Reis MiKeZZa: Meedenken over reisschema met 2 kinderen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis MiKeZZa: Meedenken over reisschema met 2 kinderen

Bericht door josea »

In 2015 deden wij ongeveer jullie route met onze kinderen van toen 9 en 13, en die hebben zich prima vermaakt. Dat was echt niet de hele dag wandelen, maar als je wat avonturen wilt beleven, zoals je aangeeft, kom je er niet met alleen wat uitzichtpunten bekijken. Onze kinderen houden ook niet echt van wandelen, maar dat is in de nationale parken daar toch wel wat anders dan hier in het bos.
MiKeZZa
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 mar 2018, 16:07
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis MiKeZZa: Meedenken over reisschema met 2 kinderen

Bericht door MiKeZZa »

Ik ga nog eens op YouTube en https://www.ontdek-amerika.nl/ kijken. Ik ben verder helemaal niet negatief of wat dan ook, maar geef slechts aan dat onze interesse flink anders ligt. Een hike om bepaalde dingen te zien is prima, maar voor ons vaak niet het hoofddoel. Dat is slechts wat ik aangegeven heb.

En @josea wat een gaaf verslag! Ik ga hem nog helemaal uitpluizen maar dit voelt als een echte toffe trip met kinderen. Ik zie iets te vaak dat het zwemmen er bij in schiet, dus misschien nog iets meer rust inbouwen, maar verder echt wat ik zoek! Bedankt.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Reis MiKeZZa: Meedenken over reisschema met 2 kinderen

Bericht door josea »

Leuk! Veel plezier met uitzoeken en als je vragen hebt, hoor ik het wel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer