Dit is nu een beetje de opzet. Is het logisch? Hebben jullie nog tips voor leuke dingen?
We hebben nog wel wat dagen speling, als jullie bv nog een leuke detour weten of aanraden om ergens langer te blijven. Vinden jullie dit goed te doen of zouden jullie nog ergens een rustdag plannen?
1 AMS- SLC
2 SLC - Antelope Islande SP (1 uur rijden) Camper ophalen en boodschappen doen
3 AISP - Grand Teton (5 uur rijden)
4 GT - Yellowstone (2 uur rijden)
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone - Vernal (6,5 uur rijden) Dinosaur monument bezoeken?
8 Vernal - Moab (4 uur rijden)
9 Moab (ziplinen Ravens Rim, mountainbiken)
10 Moab
11 Arches
12 Arches - via little wild horse canyon - Capitol Reef (4 uur rijden) Camping Fruita?
13 CR -via scenic byway 12- Bryce (3 uur rijden) Peekaboo trail / navajo trail
14 Bryce - Zion (2 uur)
15 Zion (o.a. the narrows, angels landing, weeping rock, canyon overlook trail, fietsen in het park? etc)
16 Zion
17 Zion
18 Zion - via the Wave, of anders Coyote Buttes South als we niet worden ingeloot- Page (2 uur rijden)
19 Page/lake powell (kajakken, lower antilope canyon, horseshoe bend, chillen bij lake powell, rainbow bridge?)
20 Page / Lake Powell
21 Page - Monument valley (2,5 uur rijden)
22 MV - via I95 - Heber city (ruim 6 uur rijden) Overnachten Deer Creek SP.
23 Heber city - Lehi (1 uur rijden) Ziplinen in Heber, shoppen outletcentre in lehi
24 Lehi via Bingham naar Bonneville (3 uur rijden) Kopermijn in Bingaham en in Bonneville de zoutvlakte (mogelijk overnachten op
Grantsville Reservoir Camp)
25 SLC-AMS
Vriend wil graag naar Yellowstone, ik naar de parken beneden. We gaan graag naar de natuurparken, lekker een beetje wandelen en voor de camper zitten met een drankje en genieten van het moois. Grote steden vermijden we, zoals jullie kunnen zien

Nu heb ik een stop in Vernal (dag 7/8) voor de dinosaur national monument, is dat een aanrader? Ik kan niet zo goed inschatten of het leuk of net een beetje te saai is.
In Texas zijn we eens naar een rodeo geweest, dat soort dingen dingen vinden we ontzettend leuk (beginnend met het volkslied en iedereen staan, z'n hand op de borst en vol meezingen etc), maar ook schattige dorpjes of leuke musea vinden we leuk. Iemand nog tips?
En voor campgrounds nog tips? Een keer aan een rivier of meer waar we kunnen zwemmen, of gewoon een mooie camping ergens?
Vorige keer waren we in the deep south waar we geen enkele campground vastgelegd hadden, maar dat is hier wel voor nodig als je in de parken wil overnachten, wat ik zo lees.
Heeft iemand trouwens ervaring met vliegprijzen naar SLC? Nu staan de vliegtickets voor volgend jaar september nog niet online, maar voor de tickers voor eerder in 2019 zie ik vooral hele dure tickets (rond 700/750 euro). Is dat normaal?
Alvast bedankt!