We hebben een eerste opzet gemaakt om het 1 en ander uit te stippelen. We hebben nog geen ervaring met dit gebied, de vorige 3 rondreizen waren vooral in NV, AZ, UT en CA.
Dag 1: AMS - SLC
Dag 2: SLC
Dag 3: SLC - Twin Falls
Dag 4: Twin Falls - Grand Teton
Dag 5: Grand Teton
Dag 6: Grand Teton - Yellowstone
Dag 7: Yellowstone
Dag 8: Yellowstone
Dag 9: Yellowstone
Dag 10: Yellowstone - Cody
Dag 11: Cody - Sheridan/Buffalo
Dag 12: Sheridan/Buffalo - Custer
Dag 13: Custer
Dag 14: Custer - Rapid City
Dag 15: Rapid City
Dag 16: Rapid City - Cheyenne
Dag 17: Cheyenne - RMNP
Dag 18: RMNP
Dag 19: RMNP - Denver
Dag 20: Denver
Dag 21: Denver - AMS
Het eerste stuk zit volgens mij wel redelijk goed in elkaar, weet alleen niet of we 2 dagen in SLC willen zitten in het begin. Het stuk van af Sheridan/Buffalo loop ik een klein beetje vast op een aantal zaken, we willen ook graag Devils Tower bezoeken maar weet niet of dit te veel is om via een omweg hierheen te gaan of dat er beter een overnachting gepland kan worden daar en vanuit Devils Tower door te reizen naar The Black Hills. Verder zijn de prijzen op een aantal locaties redelijk aan de prijs dus willen we misschien af en toe gaan kamperen maar weet niet of dit te koud is rond begin/midden juni.
Een andere optie die we hebben is om eerst naar Las Vegas te gaan (toch wel onze favo stad) en dan door te gaan naar Salt Lake City, al is dat wel een behoorlijke rit en met tussenstop(s) kost dat toch weer wat dagen. Een eventueel rondje Denver of Salt Lake City is ook prima.
Een andere route welke we als 2e hebben is in het NW dus die zal ik eventueel later daar plaatsen als daar de voorkeur toch naar uit gaat.
Alvast bedankt voor het meedenken