Reis tetouani: Westcoast 2019

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis tetouani: Westcoast 2019

Bericht door stegeman »

Heb ineens door ‘wie’ je bent....
Degene waardoor ik dan ineens zo graag nar de havasu falls wil (en helaaas deze vakantie niet meer gaat lukken, maar zeker eens naartoe ga!)
Thanx voor het prachtige filmpje dat we op
YouTube ontdekten. (Niet eens via hier)
Wat overnachten Yellowstone betreft. Was Gardiner ook zo duur? Dichtbij ingang park maar was in 2017 relatief goedkoop (comfort inn), goed eten, en de route het park in geweldig om te rijden. De lus linksom en rechtsom goed te maken. Cody was ook goed te doen. Buffalo bill village (cabin) vonden we super. En als je zo van rijden houdt. Ook die route is mooi vanaf het park of ernaartoe. Overnachten in Yellowstone. Kwaliteit (hadden Lake yellowstone cabin) vonden we verschrikkelijk. En was duurste overnachting er af. Voor ons niet weer.
Je kunt nu eenmaal niet alles zien. Wij
Hadden zoveel spijt niet genoeg tijd voor grand teton te hebben. Wilde het je toch meegeven dat we dit gezien de prachtige natuur en vele wildlife minstens zo mooi vonden als Yellowstone. Als het lukt... probeer er elk geval iets tijd voor te hebben. Supermooi park! Probeer dan de laatste nacht Yellowstone zuidelijk mogelijk. Wellicht dat dan toch kan.
En auto’s geen verstand van. Maar we namen ergens bij lamar valley een klein zijweggetje m/lus die niet geasfalteerd bleek. Waren angstig, maar het was wel een geweldige route. Helemaal niemand. En je kwam vanzelf weer op de weg.
Gr. Alice
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis tetouani: Westcoast 2019

Bericht door PSVwally »

Valley of the gods van te voren even navragen hoe het erbij ligt. Toen wij er reden lagen er in het midden diepe sporen waar je met je mustang niet doorgeen kunt/niet voldoende hoogte hebt.

Ik blijf het toch soms verwonderlijk vinden dat als je Eindhoven bezoekt je in Maastricht overnacht om de volgende dag weer naar Eindhoven te rijden. Maargoed. Het zal vast en zeker een onvergetelijke vakantie worden
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis tetouani: Westcoast 2019

Bericht door tetouani »

stegeman schreef:
15 feb 2019, 06:01
Heb ineens door ‘wie’ je bent....
Degene waardoor ik dan ineens zo graag nar de havasu falls wil (en helaaas deze vakantie niet meer gaat lukken, maar zeker eens naartoe ga!)
Thanx voor het prachtige filmpje dat we op
YouTube ontdekten. (Niet eens via hier)
Wat overnachten Yellowstone betreft. Was Gardiner ook zo duur? Dichtbij ingang park maar was in 2017 relatief goedkoop (comfort inn), goed eten, en de route het park in geweldig om te rijden. De lus linksom en rechtsom goed te maken. Cody was ook goed te doen. Buffalo bill village (cabin) vonden we super. En als je zo van rijden houdt. Ook die route is mooi vanaf het park of ernaartoe. Overnachten in Yellowstone. Kwaliteit (hadden Lake yellowstone cabin) vonden we verschrikkelijk. En was duurste overnachting er af. Voor ons niet weer.
Je kunt nu eenmaal niet alles zien. Wij
Hadden zoveel spijt niet genoeg tijd voor grand teton te hebben. Wilde het je toch meegeven dat we dit gezien de prachtige natuur en vele wildlife minstens zo mooi vonden als Yellowstone. Als het lukt... probeer er elk geval iets tijd voor te hebben. Supermooi park! Probeer dan de laatste nacht Yellowstone zuidelijk mogelijk. Wellicht dat dan toch kan.
En auto’s geen verstand van. Maar we namen ergens bij lamar valley een klein zijweggetje m/lus die niet geasfalteerd bleek. Waren angstig, maar het was wel een geweldige route. Helemaal niemand. En je kwam vanzelf weer op de weg.
Gr. Alice
Oh, had je mijn Havasu Falls filmpje op Youtube gezien joh, voor je het hier zag? Cool!!
Ach, het is alleen maar nog een reden om weer naar de westkust te gaan en er is veel te zien daar. Voor mij wordt het de 5e keer en heb nog lang niet alles gezien.

Ik heb letterlijk alles in de buurt van Yellowstone gecheckt en goedkoper dan wat ik nu heb gevonden ga ik het nergens meer vinden.
Vanaf Cody en vanaf Dubois vind ik gewoon prima te doen, ondanks dat veel mensen op dit forum vinden dat je veel tijd kwijt bent.
Zo heeft ieder zijn eigen dagplanning.

Tijdens het perfectioniseren van mijn planning heb ik zelfs tijd gevonden voor Grand Teton, dus die neem ik zeker mee.



@PSVWally. Als het goed is heb ik al uitgelegd waarom ik een dag eerder in Monument Valley ben. Namelijk om daar met zonsondergang te zijn en dat is het enige moment wanneer dat mogelijk is. Raar kun je het alleen vinden als er geen geldige reden voor is toch?

Valley of The Gods heb ik ook eerder met de Mustang gedaan. Als de weg niet te doen is dan keer ik gewoon om.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer