Reis Annemarie1376: autorondreis 3 weken SF-SF september 2019

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jerommeke10
Amerikakenner
Berichten: 808
Lid geworden op: 18 jan 2011, 23:46

Re: Reis Annemarie1376: autorondreis 3 weken SF-SF september 2019

Bericht door jerommeke10 »

Wat ik bedoelde is om ENKEL EN ALLEEN de 19de te wijzigen: ga dan slapen in Bryce ipv in LV.

Je hebt dan maar 1 nacht in LV maar daar kom je later nog 2 nachten terug.

Qua kilometers doe je enkel het stuk McCarmelJunction-Springdale 2 keer "teveel" tegenover het ideale rondje. Dat is twee keer een uurtje omrijden en op die manier pak je wel Bryce mee. Dat is het in mijn ogen dubbel en dik waard. Maar het is jouw reis, daar heb je gelijk in. Het is op dit forum wel leuk om te weten waarom je wel of niet op suggesties ingaat. Have fun.
Annemarie1376
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 jan 2019, 20:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Annemarie1376: autorondreis 3 weken SF-SF september 2019

Bericht door Annemarie1376 »

Oke, ik snap ‘m. Zou een optie kunnen zijn inderdaad maar wij vinden juist 2 nachten in LV en na het rondje nog een keer 2 nachten een fijne break, even niet elke dag rijden. Heb tenslotte toch rekening te houden met de energie van m’n partner en die houdt het ook graag zoals we het hebben gepland hoor ik net.

We gaan sowieso dingen missen, maar wij vinden het al een geweldige reis zoals we het nu gepland hebben. Dank voor het meedenken in elk geval.
Annemarie1376
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 jan 2019, 20:20
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Annemarie1376: autorondreis 3 weken SF-SF september 2019

Bericht door Annemarie1376 »

Even een berichtje uit Zion, gewoon omdat we heel enthousiast zijn over onze reis tot nu toe. We zijn nu een week onderweg en alles verliep heerlijk relaxed. De overnachtingsplaatsen zou ik wee zo uitgekozen hebben! Alleen Vegas had ik na een avond en een volle dag wel gezien. We komen er over een week nog een keer twee nachten maar dat is wel lekker want dan zitten we in het South point hotel, weg van de gekte van de strip.

We kregen een gratis upgrade van de auto. Hadden een standaard SUV gehuurd maar tot grote vreugde van manlief kregen we een gloedjenieuwe Chevrolet Traverse mee, we zoeven heerlijk over de weg!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer