Reis fa341009: 25 dagen road-trip september/oktober 2018

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Elmac
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 okt 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis fa341009: 25 dagen road-trip september/oktober 2018

Bericht door Elmac »

Wat een mooie foto's !

Elma
fa341009
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 jan 2014, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Turnhout, België

Re: Reis fa341009: 25 dagen road-trip september/oktober 2018

Bericht door fa341009 »

eoms schreef:Mooie foto’s!!
Maar waar is die toeristenmeute waar men hier altijd over mekkert?
Dat viel goed mee tijdens de periode September - Oktober vonden wij zelf. Natuurlijk kan je bij het nemen van een foto letten op de timing zodat er wat minder mensen op staan!
M23M schreef:Wat een prachtige foto’s! :clap:
Zou ik mogen weten welk fototoestel jullie gebruiken?
Dat is een instapmodel Nikon D3400, in raw geschoten, licht bewerkt met Lightroom.
AartVV schreef:Kunnen jullie nog even helpen met jullie ervaringen van dag 6 dag in Arches? Ik ben Moab en omgeving ook aan het plannen... We plannen daar nu twee volle dagen...

Ik lees:
Dag 6:
- Arches National Park (Fiery Furnace Tour, Park Avenue Viewpoint, Courthouse Towers Viewpoint, Balanced Rock Trail, Double Arch Trail, Sand Dune Trail, Skyline Arch Trail, Devils Garden Trail, Delicate Arch Trail)

Is dit op één dag te doen?
Bij andere posts lees ik bijvoorbeeld dat men een voorkeur heeft voor Devils Garden boven Fiery Furnace...?
Voordat de Fiery Furnace Tour begon, hadden we Park Avenue Viewpoint, Courthouse Towers Viewpoint, Balanced Rock Trail en Sand Dune Arch Trail al gedaan. Rond half 1 was de Fiery Furnace tour gedaan. Nadien hebben we de Devils Garden Trail voor een stuk gelopen, Tunnel
Arch en Pine Tree Arch, tot Landscape Arch en dan terug gedraaid. Skyline Arch meegepikt en dan de trail naar Delicate Arch. We waren terug beneden ruim voor de zon onder was.
Het was één van de dagen met de meeste stappen, maar wij vonden het goed te doen.
Zoals Marianne al zegt, is Fiery Furnace niet te vergelijken met de andere trails. Wij vonden dit enorm leuk, vooral ook de inzichten en de verhaaltjes van de ranger!
2014: Florida
2017: Florida
2018: Californië, Utah, Arizona, Nevada
AartVV
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis fa341009: 25 dagen road-trip september/oktober 2018

Bericht door AartVV »

Dank voor de feedback! Ik ga het eens rustig uitzetten....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer