El_guti2 27 jaar, gelukkig getrouwd.
Hobby's; Sport beoefenen en kijken, hiken en lekker eten drinken met vrienden.
Een vakantie is voor ons (ik en mijn vrouw) het grootste feestje van het jaar. Hier leven we altijd lang naar toe en genieten we enorm van.
Op vakantie houden wij er van om veel te zien en te doen zonder te hoeven haasten. Grote afstanden rijden vinden wij niet erg mits het maar op een acceptabel tempo kan. Wij houden er van actief te zijn op vakantie. Grote hikes tot ongeveer 20 km vinden wij geweldig maar mooie scenic roads ook.
Na een geweldige reis in 2017 zijn ook wij door het USA virus bevangen.
In 2017 hebben we gezien:
SF - 2 dagen
Yosemite -3 dag + Tioga Pass 1 dag.
Death Valley - 1 dag (geen nacht)
Vegas - 2 dagen
Zion - 2,5 dag
Bryce - 2 dagen
Capitool Reef - 1 dag (geen nacht)
Monument Valley - 1 dag
Page; Antelope canyon, Horsehoe bend, Lake Powell - 2 dagen
Grand Canyon - 3 dagen
LA - 3 dagen
Highway 1 - 3 dagen (helaas veel afgesloten door modderverschuivingen)
In 2019 is de planning om opnieuw de atlantische plas over te steken. Ditmaal gaan we met een bevriend stel waarmee we kunnen lezen en schrijven en veelal dezelfde interesses hebben. Hij is als kind ongeveer 15 jaar geleden 2 maal in de VS geweest. Zij is nog nooit geweest.
Omdat wij al geweest zijn hebben wij natuurlijk een aantal nieuwe plekken die we willen zien. Mijn vrouw wil graag de Rockies zien in regio Denver. Met name het gebied rondom Estes Park is dan interessant denk ik? Ook de regio richting Aspen? Ik wil graag de regio Moab zien. Deze 2 plekken / dingen zijn wel een must.
Daarnaast zijn er een aantal plekken die we graag met onze vrienden zouden willen delen maar als dit niet het geval is dan is het ook prima.
hebben om die nogmaals te bezoeken; Zion, capitol reef, Vegas (1 nacht lang zat), Yosemite en LA. Waarvan Zion en LA voor ons plekken zijn waar het liefst nogmaals heen zouden gaan.
Mijn eerste gedacht was om de route als volgt in te richten:
Dag 1:Amsterdam - Denver - Estes Park
Dag 2: Estes Park
Dag 3: Estes Park
Dag 4: Estes Park - Aspen
Dag 5: Aspen
Dag 6: Aspen
Dag 7: Aspen - Black Canyon of the Gunnison
Dag 8: Black Canyon of the Gunnsion - Moab
Dag 9: Moab
Dag 10: Moab
Dag 11: Moab
Dag 12 Moab - Zion
Dag 13: Zion
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion - Las Vegas
Dag 16: Las Vegas - LA
Dag 17: LA
Dag 18: LA
Dag 19: LA - San Diego
Dag 20: San Diego
Dag 21: San Diego - Amsterdam
Wij zouden het gewelidg vinden alles jullie ons kunnen bijsturen aan de hand van bovenstaande voorkeuren en planning. Alle suggesties en ervaringen zijn welkom