Reis Theogg: 4 weken 12 staten.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41973
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Theogg: 4 weken 12 staten.

Bericht door Martin & Marianne »

Theogg schreef:
19 mei 2019, 14:20
We zijn mwt 4 kids dus denken dat Cody dan leuker is. Ook zijn we met RV en hebben geen zin om bv Yellowstone dan vanuit een camping te gaan ontdekken met de RV. Ook komen we daar samen in de toekomst heus nog wel een keer.
Oké, je hebt bepaalde keuzes gemaakt, maar dit begrijp ik niet. Hoe wil je anders Yellowstone ontdekken? Dat kan toch prima vanuit een camping en met een camper? Heb je nu een camping in het park? Voor eventuele tips maakt het veel uit waar je precies zit.

Marianne
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Theogg: 4 weken 12 staten.

Bericht door Markstaal »

Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Als je al zo dicht bij Yellowstone bent zou ik hier zeker een aantal nachten doorbrengen, daar is ook ruimte voor in het schema. Verder is er in de staten New Mexico en Colorado ook veel moois waar je nu geen tijd voor hebt.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Theogg: 4 weken 12 staten.

Bericht door jojostravelusa »

Yellowstone is geweldig met een camper. In het park overnachten en na het eten bv. nog een rondje doen als het niet meer zo druk is en er meer kans is op wild. Ik pak vandaag mijn koffers nog in als het moet hoor :lol:
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Theogg: 4 weken 12 staten.

Bericht door IngridZw »

Wij vonden Cody ook een erg leuke bestemming dus ik snap wel waarom TS daar met zijn gezin wat langer wil verblijven. Als Yellowstone geen absolute must-see is dan zou ik het ook overslaan en die extra overnachting besteden in Moab waar er naast de parken ook andere activiteiten zijn zoals raften, jeeptour etc.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer