Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Ik ben bezig met diverse routes voor zomer 2020, naast een route door Californië, een route door Oregon/Washington, is onderstaande de route door Colorado (en toch ook weer een beetje Utah en Arizona) die ik tot nu toe heb gemaakt. Colorado (en ook een groot gedeelte van Arizona) is helemaal nieuw voor mij, dus dat was nog wel wat gepuzzel wat er in moest en hoe ik daar de beste route bij kreeg.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken en of er nog wat gefinetuned kan worden:

1. Amsterdam - Denver - Estes Park (120 km / 1 uur 30 min)

2. Estes Park
Rocky Mountains

3 Estes Mark - Breckenridge (240 km / 3 uur 30 min)
Via Peak to Peak highway, Eldorado Canyon State Park, dorpje Nederland

4. Breckenridge
BreckConnect Gondola naar Epic Discovery on the mountain

5. Breckenridge - Aspen (260 km / 4 uur)
Via St. Elmo ghosttown, Twin Lakes, Independence Pass
Maroon Bells


6. Aspen - Glenwood Springs (160 km / 2 uur 20 min)
Crystal mill (met tour), Glenwood caverns

7. Glenwood Springs - Moab (330 km / 4 uur 10 min)
Via highway 128, Colorado National Monument
Avond: eventueel Corona Arch


8. Moab
Jeep huren en off-road rijden in Canyonlands
Dead Horse Point state park


9. Moab
Fiery Furnace tour, eventueel Devil's Garden trail gedeeltelijk
Avond: Delicate Arch trail


10. Moab - Hanksville (210 km / 2 uur 20 min)
Crack Canyon

11. Hanksville - Bluff (235 km / 2 uur 30 min)
Via scenic byway 95, Little Egypt, Natural Bridges

12. Bluff - Tuba City (290 km / 4 uur 20 min incl. route door VotG)
Via Recapture Pocket, Valley of the Gods

13.Tuba City - Holbrook (265 km / 3 uur)
Coal Mine Canyon, Little Painted Desert park (Winslow)

14. Holbrook (120 km / 1 uur 40 min)
Petrified Forest / Painted Desert

15. Holbrook - Mesa Verde, Farview Lodge (408 km / 4 uur 20 min)
Canyon de Chelly, Shiprock

16. Mesa Verde - Durango (110 km / 1 uur 50 min = incl. rijtijd in park)
Mesa Verde Cliff Palace tour

17. Durango
(hier ben ik nog niet zeker van; houden we deze dag extra hier, doen we een treinrit of lopen we rond in Durango of zet ik deze dag ergens anders? Zoon doet veel liever een ziplijn-parcours of een middag zwembad dan een treinrit, dus dat geld kan ik waarschijnlijk beter uitsparen…)

18. Durango - Montrose (220 km / 3 uur 10 min)
Via Million Dollar highway, Silverton, Canyon of the Gunnisson

19. Montrose - Great Sand Dunes N.P. (320 km. / 3 uur 35 min)
Great Sand Dunes N.P.

20. Great Sand Dunes N.P. - Florence (250 km / 3 uur)
Royal Gorge Bridge, ziplinen?

21. Florence - Colorado Springs (130 km. / 2 uur 40 min)
Via Phantom Canyon Road

22. Colorado Springs
Garden of the gods

23. Colorado Springs - Denver (200 km / 2 uur 25 min)
Paint Mines?

24. Denver
Union Station, United States Mint, Colorado State Capitol

25. Denver - Amsterdam

26. Thuis


Dag 16 t/m 19 zouden ook nog zo kunnen:

16. Cortez - Dolores - Telluride - Montrose (290 km / 4 uur)
Via Telluride, daar in de gondel de berg omhoog

17. Montrose (45 km / 50 min)
Black Canyon of the Gunnisson

18. Montrose - Durango (172 km / 2 uur 30 min)
Via million dollar highway, Silverton

19. Durango - Great Sand Dunes N.P. (270 km / 3 uur 15 min)
Great Sand Dunes N.P.


Ik ben benieuwd naar jullie op- en aanmerkingen. Alvast bedankt voor het lezen!
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Hans B »

Ik zou er even echt goed in moeten duiken, maar zo op het eerste oog, mijn complimenten.
Natuurlijk heeft ieder eenn verschillende smaak, maar als jullie hiermee content zijn, zou ik er niet heel veel groots aan wijzigen.

Een dingetje is misschien dat je last van hoogteziekte zou kunnen krijgen. Vanuit denver naar estes park kan, maar de rit erna kan wat hoofdpijn klachten geven als je wat gevoelig bent. Boven de 2500m begint dat. Je gaat dan wat te snel omhoog. De top ligt rond 3700m.
Ikzelf heb 1x vreselijke hoofdpijn gehad een andere keer niet.
T is even dat je het weet dat het kan gebeuren.
Zodra je weer "zakt" in hoogte gaat het weer over.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door IngridZw »

Ik vraag me wel af waarom je niet de via Peak to Peak hyw via Nederland rijdt op de 1ste dag als je van Denver naar Estes Park rijdt. Lijkt me logischer omdat je dan via de prachtige Trail Ridge Road (die je eigenlijk niet mag missen) en Grand Lake het park weer kunt verlaten.
Verder een mooie route.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Dat is inderdaad een goed idee. Ik wilde die eerste dag eigenlijk zo snel mogelijk richting Estes Park, omdat we er dan een lange vlucht op hebben zitten. En dan de volgende dag via Trail Ridge road heen en terug rijden en weer in Estes Park overnachten.

Maar we zouden na de vlucht ook tot Boulder kunnen rijden en de volgende dag via Peak to Peak naar Estes Park en via Trail Ridge road er weer uit rijden.

Wat is dan aan te raden naar Breckenridge: de snelste weg via Hot Sulphur Springs en bij Kremmling naar het zuiden? Of over de 40 via Fraser? (is 20 minuten langzamer)
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door IngridZw »

Wij hebben alleen de 40 gereden. Ik denk dat de weg via Sulphur Springs en Kremmling vlakker is, minder bochten, maar dat is misschien wel prettig nadat je de rit over de Trail Ridge Road hebt gereden. Vergeet niet om een stop te maken in Grand Lake. Erg leuk stadje.

Ik had niet in de gaten dat je gelijk na de vliegreis al naar Estes Park wilde rijden. Verkeerd gelezen :wink: Hopelijk heb je dan wel gunstige vliegtijden. Wij kwamen, incl. een tussenlanding in Houston, pas laat in Denver aan. Eigenlijk zou een extra dag in RMNP in jullie geval niet verkeerd zijn. Je hebt er zoveel mooie wandelmogelijkheden.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Ed-USA »

Mooie route, wij hebben twee jaar geleden een groot deel van deze route gereden. Wij hebben toen eerst ‘bovenlangs’ gereden, over de i-70 langs Glenwoods Springs en de UT-128 naar Moab, daarna naar het zuiden afgezakt tot aan Monument Valley. Vervolgens door naar Mesa Verda, via Durango en Montrose naar Aspen en daarna via de Independance pas naar Colorado Springs en Denver.

Wat mij opvalt is dat je een aantal bezienswaardigheden van formaat laat liggen terwijl je er wel bijna langskomt. Ik denk dan aan Monument Valley, Page, Grand Canyon. Great Sand Dunes, Garden of the Gods, Calhan Paint Mines, e.d. halen het wat mij betreft niet bij deze en die zou ik zelf dus skippen om daarmee ruimte te creëren voor deze bezienswaardigheden ‘van formaat’.

Andere tips die ik kan geven:
- Koop in Glenwood Springs een combi-pas met één van de thermaalbaden, kan je na het dagje pretpark nog lekker ‘s avonds bubbelen.
- Ga niet in Aspen zitten, maar in het vlakbij gelegen Snowmass Village, is veel goedkoper en minstens zo leuk (ligt meer in de bergen, terwijl Aspen in het dal ligt), een leuke eettent daar is Venga Venga.
- Garden of the Gods is leuk, maar ook klein, daar ben je met een paar uurtjes wel klaar, een hele dag is dan veel.Je zou ook nog naar Manitou Springs kunnen gaan (leuk plaatsje) of naar de top van Pikes Peak kunnen rijden.
- Laatste tip: je hebt een aardig vol programma met veel bezienswaardigheden en indrukken. Een aantal rustdagen zouden op zich niet verkeerd zijn, omdat anders de kans bestaat dat je een beetje ‘indruk-moe’ wordt aan het einde van de vakantie.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Martin & Marianne »

@Ed-USA, ik neem aan dat die bekende zaken al eerder bezocht zijn.
Voor Garden of the Gods is inderdaad geen volle dag nodig. Wij bezochten het vanuit Manitou Springs. Daar zit je er vlakbij, handig als je het tegen de avond wilt bezoeken en eventueel nog de volgende dag. Zie ons 2013-verslag daarvoor en voor veel andere delen van je route.
Om problemen met de hoogte te voorkomen is het misschien niet gek om RMNP op het laatst te doen.

Marianne
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door AnitaV »

Je hebt een mooie route maar slechts één dag Rocky Mountains :o Het is er zo mooi. Misschien de dag Durango inruilen of de hele dag Colorado Springs?
Zoals Ingrid zegt probeer de Trail Ridge Road te rijden. Dan kan je de eerste dag bv Bear Lake, Nymph Lake, Dream Lake en Emerald Lake bezoeken. Dat vonden wij een prachtige wandeling. Dan kan je eventueel in de namiddag nog Sprague Lake doen.

Wij zijn in 2016 ook meteen vanuit Denver naar de Rockies gereden en hebben geen last gehad maar ik heb toevallig vandaag een verslag gelezen van iemand die er wel last van had. Even puzzelen maar de route omdraaien, zodat je de Rockies op het laatst hebt?

Neem genoeg tijd voor the Million Dollar Highway, daar hebben we zoveel stops gedaan en hetzelfde geldt voor the Black Canyon of Gunnison. Ik lees soms dat anderen de canyon niet zo de moeite waard vonden maar wij vonden het prachtig. Als je niet gaat wandelen (en als je gaat wandelen het is dan op de terugweg klimmen met hoofdletters) dan heb je aan twee uur genoeg.

In Denver hebben we mee gedaan aan een gratis rondleiding door het centrum . Dat was informatief. Google er eens naar.
Het Colorado State Capitol hebben we ook bezocht met een rondleiding. Wel op tijd heen gaan voor een kaartje.

Vergeet bij de ut 95 niet even te stoppen bij Hite Overlook.Staat waarschijnlijk wel op je lijstje.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Ed USA, die zaken die je noemt hebben we inderdaad bij de vorige reizen door het zuid-westen al (meerdere keren) bezocht, dus die sla ik nu bewust over en zoek naar wat minder voor de hand liggende zaken.

Hmmmm... de route omdraaien is ook een optie; dan heb ik meteen de million dollar Highway van zuid naar noord, en dat had wel mijn voorkeur. Even kijken hoe ik dan met de dagen uit ga komen.

Als je de trail Ridge road rijdt van zuid naar noord, dus van Grand Lake naar Estes Park, is dat ook prima? Of zijn de uitzichten mooier van noord naar zuid? En als we dan overnachten in Estes Park, welke wandelingen / bezienswaardigheden zijn vanuit daar dan de volgende dag nog mooi om te doen met een tiener die geen al te lange wandelingen wil maken? :wink:
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door IngridZw »

Wij hebben de Trail Ridge Road ook van zuid naar noord gereden omdat we RMNP ook op het eind gepland hadden. Het maakt qua uitzichten volgens mij niets uit van welke kant je komt. De ene keer links het uitzicht, de andere keer rechts. De weg is echt spectaculair en er zijn meerdere plekken waar je kunt stoppen dus neem de tijd. Bij het Alpine Visitor center kun je een korte trail lopen, wel inspannend omdat je dan al boven de 3500 meter zit. Je hebt onderweg ook mooie meertjes waar je een stop kunt maken o.a. Irene Lake (met picknickplaats en WC) en Poudre Lake.

Vanuit Estes Park is de eenvoudige wandeling rondom Bear Lake een optie. Vanuit Bear Lake kun je ook wandelen naar meerdere meertjes. Het pad stijgt dan wel voortdurend maar je kunt net zo ver gaan als je zelf wilt. Wij hebben daar onderweg de afslag naar de Alberta Falls gevolgd. Ook een mooie wandeling en vrij eenvoudig. Op www.ontdek-amerika.nl of de NPS site vind je nog veel meer informatie over wandelmogelijkheden.

Als het lukt zou ik RMNP op het eind doen en dan via de Peak to Peak en Nederland weer terug naar Denver.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Martin & Marianne »

Je hebt ontzettend veel mogelijkheden vanuit Estes Park. Een mooie korte wandeling, leuk tegen zonsondergang of zonsopkomst (kans op het zien van elanden) is Spraque Lake. En inderdaad Bear Lake en de nadere meren daar. Je kunt er net zoveel doen als je wilt. Zie daarvoor ons 2017-verslag, en mijn wandelsite. Ook leuk om te lezen zijn de verslagen van Elly op www.michelly.nl (bijvoorbeeld dat van 2012).

Of je de Trail ridge Road nu van oost naar west of andersom rijdt maakt niet uit.

Marianne
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Okee, als ik de route omdraai, kom ik op zoiets uit:

1. Amsterdam – Denver

2. Denver – Colorado Springs
Colorado State Capitol, Calhan Paint mines

3. Colorado Springs – Florence
Garden of the Gods, Phantom Canyon Road

4. Florence – Great Sand Dunes N.P.
Royal Gorge bridge, eventueel een aerial course (klimparcours) in Salida

5. Great Sand Dunes N.P. – Durango
Great Sand Dunes N.P, Durango

6. Durango – Montrose
Ochtend: raften in Durango?, naar Montrose via scenic drive Million Dollar highway

7. Montrose
Black Canyon of the Gunnisson

8. Montrose – Cortez
Via scenic drive San Juan skyway, Telluride (gondel)

9. Cortez – Chinle
Mesa Verde, Cliff Palace tour

10. Chinle – Holbrook
Canyon de Chelly

11. Holbrook
Petrified Forest N.P., Painted Desert

12. Holbrook – Tuba City
Little painted desert county park (Winslow), Coal mine canyon

13. Tuba City – Bluff
Valley of the Gods

14. Bluff – Moab
Recapture Pocket, middag: raften? Of rustmiddag bij zwembad

15. Moab
Arches (Fiery Furnace in de ochtend, avond Delicate Arch?)

16. Moab
Jeep rijden Canyonlands, Dead Horse Point S.P.

17. Moab – Glenwood Springs
Ochtend eventueel Delicate Arch, scenic drive: highway 128.,Colorado N.M.

18. Glenwood Springs
Glenwood caverns adventure park, Glenwood hot springs

19. Glenwood Springs – Aspen (of Snowmass Village)
Crystal ghost town (met tour), Maroon Bells na 17.00 uur

20. Aspen – Breckenridge
Ochtend event. nog Maroon Bells voor 8.00 uur, scenic drive Independence Pass en Collegiate Peaks, St. Elmo ghost town

21. Breckenridge
Epic Discovery on the mountain

22. Breckenridge – Estes Park
Via Trail Ridge Road, Grand Lake

23. Estes Park
Diverse wandelingen

24. Estes Park – Denver
Via scenic drive Peak to Peak highway, Nederland, Golden Gate canyon S.P.

25. Denver – Amsterdam

26. Thuis


De scenic byway 95 heb ik eruit gehaald ten gunste van wat meer rust op andere plekken. Komende juni gaan we die toch ook al rijden… :wink:
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizon

Bericht door Ed-USA »

Mooie route! Nog een kleine tip, laat de Calhan Paint mines schieten (wel aardig, niet spectaculair en behoorlijk omrijden als je van Denver naar CS rijdt). Daarvoor in de plaats zou je bv. het vliegtuigmuseum in Denver (Wings over the rockies) of de USAF academy (met museum en bijzondere kapel, ligt aan de I-25 van Denver naar CS) in CS kunnen bezoeken, als de tiener dat interessant vindt. Glenwood Caverns (dat je al in de route opgenomen hebt zie ik) is overigens top, zeker ook voor tieners: lekker compact en leuke attracties. Onze tieners wilden er het tweede jaar weer terug.

Nog een overnachtingstip voor Snowmass Village: The Stonebridge Inn, leuk, niet duur wintersport hotel met lekker buitenzwembad met hottubs en veel kolibries.
Laatst gewijzigd door Ed-USA op 10 mar 2019, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Ja, de Paint Mines, daar twijfel ik nog wel over. We hebben in Utah natuurlijk ook al heel veel mooie rode rotsen gezien en dan is dit misschien overbodig. We kunnen ons ook tot en met de lunch vermaken in Denver en dan naar Colorado Springs hotel rijden, lekker zwemmen.
Fijn om te horen dat die Glenwood Caverns wel leuk is, ik twijfelde nog of het de moeite waard is, maar jouw reactie maakt dat ik het fijn laat staan! Heb jij toevallig geen verslag geschreven van de route die jullie toen met de kinderen gedaan hebben?
Laatst gewijzigd door josea op 10 mar 2019, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ed-USA
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 jul 2017, 09:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Ed-USA »

Nee, ik heb helaas geen verslag. Calhan Paint mines haalt het niet bij dat wat je in Utah gezien hebt.
AnitaV
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 09 apr 2016, 15:04
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door AnitaV »

Niets meer aan doen :thumbup:
Als het lukt qua tijd, kijk dan ook even naar Silverton.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

Zomer 2020 begint eindelijk vorm te krijgen, met wat tegensputteren van mijn man, die wat minder Amerika-vibes heeft en het allemaal wel veel natuur vond... ik moest dus een compromis sluiten; het rondje Colorado is ingekort, Utah/Arizona moest eraf, er worden een paar dagen South Dakota aangeplakt en als afsluiting een dag of vijf New York, ook tot grote vreugde van zoonlief.

Nu begint het finetunen en zijn we aan het kijken voor de auto en het eerste hotel in Denver. Inmiddels hebben we gezien dat een auto vanaf een locatie in Denver stad huren zomaar een kleine €300 goedkoper is dan vanaf het vliegveld :o
Het idee is dus, om vanaf het vliegveld een Airport shuttle naar ons hotel te nemen en de dag daarna lopend of met een taxi naar de verhuur locatie (die er meerdere zijn in de stad) om de auto op te halen,
Vraag: is er iemand die dit ook gedaan heeft en zijn er tips voor gunstige hotels met Airport shuttle of andere handigheidjes waar ik aan kan denken?

Ik zal binnenkort de nieuwe route plaatsen, als we er helemaal uit zijn, en dan snel hotels boeken. Vlucht hebben we ook nog niet, maar ben wel zoekende :)
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door josea »

De route is inmiddels zo geworden:

1. Amsterdam - Denver
2. Denver
3. Denver - Manitou Springs
4. Manitou Spings - Salida
5. Salida - St. Elmo - Salida
6. Salida - Black Canyon Gunnison NP. - Montrose
7. Montrose - Durango - Mesa Verde
8. Mesa Verde - Telluride
9. Telluride - Moab
10. Moab
11. Moab - Glenwood Springs
12. Glenwood Springs - Aspen
13. Aspen - Grand Lake
14. Grand Lake - Estes Park
15. Estes Park
16. Estes Park - Custer
17. Custer
18. Custer
19. Custer - Badlands NP. - Rapid City

Vervolgens dag 20 vlucht naar New York en op dag 25 in de avond terug naar huis, dus 4 volle dagen New York en een halve dag op dag van vertrek.

Retourvluchten van Amsterdam naar Denver en van New York naar Amsterdam zien we nu voor rond de € 780,00 met goede tijden. Ik heb geen idee of dat voor zo'n combi een goede prijs is. Iemand meer ervaring met vluchten op Denver die daar iets over kan zeggen?
Misschien kan ik dat ook nog even in het vliegtopic vragen...
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42025
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Martin & Marianne »

Die ticketprijs lijkt me niet gek. Waarom niet eerst naar New York? Dat geeft je bijna een dag extra.
Wij vonden tussen Aspen en Grand Lake een stop in Leadville erg leuk. We hebben daar de Mineral Belt Trail gefietst. Het is ook een leuke plaats.

Marianne
Jumping Jack
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 23 okt 2015, 07:39
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Noord Brabant

Re: Reis Josea: juli 2020 Colorado/Utah/Arizona

Bericht door Jumping Jack »

josea schreef:
26 okt 2019, 14:12

Retourvluchten van Amsterdam naar Denver en van New York naar Amsterdam zien we nu voor rond de € 780,00 met goede tijden. Ik heb geen idee of dat voor zo'n combi een goede prijs is. Iemand meer ervaring met vluchten op Denver die daar iets over kan zeggen?
Misschien kan ik dat ook nog even in het vliegtopic vragen...
Ik denk wel dat dat lager kan, als je geduld hebt...
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer