Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Markstaal »

Er zijn behoorlijk wat parkeerplaatsen in GC village. Bij de uitkijk punten/trailheads zijn ook veel plekken, wij hebben nooit moeite moeten doen om een parkeerplek te bemachtigen. Mocht het heel druk zijn dan kan je de auto parkeren bij GC village en met de shuttle bus verder gaan.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Martin & Marianne »

Er is iets vrij in de Bright Angel Lodge, dat zou ik zo snel mogelijk vastleggen.
BAlodge.JPG
Markstaal schreef:
16 jul 2019, 11:15
Bij de uitkijkpunten/trailheads zijn ook veel plekken, wij hebben nooit moeite moeten doen om een parkeerplek te bemachtigen.
Ik zou eigenlijk geen parkeerplaatsen weten bij de trailheads. De South Kaibab Trailhead is alleen met de bus te bereiken. Voor de Bright Angel Trail is er wel parkeergelegenheid in de buurt, maar dan moet je wel geluk hebben dat er iets vrij is.

Er zijn twee grote parkeerterreinen in de Village: bij het visitor center en bij Market Plaza. Zie ook hier voor een kaartje met de parkings erop.
En kijk eens op de NPS-site voor de shuttlebussen. ZIe bijvoorbeeld https://www.nps.gov/grca/planyourvisit/ ... -buses.htm

Marianne
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Markstaal »

Martin & Marianne schreef:
16 jul 2019, 13:30
Voor de Bright Angel Trail
Daar doelde ik inderdaad op :) Vanuit de uitzichtpunten kan je vaak ook nog wel stukjes wandelen, bijvoorbeeld langs de rand.
Andante
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 jun 2014, 11:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Andante »

Ik heb deze geweldige deal gemist grrrr! Nochtans had ik ingesteld dat ik een mail ging krijgen moest er iets gepost worden in men topic grrr!

We gaan het is wat beter in het oog moeten houden. Voorlopig heb ik een hotel gereserveerd boven Flagstaff en kan deze gratis annuleren tot er iets vrij komt in de GC. Met de shuttlebus kan ik naar de trails gaan als ik het filmpje zie. Enkel moeten we nog kiezen welke trail we gaan doen. Dit mag voor ons iets heel stevig zijn! :D
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het wel erg dom dat je zelf niet wat actiever kijkt. Je gaat toch niet op mailtjes of meldingen zitten wachten? Je weet ook dat je op dit forum altijd heel snel reacties krijgt, dus waarom niet regelmatig even kijken?

Voor wandelingen in het park kun je eens op mijn wandelsite kijken. Naar beneden - tot aan de rivier - en weer omhoog is een aardige uitdaging maar niet aan te raden om in 1 dag te doen. Maar een deel van de BAT of SKT is ook al uitdagend.

Marianne
Andante
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 jun 2014, 11:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Andante »

Ja, ga idd wat actiever hier aanwezig moeten zijn. :-)
Ik denk dat we dan beter gaan voor een deel van de twee routes die je hierboven hebt beschreven.
Laatst gewijzigd door markro op 20 jul 2019, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Martin & Marianne »

En niet alleen hier vaker kijken maar ook op Grandcanyonlodges.com. Er is nu weer iets vrij.

Marianne
Andante
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 jun 2014, 11:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Andante: Los Angeles - Los Angeles

Bericht door Andante »

Martin & Marianne schreef:
21 jul 2019, 07:40
En niet alleen hier vaker kijken maar ook op Grandcanyonlodges.com. Er is nu weer iets vrij.

Marianne
Ben ik zeker aan het doen! Wel spijtig dat ze daar niets laten weten wanneer er iets vrij komt. Terwijl ze mijn mail en telefoon hebben genoteerd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer