Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door Martin & Marianne »

In zat in 2011 in de Maswik Lodge South. Da beviel prima. Volgens mij worden ze nu echter verbouwd, dus voor volgend jaar heb je die optie wellicht niet. Dan is North prima, maar die zijn inderdaad fors duurder. Je zou dan net zo goed naar iets aan de rim kunnen kijken (Kachina, Thunderbird). Of kijk naar 2 kamers in de Bright Angel Lodge; ik denk dat dat qua kosten niet veel uit zal maken. Je kunt ook eens bellen en informeren naar de mogelijkheden voor 5 personen. Er zijn grotere cabins bij de Bright Angel Lodge; die kun je alleen telefonisch reserveren.
Zie voor meer informatie https://www.grandcanyonlodges.com/lodgi ... dge-cabins.

Marianne
wennepen
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 nov 2012, 21:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door wennepen »

Wij slapen volgend jaar in san Francisco in het Town house motel. Via booking.com. Ik dacht 3 nachten voor 470 euro met ontbijt (Of iets wat er op lijkt :) ) dat was zo ongeveer het goedkoopste wat ik kon vinden en met gratis parkeren.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door josea »

Misschien is airbnb een optie? Dat deden wij afgelopen zomer in Moab. In San Francisco staan ook nog wel wat opties voor appartementen voor tussen de €120/€180 per nacht. En dan heb je soms ook twee slaapkamers en een keukentje? Misschien kun je een luchtbed gebruiken voor een kind zodat je ook een 4-persoons appartement kunt kiezen?

https://abnb.me/FuWQkZ2EkQ
https://abnb.me/RC00ljMFkQ
https://abnb.me/CI0h9XeGkQ
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door chippie777 »

Maswik is prima. Zie ons verslag van 2017
https://chippie777.wordpress.com/2017/0 ... n-village/
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door Franciscus »

Davyv schreef: - ik zoek nog een overnachtingsplaats nabij Mammoth Lakes en de dag nadien bij Lone Pine. Vooral bij die laatste weinig keuze blijkbaar.
Om de opties wat groter te maken zou i.p.v. Mammoth Lakes ook kunnen kijken bij Lee Vining.
In Lone Pine sliepen wij in het Dow Villa motel, dat was prima, heeft een zwembad.
Aquarius Inn bij Bicknell alvast gereserveerd!
Als jullie zoetekauwen zijn dan moet je zeker gebak gaan eten bij Sunglow in Bicknell. Ze hebben er prijzen mee gewonnen en daar zijn ze trots op. Wij hadden er Reese's-cheesecake en die was fenomenaal. Je krijgt mega porties dus bestellen met beleid is wel aan te raden :wink: Overigens kun je daar ook terecht voor avondeten en ontbijt. Dat is verder weinig bijzonders maar gewoon goed.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
smeerkaas
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 sep 2018, 11:47
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door smeerkaas »

Voor een overnachtingsplaats nabij Lone Pine, zou ik voor Lone Pine zelf gaan. Het Best Western Plus Frontier Motel, Dow Villa Motel en de Comfort Inn zijn prima motels/hotels.
Er is verder niet heel veel nabij Lone Pine. Of je komt al snel in Death Valley NP, ten zuiden in Ridgecrest (prima Hampton Inn) en ten noorden in Bishop uit.
Davyv
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 sep 2018, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door Davyv »

Hallo, we zijn er bijna. het enige wat me nog te doen staat, is bepalen waar we zullen overnachten tussen Yosemite en Las Vegas. We hebben twee overnachtingen voorzien. Mammoth Lakes en Lone Pine zijn opties, maar intussen vraag ik me af of twee overnachtingen niet teveel is. Zou het beter zijn om een dag extra Yosemite te nemen en slechts overnachting te nemen op weg naar LV?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door Martin & Marianne »

Het hangt er natuurlijk mede van af hoeveel tijd je nu hebt voor Yosemite. Zit je daar 2 of 3 nachten? Met 2 nachten zou je inderdaad een nacht minder kunnen doen tussen Yosemite en LV en die nacht bij Yosemite plaatsen.
Op zich zijn twee stops tussen Yosemite en LV niet te veel. De mooiste verdeling is dan Lee Vining/Mammoth Lakes en Death Valley. Aangezien DV nogal prijzig is, is Lone Pine een mooi alternatief. Je ziet niet veel hotels daar zeg je, maar dat is toch geen probleem? De hier al genoemde mogelijkheden zijn allemaal prima. Wij zaten in 2015 in de Dow Villa Hotel, en in 2017 in de BW. Kijk daarvoor eens in onze reisverslagen - ook voor de bezienswaardigheden onderweg. In 2004 en 2006 hadden we een overnachting in ML en in DV.

Marianne
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door josea »

Davyv schreef:Hallo, we zijn er bijna. het enige wat me nog te doen staat, is bepalen waar we zullen overnachten tussen Yosemite en Las Vegas. We hebben twee overnachtingen voorzien. Mammoth Lakes en Lone Pine zijn opties, maar intussen vraag ik me af of twee overnachtingen niet teveel is. Zou het beter zijn om een dag extra Yosemite te nemen en slechts overnachting te nemen op weg naar LV?

En wat is het nu in San Francisco geworden dan? Heb je iets naar je wens kunnen vinden?
Davyv
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 sep 2018, 20:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Davyv: San Francisco naar Las Vegas en de parken - graag jullie feedback

Bericht door Davyv »

SF moet ik ook nog boeken, maar dat zal wellicht Airbnb worden. Binnenkort ook de vluchten bekijken, want dat moet ik ook nog regelen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer