Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

Hoi allemaal,
Mijn eerste bericht hier :thumbup: .

In oktober ga ik (en mijn vriend) voor het eerst een rondreisje maken in Amerika, voor mij de eerste keer, voor m'n vriend niet, die komt vaker in Amerika voor zijn werk en blijft meestal ook iets langer om wat van het land te zien, maar dus wel het eerste rondreisje van ons samen.

Schema is ongeveer als volgt:
Woensdag 10-10: Amsterdam - Vegas
Woensdag 10-10: Aankomst Vegas eind van de middag (Venetian)
Donderdag 11-10: Vegas gehele dag (venetian)
Vrijdag 12-10: Vegas gehele dag (venetian)
Zaterdag 13-10: Vegas gehele dag (Venetian)
Zondag 14-10: Vegas gehele dag slapen in ander hotel. (Golden nugget)
Maandag 15-10: Vegas, vertrekken richting Primm van Primm (outlet) naar Laughlin (overnachten in Laughlin)
Dinsdag 16-10: Weg uit Laughlin vertrekken richting Zzyxz road en Barstow. Overnachten in Barstow. (Motel66)
Woensdag 17-10: Weg uit Barstow (stoppen bij de outlet) richting Victorville (daar overnachten??)
Donderdag 18-10:
Vrijdag 19-10:
Zaterdag 20-10:
Zondag 21-10:
Maandag 22-10:
Dinsdag 23-10:
Woensdag 24-10: San Francisco
Donderdag 25-10: San Francisco (Alcatraz??)
(Overnachten in de Holiday Inn Express San Francisco Airport South)
Vrijdag 26-10: Auto inleveren & terug vliegen San Francisco naar Amsterdam.

Zoals jullie zien nog open datums. We willen op voorhand niet te veel vastboeken, omdat we ook wel een soort "we zien wel waar het schip strand" gevoel willen houden en er ook wel een ontspannen vakantie van willen maken, niet 1 die helemaal vol staat en dat je tegen deadlines aanhikt, of gehaast alles moet doen.

Welke tips hebben jullie nog voor mij? Wat moet ik echt zien of beleven? Waar moet ik rekening mee houden?
Niet teveel natuurparken, waarschijnlijk een dooddoener hier, maar als ik 3 uur door een park wandel ben ik er wel klaar mee.

Praktische info: Esta heb ik al en een auto hebben we ook al geregeld, net als zo'n pas voor de parken en we hebben de Rand Mcnally ook in bezit, tickets staan ook al vast. 8)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Eerste reis Amerika

Bericht door Pete.Z »

Ik zou vanaf Barstow dan via Ridgecrest en Trona richting Death Valley gaan, daar overnachten Panamint Springs of Stovepipe Wells, en dan via de 395 richting Yosemite over de Tioga Pass.

Na Trona kan je dan nog een stop maken in Ballarat, veel leukere ghost town dan Bodie waar de meeste mensen heen gaan, althans volgens mij.

Natuurlijk heel ruwweg dit, en volledig mijn smaak qua route.
(Mocht je Panamint Springs Resort willen overnachten, dik van te voren boeken, maar meer dan de moeite, mits je geen superluxe zoekt)
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Eerste reis Amerika

Bericht door Samanthaa »

Oh wauw ik dacht dat ik behoorlijk goed ingelezen was maar jij noemt namen die ik nog nooit gehoord heb haha, ga gelijk even googlen zo.

We willen inderdaad ook wel graag een ghost town bezoeken maar vonden allebei Calico toch iets te toeristische aandoen als een verkapt attractie park ipv verlagen en rustig..

We hoeven niet super luxe, in Vegas kiezen we al voor extreem luxe en over de top maar verder zijn we niet moeilijk zolang we maar een bed hebben en een eigen badkamer.
Een overnachting in een echt crappie motel staat wel op de bucket list :D
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 21 aug 2018, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hele berichten gaarne niet citeren, dat maakt topics onoverzichtelijk
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Eerste reis Amerika

Bericht door roelb »

Samanthaa schreef: Zoals jullie zien nog open datums, We willen op voorhand niet te veel vast boeken omdat we ook wel een soort "we zien wel waar het schip strand" gevoel willen houden en er ook wel een ontspannen vakantie van willen maken niet 1 die helemaal vol staat en dat je tegen deadlines aanhikt of gehaast alles moet doen.
Gewetensvraag: wat is ontspannender?

(a) Weten dat je een kamer hebt, waar je tot diep in de nacht kunt aankomen en niets anders hoeft te doen dan in je bed te ploffen? Waarbij je vooraf thuis rustig even de reviews hebt kunnen lezen en zeker weet dat je goed terecht komt. En waardoor je de hele dag kunt gebruiken voor alle plannen die je hebt gemaakt, zonder zorgen.

of

(b) 's ochtends nog geen bed hebben voor de nacht. Onderweg op een parkeerplaats bij een supermarkt met je telefoon een hotel moeten boeken, vloekend op het trage internet omdat je ergens in the middle of nowhere bent. "Even" de reviews lezen is er daardoor niet bij.

of

(c) 's avonds laat motel na motel afrijden om er achter te komen dat ze geen kamers, of alleen maar kamers met 2 queens over hebben, terwijl je toch liever samen in een king kruipt.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Geen parken Wat dan wel? Waarom Barstow? En waarom Victorville? Van Laughlin via Barstow naar Victorville is 3 uur rijden. Via een ontzettend saaie route. Wil je niet naar Death Valley? Naar Yosemite? LA?
En als je geen parken wilt bezoeken waarom dan wel die parkenpas?
Samanthaa schreef:Niet teveel natuurparken, waarschijnlijk een dooddoener hier, maar als ik 3 uur door een park wandel ben ik er wel klaar mee.
Hoe weet je dat? Je bent nog nooit in Amerika geweest zeg je, en dus ook niet in een van de parken daar. Wat stel je je voor bij die parken?

Kijk eens in mijn 2011-verslag voor een route in september, met onder andere Death Valley, Zion en de Grand Canyon. Dan krijg je een idee van de parken.

En zie voor de route van Death Valley via de Tioga Pass naar Yosemite eens ons 2015-verslag en 2017-verslag. In 2013 bezochten we ook DV en onder andere Bodie en Mono Lake.

Marianne
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

Omdat je je Barstow een super leuk motel heb zitten in de route66 stijl waar we graag een nachtje willen slapen en ik wil ook een bezoek brengen aan de Barstow outlets.

We willen van Laughlin naar Barstow maar dan via de zzyxz road (naar de half verlate spa resort) door Mojave, Ik wil best naar parken vandaar ook de pas maar niet constant of uren lang wandelen door parken, Ik persoonlijk hou daar niet van en raak binnen 2 uur zwaar verveeld dat kan ik met zekerheid zeggen zonder er geweest te zijn.

Ik stel me bij de parken veel (grote)bomen voor afgewisseld waar je ben met of groen of droge natuur, hartstikke mooi hoor wat ik al gezien heb op internet maar niet iets waar ik een groot deel van mn vakantie mee wil invullen..

We gaan ook naar LA, idee was na eventueel vicotorville oid vanaf daar LA in te gaan , 1 nachtje slapen nog net buiten de " grote stad" en dan smorgens naar LA te gaan daar een dag te vertoeven 1 nachtje in downtown LA slapen en de dag erna via highway 1 richting SF te gaan, misschien slapen in Santa monica/Barbara?Venice beach/malibu zulke stops willen we ook in de reis verwerken in de week die nog open staat in het schema..

Ik ben toch meer van de verlaten dingen zien, tussendoor een keer een park en ook de grote stad in, van alles en niks maar niet constant parken.. hoop dat het zo iets duidelijk is?
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 21 aug 2018, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hele berichten gaarne niet citeren, dat maakt topics onoverzichtelijk
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

alle parken die je zou kunnen bezoeken zijn zooooo verschillend : yosemite, grand canyon, zion, bryce, absoluut niet met mekaar te vergelijken, afwisseling tot en met.

Nogal tegenstrijdig : je houdt van ,,verlaten" dingen, maar je begint met 5 dagen Las Vegas en volgens de jongste geruchten is dat niet verlaten en ga je daar niet alleen zijn. Plus achteraf LA, de drukke kustroute en SF, of uiteindelijk 13 van de 16 dagen in de drukte.....

In ieder geval, veel plezier, en misschien maken jullie in de volgende reis kennis met het echt verlaten USA in Arizona, Utah, Wyoming en met die fantastische parken.

Jacques
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

Alle respect Jacques maar misschien lees je een beetje selectief, Ik zei we willen de verlaten dingen zien , soms een park in maar ook de grote stad..
Ik geef nergens aan alleen maar verlaten dorpen te willen zien..

Dat 9 van de 10 hier nu echte natuur mensen zijn en graag wandelen prima maar wij zijn niet zo en daarom is het voor ons ook niks om 100 parken te bezoeken..
Als we ergens een uurtje rond lopen hebben we het wel gezien ondanks de schoonheid van de natuur..
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 21 aug 2018, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hele berichten gaarne niet citeren, dat maakt topics onoverzichtelijk
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Markstaal »

Denk dat het lastig advies geven is. De grote steden zijn verder bekend en is genoeg over op internet te vinden. 99% van de mensen hier zou inderdaad vooral voor de natuur heen gaan (waaronder ik) wat vrijwel van zelf sprekend is in zo'n mooi gebied. Misschien kan je aangeven wat je precies zoekt zodat je wat gerichtere antwoorden kan krijgen, ook al ga je maar even de natuur in om jullie reis afwisselender te maken.

Dit zou in ieder geval niets voor mij zijn maar ieder zijn eigen interesses :)
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door ingrid1955 »

hallo,
geen enkel probleem hoor, iedereen moet trachten ,,zijn" perfekte vakantie te beleven. Met Las Vegas en LA-kustroute-SF maak je kennis met 2 unieke aspecten van de USA, wel ,,drukke" aspecten en dat botste wat met je ,,verlaten dingen". Er is een enorm verschil tussen de West- en Eastcoast en het enorme gebied dat daar tussen in ligt, of anders gezegd : er zijn nogal wat verschillende ,,Amerikas". De meesten proberen vooral tijdens een eerste reis wat van alles te proeven, maar dat is een keuze. Jullie keuze is om van de 16 dagen er 13 in het drukke Amerika door te brengen en daar is niks mis mee.

Jacques
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Martin & Marianne »

Wat de parken betreft: je gaat al van 3 naar 2 naar 1 uur per park. :wink:
Het is natuurlijk prima als je niet geïnteresseerd bent in de natuur, maar kijk dan wel goed wat je wél wilt doen. Lees je in elk geval goed in zodat je wel bewuste keuzes maakt. PeteZ noemde een aantal toch wel bekende dingen, maar blijkbaar was dat allemaal nieuw voor jou, dus dan lijkt het me goed om je toch wat verder in te lezen.
Je gaf aan dat je wel een park wil bezoeken, maar zoals je nu je route hebt zie je er geen een. Dat is prima, maar je moet het je wel realiseren. En niemand heeft het over 100 parken.

En bedenk ook dat je Death Valley en Yosemite ook alleen vanuit de auto kunt doen; het is een veel mooiere route dan de route onder DV langs, hoewel de Mojave Desert ook mooi is.

Marianne
MarjoleinB
Amerika-ontdekker
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 jul 2013, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door MarjoleinB »

Hoe lang je ook in een park wil blijven, die parkenpas heb je lijkt me niet voor niets gekocht dus zou in ieder geval proberen die eruit te halen (en dan moet je toch al gauw 4 parken bezoeken).
Op jouw route lijkt me Joshua Tree, Death Valley en Yosemite toch wel echt supermooi. Je komt er praktisch langs!
Victorville snap ik niet echt, doe dan Joshua tree.
En van Las Vegas naar Death Valley, Yosemite en dan San Francisco is echt een supermooie route. Hier heb je wel zo'n dag of 4/5 voor nodig
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Franciscus »

Maandag 15-10: Vegas, vertrekken richting Primm van Primm (outlet) naar Laughlin (overnachten in Laughlin)
Dinsdag 16-10: Weg uit Laughlin vertrekken richting Zzyxz road en Barstow. Overnachten in Barstow. (Motel66)
Woensdag 17-10: Weg uit Barstow (stoppen bij de outlet) richting Victorville (daar overnachten??)
Dit stuk route lijkt me niet logisch. Ik ken de Zzyxz road niet maar als ik het op de kaart zie en er dingen over lees ben je daar ook weer niet zo heel veel tijd mee kwijt. Neem je Laughlin hier bewust op in je route? Wil je daar iets speciaal zien of zo? Anders kun je denk ik dit stukje efficiënter inrichten. En van Barstow naar Victorville is maar 52 kilometer dus dat is ook een rare plek om te overnachten. Je gaat ook nog via de outlet die al op die route ligt dus het stuk route stelt niets voor. Daar kun je dus best wat kilometers meer maken voordat je gaat overnachten. Tenzij je heel lang in de outlet wil blijven natuurlijk maar dan kun je wellicht net zo goed een nacht extra in Barstow blijven.
We gaan ook naar LA, idee was na eventueel vicotorville oid vanaf daar LA in te gaan
Je zou via Joshua Tree naar LA kunnen gaan. En misschien is het daarbij gelegen Pioneertown wel iets wat je aanspreekt?

Zo heel veel tijd om parken te bezoeken blijft er sowieso niet over als je nog 2 dagen in LA wilt zijn en de kustweg naar SF meepakt. Ik vrees dat de parkpas die je al hebt aangeschaft zijn geld niet gaat opbrengen!

Overigens kun je vanuit LV ook de natuur op zoeken, ritje naar Red Rock Canyon of Valley of Fire is de moeite waard, ook als je niet ver wil gaan wandelen. Of een helicoptervlucht vanuit LV naar de Grand Canyon?
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door lyan »

Als je naar een Outlet wilt, kies dan voor de Outlets (North en South) in Las Vegas. Die van Primm en Barstow stellen niet zoveel voor! In Laughlin zit er ook nog 1, ook niet noemenswaardig...
Als je echt verlaten dingen zoekt, dan zou ik eerder een stuk Route 66 doen, daar staan genoeg ingestorte en verlaten gebouwen.
En pas op met "crappie" motels, met een beetje pech kom je thuis met een paar bedbugs.
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

@Franciscus
Dat stuk leek mij juist wel logische want dan konden we van Primm naar Lauglin (we slapen daar niet omdat we iets willen zien daar maar als we eind van de middag weg gaan uit Vegas onderweg stoppen bij de outlet en dan door naar Lauglin omdat je anders zo krap met je dag zit en we via Lauglin een stuk 66 kunnen pakken dacht ik).
Van Lauglin via een stuk 66 door Mojave naar Baker en van Baker naar zzyxz road daar even stoppen en dan door naar Barstow.

Victorville precies het zelfde verhaal als Lauglin eigenlijk..
Vanuit Barstow daar slapen zodat we heel de dag hebben om dingen in en rond Barstow te doen en we niet in het donker LA in rijden en de volgende dag vroeg naar de stad kunnen.

Maar volgens jou totaal onnodig dus en niet logische?

Ik had al het idee dat de pas niet en geld terug gaat verdienen en daar ga ik ook niet over in zitten , Vakantie is toch al prijzig kan dit er ook nog wel bij haha.


Helicopter vlucht door de grand canyon zou mijn partner heel graag willen, Maar ik heb als we naar Amerika gaan precies 1 keer gevlogen dus ben bang dat ik het dood eng vind, Zie alweer beelden voor me dat de helicopter vlak langs de randen gaat en neerstort..
Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee of her ervaren als eng?
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

lyan schreef:Als je naar een Outlet wilt, kies dan voor de Outlets (North en South) in Las Vegas. Die van Primm en Barstow stellen niet zoveel voor! In Laughlin zit er ook nog 1, ook niet noemenswaardig...
Als je echt verlaten dingen zoekt, dan zou ik eerder een stuk Route 66 doen, daar staan genoeg ingestorte en verlaten gebouwen.
En pas op met "crappie" motels, met een beetje pech kom je thuis met een paar bedbugs.

Serieus?!
Ik hoorde juist van andere die er geweest zijn dat die aan de Primm helemaal geweldig was..

Stuk route66 willen we inderdaad heel graag doen!
Daarom dacht ik we wijken af via Lauglin dan kom je volgens de kaart die ik heb uit op de 66?

1 crappie hotel haha niet de complete vakantie hoor maar zo'n lekker fout motel met knipperende neon lichten en een veel te ongeïnteresseerde Amerikaan achter de balie lijkt me echt een geweldige ervaring hoe gek het ook klinkt haha
Net als eten bij de Diner , Een vette hamburger met veelste grote milkshake bestellen en een pawn shop bezoeken..
Van die all american stomme dingen lijken me echt geweldig.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1518
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door pumi1000 »

Primm valt een beetje tegen tegenwoordig, want er staan een aantal panden leeg. Doe dan de outlets in Las Vegas of bij LA citadel of Ontario.

Barstow en Victorville liggen dichtbij elkaar dus ik zou daar ook een nacht skippen.

Ook al ga je niet lang naar de parken ik zou ze niet overslaan. Ieder park ziet er zo anders uit en je hoeft geen lange wandelingen te doen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Samanthaa »

pumi1000 schreef: Barstow en Victorville liggen dichtbij elkaar dus ik zou daar ook een nacht skippen.
Oké dus Victorville overslaan is jou idee?
Als ik bij Barstow vroeg op sta, misschien nog even een rondje doe kijken in Barstow en dan door rijden naar bijvoorbeeld Long beach is dat een beter alternatief?
Of vanuit Barstow gewoon gelijk door naar Downtown LA en daar dan slapen?
MarjoleinB
Amerika-ontdekker
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 jul 2013, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door MarjoleinB »

Voor een leuke diner: Mr D's Route 66 diner in Kingman.
Je bent dan ook meteen bij een heel leuk stuk van de route 66 tussen Needles en Kingman!
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis Samanthaa: eerste reis Amerika.

Bericht door Franciscus »

Dat stuk leek mij juist wel logische want dan konden we van Primm naar Lauglin (we slapen daar niet omdat we iets willen zien daar maar als we eind van de middag weg gaan uit Vegas onderweg stoppen bij de outlet en dan door naar Lauglin omdat je anders zo krap met je dag zit en we via Lauglin een stuk 66 kunnen pakken dacht ik).
Van Lauglin via een stuk 66 door Mojave naar Baker en van Baker naar zzyxz road daar even stoppen en dan door naar Barstow.
Ik was er vanuit gegaan dat je na het uitchecken bij het hotel zou vertrekken uit LV. Dan zou de route LV-Primm-Zzyzx Road-Barstow gemakkelijk te doen zijn (260 km). Dat is maar 60 km verder dan de route LV-Primm-Laughlin (200 km). En als je eerst LV-Primm-Laughlin doet en de volgende dag Laughlin-Baker-Zzyzx Road-Barstow dan is dat ook weer 260 km. Dus vandaar dat ik die route niet zo logisch vindt.
Maar je wilt later vertrekken uit LV, wat versta je precies onder het eind van de middag? Als je echt aan het einde van de middag vertrekt en ook nog wil winkelen bij Primm Outlet dan worden allebei de route's krap. Hou er rekening mee dat het daar vroeg donker wordt! Sommige mensen vinden het geen probleem maar ik vind rijden in het donker daar niet fijn.
Overigens; als je Primm Outlet zou skippen (ik ken het niet maar lees hier dat het tegenvalt) das is de route via Laughlin al helemaal niet meer nodig.
De outlet-malls in Vegas zijn al aangeraden, en waarschijnlijk heb je al gelezen over het winkelcentrum bij Ceasar's Palace? Dat is ook heel mooi, bepaald geen outlet-prijzen maar mooie winkels van topmerken in typische LV-sfeer. Over de top dus, compleet met fonteinenshow e.d.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer