Reis Blum12: rondje Salt Lake City.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Blum12
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2018, 10:36
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Blum12: rondje Salt Lake City.

Bericht door Blum12 »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lana en ik ben 28 Jaar. Ik ben van plan augustus 2019 opnieuw naar Amerika te gaan, ik heb de vorige reis het welbekende rondje west gemaakt. Ik zou graag wat hulp willen om mijn route zo mooi mogelijk te krijgen. Iets wat wel belangrijk is om te vermelden is, dat ik alleen de reis ga maken en max 4 uur per dag wil rijden naar de volgende bestemming!

Tussen Black canyon en Rocky mountain NP zoek ik nog een overnachting. Ik wil vanuit Rocky mountain via South dakota gaan om Mount rushmore mee te nemen en eventueel badlands? Waar kan ik het handigst overnachten? Naar mijn idee heb ik daar aan 2 nachten niet voldoende.

Dit heb ik tot zo ver, er is nog niets vastgelegd. Hoor graag jullie tips!

31-jul Amsterdam - Salt Lake city
1-aug Salt lake city
2-aug Salt lake city - Capitol reef
3-aug Capitol reef
4-aug Capitol reef - Moab
5-aug Moab
6-aug Moab
7-aug Moab - Grand junction
8-aug Grand junction - Black canyon
9-aug Black canyon - ......
10-aug …..- Rocky mountain
11-aug Rocky mountain
12-aug Rocky mountain - Scotsbluff
13-aug Scotsbluff - Custer(?)
14-aug Custer(?)
15-aug Custer(?)- Buffalo
16-aug Buffalo - Cody
17-aug Cody - Yellowstone
18-aug Yellowstone
19-aug Yellowstone
20-aug Yellowstone - Grand teton
21-aug Grand teton
22-aug Grand teton - Garden city (Bear lake)
23-aug Garden City (Bear lake) - SLC
24-aug Salt lake city - Huis
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Rondje Salt Lake City

Bericht door SanFran »

Mooi rondje! Wij hebben vorige maand ook zoiets gedaan. Het was echt een prachtige reis. Voor Badlands en Mount Rushmore kun je op verschillende plekken overnachten. Wij hebben 1 nacht Rapid City gedaan, daarna reden we naar Hill City en hebben we onderweg Badlands bezocht. In Hill city sliepen we 2 nachten en hebben we Custer SP en Mount Rushmore bezocht. Custer SP is wel leuk, maar niet echt het mooiste dat je naar mijn mening gaat zien tijdens deze reis. Ik zou er dus niet speciaal tijd voor maken, maar als je tijd over hebt wel leuk om mee te nemen. Badlands en Mount Rushmore zou je wel op 1 volle dag kunnen combineren. Mount Rushmore kost ook niet super veel tijd. Je zou 1 nacht Hill City en 1 nacht Rapid City kunnen doen. Maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om 2 nachten op 1 plek te blijven.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Blum12: rondje Salt Lake City.

Bericht door Old Faithful »

In tegenstelling tot SanFran zou ik wel tijd vrij maken voor Custer S.P. Het is niet de meest spectaculaire bezienswaardigheid die je gaat bezoeken maar in mijn ogen wel de moeite waard. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de Needles Highway, Wildlife loop en Sylvan Lake. En als je dan toch in de buurt bent........... Een volgende keer moet je er een heel eind voor omrijden :wink: .

Ik weet niet hoe belangrijk de overnachting in Garden City voor jou is, anders zou je ook van Jackson in één dag met een stop in Garden City naar SLC kunnen rijden.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Blum12: rondje Salt Lake City.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou die overnachting tussen Grand Teton en SLC ook laten vallen. Die dag zou je goed kunnen gebruiken in Yellowstone.
Heb je al gekeken naar accommodatie daar? Het is altijd snel volgeboekt, maar er zijn ook altijd veel annuleringen, dus regelmatig checken of er iets vrij komt loont.
Op dag 9 zou je een overnachting in Grand Lake kunnen doen; dan heb je ook tijd voor het westelijke deel van RMNP en voor de Trail Ridge Road. Vanuit Estes Park kun je dan de volgende dag gebruiken voor het Bear Lake gebied.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer