Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis romypit: West-Amerika met 3 kinderen van 10, 9 en 6 jaar. Wat voor de kinderen echt niet overslaan?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
romypit
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis romypit: West-Amerika met 3 kinderen van 10, 9 en 6 jaar. Wat voor de kinderen echt niet overslaan?

Bericht door romypit »

Vliegtickets, auto en hotels zijn geboekt voor augustus 2019.
Planning is gemaakt.
We hebben al veel op de planning staan. Maar ik zou graag van jullie nog horen, wat de echt must do`s zijn voor de kinderen?
Ik heb al wat reisverslagen gelezen, en veel op forums. Maar ik bedoel echt de dingen die we voor de kinderen niet moeten overslaan.
En het mogen ook restaurants, wegen, uitzichtpunten zijn en andere tips zijn. :-)

Los Angeles
San Fransisco
Yosemite ( welke hikes voor die leeftijd? )
Las Vegas
Zion
Bryce
Monument Valley
Page/Lake Powell
Grand canyon

Dank je.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rondreis West-Amerika met 3 kinderen van 10, 9 en 6 jaar. Wat moeten we voor de kinderen echt niet overslaan?

Bericht door Martin & Marianne »

Op die leeftijden zijn vrijwel alle wandelingen wel geschikt. Bij ons waren wij altijd de bottleneck, niet de kinderen. :wink:
Hoeveel tijd heb je overal? Zet je schema hier eens meer, het is wat makkelijker adviseren als we weten hoe lang je overal bent en wat er al op d ed planning staat.
Alvast wat tips: raften en fietsen in Yosemite, de Narrows in Zion, gold panning in het Columbia SHP etc.
Kijk eens naar ons 2002- en 2004-verslag. Onze kinderen waren toen van dezelfde leeftijd.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer