Nog een vraag ivm logies (vooral in LA omdat we daar enkele nachten verblijven), AirBnB is dat aan te raden, is dit goedkoper dan een hotel? Totaal geen ervaring mee.
Qua logies, we zijn niet veeleisend: proper, zwembad en parking.
Ik heb vandaag een huurwagen gevonden, een van voor 12 personen, kwestie van voldoende ruimte te hebben voor bagage en frigobox, eur 790 dus dat is onder het vooropgestelde budget (meevaller dus)
Prijs is goed omdat pickup en drop off zelfde airport is, vandaar dus op het einde ook terug naar LA rijden.
Indien de vluchtprijs mee valt, dan is eindigen in Phoenix (na Grand Canyon ) ook wel een optie denk ik?
onze route:
Dag1 : AMS of BRU naar Los Angeles
dag2: Los Angeles (hier zouden we 2 dagen een hop on hop off bus willen nemen om zo het meeste te kunnen zien Hollywood, Santa Monica enz)
dag 3: Los Angeles
dag 4: LOS Angeles - Las vegas (zondagavond, de nachten ervoor moeten dus LA zijn vanwege duurdere prijzen in weekend in Las vegas, tips voor hotel?)
dag 5: Las Vegas
dag 6: las Vegas - Zion (hotel in Mesquite, onderweg naar Zion, USD125 voor 2 kamers incl taxen en ontbijt)
dag 7: Zion - Bryce
dag 8: Bryce - Moab
dag 9: Moab (Arches , ...?)
dag 10: Moab naar Monument Valley
dag 11: Monument Valley naar Page
dag 12: page (Antelope Canyon, lake Powell, ...?)
dag 13: Page naar Grand Canyon
dag 14: Grand Canyon naar Los Angeles (enige dag met een traject van dikke 7 uur)
dag 15: Los Angeles (ik vrees dat we een pretpark zullen moeten doen, maar de prijzen swingen precies de pan uit voor Disney?, andere tips welkom)
dag 15: Los Angeles
dag 16: Los Angeles naar AMS of BRU
Is de zonsopgang in Bryce of in Monument Valley een aanrader? We zouden graag één van beiden doen.
Monument Valley, je kan hier met je eigen wagen een tour doen, is dit aan te raden met een grote van waarmee we rijden of toch maar niet?
Pas voor de nationale parken, koop je die ter plaatse? Ik had die de vorige keer van iemand doorgekregen dus zelf niet moeten aankopen.
Nog een laatste vraag (een hele boterham
Mvg