Reis Coren: juli 2019 2 volw. + 2 kinderen (9 en 10) - 17 dagen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Coren: juli 2019 2 volw. + 2 kinderen (9 en 10) - 17 dagen.

Bericht door Martin & Marianne »

De Canyon Overlook Trail doe je op dag 10, dan rij je er langs. Wij hebben het ook met onze kinderen gedaan toen die ongeveer dezelfde leeftijd hadden als die van jullie. Het is zo hier en daar goed uitkijken maar ik vind het niet onverantwoord om te doen.
Kijk voor Yosemite eens in onze reisverslagen. Vanaf 2002 tot 2008 zijn we er met onze dochters meerdere dagen geweest.

De 89 en 89alt zijn allebei mooi. Ik zou voor de 89 gaan en onderweg eventueel de Toadstool Hoodoo bezoeken. Zie daarvoor ons 2013-verslag .

Bij de GC zou ik ook de bus nemen naar Hermits Rest. Je kunt op meerdere plaatsen uitstappen en de viewpoints bekijken.
Fietsen kan ook.

In Las Vegas is de show van Mac King een aanrader met kinderen.

Marianne
Coren
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jan 2019, 11:40
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Coren: juli 2019 2 volw. + 2 kinderen (9 en 10) - 17 dagen.

Bericht door Coren »

Is het voor Bryce ook belangrijk om in het park te zitten? Want ik zat te kijken bij Bryce Canyon Lodge voor kamers. Best prijzig maar is het het waard? We zitten nu in Cannonville. Wat is het voordeel?
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Coren: juli 2019 2 volw. + 2 kinderen (9 en 10) - 17 dagen.

Bericht door stegeman »

Wij doen straks de Bryce View lodge. Dichtbij de ingang. Niet veel bijzonders maar je bent wel zo in het park en de beoordelingen zijn wel goed. Die in het park schrokken wij ook wel van de prijzen (Zion net zo, zelfs Springdale was daar al heel duur)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42023
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Coren: juli 2019 2 volw. + 2 kinderen (9 en 10) - 17 dagen.

Bericht door Martin & Marianne »

De Lodge in Bryce ligt prachtig en ik vind de cabins erg leuk. Je bent op loopafstand van de rim, ideaal als je bij zonsopkomst de hoodoos wilt zien. Zie bijvoorbeeld ons 2011- en 2013-verslag voor een overnachting in het park. Vanuit Cannonville is het ongeveer een half uur rijden, en dan moet je nog ergens zien te parkeren. Kan prima, wij hebben ook eens in Tropic overnacht, dat is ook prima. Voordeel van de hotels bij de ingang, zoals de Bryce View Lodge en Ruby's Inn, is dat je daarvandaan ook met de shuttlebus naar het amphitheater kunt.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer