook mooi zijn om een extra overnachting te plannen tussen LV en Bishop in Death Valley. 3 nachten in Las Vegas is wel aan te raden, en is ook leuk voor de kinderen lijkt me.

Door een andere luchthaven te kiezen en niet voor een compleet rondje te gaan kan je 2 extra nachten winnen. Of kiezen om Moab te laten vallen en de ze nachten in te zetten voor een extra nacht Zion, extra nacht Yosemite en een overnachting in Death Valley. Capitol Reef meenemen is ook een mooie optie, zo kan je de mooie UT-12 ook rijden.

Voor de rest ziet de route er prima uit.
2012: Florida
2014: Zuidwesten
2016: Texas
2017: Zuidwesten
2018: Zuidwesten Video
2019: Noordwesten Video
2019: Zuidwesten
2021: Deep South

josea
Amerikakenner

Bericht door josea » 15 mar 2019, 21:40

Als ik jouw voorkeuren zo bekijk, zou ik denk ik kiezen om Moab voor nu te laten schieten, en die een volgende keer combineren met een rondreis Colorado. Daar (Colorado) is ook veel outdoors te beleven, dus zal dat ook vast in de smaak vallen.
Voor nu kun je dan een rondje vanuit Las Vegas maken tot aan Monument Valley/Capitol Reef (via de 95). Waar je de extra dagen aan toe kunt voegen, kun je hierboven al lezen.
Ik denk dat je toch een fijnere vakantie hebt, als je niet zo gehaast hoeft te doen en hier en daar een extra nachtje kunt blijven!
Laatst gewijzigd door josea op 15 mar 2019, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 15 mar 2019, 22:05

Bedankt voor jullie reactie's! Ik merk dat het knap lastig is om keuze's te maken en dat het inderdaad een behoorlijk volle planning is.
ingrid1955 schreef:
15 mar 2019, 20:57
Persoonlijk zou ik naar LV vliegen, je wint er een dag door en ook is na de lange heenreis LV een kleinere en aangenamere plaats
Zo had ik hem nog niet bekeken! Maar dat is, naast het winnen van 1 dag, inderdaad een behoorlijk pluspunt.

Gelet op bovenstaande tip en de reacties om toch vooral 2 dagen Zion in de planning op te nemen heeft een multi city LV-LA dan toch de voorkeur! Ik ga de planning in ieder geval hierop aanpassen.
ingrid1955 schreef:
15 mar 2019, 20:57
Wat bedoel je met rechtstreekse vlucht een must ? Waarom ?
Het vliegen en dan met name stijgen en landen is wel een ding :wink: ...en probeer ik tot een minimum te beperken. Bovendien hebben we laatst gevlogen met tussenstop binnen Europa. Levert toch stress op en lange wachttijden. Het is geen harde must...maar wel sterke voorkeur. Tijdig boeken en prijzen in de gaten houden dus in de hoop een mooie prijs voor een rechtstreekse vlucht te vinden.
Martin & Marianne schreef:
15 mar 2019, 21:11
Jammer dat je eigenlijk bij voorbaat wandelingen al min of meer uitsluit.
Ik heb jouw reisverslagen al diverse keren bekeken en ook jouw wandelingen. Ik ga hier zeker nog wat uit putten en de rest van de familie warm voor maken!

Ik ga verder puzzelen op de route waarbij er dus een aantal keuze's gemaakt moeten worden:
- Moab laten vallen en deze dagen toevoegen aan bv Page, tussenstop in Death Valley en bv extra dag Yosemite of SF
- 1 dag minder relax-tijd in Las Vegas en deze dag toevoegen elders op de route (tussenstop Death Valley of Yosemite/ SF
- Of toch proberen nog 1 dag extra vakantie opnemen ;-)

Nogmaals bedankt voor de reacties!

josea
Amerikakenner

Bericht door josea » 15 mar 2019, 22:09

Highlights bij onze kinderen:

Bryce: toch echt even naar beneden lopen, ook al wil je niet te veel wandelen. Dit was een topper bij de kinderen, vonden ze zo leuk. Queens Garden trail/Navajo loop trail.

Capitol Reef: hierboven ook al genoemd: Sulphur Creek, de rivier is hier de trail! Google hem maar eens. Als je de hele wandeling te lang vindt, kun je ook beginnen aan het einde, achter het Visitor center, en vandaaruit een stuk terug lopen.
Ook leuk hier in de buurt: Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon

Page: Horseshoe Bend Canyon tour (aka Secret Canyon). Met een jeep naar de canyon, en véél rustiger dan de Antelope.

Zion: Fietstocht al genoemd. Wandeling door de Narrows (‘s ochtends!), hoeft niet ver te zijn, uurtje is ook al heel leuk om te doen. Canyon Overlook trail.
Of tuben op de Virgin River (als het water hoog genoeg staat)

Las Vegas: Bellagio Conservatory, The high roller in de avond, M&M’s winkel natuurlijk....

Van San Francisco naar Monterey: Santa Cruz boardwalk

Zie voor de beschrijving van onze bezigheden met de kinderen eventueel de verslagen van 2015 en 2018.

ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 » 16 mar 2019, 08:07

misschien wel interessant voor jullie ( en anderen) : KLM rechtstreeks naar Vegas. Dit is een bericht van 2018, dus vanaf komende 6 juni zijn er vluchten.

https://insideflyer.nl/klm-rechtstreeks-naar-las-vegas/

Jacques

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 16 mar 2019, 10:39

@ ingrid1955
Bedankt voor de tip, we gaan de KLM vlucht naar LV in de gaten houden.

@ josea
Bedankt voor de highlights! Ik ga jouw reisverslagen ook even doorlezen dit weekend! Daar is het ook heerlijk weer voor ;-)

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 06 jul 2019, 13:33

Inmiddels zijn we een half jaar verder en heb ik lopen puzzelen met de route. Ook al duurt het nog een dik jaar voordat we gaan....de eerste hotels zijn al boekbaar en aangezien we toch echt midden in het hoofdseizoen zitten gaan we binnenkort toch maar wat dingen (alles nog te annuleren) vast leggen. Aangezien we qua verlof vast zitten aan de periode zullen we de vliegtickets aan moeten passen aan de planning. Idealiter doe je het andersom, maar die luxe hebben we niet.

De route is, mede naar aanleiding van de tips op mijn post nu als volgt waarbij we nu op dag 26 thuiskomen ipv dag 25...toch weer een extra dag;-):

Dag 1: Amsterdam - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas - Grand Canyon, hotel voorkeur Yavapai lodge
Dag 3: Grand Canyon - Page
Dag 4: Page - Monument Valley, hotel voorkeur the View
Dag 5: Monument Valley - Moab
Dag 6: Moab
Dag 8: Moab - Torrey, hotel voorkeur Broken Spur Inn; slapen in een huifkar
Dag 9: Torrey - Bryce/ Tropic (via scenic highway)
Dag 10: Bryce -Zion
Dag 11: Zion
Dag 12: Zion - Las Vegas
Dag 14: Las Vegas
Dag 15: Las Vegas - Bishop
Dag 16: Bishop - Yosemite (wellicht Air B&B in het Yosemite West gedeelte)
Dag 17: Yosemite
Dag 18: Yosemite - San Francisco (Air B&B)
Dag 19: San Francisco (Alcatraz early bird)
Dag 20: San Francisco - Pacific Grove
Dag 21: Pacific Grove - Pismo Beach
Dag 22: Pismo Beach - Los Angeles
Dag 23: Los Angeles (Universal Studios)
Dag 24: Los Angeles
Dag 25: Los Angeles -Amsterdam
Dag 26: Amsterdam

Ondanks dat we niet enorme wandelaars zijn zullen we zeker een aantal trails lopen. Bij Bryce willen wetussen de hoodoos naar beneden lopen en ook de Canyon Overlook trail in Zion staat al in het roadbook. Bij Page zit ik ivm drukte te denken aan een tour bij de Horseshoe bend slot canyon ipv upper of lower. Bij Monument Valley zouden we graag in de ochtend ( dag 5) gaan paardrijden.

Ik weet dat het een druk programma is, waarbij sommige gebieden eigenlijk langere tijd vragen. Hopelijk worden we ook aangestoken door het virus en gaan we gewoon nog eens terug. Mijn vraag nu is; zitten er nog nog hele gekke dingen in?
Ik blijf de reisverslagen van een ieder hier napluizen...zo leuk....maar ook heel veel info!

Alvast bedankt!
Groetjes
Carly

Gast

Bericht door Gast » 06 jul 2019, 13:55

Je zou eventueel ook rechtstreeks via Salt Lake City kunnen vliegen.

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 06 jul 2019, 18:55

Vliegen op SLC is inderdaad ook een mogelijkheid. Ik denk wel dat je dan drop off kosten kwijt bent. Je zou eens kunnen kijken hoe de route er dan uit ziet en of je er veel tijd mee wint.
Wat de Antelope Canyon betreft: het zal er druk zijn maar dat is niet voor niets. Als jee en van de eerste tours in de ochtend neemt bij de Lower valt het nog wel mee misschien.
Waarom bij de GC voorkeur voor de Yavapai Lodge? Ik vond die qua ligging en eetgelegenheden wat minder. Kijk eens naar de Bright Angel Lodge, dan zit je echt aan de rim. Zie daarvoor www.grandcanyonlodges.com.

In Yosemite is Yosemite West een mogelijkheid. Is in het park maar je moet dan toch eerst met de auto naar de vallei. Ik zou kijken naar iets in de vallei zoals Half Dome Village, de lodge, of Housekeeping Camp. Je kunt overwegen om hier een dag extra te doen, want het is wel erg krap zo, zeker als je daar ook naar Glacier Point en de Mariposa Grove wilt. Probeer eens een invulling te maken van de dagen in de parken. Wat zijn de plannen bij Moab? Als je daar niet wilt wandelen heb je daar aan twee nachten misschien ook wel voldoende. Je hebt immers de dag dat je van MV komt ook nog bijna volledig voor de omgeving van Moab.

Marianne

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 06 jul 2019, 20:22

Hi Marianne,

Bedankt voor jouw tips weer! Superfijn!
Ik ga mij nog eens goed inlezen in de verschillende tours bij Page voor Antelope Canyon. Als je inderdaad een van de eerste tours neemt zal het qua drukte hopelijk nog meevallen.

SaltLakeCity eigenlijk nooit overwogen. Volgens mij gaan er geen rechtstreekse vluchten naar SLC, en rechtstreeks heeft toch wel onze persoonlijke voorkeur. Als ik snel kijk naar de route denk ik ook niet dat we er een dag mee winnen.

Over de hotels bij de grand canyon heb ik al menig maal mijn hoofd gebroken. Als ik naar de Bright angel Lodge kijk heb ik sowieso 2 kamers nodig. Met zijn 4-en past het niet op 1 kamer. Ik weet dat we met de hotels als Kachina en Thunderbird dichter bij de rim zitten. Twijfel heel erg over deze hotels ivm recensies en airco. Yavapai ziet er net wat comfortabeler uit en is het ook goedkoper, hetgeen voor mij nu de doorslag gaf om naar Yavapai te kijken.

Bij Yosemite zijn er nog geen hele duidelijke plannen, wellicht een ATV tour (in de buurt van Fishcamp) op de dag van vertrek uit Yosemite waarbij we dit kunnen combineren met een aantal sequioa's (zit in de tour). Voor Maob zijn er daarentegen al behoorlijk wat plannen, een volle dag met een Hummer tocht en raften. Daarnaast staat ook de fiery furnance hike met ranger op het lijstje (tja toch wandelen ;-) )
Ik zal proberen de dagen in de parken al iets verder uit te werken om zo meer beeld te hebben of wij aan 1 volle dag Yosemite voldoende hebben of toch willen schuiven.

Nogmaals bedankt!

MarjoleinB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door MarjoleinB » 07 jul 2019, 12:30

KLM vliegt dagelijks rechtstreeks naar Salt Lake City.

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 07 jul 2019, 14:00

Je hebt misschien niet super veel tijd voor Yosemite, maar verder vind ik het echt wel een leuke route hoor. Yosemite West naar de Vallei is een half uurtje rijden. Niet direct verkeerd, maar wel optijd weg om de parkeerproblemen voor te blijven.
Ik zou met maar 1 volle dag daar geen atb of dergelijke doen wat viewpoints in de vallei aandoen en evt glacier
Point. De dag erop via de Mariposa Grove Yosemite verlaten naar SF

IngridZw
Amerikakenner

Bericht door IngridZw » 07 jul 2019, 15:28

Ik vind de route niet verkeerd. Als je zou landen in Salt lake City kan je nog overwegen om Capitol Reef te schrappen. Tenminste als je een dag wilt besparen. Dan is dit de volgorde:
Dag 1 - naar Salt lake City
Dag 2 SLC - Moab
Dag 3 - Moab
Dag 4 - Moab
Dag 5 - Moab - Monument Valley
Dag 6 - MV - Grand Canyon
Dag 7 - GC - Page
Dag 8 - Page- Bryce
Dag 9 -Bryce - Zion
Etc.
Nadeel is dat je dan niet de mooie UT95 en UT12 rijdt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 17 okt 2019, 21:36

Inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder en zijn de tickets geboekt.
Uiteindelijk toch gekozen voor een directe vlucht naar Las Vegas. Dit had bij ons toch de voorkeur en had bovendien ook fijne vliegtijden met aankomst om kwart over 2 in Las Vegas. Door de vroege voorbereiding en het op tijd boeken en heb ik in de parken in ieder geval de overnachtingen kunnen boeken die ik voor ogen had:

Route en overnachtingen zijn nu als volgt:

Dag 1: Amsterdam - Las Vegas / South Point Hotel
Dag 2: Las Vegas - Grand Canyon / Yavapai Lodge
Dag 3: Grand Canyon - Page / Holliday Inn express
Dag 4: Page - Monument Valley / The View
Dag 5: Monument Valley - Moab / Red Cliff Condo's
Dag 6: Moab
Dag 8: Moab - Torrey / Broken Spurr Inn, Conestago Wagon
Dag 9: Torrey - Bryce / Best Western Ruby's Inn
Dag 10: Bryce - Zion / La Quinta Suites Springdale
Dag 11: Zion
Dag 12: Zion - Las Vegas / The Wynn
Dag 14: Las Vegas
Dag 15: Las Vegas - Big Pine / AirBnB
Dag 16: Big Pine -Yosemite Valley / Yosemite Valley Lodge
Dag 17: Yosemite Valley - Oakhurst / Holliday Inn express (Nieuw hotel, net geopend deze maand!)
Dag 18: Oakhust - San Franciso / Coventry Inn
Dag 19: San Francisco
Dag 20: San Francisco - Monterey / Monterey Peninsula Inn
Dag 21: Monterey - Pismo Beach / Seacrest Hotel
Dag 22: Pismo Beach - Los Angeles / Lexen Hotel North Hollywood
Dag 23: Los Angeles
Dag 24: Los Angeles
Dag 25: Los Angeles - Amsterdam

Nu heerlijk verder puzzelen met het roadbook en tijdig boeken van de excursies. Leuk!

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 18 okt 2019, 06:52

aankomst om kwart over 2 in Las Vegas
Waarom rij je dan niet alvast naar bv Kingman? Onderweg even de benen strekken bij de Hooverdam. En in Kingman een koelboxje aanschaffen. Vroeg aankomen lijkt leuk, maar let wel op dat je niet te vroeg op bed gaat liggen. Ik ben de laatste keer (5e reis) een keer laat aangekomen en overigens ook laaat thuis aangekomen en mn jetleg is veel minder dan de andere keren. Dit scheelt alvast weer een aantal uurtjes de volgende dag. En je bent immers een week later toch nog 3 nachten in Vegas.

Hou er ook rekening mee dat het in Monument Valley, Capitol Reef, Bryce en Zion een uurtje later is dan op de andere plekken van de route

CJ81
Amerika-ontdekker

Bericht door CJ81 » 18 okt 2019, 15:10

Hi Paul,

Bedankt voor de tip! We moeten zeker niet te vroeg gaan slapen!
Ik heb eerder overwogen om door te rijden naar Boulder/ Hooverdam maar uiteindelijk hebben we bewust voor een hotel aan de rand van Vegas gekozen. Het is voor de kids de eerste keer een lange vlucht en ik weet ook niet zo goed hoe lang we over immigrations en auto ophalen gaan doen. Ook al is Las Vegas een kleinere luchthaven tov LAX bijvoorbeeld. Dan nog "even" naar de Wallmart voor de eerste boodschappen (zal deels pick-up zijn want een aantal dingen wil ik op voorhand bestellen) maar dan nog moet er ook de nodige proviand ingeslagen worden. Daarna door naar het hotel. SouthPoint heeft een redelijk zwembad zodat de kids na een lange reisdag ook nog even een plons in het zwembad kunnen doen. Zwembad is tot 10 uur 's avonds open....maar ik vermoed zomaar dat we dat tijdstip ivm de jetlag niet gaan halen.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer