Reis Emielo: begin juli 2019 San Francisco - Las Vegas - Los Angeles.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Emielo
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Emielo: begin juli 2019 San Francisco - Las Vegas - Los Angeles.

Bericht door Emielo »

Hey Marianne, IngridZw,

Bedankt voor jullie reactie. We zullen jullie advies mee opnemen in de planning betreffende Lower & Upper Antilope.

Het lijkt ons inderdaad beter om dan maar enkel de Lower te doen en dan door te rijden naar GC.
Marianne, we logeren in Tusayan vanwege de iets betere hotels en ook wat kalmere ligging.
Het is maar 10' rijden dus we kunnen lang genoeg blijven zonder lang in het donker te moeten rijden.

Nog een vraagske over Yosemite Valley. Het zal inderdaad moeilijk zijn om de bus van 8u30 te halen als we in Fish Camp logeren maar aangezien we dit logement toch wensen te behouden zouden we de bus van 10u30 kunnen nemen en dan de Panorama Trail. Of denk je dat dit niet haalbaar is ?
Van wanneer kun je de Glacier Tour bus boeken ? Hoelang doet de bus er naar toe ? 2 uur ?

Ik krijg toch de indruk dat we met onze trip op veel plaatsen ogen (en vooral tijd) zullen tekort hebben maar zoals ik al aangaf is het onmogelijk om alles mee te pikken (tenzij we 2 maanden verlof hebben, maar jammergenoeg). Maar aangezien we zeker nog van plan zijn om terug te keren .....

Trouwens mooie wandelsite Marianne :)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41972
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Emielo: begin juli 2019 San Francisco - Las Vegas - Los Angeles.

Bericht door Martin & Marianne »

Met de bus van half 11 heb je ook nog voldoende tijd voor de Panorama Trail. De bus doet er ongeveer een uur over.
Ik zou denken dat je nu al zou moeten kunnen reserveren maar ik zie dat het nog niet kan.

Marianne
Emielo
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Emielo: begin juli 2019 San Francisco - Las Vegas - Los Angeles.

Bericht door Emielo »

Iemand een idee vanaf wanneer je de Glacier Tour bus kan boeken ?
Emielo
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2017, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Emielo: begin juli 2019 San Francisco - Las Vegas - Los Angeles.

Bericht door Emielo »

Ter info : Heb net mail van Yosemite gekregen dat ze nog geen datum hebben bepaald vanaf wanneer ze de boekingen voor de tourbus open zetten.

Ze adviseren om geregeld te checken .... pff .... afwachten dus
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer